תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@יונתן-וקנין אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@דודו-בלוקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
נס שלא היה שופטים כמו בקול הבא עדי רן..... וסטופל..... כמה מריחות ואת האמת גם דיברו שטיות!ממש לא נס, עדי רן שפך אותנו כל שבוע מחדש וסטופל מקצועי ברמה
רק המבוגרים יודעים להבין את העקיצות והבדיחות של סטופל ועדי רן
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אביגיל-1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
דעתי*
לא נכון עוד אנשים אמרו שעדיף את השופטים של הקול הבא
אני גם חושבת
שיביאו את דדיה ועדי רן
לא ברומר -
לפי דעתי השופטים בקול הבא היו באמת פצצה אבל צריך לגוון....
כאן הם הביאו חברה שעוד לא שמענו כל כך הרבה, וזה מעניין ויוצר חידוש לא? -
מה אתם אומרים על המתופף בשם ראובן זומר
נכון פצצה אש להגיב כמה שיותר בלייק -
מה אתם אומרים על המתופף בשם ראובן זומר
נכון פצצה אש להגיב כמה שיותר בלייקלמה זה לא פתוח באתרוג??
-
למה זה לא פתוח באתרוג??
@המחבל-המחופש גם לי לא פתוח
-
@המחבל-המחופש גם לי לא פתוח
@ראובן-לנדאן כן יש למעלה במיג'וד
אבל מישהו שלך את זה לאתרוג אולי שיפתח -
@ראובן-לנדאן כן יש למעלה במיג'וד
אבל מישהו שלך את זה לאתרוג אולי שיפתח@המחבל-המחופש @ראובן-לנדאן
לי זה כן פתוח. (אתרוג)
הורדתם כוכביות? -
@המחבל-המחופש @ראובן-לנדאן
לי זה כן פתוח. (אתרוג)
הורדתם כוכביות?@מנאששש אני מדבר איתך על שידור חי אתמול זה לא עבד
-
@המחבל-המחופש @ראובן-לנדאן
לי זה כן פתוח. (אתרוג)
הורדתם כוכביות?@מנאששש כן זה פותח אחרי הורדת כוכביות מפה
אבל למה שאני מחפשת בגוגל ה חוסם לי את זה?
זה מה ששאלתי -
סליחה לא הבנתי אתכם.
אני לא מבין בחסימות.
(יעזור אם אני יעלה את זה לדרייב?) -
@מנאששש יש לנו הכול טוב הורדתי מפה הכול בסדר
אבל לפני שראיתי שפה העלו את זה חיפשתי בגוגל וראיתי שזזה חסום זה הכול
בכל אופן תודה על הרצון לעזור -
@מנאששש כן
-
@מוזיקלי-3 מצד אחד זה טוב מצד שני לא היה הרבה בדיחות צחוקים כמו שהיה עושה עדי רן
-
@מוזיקלי-3 מצד אחד זה טוב מצד שני לא היה הרבה בדיחות צחוקים כמו שהיה עושה עדי רן
-
@מוזיקלי-3 האמת חסר גם את אריה ברונר מהקול הבא 2 (ותודה על הברכות, כן עד ששינו את שמי שבועות)
-
@מוזיקלי-3 האמת חסר גם את אריה ברונר מהקול הבא 2 (ותודה על הברכות, כן עד ששינו את שמי שבועות)
-
@יונתן-פ דדיה חסר מאוד לי אבל זה כבר לא לרמה שלו הוא ענק היום אבל איך אומרים דור דור ושופטו

@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונתן-פ דדיה חסר מאוד לי אבל זה כבר לא לרמה שלו הוא ענק היום אבל איך אומרים דור דרור ושופטו

אני לא יודע לא שמעתי שם שום קונספט של שיפוט
-
איך התוכנית??
שווה צפיה?
פתחתי את זה לקצת זמן וממש השתעממתי
זה בלי קונספט מסוים, מה הקטע?
ממש מוזר
אבל השאלה אם לתת לזה עוד צ'אנס כי ראיתי ממש קצת...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות