מוישי - בונה המקצבים
-
@מרדכי-סלומון שכחתי לצרף את הלינק של ההקלטות שלו
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3KrbzOS1SudE0SIr1Ag8N?usp=sharing
@מרדכי-סלומון זה חזק
(יש קומפרסור חזק על הרצועה ומשהו שם לא מאוזן עם הSIDECHAIN) -
@מרדכי-סלומון חבר הSIDECHAIN צריך קצת יותר דיוק
גם קצת שיפור ב פיץ' לא יזיק..
אבל בגדול סט טוב
(אגב.... מאיפה האלסיס?) -
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link
זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף
אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....
-
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link
זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף
אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....
-
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך... -
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך... -
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...אתה באמת חושב שימסור? לא מצאת ביקורת יותר לעניין חוץ מזה שאין פה חידוש???? (באמת מעניין לשמוע את החידושים שלך.......)
יש דברים טובים גם בלי חידוש. ואם אתה לא מבין את זה, אז תשמע את חצי המוזיקה החסידית שכנראה עוד לא שמעת, ומקווה שתבין........
נ.ב. אין לי מושג מי זה מוישי אבל הרגשתי צורך להגן.... -
אתה באמת חושב שימסור? לא מצאת ביקורת יותר לעניין חוץ מזה שאין פה חידוש???? (באמת מעניין לשמוע את החידושים שלך.......)
יש דברים טובים גם בלי חידוש. ואם אתה לא מבין את זה, אז תשמע את חצי המוזיקה החסידית שכנראה עוד לא שמעת, ומקווה שתבין........
נ.ב. אין לי מושג מי זה מוישי אבל הרגשתי צורך להגן....@פייביש אני גם לא מבין את הביקורת על המקצבים לדעתי זה רמה מטורפת ביחוד לPA700
-
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך... -
@אייזיק אמר במוישי - בונה המקצבים:
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
גם לא הבנתי איזה חידוש צריך בקטרון....
אני משתמש בקטרון של יוסל רוזנפלד שנקרא כרגע מספר אחד או לפחות בין הטובים וגם אצלו אין שום חידוש..@פייביש קטרון לא צריך שום חידוש מה שמיוחד בו זה הצלילים של פעם ואני אומר את זה למרות שאני לא מנגן את הסגנון הזה אני מנגן סגנון יותר ליטאי
-
@אייזיק אמר במוישי - בונה המקצבים:
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
גם לא הבנתי איזה חידוש צריך בקטרון....
אני משתמש בקטרון של יוסל רוזנפלד שנקרא כרגע מספר אחד או לפחות בין הטובים וגם אצלו אין שום חידוש.. -
@ארי-6-0 תקח בחשבון שהיה לו בעיה בהקלטה וזה לא אומר שום דבר על האיכות של המקצבים
-
@ארי-6-0 אז בא תשמע מה אני בניתי ותגיד לי אם יש לי בעיות בסאונד......
https://miktzav.com/topic/7327/%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99/73 -
@ארי-6-0 תקח בחשבון שהיה לו בעיה בהקלטה וזה לא אומר שום דבר על האיכות של המקצבים
@הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת
-
@הקלידן-הצפוני הכול יכול להיות אבל להגיד שאיין חידושים בעולם המקצבים זה פשוט הזיה כי אנשים כול זמן מגלים יכולות חדשים גם בקטרון וגם סתם במיקצבים ופה אני לא ראוה איזה חידוש אבל במחיר הזה זה בחלט ניראה לי שווה באמת
@ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים
-
@ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים
@הקלידן-הצפוני החידוש צריך להיןת בבנייה לא בסאונד..
-
@ארי-6-0 איזה חידוש אפשר להוציא מדגימות של כלי בן 20? וחוץ מזה התכוונתי לקטרון שאין חידוש לא בכל עולם המקצבים
@הקלידן-הצפוני אנשים דוגמים את זה אחד על אחד וכול זמן זה נהיה יותר ויתר מקורי ומשובח ואני חושב שאחד שה לא קטרוניסט בנשמה לא יבין את הבדלים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות