דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קורג - Korg
  5. מוישי - בונה המקצבים

מוישי - בונה המקצבים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קורג - Korg
70 פוסטים 14 כותבים 4.1k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המוזיקאיה המוזיקאי

    @מרדכי-סלומון איך אני יוצר אתו (עם מוישי) קשר לצורך חשוב?

    למדןל מנותק
    למדןל מנותק
    למדן
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #23

    @המוזיקאי אמר במוישי - בונה המקצבים:

    @מרדכי-סלומון איך אני יוצר אתו (עם מוישי) קשר לצורך חשוב?

    מה נשמע חברים .

    דיברתי עם מוישי ואפשר ליצור איתי קשר לגבי המקצבים .

    ללא מטרות רווח

    קניית כלי נגינה
    ביט-פלוס
    יוטיוב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ארי 0א מנותק
      ארי 0א מנותק
      ארי 0
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #24

      זה נשמע קורג, אני צודק? מה המחיר של הסט?

      מרדכי סלומוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מרדכי סלומוןמ מרדכי סלומון

        @מרדכי-סלומון שכחתי לצרף את הלינק של ההקלטות שלו

        https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3KrbzOS1SudE0SIr1Ag8N?usp=sharing

        SHIMIXS מנותק
        SHIMIXS מנותק
        SHIMIX
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @מרדכי-סלומון זה חזק
        (יש קומפרסור חזק על הרצועה ומשהו שם לא מאוזן עם הSIDECHAIN)

        הי אנשים אני שימי
        אשמח לעזור
        הערוץ שלי
        https://www.youtube.com/channel/UCMz4S74-bx6Adv8WFIHhCfw

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ארי 0א ארי 0

          זה נשמע קורג, אני צודק? מה המחיר של הסט?

          מרדכי סלומוןמ מנותק
          מרדכי סלומוןמ מנותק
          מרדכי סלומון
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #26

          @ארי-0 נכון, זה PA700 עם דגימות מעודכנות. אפשר ליצור קשר עם למדן

          @SHIMIX הסאונד הלא מאוזן הוא רק בהקלטה של הקורג אבל המקצבים נשמעים בקורג מעולה

          פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מרדכי סלומוןמ מרדכי סלומון

            @ארי-0 נכון, זה PA700 עם דגימות מעודכנות. אפשר ליצור קשר עם למדן

            @SHIMIX הסאונד הלא מאוזן הוא רק בהקלטה של הקורג אבל המקצבים נשמעים בקורג מעולה

            פייבישפ מנותק
            פייבישפ מנותק
            פייביש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            @מרדכי-סלומון חבר הSIDECHAIN צריך קצת יותר דיוק
            גם קצת שיפור ב פיץ' לא יזיק..
            אבל בגדול סט טוב
            (אגב.... מאיפה האלסיס?)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • למדןל מנותק
              למדןל מנותק
              למדן
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link

              זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף

              אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....

              קניית כלי נגינה
              ביט-פלוס
              יוטיוב

              א D 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • למדןל למדן

                https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link

                זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף

                אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....

                א מנותק
                א מנותק
                אייזיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @למדן
                תמסור למוישי בונה המקצבים...
                שאין כאן משהו מיוחד....
                מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
                ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...

                פייבישפ 4 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • א אייזיק

                  @למדן
                  תמסור למוישי בונה המקצבים...
                  שאין כאן משהו מיוחד....
                  מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
                  ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...

                  פייבישפ מנותק
                  פייבישפ מנותק
                  פייביש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #30
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אייזיק

                    @למדן
                    תמסור למוישי בונה המקצבים...
                    שאין כאן משהו מיוחד....
                    מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
                    ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...

                    פייבישפ מנותק
                    פייבישפ מנותק
                    פייביש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #31
                    פוסט זה נמחק!
                    פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פייבישפ פייביש

                      פוסט זה נמחק!

                      פייבישפ מנותק
                      פייבישפ מנותק
                      פייביש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #32
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אייזיק

                        @למדן
                        תמסור למוישי בונה המקצבים...
                        שאין כאן משהו מיוחד....
                        מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
                        ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...

                        פייבישפ מנותק
                        פייבישפ מנותק
                        פייביש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        אתה באמת חושב שימסור? לא מצאת ביקורת יותר לעניין חוץ מזה שאין פה חידוש???? (באמת מעניין לשמוע את החידושים שלך.......)
                        יש דברים טובים גם בלי חידוש. ואם אתה לא מבין את זה, אז תשמע את חצי המוזיקה החסידית שכנראה עוד לא שמעת, ומקווה שתבין........
                        נ.ב. אין לי מושג מי זה מוישי אבל הרגשתי צורך להגן....

                        הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • פייבישפ פייביש

                          אתה באמת חושב שימסור? לא מצאת ביקורת יותר לעניין חוץ מזה שאין פה חידוש???? (באמת מעניין לשמוע את החידושים שלך.......)
                          יש דברים טובים גם בלי חידוש. ואם אתה לא מבין את זה, אז תשמע את חצי המוזיקה החסידית שכנראה עוד לא שמעת, ומקווה שתבין........
                          נ.ב. אין לי מושג מי זה מוישי אבל הרגשתי צורך להגן....

                          הקלידן הצפוניה מנותק
                          הקלידן הצפוניה מנותק
                          הקלידן הצפוני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @פייביש אני גם לא מבין את הביקורת על המקצבים לדעתי זה רמה מטורפת ביחוד לPA700

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אייזיק

                            @למדן
                            תמסור למוישי בונה המקצבים...
                            שאין כאן משהו מיוחד....
                            מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
                            ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...

                            פייבישפ מנותק
                            פייבישפ מנותק
                            פייביש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #35

                            @אייזיק אמר במוישי - בונה המקצבים:

                            מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...

                            גם לא הבנתי איזה חידוש צריך בקטרון....
                            אני משתמש בקטרון של יוסל רוזנפלד שנקרא כרגע מספר אחד או לפחות בין הטובים וגם אצלו אין שום חידוש..

                            הקלידן הצפוניה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • פייבישפ פייביש

                              @אייזיק אמר במוישי - בונה המקצבים:

                              מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...

                              גם לא הבנתי איזה חידוש צריך בקטרון....
                              אני משתמש בקטרון של יוסל רוזנפלד שנקרא כרגע מספר אחד או לפחות בין הטובים וגם אצלו אין שום חידוש..

                              הקלידן הצפוניה מנותק
                              הקלידן הצפוניה מנותק
                              הקלידן הצפוני
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @פייביש קטרון לא צריך שום חידוש מה שמיוחד בו זה הצלילים של פעם ואני אומר את זה למרות שאני לא מנגן את הסגנון הזה אני מנגן סגנון יותר ליטאי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פייבישפ פייביש

                                @אייזיק אמר במוישי - בונה המקצבים:

                                מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...

                                גם לא הבנתי איזה חידוש צריך בקטרון....
                                אני משתמש בקטרון של יוסל רוזנפלד שנקרא כרגע מספר אחד או לפחות בין הטובים וגם אצלו אין שום חידוש..

                                א מנותק
                                א מנותק
                                ארי 6 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @פייביש אז כנירה יש לכולכם בעיות שמע בסאונדים של מקצבים

                                הקלידן הצפוניה פייבישפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • א ארי 6 0

                                  @פייביש אז כנירה יש לכולכם בעיות שמע בסאונדים של מקצבים

                                  הקלידן הצפוניה מנותק
                                  הקלידן הצפוניה מנותק
                                  הקלידן הצפוני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @ארי-6-0 תקח בחשבון שהיה לו בעיה בהקלטה וזה לא אומר שום דבר על האיכות של המקצבים

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א ארי 6 0

                                    @פייביש אז כנירה יש לכולכם בעיות שמע בסאונדים של מקצבים

                                    פייבישפ מנותק
                                    פייבישפ מנותק
                                    פייביש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @ארי-6-0 אז בא תשמע מה אני בניתי ותגיד לי אם יש לי בעיות בסאונד......
                                    https://miktzav.com/topic/7327/%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99/73

                                    פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פייבישפ פייביש

                                      @ארי-6-0 אז בא תשמע מה אני בניתי ותגיד לי אם יש לי בעיות בסאונד......
                                      https://miktzav.com/topic/7327/%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99/73

                                      פייבישפ מנותק
                                      פייבישפ מנותק
                                      פייביש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #40

                                      @פייביש אמר במוישי - בונה המקצבים:

                                      ותגיד לי אם יש לי בעיות בסאונד......

                                      בעיות שמע..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הקלידן הצפוניה הקלידן הצפוני

                                        @ארי-6-0 תקח בחשבון שהיה לו בעיה בהקלטה וזה לא אומר שום דבר על האיכות של המקצבים

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי 6 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת

                                        הקלידן הצפוניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארי 6 0

                                          @הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת

                                          הקלידן הצפוניה מנותק
                                          הקלידן הצפוניה מנותק
                                          הקלידן הצפוני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הקלידן הצפוני
                                          #42

                                          @ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים

                                          פייבישפ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול