דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יואל י

    @חרדים אמר בבקשות שירים:

    @שריוש @יואל-י תודהה
    אשמח לשיר הזה
    https://www.youtube.com/watch?v=noXp7byRSII
    וזה
    https://www.youtube.com/watch?v=B90edi_4AWI

    עלינו-לשבח-oleinu.mp3
    יעקב-שוואקי-אילן-ilan.mp3

    ח מנותק
    ח מנותק
    חרדים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6213

    @יואל-י @שריוש תודההה
    ולמה אני לא מצליחה לעשות לייק???

    שריושש יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • ח חרדים

      @יואל-י @שריוש תודההה
      ולמה אני לא מצליחה לעשות לייק???

      שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6214

      @חרדים כי יש לך קצת מוניטין

      אפילו הכוכבים
      צריכים חשכה,
      כדי לזרוח.

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שריושש שריוש

        @חרדים כי יש לך קצת מוניטין

        ח מנותק
        ח מנותק
        חרדים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6215

        @שריוש שזה אומר😔

        שריושש י 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ח חרדים

          @שריוש שזה אומר😔

          שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6216

          @חרדים שאת לא יכולה לעשות לייקים כי את צריכה מוניטין גבוה

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חרדים

            @שריוש שזה אומר😔

            י מנותק
            י מנותק
            יואל י
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל י
            #6217

            @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חרדים

              @יואל-י @שריוש תודההה
              ולמה אני לא מצליחה לעשות לייק???

              יונתן פי מנותק
              יונתן פי מנותק
              יונתן פ
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
              #6218

              @חרדים תסתכל\י פה אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. דיברו על הנושא

              כשאין אמונה אין תשובות!
              כשיש אמונה אין שאלות!
              חפץ חיים.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יואל י

                @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

                ח מנותק
                ח מנותק
                חרדים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6219

                @יואל-י אמר בבקשות שירים:

                @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

                אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
                https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

                שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח חרדים

                  @יואל-י אמר בבקשות שירים:

                  @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

                  אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
                  https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

                  שריושש מנותק
                  שריושש מנותק
                  שריוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6220

                  @חרדים בבקשה
                  גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

                  אפילו הכוכבים
                  צריכים חשכה,
                  כדי לזרוח.

                  ח שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • שריושש שריוש

                    @חרדים בבקשה
                    גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חרדים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6221

                    @שריוש זה רק חצי שיר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שריושש שריוש

                      @חרדים בבקשה
                      גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

                      שריושש מנותק
                      שריושש מנותק
                      שריוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #6222

                      @חרדיםגד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

                      אפילו הכוכבים
                      צריכים חשכה,
                      כדי לזרוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר 2 0י מנותק
                        יאיר 2 0י מנותק
                        יאיר 2 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #6223

                        אשמח לשירים של איב אנד ליר
                        תודה

                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                        עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                          אשמח לשירים של איב אנד ליר
                          תודה

                          עשהאל רוזןע מנותק
                          עשהאל רוזןע מנותק
                          עשהאל רוזן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6224

                          @יאיר-2-0
                          הם חילונים זה בעיה

                          יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                            @יאיר-2-0
                            הם חילונים זה בעיה

                            יאיר 2 0י מנותק
                            יאיר 2 0י מנותק
                            יאיר 2 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
                            #6225

                            @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                            (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                            עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                              @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                              (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                              עשהאל רוזןע מנותק
                              עשהאל רוזןע מנותק
                              עשהאל רוזן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6226

                              @יאיר-2-0
                              יש להם שיר על רבי נחמן
                              אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                              אם יסכימו אני יעלה

                              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                                @יאיר-2-0
                                יש להם שיר על רבי נחמן
                                אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                                אם יסכימו אני יעלה

                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6227

                                @עשהאל-רוזן אמר בבקשות שירים:

                                @יאיר-2-0
                                יש להם שיר על רבי נחמן
                                אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                                אם יסכימו אני יעלה

                                השיר אינו תואם את רוח האתר--

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • rivka 0R מנותק
                                  rivka 0R מנותק
                                  rivka 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #6228

                                  אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                                  זה המילים של השיר:
                                  I used to think my mother was the Shabbos Queen
                                  She stands so regally with royal grace
                                  And whispers to the King of the Universe, Hashem
                                  From a very special place, behind her covered face.

                                  I know that she’s not asking Him for diamonds
                                  My noble mother doesn’t ask for gold
                                  She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                                  And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                                  CHORUS:
                                  Oh oh, and when I grow up
                                  No matter what life brings
                                  Hashem will give me the strength I need to handle it
                                  And I will walk by the lights
                                  Of a thousand Friday nights
                                  And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                  My mother turns our house into a palace
                                  Her wisdom and her warmth both make it so
                                  She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                                  Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                                  The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                                  It smoothes away her forehead’s every crease
                                  And suddenly the troubles of the past week disappear
                                  All her fears and worries cease in this moment of peace.

                                  CHORUS:
                                  Oh oh, and when I grow up
                                  No matter what life brings
                                  Hashem will give me the strength I need to handle it
                                  And I will walk by the lights
                                  Of a thousand Friday nights
                                  And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                  I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                                  When I do not let my good side show
                                  But this week I’ve decided I will make my mother proud
                                  Because how else will she know that I love her so?

                                  Each mitzvah that I do will be a diamond
                                  Each smile I give will be a precious stone
                                  To put into the crown she seems to wear on Friday night
                                  And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                                  CHORUS:
                                  Oh oh, and when I grow up
                                  No matter what life brings
                                  Hashem will give me the strength I need to handle it
                                  And I will walk by the lights
                                  Of a thousand Friday nights
                                  And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                  שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • rivka 0R rivka 0

                                    אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                                    זה המילים של השיר:
                                    I used to think my mother was the Shabbos Queen
                                    She stands so regally with royal grace
                                    And whispers to the King of the Universe, Hashem
                                    From a very special place, behind her covered face.

                                    I know that she’s not asking Him for diamonds
                                    My noble mother doesn’t ask for gold
                                    She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                                    And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                                    CHORUS:
                                    Oh oh, and when I grow up
                                    No matter what life brings
                                    Hashem will give me the strength I need to handle it
                                    And I will walk by the lights
                                    Of a thousand Friday nights
                                    And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                    My mother turns our house into a palace
                                    Her wisdom and her warmth both make it so
                                    She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                                    Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                                    The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                                    It smoothes away her forehead’s every crease
                                    And suddenly the troubles of the past week disappear
                                    All her fears and worries cease in this moment of peace.

                                    CHORUS:
                                    Oh oh, and when I grow up
                                    No matter what life brings
                                    Hashem will give me the strength I need to handle it
                                    And I will walk by the lights
                                    Of a thousand Friday nights
                                    And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                    I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                                    When I do not let my good side show
                                    But this week I’ve decided I will make my mother proud
                                    Because how else will she know that I love her so?

                                    Each mitzvah that I do will be a diamond
                                    Each smile I give will be a precious stone
                                    To put into the crown she seems to wear on Friday night
                                    And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                                    CHORUS:
                                    Oh oh, and when I grow up
                                    No matter what life brings
                                    Hashem will give me the strength I need to handle it
                                    And I will walk by the lights
                                    Of a thousand Friday nights
                                    And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #6229

                                    @rivka-0 זה של נשיםםם

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6230

                                      אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                      ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                      כשאין אמונה אין תשובות!
                                      כשיש אמונה אין שאלות!
                                      חפץ חיים.

                                      chagit03C שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יונתן פי יונתן פ

                                        אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                        ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                        chagit03C מנותק
                                        chagit03C מנותק
                                        chagit03
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #6231

                                        @יונתן-וקנין אמר בבקשות שירים:

                                        מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים

                                        בבקשה:
                                        מורדכי בין דויד - כי הדלקתי נרותי.mp3

                                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                        (עדן מאירי)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                          ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                          שריושש מנותק
                                          שריושש מנותק
                                          שריוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6232

                                          @יונתן-וקנין בבקשה
                                          חיים ישראל - כבד את אביך ואמך..mp3

                                          אפילו הכוכבים
                                          צריכים חשכה,
                                          כדי לזרוח.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול