דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

    @יאיר-2-0
    יש להם שיר על רבי נחמן
    אבל תשאל את @צוות-פיקוח
    אם יסכימו אני יעלה

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6227

    @עשהאל-רוזן אמר בבקשות שירים:

    @יאיר-2-0
    יש להם שיר על רבי נחמן
    אבל תשאל את @צוות-פיקוח
    אם יסכימו אני יעלה

    השיר אינו תואם את רוח האתר--

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • rivka 0R מנותק
      rivka 0R מנותק
      rivka 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6228

      אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

      זה המילים של השיר:
      I used to think my mother was the Shabbos Queen
      She stands so regally with royal grace
      And whispers to the King of the Universe, Hashem
      From a very special place, behind her covered face.

      I know that she’s not asking Him for diamonds
      My noble mother doesn’t ask for gold
      She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
      And to let her eyes behold the joy as she grows old.

      CHORUS:
      Oh oh, and when I grow up
      No matter what life brings
      Hashem will give me the strength I need to handle it
      And I will walk by the lights
      Of a thousand Friday nights
      And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

      My mother turns our house into a palace
      Her wisdom and her warmth both make it so
      She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
      Without any voice or words but the kiss on my cheek.

      The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
      It smoothes away her forehead’s every crease
      And suddenly the troubles of the past week disappear
      All her fears and worries cease in this moment of peace.

      CHORUS:
      Oh oh, and when I grow up
      No matter what life brings
      Hashem will give me the strength I need to handle it
      And I will walk by the lights
      Of a thousand Friday nights
      And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

      I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
      When I do not let my good side show
      But this week I’ve decided I will make my mother proud
      Because how else will she know that I love her so?

      Each mitzvah that I do will be a diamond
      Each smile I give will be a precious stone
      To put into the crown she seems to wear on Friday night
      And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

      CHORUS:
      Oh oh, and when I grow up
      No matter what life brings
      Hashem will give me the strength I need to handle it
      And I will walk by the lights
      Of a thousand Friday nights
      And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

      שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • rivka 0R rivka 0

        אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

        זה המילים של השיר:
        I used to think my mother was the Shabbos Queen
        She stands so regally with royal grace
        And whispers to the King of the Universe, Hashem
        From a very special place, behind her covered face.

        I know that she’s not asking Him for diamonds
        My noble mother doesn’t ask for gold
        She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
        And to let her eyes behold the joy as she grows old.

        CHORUS:
        Oh oh, and when I grow up
        No matter what life brings
        Hashem will give me the strength I need to handle it
        And I will walk by the lights
        Of a thousand Friday nights
        And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

        My mother turns our house into a palace
        Her wisdom and her warmth both make it so
        She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
        Without any voice or words but the kiss on my cheek.

        The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
        It smoothes away her forehead’s every crease
        And suddenly the troubles of the past week disappear
        All her fears and worries cease in this moment of peace.

        CHORUS:
        Oh oh, and when I grow up
        No matter what life brings
        Hashem will give me the strength I need to handle it
        And I will walk by the lights
        Of a thousand Friday nights
        And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

        I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
        When I do not let my good side show
        But this week I’ve decided I will make my mother proud
        Because how else will she know that I love her so?

        Each mitzvah that I do will be a diamond
        Each smile I give will be a precious stone
        To put into the crown she seems to wear on Friday night
        And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

        CHORUS:
        Oh oh, and when I grow up
        No matter what life brings
        Hashem will give me the strength I need to handle it
        And I will walk by the lights
        Of a thousand Friday nights
        And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6229

        @rivka-0 זה של נשיםםם

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יונתן פי מנותק
          יונתן פי מנותק
          יונתן פ
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6230

          אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
          ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

          כשאין אמונה אין תשובות!
          כשיש אמונה אין שאלות!
          חפץ חיים.

          chagit03C שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • יונתן פי יונתן פ

            אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
            ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6231

            @יונתן-וקנין אמר בבקשות שירים:

            מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים

            בבקשה:
            מורדכי בין דויד - כי הדלקתי נרותי.mp3

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יונתן פי יונתן פ

              אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
              ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

              שריושש מנותק
              שריושש מנותק
              שריוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6232

              @יונתן-וקנין בבקשה
              חיים ישראל - כבד את אביך ואמך..mp3

              אפילו הכוכבים
              צריכים חשכה,
              כדי לזרוח.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • יונתן פי מנותק
                יונתן פי מנותק
                יונתן פ
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6233

                ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                כשאין אמונה אין תשובות!
                כשיש אמונה אין שאלות!
                חפץ חיים.

                מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יונתן פי יונתן פ

                  ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                  מיוזיק בנשמהמ מנותק
                  מיוזיק בנשמהמ מנותק
                  מיוזיק בנשמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6234

                  @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                  שיר היום
                  עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                  יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                    @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                    יונתן פי מנותק
                    יונתן פי מנותק
                    יונתן פ
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6235

                    @מיוזיק-בנשמה חחחחח האמת זה לא בשבילי זה בשביל משהו מהמשפחה, אבל לא אמרתי שמוזיקה מזרחית לא יפה אמרתי שמבחנתי חסידי יותר יפה
                    אבל הצחקתה 😄 ותודה על השיר!!

                    כשאין אמונה אין תשובות!
                    כשיש אמונה אין שאלות!
                    חפץ חיים.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אביגיל 1א אביגיל 1

                      אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                      אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                      ממש תודה

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #6236

                      @אביגיל-1 אמר בבקשות שירים:

                      אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                      אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                      ממש תודה

                      ניראה לי עם זכויות יוצרים

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צ מנותק
                        צ מנותק
                        צורי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #6237

                        שלום!!!
                        מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                        זה דחוף לי.

                        אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                        בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                        chagit03C יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • צ צורי

                          שלום!!!
                          מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                          זה דחוף לי.

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6238

                          @צורי לא מצאתי שיר כזה

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ צורי

                            שלום!!!
                            מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                            זה דחוף לי.

                            יונתן פי מנותק
                            יונתן פי מנותק
                            יונתן פ
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #6239

                            @צורי דוקא שלו ? כי מצאתי של אחרים אם זה יעזור לך!

                            כשאין אמונה אין תשובות!
                            כשיש אמונה אין שאלות!
                            חפץ חיים.

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יונתן פי יונתן פ

                              @צורי דוקא שלו ? כי מצאתי של אחרים אם זה יעזור לך!

                              צ מנותק
                              צ מנותק
                              צורי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6240

                              @יונתן-וקנין
                              כן אני מחפש דווקא שלו
                              וזה ממש יעזור לי

                              אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                              בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צ מנותק
                                צ מנותק
                                צורי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6241

                                תודה רבה לכולם מצאתי את השיר

                                אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נחמן 1נ מנותק
                                  נחמן 1נ מנותק
                                  נחמן 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #6242

                                  מישהו יכול להשיג לי את השיר ''בזכות יוסף הצדיק אפרים ומנשה''?

                                  מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נחמן 1נ נחמן 1

                                    מישהו יכול להשיג לי את השיר ''בזכות יוסף הצדיק אפרים ומנשה''?

                                    מתויגתמ מנותק
                                    מתויגתמ מנותק
                                    מתויגת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #6243

                                    @נחמן-1 של מי?

                                    לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                    ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                    נחמן 1נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מתויגתמ מתויגת

                                      @נחמן-1 של מי?

                                      נחמן 1נ מנותק
                                      נחמן 1נ מנותק
                                      נחמן 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6244

                                      @מתויגת אני שמעתי את פעם מארעלע סמט

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוישי 2מ מנותק
                                        מוישי 2מ מנותק
                                        מוישי 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי 2
                                        #6245

                                        מי שהוא יכול להביא לי את השירים או חלק מהם
                                        בנצי קלצקין וזאנוויל בדרשו ר מאיר אומר כל העוסק בתורה לשמה
                                        דרשו שתהא תורתך דודי קאליש
                                        אם מישהוא יוכל להפנות אותי לאיזה דרייב של דרשו או מה שהוא כזה זה בכלל יהיה טוב
                                        תודה מראש

                                        https://youtu.be/-LeGep_D43c
                                        שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                                        כנסו והרשמו לערוץ

                                        ויוושו מלך הקלידניםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוישי 2מ מוישי 2

                                          מי שהוא יכול להביא לי את השירים או חלק מהם
                                          בנצי קלצקין וזאנוויל בדרשו ר מאיר אומר כל העוסק בתורה לשמה
                                          דרשו שתהא תורתך דודי קאליש
                                          אם מישהוא יוכל להפנות אותי לאיזה דרייב של דרשו או מה שהוא כזה זה בכלל יהיה טוב
                                          תודה מראש

                                          ויוושו מנותק
                                          ויוושו מנותק
                                          ויווש
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6246

                                          @מוישי-2 לשיר עם בני קלצקין קוראים 'זכינו'??

                                          "ללב שלנו אין הנחות😞
                                          אין מבצעים❌
                                          ואם שברת💔שילמת!"💰

                                          יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול