דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פנניפ פנני

    @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

    @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
    היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
    וסתם את כל אלה שלא הבינו.
    ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
    היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

    אני עצמי עניתי על דון קישוט

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #76

    @פנני חחחחח זה הסוטיאציות הכי מצחיקות שהאלה שכותבים אכלו אותה
    לי זה קרה אתמול כמה פעמים ואכלתי אותה

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • בני 5ב בני 5

      בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
      (וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)

      "מייבין"& מנותק
      "מייבין"& מנותק
      "מייבין"
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #77

      @בני-5 אמר בהבנתם את כל המילים?:

      בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
      (וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)

      יש המשך העם כולו שנכבש בפוליטי קורקט מרוב שחשבו שזה מה שאמור להיות אף אחד לא מחה רק ילד קטן שלא הבין כלום צעק המלך הוא עירום= המסר פשוט...

      הסכמת איתי תפרגן לייק !!
      אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • hi it's meH hi it's me

        אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
        אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
        אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
        אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
        אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
        #78

        @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

        אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

        ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

        @הכל-טוב-0 @אנונימית
        לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
        נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..)

        "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

          אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

          ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

          @הכל-טוב-0 @אנונימית
          לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
          נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..)

          "מייבין"& מנותק
          "מייבין"& מנותק
          "מייבין"
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #79

          @ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:

          @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

          אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

          ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

          אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי

          הסכמת איתי תפרגן לייק !!
          אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • "מייבין"& "מייבין"

            @ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:

            @hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:

            אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק

            ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..

            אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #80

            @מייבין לחלוק.
            הקהל רדוד. זה נכון. אבל עובדה שמחפשים עומק.

            "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב ב. ב.

              @מייבין לחלוק.
              הקהל רדוד. זה נכון. אבל עובדה שמחפשים עומק.

              "מייבין"& מנותק
              "מייבין"& מנותק
              "מייבין"
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #81

              @ב-ב
              מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד

              הסכמת איתי תפרגן לייק !!
              אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

              המחבל המחופשה בני 5ב 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • "מייבין"& "מייבין"

                @ב-ב
                מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #82

                @מייבין עשיתם אותנו רדודים😭😭😭😭

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                "מייבין"& פנניפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                  @מייבין עשיתם אותנו רדודים😭😭😭😭

                  "מייבין"& מנותק
                  "מייבין"& מנותק
                  "מייבין"
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #83

                  @המחבל-המחופש
                  את יכולה לחשוב שאת לא מהרוב?!

                  הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                  אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    @מייבין עשיתם אותנו רדודים😭😭😭😭

                    פנניפ מנותק
                    פנניפ מנותק
                    פנני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #84

                    @המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח

                    "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                    "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פנניפ פנני

                      @המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח

                      "מייבין"& מנותק
                      "מייבין"& מנותק
                      "מייבין"
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #85

                      @פנני אני לא אכפת לי שתקראו דון קישוט...
                      @המחבל-המחופש

                      הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                      אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • "מייבין"& "מייבין"

                        @ב-ב
                        מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד

                        בני 5ב מנותק
                        בני 5ב מנותק
                        בני 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #86

                        @מייבין לפי הדיון זה לא נראה שהם רדודים או שחסר עומק וגם באופן כללי לא נראה שהרוב הם רדודים וכל אחד יש לו עומק העניין הוא בלהבין שירה וכתיבה אומנותית שהם לא מודעים לתחום אחרי שהתרגלנו שנים רבות לשירים על פסוקים ופתגמים בלי כתיבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #87

                          זה פשוט.
                          הדור רדוד, וזמרים מנצלים את ההזדמנות וכותבים שירים עם 'עומק', שלא באמת אומרים שום דבר. (ראה ערך סיבת הסיבות)

                          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                          123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #88

                            אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
                            אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
                            אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר.

                            שירה מעומק הנשמה

                            שנדיש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ברוריהב ברוריה

                              אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
                              אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
                              אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר.

                              שנדיש מנותק
                              שנדיש מנותק
                              שנדי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #89

                              @ברוריה דווקא אני חושבת שהסבר לשיר רק יהרוס אותו
                              זה היופי שכל אחד לוקח את מילות השיר למקום שלו ולחוויה שהוא נימצא בה באותו זמן
                              אחרת יהיה קשה להתחבר לשיר ממקום אמיתי כי זה לא הסיפור שלי

                              כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • שנדיש שנדי

                                @ברוריה דווקא אני חושבת שהסבר לשיר רק יהרוס אותו
                                זה היופי שכל אחד לוקח את מילות השיר למקום שלו ולחוויה שהוא נימצא בה באותו זמן
                                אחרת יהיה קשה להתחבר לשיר ממקום אמיתי כי זה לא הסיפור שלי

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #90

                                @שנדי יש משהו במה שאתה אומר

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #91

                                  יוצרים מלחינים שירים על טקסטים שהם התחברו אליהם.
                                  אז לפעמים באמת זה לא מובן לנו כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה שהמלחין היה וקשה להבין מה הוא רצה לומר..

                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    יוצרים מלחינים שירים על טקסטים שהם התחברו אליהם.
                                    אז לפעמים באמת זה לא מובן לנו כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה שהמלחין היה וקשה להבין מה הוא רצה לומר..

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #92

                                    @ב-ב נכון
                                    לאלה ביננו שכותבים שירים גם יכולים להגיד בנקודת משבר כתבתי את זה
                                    בנקודת שימחה כתבתי את זה
                                    ואז הזמרים מוציאים שירים וטתם לא מבינם מה הם רוצים מחיכם

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שרת הרוקש שרת הרוק

                                      זה פשוט.
                                      הדור רדוד, וזמרים מנצלים את ההזדמנות וכותבים שירים עם 'עומק', שלא באמת אומרים שום דבר. (ראה ערך סיבת הסיבות)

                                      123 31 מנותק
                                      123 31 מנותק
                                      123 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 3
                                      #93

                                      @שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
                                      הדור רדוד. את זה הבנתי.
                                      מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
                                      לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
                                      ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

                                      אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

                                      כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

                                      ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

                                      אל תהיו מי שאתם,
                                      תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                                      המחבל המחופשה מוכשרת עלמ שרת הרוקש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • 123 31 123 3

                                        @שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
                                        הדור רדוד. את זה הבנתי.
                                        מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
                                        לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
                                        ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

                                        אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

                                        כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

                                        ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #94

                                        @123-3 סליחה אבל הרמה היום משהו לא ראיתי כזאת רמה בעולם
                                        שבת אחת אני ואחותי אמצאינו שיר ממש יפה
                                        הלכתי ברחוב וראיתי עכבר
                                        ואמרתי תודה שלא נולדתי עכבר
                                        תודה ה וחזור מאה פעם
                                        בערך כמו השיר כמה טוב ה מה זה הרמה של השירים היום זה מחרפן אותי

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 123 31 123 3

                                          @שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
                                          הדור רדוד. את זה הבנתי.
                                          מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
                                          לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
                                          ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.

                                          אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.

                                          כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.

                                          ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?

                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                          #95
                                          פוסט זה נמחק!
                                          123 31 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול