הבנתם את כל המילים?
-
@123-3
חנן בן ארי אין לו בכלל שירים כבדים
שירים כבדים זה בדרך כלל יותר בציבור החרדי!@hi-it-s-me לא מחייב!!!!
-
@hi-it-s-me לא מחייב!!!!
@מתויגת
תלוי מה את מגדיר שיר כבד.......
אני מגדירה שיר כבד , שיר אם מנגינה מסוימת יותר איטית מילים אם תוכן יותר כבד ומסר -
@מתויגת
תלוי מה את מגדיר שיר כבד.......
אני מגדירה שיר כבד , שיר אם מנגינה מסוימת יותר איטית מילים אם תוכן יותר כבד ומסר@hi-it-s-me בדיוק.
תוכן כבד.
אגב, אני בת. -
@הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
וסתם את כל אלה שלא הבינו.
ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....באנה לא חסר לי מושגים ואני הבנתי כל שורה ממה שהוא אמר (וליתר ביטחון קראתי גם את וויקיפדיה) פשוט לא הבנתי מה הקשר בין שורה לשורה!!!
-
@איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:
תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
מה הקשר?יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.
@פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:
לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)
זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.
@הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:
תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
מה הקשר?יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.
@פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:
לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)
זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.
אני לא מדבר על שירים בעיקר בעיקר אצל הצעירים שאין קשר בין מילה לשניה בין בית לפזמון לא ענין של הבנה, דוגמא;
אתה תשיר - איציק וינגרטן.mp3
מה הקשר בין הבית לפזמון
תגובה זו גם ל-
@איזה-קטע -
@הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:
תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
מה הקשר?יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.
@פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:
לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)
זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.
אני לא מדבר על שירים בעיקר בעיקר אצל הצעירים שאין קשר בין מילה לשניה בין בית לפזמון לא ענין של הבנה, דוגמא;
אתה תשיר - איציק וינגרטן.mp3
מה הקשר בין הבית לפזמון
תגובה זו גם ל-
@איזה-קטע@פנני לגמרי צודק
כל האלה החדשים שמוציאים שירים בלי קשר מילה אחד לשניה וגם אם זה קשור
בלי רמה -
@הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
וסתם את כל אלה שלא הבינו.
ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....אני עצמי עניתי על דון קישוט
-
@הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
וסתם את כל אלה שלא הבינו.
ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....אני עצמי עניתי על דון קישוט
@פנני חחחחח זה הסוטיאציות הכי מצחיקות שהאלה שכותבים אכלו אותה
לי זה קרה אתמול כמה פעמים ואכלתי אותה -
בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
(וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)@בני-5 אמר בהבנתם את כל המילים?:
בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
(וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)יש המשך העם כולו שנכבש בפוליטי קורקט מרוב שחשבו שזה מה שאמור להיות אף אחד לא מחה רק ילד קטן שלא הבין כלום צעק המלך הוא עירום= המסר פשוט...
-
אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
@הכל-טוב-0 @אנונימית
לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..) -
@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
@הכל-טוב-0 @אנונימית
לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..)@ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:
@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי
-
@ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:
@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי
-
@ב-ב
מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד@מייבין עשיתם אותנו רדודים




-
@מייבין עשיתם אותנו רדודים




@המחבל-המחופש
את יכולה לחשוב שאת לא מהרוב?! -
@מייבין עשיתם אותנו רדודים




@המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח
-
@המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח
-
@ב-ב
מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד -
אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות