דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש מנותק
    שיר 5ש מנותק
    שיר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1794

    רוצה מנוחה
    מרגישה חנוקה
    אין כבר כוחות
    ללמוד

    חושבת, מתקתקת
    כותבת, מסכמת
    רוצה קצת לעצור
    לנשום

    מי יבין שאני חייבת
    מי יראה שזה נצרך
    רק יום של אחד ודי
    לנפוש

    אבל החיים ממשיכים
    לרגע לא עוצרים
    לא שואלים
    אפשר?

    ואני חייבת
    לא לפספס ת'רכבת
    לא רוצה להישאר
    לבד

    באמצע קורסת
    לא מסוגלת
    וכולם ממשיכים
    בלעדי.

    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
    ופתאום אתה שוכח מי אתה

    S תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2א מנותק
      א.ה. 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
      #1795

      יושב מול הסטנדר
      הגמרא פתוחה.
      המַצֶב נעלם, קודר,
      ההקשבה פרחה.

      הניסיונות, הגעגועים,
      לימים יותר יפים,
      לאוויר, לדרור,
      לחופש בלי מחסור.

      הרחוב קורץ,
      מפתה, זורם.
      אין לי ת'אומץ
      לקום להלחם.

      רוצה מנוחה,
      לא כל היום לשבת
      מול גמרא פתוחה.

      ניצוץ בוער,
      ופתאום זה מבליח
      על הגמרא אני מסתער,
      בכל הכח.

      אני לא עוד אחד,
      מכל האנשים.
      אני לא עוד אדם,
      ככל העמים.

      אני בן של מלך-
      זה מגיע.
      אני בדרך,
      זה לא מפתיע.

      נכון זה קשה
      יש נפילות.
      השטייגען שווה,
      למרות המעידות.

      עוד שורה ועוד שורה-
      מונה כאגורה לאגורה.
      עוד דף ועוד דף.
      והזמן עף.

      הדמעות מעיניי זולגות,
      סיום מסכת.
      מתמלא ברגש,
      יודע שהתחלתי ללכת.

      מוזיקה.
      התרופה הטובה ביותר👌🎧

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • שיר 5ש שיר 5

        רוצה מנוחה
        מרגישה חנוקה
        אין כבר כוחות
        ללמוד

        חושבת, מתקתקת
        כותבת, מסכמת
        רוצה קצת לעצור
        לנשום

        מי יבין שאני חייבת
        מי יראה שזה נצרך
        רק יום של אחד ודי
        לנפוש

        אבל החיים ממשיכים
        לרגע לא עוצרים
        לא שואלים
        אפשר?

        ואני חייבת
        לא לפספס ת'רכבת
        לא רוצה להישאר
        לבד

        באמצע קורסת
        לא מסוגלת
        וכולם ממשיכים
        בלעדי.

        S מנותק
        S מנותק
        shoval
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1796

        נלחמת בעצמי

        חומקת עוברת
        נפשי יוצאת
        ביקשתי את עצמי
        ולא מצאתי
        כל העולם קיים
        אני אבדתי
        ואין אחד שמחפש אותי

        למה בניתי חומה
        תקלף לי רק שכבה
        אל תקשה ליבי
        אבא, אין אותי
        הגעתי לקצה שלי
        מתכדררת בתוך בועה
        האם אפסה תקווה?
        במסתרים בוכה לך

        שוב אותו הסרט, אני כאן
        שואלת את עצמי
        האם כל זה היה כדאי
        אולי תחשפי, תדרשי
        שלא תצטרכי כבאי
        שיכבה את השרפות שלך
        תגיד לי אבא עד מתי המהלך
        אני לבד ואין לי מי
        חרב עליי עולמי...

        תתחברי לטוב שבך
        אני אוהב אותך
        כמו שאת
        אל תפחדי
        יש בך חלק אלוקי
        תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
        חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

        נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • S shoval

          נלחמת בעצמי

          חומקת עוברת
          נפשי יוצאת
          ביקשתי את עצמי
          ולא מצאתי
          כל העולם קיים
          אני אבדתי
          ואין אחד שמחפש אותי

          למה בניתי חומה
          תקלף לי רק שכבה
          אל תקשה ליבי
          אבא, אין אותי
          הגעתי לקצה שלי
          מתכדררת בתוך בועה
          האם אפסה תקווה?
          במסתרים בוכה לך

          שוב אותו הסרט, אני כאן
          שואלת את עצמי
          האם כל זה היה כדאי
          אולי תחשפי, תדרשי
          שלא תצטרכי כבאי
          שיכבה את השרפות שלך
          תגיד לי אבא עד מתי המהלך
          אני לבד ואין לי מי
          חרב עליי עולמי...

          תתחברי לטוב שבך
          אני אוהב אותך
          כמו שאת
          אל תפחדי
          יש בך חלק אלוקי
          תלכי עם האמת ,גם כשהיא לא יפה
          חכי לוחמת, בסוף תהיי גאה.

          נוודנ מנותק
          נוודנ מנותק
          נווד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1797

          כשהאדם שאמור להיות הכי קרוב אליך, מתקרב רק כדי לבעוט בך זה קשה. אבל יותר קשה זה שאתה תאהב אותו לא משנה מה. (זה גם מאוד מתחבר להגיג הקודם שהעליתי)

                                     מזוכיסט
          

          כשנכנסתי ראיתי אותך
          היית מסתול הכל הבל
          אתה לא מסכה
          רק נשמה בלי שכל

          כשנכנסתי ראית אותי
          ומיד באת לחבק
          האמת צפה
          תסלח לי שאני מתרחק

          תסלח לי
          שכשחיבקת אותי
          לא הראיתי א^הבה
          חיבוק כזה לא אמיתי
          כבר כבתה הלהבה

          תסלח לי
          עדין קשה לי להתחבר אליך
          גם אם אתה רק נשמה
          אתה באמת טוב אני יודע
          אבל לפעמים גם בהמה

          בסוף כשנשכבת גמור על המיטה
          באתי ופרשתי עליך סמיכה
          חיבקתי חיבוק שהוא אמת לאמיתה
          ולקינוח הענקתי נשיקה מלוחה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #1798

            קצת התמכרתי לאשליות
            אני מחכה רק ללילות
            לעשות עוד ועוד שטויות
            ואחר כך שוב לבכות

            הריקנות הזו חונקת
            אני מחפשת לי יציבות
            הבדידות הזו הורגת
            נעלמה לי השפיות

            אני כל כך רוצה אותן
            אבל רק מתרחקת
            כמעט נגמר לי הזמן
            ואני עוד מסתבכת
            הן אוהבות ורוצות אותי
            אבל אני דוחפת אותן מכאן
            ואף אחד לא יכיר אותי
            כי פיזרתי על עצמי עשן

            אבאלה אני עושה שטויות
            מחפשת מישהי אחת מכולן
            מישהי שתציב לי גבולות
            ותחבר אותי כבר אל העולם

            אני בורחת מהכל אבא
            אבל לא אני לא שובבה
            אני לא רוצה להכאיב לך
            אני רק רוצה קצת שמחה

            זה צורך בנפש שלי
            לפרוץ כל הגבולות
            מחפשת מישהו שיקשיב לי
            ויעצור אותי מלנסות
            לא נעים לי המצב הזה
            לא אני לא בחרתי בזה
            פשוט קשה לי ו...
            קשה לי לבד אבאלה

            תייצב אותי כבר, תו בי דעת
            לא נעים לי להיות המופרעת
            לאן אני הולכת? אני משוגעת!
            אבאלה חלץ אותי מהפקעת

            תראה אותי
            מה נשאר ממני
            התמכרתי לזמני
            איבדתי את עצמי

            אבאלה שחרר אותי
            העולם הזה גדול עלי
            איך הוא נכנס אל תוכי
            ואיך הוא מעמיס עלי

            אבאלה תציל אותי
            כבר השתגעתי
            אני ברחתי
            אני ניסיתי
            אני נמחקתי
            נאבדתי
            התמוטטתי
            התרסקתי
            תציל אותי
            ממני

            ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

            יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

              קצת התמכרתי לאשליות
              אני מחכה רק ללילות
              לעשות עוד ועוד שטויות
              ואחר כך שוב לבכות

              הריקנות הזו חונקת
              אני מחפשת לי יציבות
              הבדידות הזו הורגת
              נעלמה לי השפיות

              אני כל כך רוצה אותן
              אבל רק מתרחקת
              כמעט נגמר לי הזמן
              ואני עוד מסתבכת
              הן אוהבות ורוצות אותי
              אבל אני דוחפת אותן מכאן
              ואף אחד לא יכיר אותי
              כי פיזרתי על עצמי עשן

              אבאלה אני עושה שטויות
              מחפשת מישהי אחת מכולן
              מישהי שתציב לי גבולות
              ותחבר אותי כבר אל העולם

              אני בורחת מהכל אבא
              אבל לא אני לא שובבה
              אני לא רוצה להכאיב לך
              אני רק רוצה קצת שמחה

              זה צורך בנפש שלי
              לפרוץ כל הגבולות
              מחפשת מישהו שיקשיב לי
              ויעצור אותי מלנסות
              לא נעים לי המצב הזה
              לא אני לא בחרתי בזה
              פשוט קשה לי ו...
              קשה לי לבד אבאלה

              תייצב אותי כבר, תו בי דעת
              לא נעים לי להיות המופרעת
              לאן אני הולכת? אני משוגעת!
              אבאלה חלץ אותי מהפקעת

              תראה אותי
              מה נשאר ממני
              התמכרתי לזמני
              איבדתי את עצמי

              אבאלה שחרר אותי
              העולם הזה גדול עלי
              איך הוא נכנס אל תוכי
              ואיך הוא מעמיס עלי

              אבאלה תציל אותי
              כבר השתגעתי
              אני ברחתי
              אני ניסיתי
              אני נמחקתי
              נאבדתי
              התמוטטתי
              התרסקתי
              תציל אותי
              ממני

              יונתן פי מנותק
              יונתן פי מנותק
              יונתן פ
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1799
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1800

                מאחורי המילים
                נמצאות דמעות
                מאחורי השירים
                יש גם חרטות

                הלב נמצא על במה
                במה שנראית קטנה
                הכאב מדבר במקומה
                בקומה של מעלה

                הבגדים מראים
                על רצון של מחמאות
                הפנים מראים
                על רצון של עצמאות

                והידיים שלא רוצות
                לאותו מקום ליפול שוב
                והעיניים שרק רואות
                את המקום שלא רוצות
                שוב לשוב....

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1801

                  במוצ"ש הלב נשבר
                  על נשמה יתרה שהלכה
                  עוד שבעה ימים נותרו
                  שתחזור אלי המלכה
                  כה קשה השגרה
                  הנחיתה ליום ראשון

                  במוצ"ש עם תום מלווה המלכה
                  ההפנמה שזהו נגמרו הסעודות
                  ההבנה שתמו הזמירות
                  ואין "רצה" ושאר התוספות

                  כה חבל אבל זאת השגרה
                  שתתחיל שבוע נפלא
                  מלא ברכה והצלחה
                  מאור השבת תמלא

                  שירה מעומק הנשמה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • ארי רוזנבלטא מנותק
                    ארי רוזנבלטא מנותק
                    ארי רוזנבלט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1802

                    שמים צבועים בשחור
                    לא מסוגל להביט לאחור
                    אורות שנכבים בתור
                    ושוב אני נמצא שם בבור

                    איך שוב הגעתי לכאן
                    כשכבר חשבתי שהגעתי לאור
                    ולאן כל זה מוביל, לאן
                    עד מתי אלך סחור סחור

                    מחפש את המילים
                    שכתובים על השלטים
                    שאותי יובילו חזרה
                    אל הדרך הסלולה

                    ויש לי תקווה טובה
                    אם רק אייחל לך
                    ואם שוב אדרוש אותך
                    אז אמצא לי, פתחון פה

                    ושוב חשבתי שמצאתי
                    את אשר תמיד חפשתי
                    ושוב קטפתי הצלחות
                    באפי הכה ריח הפסגות

                    ולפני שהספקתי לחשוב הרבה
                    מצאתי את עצמי נופל ומדרדר
                    את התהום הפעורה מולי רואה
                    מתקרבת אלי בקצב מסחרר

                    אבל נאחז באותם מילים
                    שכתבו לי הזקנים
                    שיובילו אותי חזרה
                    אל הדרך הסלולה

                    כי יש לי תקווה טובה
                    אם רק אייחל לך
                    ואם שוב אדרוש אותך
                    אזי אמצא לי, פתחון פה

                    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1803

                      אין לי כבר כוחות
                      מרגישה חנוקה
                      הכול סוגר עלי
                      בודדה
                      לא רוצה להיות עם אף אחד
                      לבד עם עצמי
                      בחושך העמוק
                      חושבת
                      אין לי כוחות
                      מרגישה בקרוסלה
                      לא עוצרת לרגע
                      אין לי כבר כוחות
                      מרגישה כמו תרנגולת
                      שמרטו לה ת'נוצות
                      מי יעזור לי
                      יוציא אותי מכאן
                      יישא אותי גבוה
                      יושיט לי את היד
                      חייבת אמונה
                      טיפה להרגע
                      אין מי שיעשה
                      במקומי ת'עבודה.

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • כ מנותק
                        כ מנותק
                        כאן ועכשיו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1804

                        סורר או מורה

                        למה רק לי אתה אומר
                        רק עלי שוב ושוב גוזר
                        אז מה אם אני כל יום מאחר
                        ובאמצע השיעור רק מדבר

                        תבין אתה צריך
                        אותי להמנע מלהביך
                        אל תכנס לשום תסביך
                        אני כאן הוא המדריך

                        תכף תבין מי פה קובע
                        מי את הזכויות תובע
                        כל הקושי שלך נובע
                        שכאילו אתה יודע

                        מתחיל שיעור
                        ויש דיבור
                        אל תעיר
                        הס
                        אל תזכיר
                        היום
                        זה כבר לא סביר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1805

                          אני עוד כאן
                          עוד לא סיימתי
                          לא תם הזמן
                          עוד לא השלמתי

                          אני עוד כאן
                          וכך גם השטן
                          עוד לא גמרתי איתו
                          עוד לא נגמר עתו

                          אני כאן עדיין
                          נלחמת בינתיים
                          אבל הלב כבר פרש
                          והמח שלי רש

                          אני בלי מסיכות
                          אבל גם לא חשופה
                          לא חיה בהצגות
                          אבל בחשיכה עוד אפופה

                          אני כאן, ליבי שם
                          כל העבר התמלא בדם
                          אני מחקתי והוא תם
                          זה ממכר כמעט כמו סם

                          אין לי שורשים
                          וגם לא יציבות
                          אני מלאה ברעשים
                          ומחפשת הזדמנות

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1806

                            אני חי בתוך עולם
                            מלא בשקרים
                            אני חי בין כולם
                            מדמם הפסדים

                            אני צומח בין פרחים
                            שלפעמים ערסניים
                            אני צומח בין אנשים
                            שלא אכפת להם המעשים

                            אני דומם כשכולם
                            ממשיכים לחיות
                            אני דומם בעולם
                            שאמור לצחוק

                            אני חי צומח דומם
                            בין בני אדם
                            אני רוצה להתרומם
                            ולהיות בן אדם!
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1807

                              שיר מאחות לאח. מקווה שזה דיי ברור...

                              אחי אני איתך
                              גם שכל העולם נגדך
                              אני פה לצידך
                              הולכת איתך

                              אל תיתן להם לשבור בך חלקים
                              רק אתה יודע שת'ענק מהחיים
                              באש ובמים נצעד ביחד
                              תצעק להם שת'לא מפחד מהפחד

                              דילגת על שקרים
                              הכנסת לכיס את כל המילים
                              שמת פס על אנשים
                              לא נתת לעצמך להקשיב לרעשים

                              אחי אני איתך
                              גם שכל העולם נגדך
                              אני פה לצידך
                              הולכת איתך🌹

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                שיר מאחות לאח. מקווה שזה דיי ברור...

                                אחי אני איתך
                                גם שכל העולם נגדך
                                אני פה לצידך
                                הולכת איתך

                                אל תיתן להם לשבור בך חלקים
                                רק אתה יודע שת'ענק מהחיים
                                באש ובמים נצעד ביחד
                                תצעק להם שת'לא מפחד מהפחד

                                דילגת על שקרים
                                הכנסת לכיס את כל המילים
                                שמת פס על אנשים
                                לא נתת לעצמך להקשיב לרעשים

                                אחי אני איתך
                                גם שכל העולם נגדך
                                אני פה לצידך
                                הולכת איתך🌹

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שם בדוי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שם בדוי
                                #1808

                                בס''ד

                                מקווה שזה בסדר שכל אחד יכול לכתוב ולא רק כאלה מקצוענים

                                ספק קשה

                                בספק אם לאכול חזיר
                                ברור לי מי היצר הרע
                                להסתפק האם להחזיר
                                זה לא כזה נורא

                                הבעיה מתחילה כשלא ברור
                                מה נכון לא נכון
                                זה אוכל ת'ראש
                                ולא עוזר כמה שאתה נבון

                                מה הטוב מה הרע
                                זה מפחיד שזאת אשכרה הבחירה
                                אני עוד מתלבט
                                בדרך אליך
                                תן אור בדרך
                                הן קשים לי
                                שבילך.

                                דיפולטד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • ש שם בדוי

                                  בס''ד

                                  מקווה שזה בסדר שכל אחד יכול לכתוב ולא רק כאלה מקצוענים

                                  ספק קשה

                                  בספק אם לאכול חזיר
                                  ברור לי מי היצר הרע
                                  להסתפק האם להחזיר
                                  זה לא כזה נורא

                                  הבעיה מתחילה כשלא ברור
                                  מה נכון לא נכון
                                  זה אוכל ת'ראש
                                  ולא עוזר כמה שאתה נבון

                                  מה הטוב מה הרע
                                  זה מפחיד שזאת אשכרה הבחירה
                                  אני עוד מתלבט
                                  בדרך אליך
                                  תן אור בדרך
                                  הן קשים לי
                                  שבילך.

                                  דיפולטד מנותק
                                  דיפולטד מנותק
                                  דיפולט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1809
                                  פוסט זה נמחק!
                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • דיפולטד דיפולט

                                    פוסט זה נמחק!

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יהודה n
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1810
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1811

                                      לפעמים כשקמים
                                      צריך לזכור
                                      את מהות החיים

                                      לפעמים כשנופלים
                                      צריך לדעת
                                      שלמסלול חוזרים

                                      לפעמים שבוכים
                                      צריך להבין
                                      ששומע אלוקים

                                      לפעמים שמתפללים
                                      צריך להאמין
                                      שלטובה הקשיים

                                      לפעמים החיים מבלבלים
                                      וצריך לזכור
                                      שחובה לחיות
                                      חיים אחרונים!
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1812

                                        למה אני חייבת לפרק
                                        למה הטוב תמיד הוא פייק
                                        למה הכל אצלי ספק
                                        ואין לי על מה להתרפק
                                        למה הרע שבי צועק
                                        ואי אפשר כשהכל דופק
                                        הכל חייב להתרסק
                                        והרע הזה שוב ממרפק
                                        מה הטוב הזה שותק
                                        הוא לא רואה שהיצר צועק
                                        אבאלה הכל... חונק!!!

                                        אני שונאת את הרע הזה
                                        אני שונאת את העולם הזה
                                        למה אני כאן, למה???
                                        כמה אצטרך לבכות, כמה???

                                        אני מנסה להתנתק
                                        מהכל להתרחק
                                        הרע אותי שוחק
                                        הדיכאון אותי מוחק
                                        אני מנסה להישאר
                                        כן מנסה להתגבר
                                        אבל משהו פה סוער
                                        ואף אחד לי לא עוזר
                                        אני לבד וזה גומר
                                        אבא, שהטוב כבר יתעורר!

                                        אני שונאת את הדור
                                        אני שונאת את החור השחור
                                        למה אני כאן ,למה???
                                        כמה אצטרך לבכות, כמה???

                                        אבאלה תעלה אותי
                                        תנקה את מה שלכלכתי
                                        תתקן את מה שפירקתי
                                        העולם הזה-תרחיק אותו ממני

                                        אבאלה תשמע אותי
                                        אני רק רוצה לתקן אותי
                                        אבל היצר הוא תופס אותי
                                        את הטוב שהבאתי הופך לרע, כמוני.

                                        ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1813

                                          ניסיתי ללחוש
                                          שמעתי צעקה
                                          רציתי לכתוב
                                          קיבלתי מחיקה

                                          ניסיתי לשאול
                                          ראיתי פרצוף
                                          רציתי לנסות
                                          קיבלתי ייאוש

                                          מה שאני אעשה
                                          לא יצלח
                                          כל מה שאנסה
                                          בסוף יברח

                                          אין לי סיכוי
                                          אני יודעת
                                          בלי שום דימוי
                                          אני טובעת

                                          ידיים שמאליות
                                          כבדות וקושי
                                          תגובות שליליות
                                          לא לוקחת אישי

                                          אבל לב זהב לי
                                          לב רגיש ואוהב
                                          ממש אצילי
                                          לכולם מהבהב

                                          רוצה לחבק את כל העולם
                                          ומקווה שיחזיר לי אה^בה מכולם.

                                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול