דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • hi it's meH hi it's me

    @123-3
    חנן בן ארי אין לו בכלל שירים כבדים
    שירים כבדים זה בדרך כלל יותר בציבור החרדי!

    מתויגתמ מנותק
    מתויגתמ מנותק
    מתויגת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #69

    @hi-it-s-me לא מחייב!!!!

    לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
    ושנים לנקות ולסדר אותם.

    hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מתויגתמ מתויגת

      @hi-it-s-me לא מחייב!!!!

      hi it's meH מנותק
      hi it's meH מנותק
      hi it's me
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי hi it's me
      #70

      @מתויגת
      תלוי מה את מגדיר שיר כבד.......
      אני מגדירה שיר כבד , שיר אם מנגינה מסוימת יותר איטית מילים אם תוכן יותר כבד ומסר

      מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • hi it's meH hi it's me

        @מתויגת
        תלוי מה את מגדיר שיר כבד.......
        אני מגדירה שיר כבד , שיר אם מנגינה מסוימת יותר איטית מילים אם תוכן יותר כבד ומסר

        מתויגתמ מנותק
        מתויגתמ מנותק
        מתויגת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #71

        @hi-it-s-me בדיוק.
        תוכן כבד.
        אגב, אני בת.

        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
        ושנים לנקות ולסדר אותם.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

          @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
          היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
          וסתם את כל אלה שלא הבינו.
          ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
          היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

          איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #72

          @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

          @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
          היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
          וסתם את כל אלה שלא הבינו.
          ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
          היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

          באנה לא חסר לי מושגים ואני הבנתי כל שורה ממה שהוא אמר (וליתר ביטחון קראתי גם את וויקיפדיה) פשוט לא הבנתי מה הקשר בין שורה לשורה!!!

          יש שני סוגי מוזיקה-
          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

            @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

            תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
            מה הקשר?

            יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

            @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

            לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

            זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

            פנניפ מנותק
            פנניפ מנותק
            פנני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
            #73

            @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

            @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

            תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
            מה הקשר?

            יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

            @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

            לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

            זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

            אני לא מדבר על שירים בעיקר בעיקר אצל הצעירים שאין קשר בין מילה לשניה בין בית לפזמון לא ענין של הבנה, דוגמא;
            אתה תשיר - איציק וינגרטן.mp3
            מה הקשר בין הבית לפזמון
            תגובה זו גם ל-
            @איזה-קטע

            "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פנניפ פנני

              @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

              @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

              תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
              מה הקשר?

              יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

              @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

              לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

              זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

              אני לא מדבר על שירים בעיקר בעיקר אצל הצעירים שאין קשר בין מילה לשניה בין בית לפזמון לא ענין של הבנה, דוגמא;
              אתה תשיר - איציק וינגרטן.mp3
              מה הקשר בין הבית לפזמון
              תגובה זו גם ל-
              @איזה-קטע

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #74

              @פנני לגמרי צודק
              כל האלה החדשים שמוציאים שירים בלי קשר מילה אחד לשניה וגם אם זה קשור
              בלי רמה

              "קשה לשכוח אנשים
              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
                היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
                וסתם את כל אלה שלא הבינו.
                ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
                היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

                פנניפ מנותק
                פנניפ מנותק
                פנני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #75

                @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
                היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
                וסתם את כל אלה שלא הבינו.
                ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
                היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

                אני עצמי עניתי על דון קישוט

                "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פנניפ פנני

                  @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                  @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
                  היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
                  וסתם את כל אלה שלא הבינו.
                  ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
                  היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

                  אני עצמי עניתי על דון קישוט

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #76

                  @פנני חחחחח זה הסוטיאציות הכי מצחיקות שהאלה שכותבים אכלו אותה
                  לי זה קרה אתמול כמה פעמים ואכלתי אותה

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • בני 5ב בני 5

                    בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
                    (וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)

                    "מייבין"& מנותק
                    "מייבין"& מנותק
                    "מייבין"
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #77

                    @בני-5 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                    בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
                    (וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)

                    יש המשך העם כולו שנכבש בפוליטי קורקט מרוב שחשבו שזה מה שאמור להיות אף אחד לא מחה רק ילד קטן שלא הבין כלום צעק המלך הוא עירום= המסר פשוט...

                    הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                    אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • hi it's meH hi it's me

                      אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
                      אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
                      אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
                      אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
                      אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                      #78

                      @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

                      אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

                      ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

                      @הכל-טוב-0 @אנונימית
                      לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
                      נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..)

                      "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

                        אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

                        ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

                        @הכל-טוב-0 @אנונימית
                        לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
                        נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..)

                        "מייבין"& מנותק
                        "מייבין"& מנותק
                        "מייבין"
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #79

                        @ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:

                        @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

                        אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

                        ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

                        אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי

                        הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                        אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                        ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • "מייבין"& "מייבין"

                          @ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:

                          @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

                          אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

                          ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

                          אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #80

                          @מייבין לחלוק.
                          הקהל רדוד. זה נכון. אבל עובדה שמחפשים עומק.

                          "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @מייבין לחלוק.
                            הקהל רדוד. זה נכון. אבל עובדה שמחפשים עומק.

                            "מייבין"& מנותק
                            "מייבין"& מנותק
                            "מייבין"
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #81

                            @ב-ב
                            מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד

                            הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                            אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                            המחבל המחופשה בני 5ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • "מייבין"& "מייבין"

                              @ב-ב
                              מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #82

                              @מייבין עשיתם אותנו רדודים😭😭😭😭

                              "קשה לשכוח אנשים
                              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                              "מייבין"& פנניפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                @מייבין עשיתם אותנו רדודים😭😭😭😭

                                "מייבין"& מנותק
                                "מייבין"& מנותק
                                "מייבין"
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #83

                                @המחבל-המחופש
                                את יכולה לחשוב שאת לא מהרוב?!

                                הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                                אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  @מייבין עשיתם אותנו רדודים😭😭😭😭

                                  פנניפ מנותק
                                  פנניפ מנותק
                                  פנני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #84

                                  @המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח

                                  "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                                  "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פנניפ פנני

                                    @המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח

                                    "מייבין"& מנותק
                                    "מייבין"& מנותק
                                    "מייבין"
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #85

                                    @פנני אני לא אכפת לי שתקראו דון קישוט...
                                    @המחבל-המחופש

                                    הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                                    אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • "מייבין"& "מייבין"

                                      @ב-ב
                                      מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד

                                      בני 5ב מנותק
                                      בני 5ב מנותק
                                      בני 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #86

                                      @מייבין לפי הדיון זה לא נראה שהם רדודים או שחסר עומק וגם באופן כללי לא נראה שהרוב הם רדודים וכל אחד יש לו עומק העניין הוא בלהבין שירה וכתיבה אומנותית שהם לא מודעים לתחום אחרי שהתרגלנו שנים רבות לשירים על פסוקים ופתגמים בלי כתיבה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שרת הרוקש מנותק
                                        שרת הרוקש מנותק
                                        שרת הרוק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #87

                                        זה פשוט.
                                        הדור רדוד, וזמרים מנצלים את ההזדמנות וכותבים שירים עם 'עומק', שלא באמת אומרים שום דבר. (ראה ערך סיבת הסיבות)

                                        ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                                        123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #88

                                          אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
                                          אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
                                          אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר.

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          שנדיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול