תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@מנאששש כן
-
@מוזיקלי-3 מצד אחד זה טוב מצד שני לא היה הרבה בדיחות צחוקים כמו שהיה עושה עדי רן
-
@מוזיקלי-3 מצד אחד זה טוב מצד שני לא היה הרבה בדיחות צחוקים כמו שהיה עושה עדי רן
-
@מוזיקלי-3 האמת חסר גם את אריה ברונר מהקול הבא 2 (ותודה על הברכות, כן עד ששינו את שמי שבועות)
-
@מוזיקלי-3 האמת חסר גם את אריה ברונר מהקול הבא 2 (ותודה על הברכות, כן עד ששינו את שמי שבועות)
-
@יונתן-פ דדיה חסר מאוד לי אבל זה כבר לא לרמה שלו הוא ענק היום אבל איך אומרים דור דור ושופטו

@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונתן-פ דדיה חסר מאוד לי אבל זה כבר לא לרמה שלו הוא ענק היום אבל איך אומרים דור דרור ושופטו

אני לא יודע לא שמעתי שם שום קונספט של שיפוט
-
איך התוכנית??
שווה צפיה?
פתחתי את זה לקצת זמן וממש השתעממתי
זה בלי קונספט מסוים, מה הקטע?
ממש מוזר
אבל השאלה אם לתת לזה עוד צ'אנס כי ראיתי ממש קצת... -
@מאיר-a ישראל סוסנה, אלי פרידמן, אבי אילסון, וקובי סלע.
-
@מאיר-a ישראל סוסנה, אלי פרידמן, אבי אילסון, וקובי סלע.
@ראובן-לנדאן מענין איך הם כי קובי סלע לא מוכר לי
-
@מאיר-a קובי סלע אבי אילסון ישראל סוסנה אלי פרידמן וטוקר קובי סלע משדר כול יום שיש בשעה 12 תוכנית בצהרים
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות