דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

    אשמח לשירים של איב אנד ליר
    תודה

    עשהאל רוזןע מנותק
    עשהאל רוזןע מנותק
    עשהאל רוזן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6224

    @יאיר-2-0
    הם חילונים זה בעיה

    יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

      @יאיר-2-0
      הם חילונים זה בעיה

      יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
      #6225

      @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
      (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

      עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

        @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
        (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

        עשהאל רוזןע מנותק
        עשהאל רוזןע מנותק
        עשהאל רוזן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6226

        @יאיר-2-0
        יש להם שיר על רבי נחמן
        אבל תשאל את @צוות-פיקוח
        אם יסכימו אני יעלה

        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

          @יאיר-2-0
          יש להם שיר על רבי נחמן
          אבל תשאל את @צוות-פיקוח
          אם יסכימו אני יעלה

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6227

          @עשהאל-רוזן אמר בבקשות שירים:

          @יאיר-2-0
          יש להם שיר על רבי נחמן
          אבל תשאל את @צוות-פיקוח
          אם יסכימו אני יעלה

          השיר אינו תואם את רוח האתר--

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • rivka 0R מנותק
            rivka 0R מנותק
            rivka 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6228

            אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

            זה המילים של השיר:
            I used to think my mother was the Shabbos Queen
            She stands so regally with royal grace
            And whispers to the King of the Universe, Hashem
            From a very special place, behind her covered face.

            I know that she’s not asking Him for diamonds
            My noble mother doesn’t ask for gold
            She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
            And to let her eyes behold the joy as she grows old.

            CHORUS:
            Oh oh, and when I grow up
            No matter what life brings
            Hashem will give me the strength I need to handle it
            And I will walk by the lights
            Of a thousand Friday nights
            And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

            My mother turns our house into a palace
            Her wisdom and her warmth both make it so
            She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
            Without any voice or words but the kiss on my cheek.

            The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
            It smoothes away her forehead’s every crease
            And suddenly the troubles of the past week disappear
            All her fears and worries cease in this moment of peace.

            CHORUS:
            Oh oh, and when I grow up
            No matter what life brings
            Hashem will give me the strength I need to handle it
            And I will walk by the lights
            Of a thousand Friday nights
            And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

            I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
            When I do not let my good side show
            But this week I’ve decided I will make my mother proud
            Because how else will she know that I love her so?

            Each mitzvah that I do will be a diamond
            Each smile I give will be a precious stone
            To put into the crown she seems to wear on Friday night
            And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

            CHORUS:
            Oh oh, and when I grow up
            No matter what life brings
            Hashem will give me the strength I need to handle it
            And I will walk by the lights
            Of a thousand Friday nights
            And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

            שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • rivka 0R rivka 0

              אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

              זה המילים של השיר:
              I used to think my mother was the Shabbos Queen
              She stands so regally with royal grace
              And whispers to the King of the Universe, Hashem
              From a very special place, behind her covered face.

              I know that she’s not asking Him for diamonds
              My noble mother doesn’t ask for gold
              She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
              And to let her eyes behold the joy as she grows old.

              CHORUS:
              Oh oh, and when I grow up
              No matter what life brings
              Hashem will give me the strength I need to handle it
              And I will walk by the lights
              Of a thousand Friday nights
              And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

              My mother turns our house into a palace
              Her wisdom and her warmth both make it so
              She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
              Without any voice or words but the kiss on my cheek.

              The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
              It smoothes away her forehead’s every crease
              And suddenly the troubles of the past week disappear
              All her fears and worries cease in this moment of peace.

              CHORUS:
              Oh oh, and when I grow up
              No matter what life brings
              Hashem will give me the strength I need to handle it
              And I will walk by the lights
              Of a thousand Friday nights
              And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

              I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
              When I do not let my good side show
              But this week I’ve decided I will make my mother proud
              Because how else will she know that I love her so?

              Each mitzvah that I do will be a diamond
              Each smile I give will be a precious stone
              To put into the crown she seems to wear on Friday night
              And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

              CHORUS:
              Oh oh, and when I grow up
              No matter what life brings
              Hashem will give me the strength I need to handle it
              And I will walk by the lights
              Of a thousand Friday nights
              And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6229

              @rivka-0 זה של נשיםםם

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יונתן פי מנותק
                יונתן פי מנותק
                יונתן פ
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6230

                אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                כשאין אמונה אין תשובות!
                כשיש אמונה אין שאלות!
                חפץ חיים.

                chagit03C שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • יונתן פי יונתן פ

                  אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                  ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6231

                  @יונתן-וקנין אמר בבקשות שירים:

                  מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים

                  בבקשה:
                  מורדכי בין דויד - כי הדלקתי נרותי.mp3

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יונתן פי יונתן פ

                    אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                    ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                    שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6232

                    @יונתן-וקנין בבקשה
                    חיים ישראל - כבד את אביך ואמך..mp3

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יונתן פי מנותק
                      יונתן פי מנותק
                      יונתן פ
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #6233

                      ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                      כשאין אמונה אין תשובות!
                      כשיש אמונה אין שאלות!
                      חפץ חיים.

                      מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יונתן פי יונתן פ

                        ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                        מיוזיק בנשמהמ מנותק
                        מיוזיק בנשמהמ מנותק
                        מיוזיק בנשמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #6234

                        @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                        שיר היום
                        עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                        יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                          @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                          יונתן פי מנותק
                          יונתן פי מנותק
                          יונתן פ
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6235

                          @מיוזיק-בנשמה חחחחח האמת זה לא בשבילי זה בשביל משהו מהמשפחה, אבל לא אמרתי שמוזיקה מזרחית לא יפה אמרתי שמבחנתי חסידי יותר יפה
                          אבל הצחקתה 😄 ותודה על השיר!!

                          כשאין אמונה אין תשובות!
                          כשיש אמונה אין שאלות!
                          חפץ חיים.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אביגיל 1א אביגיל 1

                            אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                            אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                            ממש תודה

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #6236

                            @אביגיל-1 אמר בבקשות שירים:

                            אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                            אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                            ממש תודה

                            ניראה לי עם זכויות יוצרים

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • צ מנותק
                              צ מנותק
                              צורי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6237

                              שלום!!!
                              מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                              זה דחוף לי.

                              אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                              בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                              chagit03C יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • צ צורי

                                שלום!!!
                                מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                                זה דחוף לי.

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6238

                                @צורי לא מצאתי שיר כזה

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • צ צורי

                                  שלום!!!
                                  מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                                  זה דחוף לי.

                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #6239

                                  @צורי דוקא שלו ? כי מצאתי של אחרים אם זה יעזור לך!

                                  כשאין אמונה אין תשובות!
                                  כשיש אמונה אין שאלות!
                                  חפץ חיים.

                                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    @צורי דוקא שלו ? כי מצאתי של אחרים אם זה יעזור לך!

                                    צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    צורי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #6240

                                    @יונתן-וקנין
                                    כן אני מחפש דווקא שלו
                                    וזה ממש יעזור לי

                                    אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                    בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      צורי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6241

                                      תודה רבה לכולם מצאתי את השיר

                                      אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                      בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נחמן 1נ מנותק
                                        נחמן 1נ מנותק
                                        נחמן 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #6242

                                        מישהו יכול להשיג לי את השיר ''בזכות יוסף הצדיק אפרים ומנשה''?

                                        מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נחמן 1נ נחמן 1

                                          מישהו יכול להשיג לי את השיר ''בזכות יוסף הצדיק אפרים ומנשה''?

                                          מתויגתמ מנותק
                                          מתויגתמ מנותק
                                          מתויגת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6243

                                          @נחמן-1 של מי?

                                          לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                          ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                          נחמן 1נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול