דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש שריוש

    @חרדים כי יש לך קצת מוניטין

    ח מנותק
    ח מנותק
    חרדים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6215

    @שריוש שזה אומר😔

    שריושש י 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • ח חרדים

      @שריוש שזה אומר😔

      שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6216

      @חרדים שאת לא יכולה לעשות לייקים כי את צריכה מוניטין גבוה

      אפילו הכוכבים
      צריכים חשכה,
      כדי לזרוח.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חרדים

        @שריוש שזה אומר😔

        י מנותק
        י מנותק
        יואל י
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל י
        #6217

        @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חרדים

          @יואל-י @שריוש תודההה
          ולמה אני לא מצליחה לעשות לייק???

          יונתן פי מנותק
          יונתן פי מנותק
          יונתן פ
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
          #6218

          @חרדים תסתכל\י פה אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. דיברו על הנושא

          כשאין אמונה אין תשובות!
          כשיש אמונה אין שאלות!
          חפץ חיים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יואל י

            @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

            ח מנותק
            ח מנותק
            חרדים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6219

            @יואל-י אמר בבקשות שירים:

            @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

            אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
            https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

            שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חרדים

              @יואל-י אמר בבקשות שירים:

              @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

              אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
              https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

              שריושש מנותק
              שריושש מנותק
              שריוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6220

              @חרדים בבקשה
              גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

              אפילו הכוכבים
              צריכים חשכה,
              כדי לזרוח.

              ח שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • שריושש שריוש

                @חרדים בבקשה
                גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

                ח מנותק
                ח מנותק
                חרדים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6221

                @שריוש זה רק חצי שיר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שריושש שריוש

                  @חרדים בבקשה
                  גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

                  שריושש מנותק
                  שריושש מנותק
                  שריוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6222

                  @חרדיםגד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

                  אפילו הכוכבים
                  צריכים חשכה,
                  כדי לזרוח.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יאיר 2 0י מנותק
                    יאיר 2 0י מנותק
                    יאיר 2 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6223

                    אשמח לשירים של איב אנד ליר
                    תודה

                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                    עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                      אשמח לשירים של איב אנד ליר
                      תודה

                      עשהאל רוזןע מנותק
                      עשהאל רוזןע מנותק
                      עשהאל רוזן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #6224

                      @יאיר-2-0
                      הם חילונים זה בעיה

                      יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                        @יאיר-2-0
                        הם חילונים זה בעיה

                        יאיר 2 0י מנותק
                        יאיר 2 0י מנותק
                        יאיר 2 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
                        #6225

                        @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                        (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                        עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                          @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                          (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                          עשהאל רוזןע מנותק
                          עשהאל רוזןע מנותק
                          עשהאל רוזן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6226

                          @יאיר-2-0
                          יש להם שיר על רבי נחמן
                          אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                          אם יסכימו אני יעלה

                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                            @יאיר-2-0
                            יש להם שיר על רבי נחמן
                            אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                            אם יסכימו אני יעלה

                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #6227

                            @עשהאל-רוזן אמר בבקשות שירים:

                            @יאיר-2-0
                            יש להם שיר על רבי נחמן
                            אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                            אם יסכימו אני יעלה

                            השיר אינו תואם את רוח האתר--

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • rivka 0R מנותק
                              rivka 0R מנותק
                              rivka 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6228

                              אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                              זה המילים של השיר:
                              I used to think my mother was the Shabbos Queen
                              She stands so regally with royal grace
                              And whispers to the King of the Universe, Hashem
                              From a very special place, behind her covered face.

                              I know that she’s not asking Him for diamonds
                              My noble mother doesn’t ask for gold
                              She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                              And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                              CHORUS:
                              Oh oh, and when I grow up
                              No matter what life brings
                              Hashem will give me the strength I need to handle it
                              And I will walk by the lights
                              Of a thousand Friday nights
                              And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                              My mother turns our house into a palace
                              Her wisdom and her warmth both make it so
                              She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                              Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                              The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                              It smoothes away her forehead’s every crease
                              And suddenly the troubles of the past week disappear
                              All her fears and worries cease in this moment of peace.

                              CHORUS:
                              Oh oh, and when I grow up
                              No matter what life brings
                              Hashem will give me the strength I need to handle it
                              And I will walk by the lights
                              Of a thousand Friday nights
                              And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                              I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                              When I do not let my good side show
                              But this week I’ve decided I will make my mother proud
                              Because how else will she know that I love her so?

                              Each mitzvah that I do will be a diamond
                              Each smile I give will be a precious stone
                              To put into the crown she seems to wear on Friday night
                              And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                              CHORUS:
                              Oh oh, and when I grow up
                              No matter what life brings
                              Hashem will give me the strength I need to handle it
                              And I will walk by the lights
                              Of a thousand Friday nights
                              And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                              שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • rivka 0R rivka 0

                                אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                                זה המילים של השיר:
                                I used to think my mother was the Shabbos Queen
                                She stands so regally with royal grace
                                And whispers to the King of the Universe, Hashem
                                From a very special place, behind her covered face.

                                I know that she’s not asking Him for diamonds
                                My noble mother doesn’t ask for gold
                                She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                                And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                                CHORUS:
                                Oh oh, and when I grow up
                                No matter what life brings
                                Hashem will give me the strength I need to handle it
                                And I will walk by the lights
                                Of a thousand Friday nights
                                And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                My mother turns our house into a palace
                                Her wisdom and her warmth both make it so
                                She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                                Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                                The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                                It smoothes away her forehead’s every crease
                                And suddenly the troubles of the past week disappear
                                All her fears and worries cease in this moment of peace.

                                CHORUS:
                                Oh oh, and when I grow up
                                No matter what life brings
                                Hashem will give me the strength I need to handle it
                                And I will walk by the lights
                                Of a thousand Friday nights
                                And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                                When I do not let my good side show
                                But this week I’ve decided I will make my mother proud
                                Because how else will she know that I love her so?

                                Each mitzvah that I do will be a diamond
                                Each smile I give will be a precious stone
                                To put into the crown she seems to wear on Friday night
                                And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                                CHORUS:
                                Oh oh, and when I grow up
                                No matter what life brings
                                Hashem will give me the strength I need to handle it
                                And I will walk by the lights
                                Of a thousand Friday nights
                                And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6229

                                @rivka-0 זה של נשיםםם

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #6230

                                  אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                  ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                  כשאין אמונה אין תשובות!
                                  כשיש אמונה אין שאלות!
                                  חפץ חיים.

                                  chagit03C שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                    ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #6231

                                    @יונתן-וקנין אמר בבקשות שירים:

                                    מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים

                                    בבקשה:
                                    מורדכי בין דויד - כי הדלקתי נרותי.mp3

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                      ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                      שריושש מנותק
                                      שריושש מנותק
                                      שריוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6232

                                      @יונתן-וקנין בבקשה
                                      חיים ישראל - כבד את אביך ואמך..mp3

                                      אפילו הכוכבים
                                      צריכים חשכה,
                                      כדי לזרוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יונתן פי מנותק
                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פ
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #6233

                                        ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                                        כשאין אמונה אין תשובות!
                                        כשיש אמונה אין שאלות!
                                        חפץ חיים.

                                        מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6234

                                          @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                                          שיר היום
                                          עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                          יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול