דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חרדים

    @יואל-י @שריוש תודההה
    ולמה אני לא מצליחה לעשות לייק???

    יונתן פי מנותק
    יונתן פי מנותק
    יונתן פ
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
    #6218

    @חרדים תסתכל\י פה אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. דיברו על הנושא

    כשאין אמונה אין תשובות!
    כשיש אמונה אין שאלות!
    חפץ חיים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יואל י

      @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

      ח מנותק
      ח מנותק
      חרדים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6219

      @יואל-י אמר בבקשות שירים:

      @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

      אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
      https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

      שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ח חרדים

        @יואל-י אמר בבקשות שירים:

        @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

        אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
        https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

        שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6220

        @חרדים בבקשה
        גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        ח שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שריושש שריוש

          @חרדים בבקשה
          גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

          ח מנותק
          ח מנותק
          חרדים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6221

          @שריוש זה רק חצי שיר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שריושש שריוש

            @חרדים בבקשה
            גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

            שריושש מנותק
            שריושש מנותק
            שריוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6222

            @חרדיםגד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

            אפילו הכוכבים
            צריכים חשכה,
            כדי לזרוח.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יאיר 2 0י מנותק
              יאיר 2 0י מנותק
              יאיר 2 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6223

              אשמח לשירים של איב אנד ליר
              תודה

              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

              עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                אשמח לשירים של איב אנד ליר
                תודה

                עשהאל רוזןע מנותק
                עשהאל רוזןע מנותק
                עשהאל רוזן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6224

                @יאיר-2-0
                הם חילונים זה בעיה

                יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                  @יאיר-2-0
                  הם חילונים זה בעיה

                  יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
                  #6225

                  @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                  (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                  עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                    @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                    (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                    עשהאל רוזןע מנותק
                    עשהאל רוזןע מנותק
                    עשהאל רוזן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6226

                    @יאיר-2-0
                    יש להם שיר על רבי נחמן
                    אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                    אם יסכימו אני יעלה

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                      @יאיר-2-0
                      יש להם שיר על רבי נחמן
                      אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                      אם יסכימו אני יעלה

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #6227

                      @עשהאל-רוזן אמר בבקשות שירים:

                      @יאיר-2-0
                      יש להם שיר על רבי נחמן
                      אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                      אם יסכימו אני יעלה

                      השיר אינו תואם את רוח האתר--

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • rivka 0R מנותק
                        rivka 0R מנותק
                        rivka 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #6228

                        אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                        זה המילים של השיר:
                        I used to think my mother was the Shabbos Queen
                        She stands so regally with royal grace
                        And whispers to the King of the Universe, Hashem
                        From a very special place, behind her covered face.

                        I know that she’s not asking Him for diamonds
                        My noble mother doesn’t ask for gold
                        She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                        And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                        CHORUS:
                        Oh oh, and when I grow up
                        No matter what life brings
                        Hashem will give me the strength I need to handle it
                        And I will walk by the lights
                        Of a thousand Friday nights
                        And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                        My mother turns our house into a palace
                        Her wisdom and her warmth both make it so
                        She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                        Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                        The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                        It smoothes away her forehead’s every crease
                        And suddenly the troubles of the past week disappear
                        All her fears and worries cease in this moment of peace.

                        CHORUS:
                        Oh oh, and when I grow up
                        No matter what life brings
                        Hashem will give me the strength I need to handle it
                        And I will walk by the lights
                        Of a thousand Friday nights
                        And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                        I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                        When I do not let my good side show
                        But this week I’ve decided I will make my mother proud
                        Because how else will she know that I love her so?

                        Each mitzvah that I do will be a diamond
                        Each smile I give will be a precious stone
                        To put into the crown she seems to wear on Friday night
                        And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                        CHORUS:
                        Oh oh, and when I grow up
                        No matter what life brings
                        Hashem will give me the strength I need to handle it
                        And I will walk by the lights
                        Of a thousand Friday nights
                        And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                        שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • rivka 0R rivka 0

                          אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                          זה המילים של השיר:
                          I used to think my mother was the Shabbos Queen
                          She stands so regally with royal grace
                          And whispers to the King of the Universe, Hashem
                          From a very special place, behind her covered face.

                          I know that she’s not asking Him for diamonds
                          My noble mother doesn’t ask for gold
                          She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                          And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                          CHORUS:
                          Oh oh, and when I grow up
                          No matter what life brings
                          Hashem will give me the strength I need to handle it
                          And I will walk by the lights
                          Of a thousand Friday nights
                          And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                          My mother turns our house into a palace
                          Her wisdom and her warmth both make it so
                          She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                          Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                          The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                          It smoothes away her forehead’s every crease
                          And suddenly the troubles of the past week disappear
                          All her fears and worries cease in this moment of peace.

                          CHORUS:
                          Oh oh, and when I grow up
                          No matter what life brings
                          Hashem will give me the strength I need to handle it
                          And I will walk by the lights
                          Of a thousand Friday nights
                          And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                          I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                          When I do not let my good side show
                          But this week I’ve decided I will make my mother proud
                          Because how else will she know that I love her so?

                          Each mitzvah that I do will be a diamond
                          Each smile I give will be a precious stone
                          To put into the crown she seems to wear on Friday night
                          And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                          CHORUS:
                          Oh oh, and when I grow up
                          No matter what life brings
                          Hashem will give me the strength I need to handle it
                          And I will walk by the lights
                          Of a thousand Friday nights
                          And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6229

                          @rivka-0 זה של נשיםםם

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יונתן פי מנותק
                            יונתן פי מנותק
                            יונתן פ
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #6230

                            אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                            ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                            כשאין אמונה אין תשובות!
                            כשיש אמונה אין שאלות!
                            חפץ חיים.

                            chagit03C שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • יונתן פי יונתן פ

                              אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                              ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6231

                              @יונתן-וקנין אמר בבקשות שירים:

                              מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים

                              בבקשה:
                              מורדכי בין דויד - כי הדלקתי נרותי.mp3

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • יונתן פי יונתן פ

                                אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                שריושש מנותק
                                שריושש מנותק
                                שריוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6232

                                @יונתן-וקנין בבקשה
                                חיים ישראל - כבד את אביך ואמך..mp3

                                אפילו הכוכבים
                                צריכים חשכה,
                                כדי לזרוח.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #6233

                                  ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                                  כשאין אמונה אין תשובות!
                                  כשיש אמונה אין שאלות!
                                  חפץ חיים.

                                  מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                                    מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                    מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                    מיוזיק בנשמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #6234

                                    @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                                    שיר היום
                                    עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                    יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                      @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6235

                                      @מיוזיק-בנשמה חחחחח האמת זה לא בשבילי זה בשביל משהו מהמשפחה, אבל לא אמרתי שמוזיקה מזרחית לא יפה אמרתי שמבחנתי חסידי יותר יפה
                                      אבל הצחקתה 😄 ותודה על השיר!!

                                      כשאין אמונה אין תשובות!
                                      כשיש אמונה אין שאלות!
                                      חפץ חיים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אביגיל 1א אביגיל 1

                                        אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                                        אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                                        ממש תודה

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #6236

                                        @אביגיל-1 אמר בבקשות שירים:

                                        אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                                        אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                                        ממש תודה

                                        ניראה לי עם זכויות יוצרים

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צורי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6237

                                          שלום!!!
                                          מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                                          זה דחוף לי.

                                          אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                          בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                          chagit03C יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול