דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנאששש

    @מיכל-c מוזר.
    העליתי את זה לפורום.
    אולי בגלל שזה לא MP3.
    אחותי.mp3

    מיכל cמ מנותק
    מיכל cמ מנותק
    מיכל c
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכל c
    #6443

    @מנאששש
    עכשיו זה טוב
    כנראה בגלל שזה לא היה mp3
    תודה

    אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שרי 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6444

      מה זה אומר שמעלים פה שיר וכשאני לוחצת על זה זה מה שמופיע לי
      שלכל מי שבנטפרי זה לא עולה או שרק לי כי צריך לפתוח את השיר בצורה מסויימת ?
      07bbe2e0-009e-409d-91c2-285b2abbc166-image.png

      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שרי 1

        מה זה אומר שמעלים פה שיר וכשאני לוחצת על זה זה מה שמופיע לי
        שלכל מי שבנטפרי זה לא עולה או שרק לי כי צריך לפתוח את השיר בצורה מסויימת ?
        07bbe2e0-009e-409d-91c2-285b2abbc166-image.png

        מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
        #6445

        @שרי-1 שירים שהעלו לפורום?
        השיר האחרון שהעליתי נפתח לך?

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מנאשששמ מנאששש

          @שרי-1 שירים שהעלו לפורום?
          השיר האחרון שהעליתי נפתח לך?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שרי 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 1
          #6446

          @מנאששש
          לא, נניח ניסיתי ללחוץ על הקישור הזה וזה מה שנפתח לי מנטפרי

          @מנאששש אמר בבקשות שירים:

          @המחבל-המחופש
          נראה לי שהשיר לא כ"כ מתאים לפורום.
          אבל יכול ליהיות שיש אותו בשרשור של שולי.
          אבל שוב ראיתי שהעלו את זה...
          אז הנה אחותי.wma
          (אם זה לא ראוי אני ימחק)
          איפה העלת שיר אחרון ?

          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שרי 1

            @מנאששש
            לא, נניח ניסיתי ללחוץ על הקישור הזה וזה מה שנפתח לי מנטפרי

            @מנאששש אמר בבקשות שירים:

            @המחבל-המחופש
            נראה לי שהשיר לא כ"כ מתאים לפורום.
            אבל יכול ליהיות שיש אותו בשרשור של שולי.
            אבל שוב ראיתי שהעלו את זה...
            אז הנה אחותי.wma
            (אם זה לא ראוי אני ימחק)
            איפה העלת שיר אחרון ?

            מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6447

            @שרי-1 שם יכול ליהיות שזה חסום, אבל תנסי את מה שהעליתי אח"כ.

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מנאשששמ מנאששש

              @שרי-1 שם יכול ליהיות שזה חסום, אבל תנסי את מה שהעליתי אח"כ.

              ש מנותק
              ש מנותק
              שרי 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6448

              @מנאששש מה שיר אחותי שהעלת ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מנאשששמ מנאששש

                @מיכל-c מוזר.
                העליתי את זה לפורום.
                אולי בגלל שזה לא MP3.
                אחותי.mp3

                מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6449

                @שרי-1 זה

                @מנאששש אמר בבקשות שירים:

                @מיכל-c מוזר.
                העליתי את זה לפורום.
                אולי בגלל שזה לא MP3.
                אחותי.mp3

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מנאשששמ מנאששש

                  @שרי-1 זה

                  @מנאששש אמר בבקשות שירים:

                  @מיכל-c מוזר.
                  העליתי את זה לפורום.
                  אולי בגלל שזה לא MP3.
                  אחותי.mp3

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שרי 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6450

                  @מנאששש אה זה כן נדלק לי,
                  אבל כשהעלת את זה כנראה בקובץ של קליפ זה מה שקפץ לי מנטפרי,

                  השאלה שלי אם ראית את הסרטון שהעלתי מזאנוויל הוא נפתח או שהוא גם נחסם ע"י נטפרי ?

                  מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ש שרי 1

                    @מנאששש אה זה כן נדלק לי,
                    אבל כשהעלת את זה כנראה בקובץ של קליפ זה מה שקפץ לי מנטפרי,

                    השאלה שלי אם ראית את הסרטון שהעלתי מזאנוויל הוא נפתח או שהוא גם נחסם ע"י נטפרי ?

                    מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6451

                    @שרי-1 לי הוא נפתח ואני מאמין שלרוב המשתמשים גם כן.
                    הדרכים שמעלים כדי שפחות יחסם זה מג'יקוד או דרייב עם כוכביות.

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מנאשששמ מנאששש

                      @שרי-1 לי הוא נפתח ואני מאמין שלרוב המשתמשים גם כן.
                      הדרכים שמעלים כדי שפחות יחסם זה מג'יקוד או דרייב עם כוכביות.

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שרי 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 1
                      #6452

                      @מנאששש וואלה אנגלית אני כבר יודעת יותר טוב .....:)
                      מה זה אומר מג'יקוד, ודרייב עם כוכביות ?
                      @מנאששש וחוץ מזה זה מה שאני שואלת... איך לך ולרוב המשתמשים זה כן נפתח ?
                      צריך לפתוח את זה באופן מסויים ?

                      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שרי 1

                        @מנאששש וואלה אנגלית אני כבר יודעת יותר טוב .....:)
                        מה זה אומר מג'יקוד, ודרייב עם כוכביות ?
                        @מנאששש וחוץ מזה זה מה שאני שואלת... איך לך ולרוב המשתמשים זה כן נפתח ?
                        צריך לפתוח את זה באופן מסויים ?

                        מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                        #6453

                        @שרי-1
                        זה מג'יקוד
                        ודרייב את פותחת את המייל שלך ויש בצד שמאל למעלה 9 נקודות (אפליקציות גוגל) את לוחצת על זה ויש שם אפליקציה ששמה הוא DRIVE,
                        את פותחת את זה ,
                        גוררת לשם קבצים ,
                        לוחצת על הקובץ במקש שמאלי (בעכבר) ,
                        שיתוף או הצגת הקישור,
                        (הרשאה לכל מי שקיבל את הקישור),
                        העתקת הקישור,
                        הדבקה בחלון חדש,
                        להוסיף ככוביות לקישור,
                        העתקה,
                        הדבקה בפוסט.
                        אני מאוד מקווה שזה מובן......

                        @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                        @מנאששש וחוץ מזה זה מה שאני שואלת... איך לך ולרוב המשתמשים זה כן נפתח ?
                        צריך לפתוח את זה באופן מסויים ?

                        השאלה איזה חסימה יש לך במחשב.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מנאשששמ מנאששש

                          @שרי-1
                          זה מג'יקוד
                          ודרייב את פותחת את המייל שלך ויש בצד שמאל למעלה 9 נקודות (אפליקציות גוגל) את לוחצת על זה ויש שם אפליקציה ששמה הוא DRIVE,
                          את פותחת את זה ,
                          גוררת לשם קבצים ,
                          לוחצת על הקובץ במקש שמאלי (בעכבר) ,
                          שיתוף או הצגת הקישור,
                          (הרשאה לכל מי שקיבל את הקישור),
                          העתקת הקישור,
                          הדבקה בחלון חדש,
                          להוסיף ככוביות לקישור,
                          העתקה,
                          הדבקה בפוסט.
                          אני מאוד מקווה שזה מובן......

                          @שרי-1 אמר בבקשות שירים:

                          @מנאששש וחוץ מזה זה מה שאני שואלת... איך לך ולרוב המשתמשים זה כן נפתח ?
                          צריך לפתוח את זה באופן מסויים ?

                          השאלה איזה חסימה יש לך במחשב.

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שרי 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6454

                          @מנאששש
                          מה לא ראית ?
                          נטפרי

                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שרי 1

                            @מנאששש
                            מה לא ראית ?
                            נטפרי

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #6455

                            @שרי-1 אני באתרוג אז אני לא יודע מה בדיוק החסימה של נטפרי.

                            לא אחזתי

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מנאשששמ מנאששש

                              @שרי-1 אני באתרוג אז אני לא יודע מה בדיוק החסימה של נטפרי.

                              לא אחזתי

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שרי 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6456

                              @מנאששש סבבה,
                              מה זה אומר להוסיף כוכביות לקישור ?

                              מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש שרי 1

                                @מנאששש סבבה,
                                מה זה אומר להוסיף כוכביות לקישור ?

                                מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6457

                                @שרי-1
                                אם זה לדוג' הקישור FGYTIO&YOIUH
                                אז אני מוסיף כוכביות FGYT*****IO&YOIUH
                                ומי שרוצה להוריד את הקובץ צריך להוריד את הכוכביות.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מנאשששמ מנאששש

                                  @שרי-1
                                  אם זה לדוג' הקישור FGYTIO&YOIUH
                                  אז אני מוסיף כוכביות FGYT*****IO&YOIUH
                                  ומי שרוצה להוריד את הקובץ צריך להוריד את הכוכביות.

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שרי 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 1
                                  #6458

                                  @מנאששש ואז מה זה נותן שמוסיפים את הכוכביות ?
                                  וכן מה הקשר להעלות את זה לדרייב ?
                                  סורי שאני חופרת...
                                  אבל חדשה כאן ולא כל כך יודעת איך זה עובד כאן...
                                  אגב יש איזה הדרכה טכנית על ההשתמשות בפורום במקום שאני אשגע אותך ?

                                  מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שרי 1

                                    @מנאששש ואז מה זה נותן שמוסיפים את הכוכביות ?
                                    וכן מה הקשר להעלות את זה לדרייב ?
                                    סורי שאני חופרת...
                                    אבל חדשה כאן ולא כל כך יודעת איך זה עובד כאן...
                                    אגב יש איזה הדרכה טכנית על ההשתמשות בפורום במקום שאני אשגע אותך ?

                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                    #6459

                                    @שרי-1
                                    אני לא יודע מה בדיוק קורה, רק אני יודע שאם מוסיפים כוכביות זה עוזר שלא יחסם.
                                    ודרייב לרוב פתוח גם בנטפרי משא"כ יוטיוב או אתרים שמביאים קישורים שלהם.
                                    נראה לי שפה יש מדריך.
                                    @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @שמעון-2 כאן יש הרבה מדריכים:
                                    https://miktzav.com/topic/2741/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%A4%D7%AA%D7%95%D7%97%D7%94-%D7%9C%D7%A0%D7%98%D7%A4%D7%A8%D7%99/1
                                    https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94/1
                                    https://miktzav.com/topic/645/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%90-%D7%99%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA/1
                                    תוכל למצוא הרבה מדריכים ב"הכרזות ושיפורים" (בדף הבית רואים)

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מנאשששמ מנאששש

                                      @שרי-1
                                      אני לא יודע מה בדיוק קורה, רק אני יודע שאם מוסיפים כוכביות זה עוזר שלא יחסם.
                                      ודרייב לרוב פתוח גם בנטפרי משא"כ יוטיוב או אתרים שמביאים קישורים שלהם.
                                      נראה לי שפה יש מדריך.
                                      @איזה-קטע אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @שמעון-2 כאן יש הרבה מדריכים:
                                      https://miktzav.com/topic/2741/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%A9%D7%A4%D7%AA%D7%95%D7%97%D7%94-%D7%9C%D7%A0%D7%98%D7%A4%D7%A8%D7%99/1
                                      https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94/1
                                      https://miktzav.com/topic/645/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%90-%D7%99%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA/1
                                      תוכל למצוא הרבה מדריכים ב"הכרזות ושיפורים" (בדף הבית רואים)

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שרי 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6460

                                      @מנאששש זה מה שקורה כשאני לוחצת על הקישור,
                                      7d8d8456-4c7b-4b5b-8875-75aba557c2f2-image.png

                                      מישהי מאמימ מנאשששמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש שרי 1

                                        @מנאששש זה מה שקורה כשאני לוחצת על הקישור,
                                        7d8d8456-4c7b-4b5b-8875-75aba557c2f2-image.png

                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #6461

                                        @שרי-1 כנראה תקלה בקישור שהעלו גם לי זה ניהיה..

                                        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שרי 1

                                          @מנאששש זה מה שקורה כשאני לוחצת על הקישור,
                                          7d8d8456-4c7b-4b5b-8875-75aba557c2f2-image.png

                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6462

                                          @שרי-1
                                          פה יש מלא מדריכים.
                                          בהצלחה.

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול