תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@משה-0527 חושב?
וסתם ככה לא הבנתי מה הפרמטרים של הזכייה איך אפשר להשוות בין קלידן למשל לילד פלא או כל משהו אחר?@netanelhareven
טעיתי הוא כן עבר
מה הפרמטרים לא ידועים הכל לפי החלטת השופטים -
@חובבת-מוזיקה-צעירה
@אני
בבקשה להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view@משה-0527 אש כל הכבוד
-
@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!
מצד אחד אתה צודק
אבל מצד שני אני עדיין בהתלהבות מהקול הבא שפתאום אני צריכה להתרגל לשופטים האלו
בקול הבא הם היו יותר כל אחד עם הסגנון שלו ופה ייקח לנו זמן לקלוט מה כל אחד@מישהי-מאמי יש את כל החורף בלי לחץ.......
זה גם לא איזה שופטים שאת צריכה להבין כמו עדי רן פה זה שופטים קלאסי! -
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!
@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!
ממש לא נס, עדי רן שפך אותנו כל שבוע מחדש וסטופל מקצועי ברמה
-
@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!
ממש לא נס, עדי רן שפך אותנו כל שבוע מחדש וסטופל מקצועי ברמה
@יונתן-וקנין אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!ממש לא נס, עדי רן שפך אותנו כל שבוע מחדש וסטופל מקצועי ברמה
רק המבוגרים יודעים להבין את העקיצות והבדיחות של סטופל ועדי רן
-
@יונתן-וקנין אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!ממש לא נס, עדי רן שפך אותנו כל שבוע מחדש וסטופל מקצועי ברמה
רק המבוגרים יודעים להבין את העקיצות והבדיחות של סטופל ועדי רן
-
@אביגיל-1 אני לא מבוגר ומאד התחברתי
קודם כל סטופל מקצועי ואין מה לומר
ועדי רן פצצה של שופט!@יונתן-וקנין אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אביגיל-1 אני לא מבוגר ומאד התחברתי
קודם כל סטופל מקצועי ואין מה לומר
ועדי רן פצצה של שופט!אבל אני אומרת לך שיש אנשים(בדרך כלל פחות מבוגרים) שלא קולטים את הבדיחות וחושבים ששתיהם סתם 2 אנשים קשוחים ולכן שמחים שיש שופטים יותר פשוטים להבנה
-
@יונתן-וקנין אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אביגיל-1 אני לא מבוגר ומאד התחברתי
קודם כל סטופל מקצועי ואין מה לומר
ועדי רן פצצה של שופט!אבל אני אומרת לך שיש אנשים(בדרך כלל פחות מבוגרים) שלא קולטים את הבדיחות וחושבים ששתיהם סתם 2 אנשים קשוחים ולכן שמחים שיש שופטים יותר פשוטים להבנה
-
@אביגיל-1 טוב זה דעתכם
ואגב גם פה במאסטרו אלי פרידמן לדוגמא סליחה שאני אומר שופט דפוק, אילסון טיפה עף אבל בכל זאת אחלה שופט אז ברור שהיה עדיף את השופטים של
הקול הבא -
@אביגיל-1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
דעתי*
לא נכון עוד אנשים אמרו שעדיף את השופטים של הקול הבא
-
@יונתן-וקנין אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!ממש לא נס, עדי רן שפך אותנו כל שבוע מחדש וסטופל מקצועי ברמה
רק המבוגרים יודעים להבין את העקיצות והבדיחות של סטופל ועדי רן
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אביגיל-1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
דעתי*
לא נכון עוד אנשים אמרו שעדיף את השופטים של הקול הבא
אני גם חושבת
שיביאו את דדיה ועדי רן
לא ברומר -
לפי דעתי השופטים בקול הבא היו באמת פצצה אבל צריך לגוון....
כאן הם הביאו חברה שעוד לא שמענו כל כך הרבה, וזה מעניין ויוצר חידוש לא? -
מה אתם אומרים על המתופף בשם ראובן זומר
נכון פצצה אש להגיב כמה שיותר בלייק -
מה אתם אומרים על המתופף בשם ראובן זומר
נכון פצצה אש להגיב כמה שיותר בלייקלמה זה לא פתוח באתרוג??
-
למה זה לא פתוח באתרוג??
@המחבל-המחופש גם לי לא פתוח
-
@המחבל-המחופש גם לי לא פתוח
@ראובן-לנדאן כן יש למעלה במיג'וד
אבל מישהו שלך את זה לאתרוג אולי שיפתח -
@ראובן-לנדאן כן יש למעלה במיג'וד
אבל מישהו שלך את זה לאתרוג אולי שיפתח@המחבל-המחופש @ראובן-לנדאן
לי זה כן פתוח. (אתרוג)
הורדתם כוכביות? -
@המחבל-המחופש @ראובן-לנדאן
לי זה כן פתוח. (אתרוג)
הורדתם כוכביות?@מנאששש אני מדבר איתך על שידור חי אתמול זה לא עבד
-
@המחבל-המחופש @ראובן-לנדאן
לי זה כן פתוח. (אתרוג)
הורדתם כוכביות?@מנאששש כן זה פותח אחרי הורדת כוכביות מפה
אבל למה שאני מחפשת בגוגל ה חוסם לי את זה?
זה מה ששאלתי -
סליחה לא הבנתי אתכם.
אני לא מבין בחסימות.
(יעזור אם אני יעלה את זה לדרייב?)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות