דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.6k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ נעמי16

    @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

    SHIMIXS מנותק
    SHIMIXS מנותק
    SHIMIX
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
    #102

    אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
    AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
    אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
    אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
    וגם לBASSאותו דבר
    אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
    וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
    אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
    וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
    מקווה שהועלתי:

    SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • SHIMIXS SHIMIX

      אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
      AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
      אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
      אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
      וגם לBASSאותו דבר
      אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
      וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
      אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
      וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
      מקווה שהועלתי:

      SHIMIXS מנותק
      SHIMIXS מנותק
      SHIMIX
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #103

      אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
      עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

      SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • SHIMIXS SHIMIX

        אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
        עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

        SHIMIX 0S מנותק
        SHIMIX 0S מנותק
        SHIMIX 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #104

        תעלה כמה שיותר

        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • SHIMIX 0S SHIMIX 0

          תעלה כמה שיותר

          SHIMIXS מנותק
          SHIMIXS מנותק
          SHIMIX
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
          #105

          @SHIMIX-0
          SERUM
          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
          SYLENTH
          https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
          AVENGER
          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
          NEXUS 2
          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
          NEXUS 3
          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
          SPIRE
          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
          קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
          וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
          {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

          SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
          4
          • SHIMIXS SHIMIX

            @SHIMIX-0
            SERUM
            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
            SYLENTH
            https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
            AVENGER
            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
            NEXUS 2
            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
            NEXUS 3
            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
            SPIRE
            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
            קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
            וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
            {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

            SHIMIXS מנותק
            SHIMIXS מנותק
            SHIMIX
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
            #106

            אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
            https://getintopc.com/
            נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

            נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • SHIMIXS SHIMIX

              אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
              https://getintopc.com/
              נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

              נעמי16נ מנותק
              נעמי16נ מנותק
              נעמי16
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #107

              @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

              יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

              SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • נעמי16נ נעמי16

                @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                SHIMIXS מנותק
                SHIMIXS מנותק
                SHIMIX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #108

                אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • למדןל מנותק
                  למדןל מנותק
                  למדן
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #109
                  פוסט זה נמחק!
                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • למדןל למדן

                    פוסט זה נמחק!

                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIX
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #110
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • SHIMIXS SHIMIX התייחס לנושא זה ב
                    • נעמי16נ נעמי16

                      @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIX
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #111

                      @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                      זה בעצם חיקוי למנגינה של
                      ALAN WALKER.mp3 alan walker
                      שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                      טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • SHIMIXS SHIMIX

                        @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                        זה בעצם חיקוי למנגינה של
                        ALAN WALKER.mp3 alan walker
                        שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #112

                        @SHIMIX שמע אתה אחלה גבר באמת! אני אוהב את סגנון הדיליי והרוורבים שאתה מכניס, שים קצת יותר fire ואקשן, אבל בכללי - 👍 👍 👍

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • SHIMIXS SHIMIX

                          @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                          זה בעצם חיקוי למנגינה של
                          ALAN WALKER.mp3 alan walker
                          שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2ש מנותק
                          שמעון 2
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                          #113

                          @SHIMIX

                          @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                          זה בעצם חיקוי למנגינה של
                          ALAN WALKER.mp3 alan walker
                          שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                          זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                          https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                          הבנתי שאתה בונה עליו
                          יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                          טכנאי קיובייס 12ט SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • שמעון 2ש שמעון 2

                            @SHIMIX

                            @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                            זה בעצם חיקוי למנגינה של
                            ALAN WALKER.mp3 alan walker
                            שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                            זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                            https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                            הבנתי שאתה בונה עליו
                            יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #114

                            @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                            שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @SHIMIX

                              @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                              זה בעצם חיקוי למנגינה של
                              ALAN WALKER.mp3 alan walker
                              שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                              זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                              https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                              הבנתי שאתה בונה עליו
                              יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIX
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                              #115

                              @שמעון-2 כדאי לך להוריד את הודיאו הזה כי יש באמצע שירת נשים
                              2: מה שהעלתי בניתי לבד עם אותם צלילים{שלקח שנים עד שמצאתי אותם}כמו במקור

                              N תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2ש מנותק
                                שמעון 2
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                #116

                                @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                מה הפרןיקט?
                                יש מה להוסיף על NCS

                                לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                וזה המקורי
                                https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שמעון 2ש שמעון 2

                                  @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                  מה הפרןיקט?
                                  יש מה להוסיף על NCS

                                  לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                  https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                  וזה המקורי
                                  https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                  1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                  2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                  SHIMIXS מנותק
                                  SHIMIXS מנותק
                                  SHIMIX
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #117

                                  @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                  וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • SHIMIXS SHIMIX

                                    @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                    וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                    #118

                                    @SHIMIX
                                    לא נשמע לי
                                    זה בדיוק אותו דבר

                                    תכלס אתה גאוני!!

                                    SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • SHIMIXS SHIMIX

                                      @SHIMIX-0
                                      SERUM
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                      SYLENTH
                                      https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                      AVENGER
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                      NEXUS 2
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                      NEXUS 3
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                      SPIRE
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                      קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                                      וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                                      {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #119

                                      @SHIMIX אמר בFL STUDIO projects:

                                      @SHIMIX-0
                                      SERUM
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                      SYLENTH
                                      https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                      AVENGER
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                      NEXUS 2
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                      NEXUS 3
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                      SPIRE
                                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                      קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה

                                      תכתוב גם הכוונה להתקנה של ה- plug ins

                                      SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @SHIMIX
                                        לא נשמע לי
                                        זה בדיוק אותו דבר

                                        תכלס אתה גאוני!!

                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIX
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #120
                                        פוסט זה נמחק!
                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                          @SHIMIX אמר בFL STUDIO projects:

                                          @SHIMIX-0
                                          SERUM
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                                          SYLENTH
                                          https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                                          AVENGER
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                                          NEXUS 2
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                                          NEXUS 3
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                                          SPIRE
                                          https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                                          קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה

                                          תכתוב גם הכוונה להתקנה של ה- plug ins

                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIX
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #121

                                          @טכנאי-קיובייס-12
                                          בכל הורדה יש סרטון הדרכה איך מתקינים אותו

                                          טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול