בקשות שירים
-
שמעתי בערך לפני שנתיים שני שירים שכבשו את ליבי
-קוק אריין אין מיין הארץ של יוסי לאקס (אין עליו נושא נכון?)
ועוד שיר באידיש שהפזמון הולך ככה:
"ווייל דאס איז דע שליסל צו מיין הארץ
פאר יעדע איד א ליכטיקייט ווען ס'איז טונקול אין שווארץ
איך געב דיר עס איבער
איך בעיט דיר אצינדער
הער מיך אויס
און העלף מיך ארויס"
אם מישהו מכיר אשמח מאוד שתעלו
נ. ב. סליחה על האידיש הקשה....@חובב-המוזיקה-2
יוסי לאקס ילד פלא?
תבדוק פה -
@חובב-המוזיקה-2
יוסי לאקס ילד פלא?
תבדוק פה@מנאששש סליחה לא שמתי לב ...
אבל בקשר לשירים יש לך מושג איך קוראים לו? -
@מנאששש סליחה לא שמתי לב ...
אבל בקשר לשירים יש לך מושג איך קוראים לו?אפשר את אחותי של שולי רנד תודה רבה
-
אפשר את אחותי של שולי רנד תודה רבה
@המחבל-המחופש
נראה לי שהשיר לא כ"כ מתאים לפורום.
אבל יכול ליהיות שיש אותו בשרשור של שולי.
אבל שוב ראיתי שהעלו את זה...
אז הנה אחותי.wma
(אם זה לא ראוי אני ימחק) -
@המחבל-המחופש
נראה לי שהשיר לא כ"כ מתאים לפורום.
אבל יכול ליהיות שיש אותו בשרשור של שולי.
אבל שוב ראיתי שהעלו את זה...
אז הנה אחותי.wma
(אם זה לא ראוי אני ימחק) -
מה זה אומר שמעלים פה שיר וכשאני לוחצת על זה זה מה שמופיע לי
שלכל מי שבנטפרי זה לא עולה או שרק לי כי צריך לפתוח את השיר בצורה מסויימת ?

-
@מנאששש
לא, נניח ניסיתי ללחוץ על הקישור הזה וזה מה שנפתח לי מנטפרי@מנאששש אמר בבקשות שירים:
@המחבל-המחופש
נראה לי שהשיר לא כ"כ מתאים לפורום.
אבל יכול ליהיות שיש אותו בשרשור של שולי.
אבל שוב ראיתי שהעלו את זה...
אז הנה אחותי.wma
(אם זה לא ראוי אני ימחק)
איפה העלת שיר אחרון ? -
@מנאששש
לא, נניח ניסיתי ללחוץ על הקישור הזה וזה מה שנפתח לי מנטפרי@מנאששש אמר בבקשות שירים:
@המחבל-המחופש
נראה לי שהשיר לא כ"כ מתאים לפורום.
אבל יכול ליהיות שיש אותו בשרשור של שולי.
אבל שוב ראיתי שהעלו את זה...
אז הנה אחותי.wma
(אם זה לא ראוי אני ימחק)
איפה העלת שיר אחרון ? -
@שרי-1 זה
@מנאששש אמר בבקשות שירים:
@מיכל-c מוזר.
העליתי את זה לפורום.
אולי בגלל שזה לא MP3.
אחותי.mp3 -
@שרי-1 זה
@מנאששש אמר בבקשות שירים:
@מיכל-c מוזר.
העליתי את זה לפורום.
אולי בגלל שזה לא MP3.
אחותי.mp3 -
@מנאששש אה זה כן נדלק לי,
אבל כשהעלת את זה כנראה בקובץ של קליפ זה מה שקפץ לי מנטפרי,השאלה שלי אם ראית את הסרטון שהעלתי מזאנוויל הוא נפתח או שהוא גם נחסם ע"י נטפרי ?
-
@שרי-1 לי הוא נפתח ואני מאמין שלרוב המשתמשים גם כן.
הדרכים שמעלים כדי שפחות יחסם זה מג'יקוד או דרייב עם כוכביות. -
@שרי-1
זה מג'יקוד
ודרייב את פותחת את המייל שלך ויש בצד שמאל למעלה 9 נקודות (אפליקציות גוגל) את לוחצת על זה ויש שם אפליקציה ששמה הוא DRIVE,
את פותחת את זה ,
גוררת לשם קבצים ,
לוחצת על הקובץ במקש שמאלי (בעכבר) ,
שיתוף או הצגת הקישור,
(הרשאה לכל מי שקיבל את הקישור),
העתקת הקישור,
הדבקה בחלון חדש,
להוסיף ככוביות לקישור,
העתקה,
הדבקה בפוסט.
אני מאוד מקווה שזה מובן......@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@מנאששש וחוץ מזה זה מה שאני שואלת... איך לך ולרוב המשתמשים זה כן נפתח ?
צריך לפתוח את זה באופן מסויים ?השאלה איזה חסימה יש לך במחשב.
-
@שרי-1
זה מג'יקוד
ודרייב את פותחת את המייל שלך ויש בצד שמאל למעלה 9 נקודות (אפליקציות גוגל) את לוחצת על זה ויש שם אפליקציה ששמה הוא DRIVE,
את פותחת את זה ,
גוררת לשם קבצים ,
לוחצת על הקובץ במקש שמאלי (בעכבר) ,
שיתוף או הצגת הקישור,
(הרשאה לכל מי שקיבל את הקישור),
העתקת הקישור,
הדבקה בחלון חדש,
להוסיף ככוביות לקישור,
העתקה,
הדבקה בפוסט.
אני מאוד מקווה שזה מובן......@שרי-1 אמר בבקשות שירים:
@מנאששש וחוץ מזה זה מה שאני שואלת... איך לך ולרוב המשתמשים זה כן נפתח ?
צריך לפתוח את זה באופן מסויים ?השאלה איזה חסימה יש לך במחשב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות