דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.1k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונתן פי יונתן פ

    קצת, לא מתאים לו הסגנון של השיר
    ואכן הקליפ לא כל כך מובן!!

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #133

    @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
    מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
    יופי....
    כי אומרים שזה עליו...
    בקטע הסופי יותר רואים את זה...

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    שריתושש chagit03C 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • chagit03C chagit03

      @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
      מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
      יופי....
      כי אומרים שזה עליו...
      בקטע הסופי יותר רואים את זה...

      שריתושש מנותק
      שריתושש מנותק
      שריתוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #134

      @chagit03 אמר במידד טסה:

      @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
      מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
      יופי....
      כי אומרים שזה עליו...
      בקטע הסופי יותר רואים את זה...

      יש אפשרות שיעלו לפה את הקליפ שלו ?

      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שריתושש שריתוש

        @chagit03 אמר במידד טסה:

        @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
        מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
        יופי....
        כי אומרים שזה עליו...
        בקטע הסופי יותר רואים את זה...

        יש אפשרות שיעלו לפה את הקליפ שלו ?

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
        #135

        @שריתוש https://www.youtube.com/watch?v=AhDL4kWgRnw

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • yaelY yael

          בקליפ האחרון הוא לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותו בדר"כ
          קרה איתו משהו?..

          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
          #136

          @yael אמר במידד טסה:

          בקליפ האחרון הוא לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותו בדר"כ
          קרה איתו משהו?..

          גם אני חשבתי על זה
          זה באמת מוזר כי לא מתאים לו...

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #137

            אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
            השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
            טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
            בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
            טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
            "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
            טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
            את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
            זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

            בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

            ב. ב.ב חיימובח 2 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • דודו בלוקהד דודו בלוקה

              אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
              השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
              טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
              בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
              טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
              "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
              טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
              את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
              זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
              #138

              @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

              מיוחד למוזיקה VIP

              לא הבנתי באיזה קטע הם לוקחים קרדיט??
              זה מגזין שנתנאל לייפר מעלה מדי שבוע בכיכר השבת.
              Screenshot_2023-03-16-23-05-03-879_com.android.chrome-edit.jpg
              ......
              תפסיקו לשקר. זה רק מוריד מערככם.

              מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • ב. ב.ב ב. ב.

                @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

                מיוחד למוזיקה VIP

                לא הבנתי באיזה קטע הם לוקחים קרדיט??
                זה מגזין שנתנאל לייפר מעלה מדי שבוע בכיכר השבת.
                Screenshot_2023-03-16-23-05-03-879_com.android.chrome-edit.jpg
                ......
                תפסיקו לשקר. זה רק מוריד מערככם.

                מתויגתמ מנותק
                מתויגתמ מנותק
                מתויגת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #139

                @ב-ב איך כתבה?
                זה לא כתוב מי יודע מה ברמה גבוהה...

                לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                ושנים לנקות ולסדר אותם.

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מתויגתמ מתויגת

                  @ב-ב איך כתבה?
                  זה לא כתוב מי יודע מה ברמה גבוהה...

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #140

                  @מתויגת בכל שבוע בכיכר השבת עולה מגזין שכותב נתנאל לייפר.
                  זה מה שהוא העלה השבוע.
                  הנה קישור https://www.kikar.co.il/magazine/440445

                  והנה צילום מהסטטוס של נתנאל
                  Screenshot_2023-03-16-23-08-25-600_com.whatsapp.jpg
                  צריך עוד הוכחות?

                  מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @מתויגת בכל שבוע בכיכר השבת עולה מגזין שכותב נתנאל לייפר.
                    זה מה שהוא העלה השבוע.
                    הנה קישור https://www.kikar.co.il/magazine/440445

                    והנה צילום מהסטטוס של נתנאל
                    Screenshot_2023-03-16-23-08-25-600_com.whatsapp.jpg
                    צריך עוד הוכחות?

                    מתויגתמ מנותק
                    מתויגתמ מנותק
                    מתויגת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #141

                    @ב-ב לא אמרתי שזה לא נכון, רק אמרתי שזה קצת מוזר לי.

                    אגב, הקישור חסום לי. אבל לא נורא, קראתי ת'כתבה למעלה...

                    לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                    ושנים לנקות ולסדר אותם.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יהודה n
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #142

                      305,851 צפיות
                      ומעל 4,200 לייקים
                      פשוט הזוי

                      מוזיקה זה כמו יין
                      זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                      אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                      חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י יהודה n

                        305,851 צפיות
                        ומעל 4,200 לייקים
                        פשוט הזוי

                        חיימובח מנותק
                        חיימובח מנותק
                        חיימוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
                        #143

                        @יהודה-n אמר במידד טסה:

                        305,851 צפיות
                        ומעל 4,200 לייקים
                        פשוט הזוי

                        לכידת אינטרנט_18-3-2023_185310_www.youtube.com.jpeg. המספרים מדברים ...

                        אני הסוד של ירושלים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שלוימה'לה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #144

                          אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                          אבל רגע !!
                          את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                          אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                          S chagit03C מתויגתמ שריושש 4 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שלוימה'לה

                            אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                            אבל רגע !!
                            את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                            אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #145

                            @שלוימה-לה אמר במידד טסה:

                            אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                            אבל רגע !!
                            את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                            אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                            אולי הוא רצה להשתחרר מאנשים שמכתיבים לו בדיוק איך תהיה הקריירה המוזיקלית שלו, הוא רצה ליצור אותה בעצמו, בסגנון שהוא מחובר אליו וכו'. אם שמת לב השיר הנ"ל שונה מאוד מהמוזיקה שהוא הביא עד עכשיו.

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ש שלוימה'לה

                              אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                              אבל רגע !!
                              את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                              אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                              chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #146

                              @שלוימה-לה הו לא מדבר על כל עולם התעשייה המוזיקלית...
                              הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש שלוימה'לה

                                אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                אבל רגע !!
                                את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                מתויגתמ מנותק
                                מתויגתמ מנותק
                                מתויגת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #147

                                @שלוימה-לה אמר במידד טסה:

                                אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                אבל רגע !!
                                את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                אווווווו, הגזמהההה
                                הוא לא רוצה להתנתק לגמרי, הוא רוצה שיתנו לו ת'מקום שלו.

                                לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • chagit03C chagit03

                                  @שלוימה-לה הו לא מדבר על כל עולם התעשייה המוזיקלית...
                                  הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #148

                                  @chagit03 אמר במידד טסה:

                                  @שלוימה-לה הו לא מדבר על כל עולם התעשייה המוזיקלית...
                                  הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                                  לא כ"כ נראה לי, ותקנו אותי אם אני טועה שזמר ייעשה כזו הפקה על מנת להסביר כמה בן אדם אחד אמלל אותו בחייו-עם כל מה שהוא עשה לו... אי אפשר להכפיש שם של בן אדם ועוד ע"י שיר, מאמינה שיש לו דרכים אחרות "לסגור איתו חשבון"
                                  זה נראה לי יותר כעס כוללני על כל השותפים ב"עבירה" ולא רק על המנהל שלו.
                                  בכל מקרה מי שיודע את ההסבר לשיר מטסה בעצמו ,אשמח שישתף!

                                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #149

                                    זה לא בהכרח אישי נגד המפיקים שהיו לו. אלא באופן כללי על המפיקים שלא נותנים לזמר להביע את עצמו, ומכתיבים לו. (ואפשר לראות הרבה כאלה)
                                    אולי מפיק מרגיש שהוא יוצר שנים בתחום מהזמר, והוא יכול לומר לו מה לעשות כי יש לו נסיון, אבל זמר רוצה להביע את עצמו, את מי שהוא, לא את מה שהמפיק רוצה שיחשבו שהוא. ותראו כמה השיר הזה של מידד תפס, כנראה שאנשים מתחברים למסר.
                                    אגב, גם שמחה ליינר אמר פעם בראיון, שהוא נפרד מהמפיק שלו יוחי בריסקמן, לא בגלל מריבה חלילה, אלא נטו כי הוא הרגיש שהמוסיקה שהוא מוציא, זה לא הוא.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • ש שלוימה'לה

                                      אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                      אבל רגע !!
                                      את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                      אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                      שריושש מנותק
                                      שריושש מנותק
                                      שריוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #150

                                      @שלוימה-לה
                                      לפי דעתי מה שהוא משתף את הצופים בזה שנכנס לעולם הזה
                                      של הופעות וכלוב מזהב שסגר אותו ולא יכל להיות כמו שהוא
                                      והוא הרגיש שהוא לא מבטא את עצמו אלא מכתיבים לו מה להיות
                                      וזה קורה המון בעולם של המוזיקה
                                      הוא לא התכוון לצאת מעולם הזה
                                      עובדה שהוא שר
                                      עם האמת שלי אגיע
                                      אני אתן את כל כולי עכשיו

                                      אפילו הכוכבים
                                      צריכים חשכה,
                                      כדי לזרוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #151

                                        קלטו, השיר החדש עומד במקום 27 ברשימת הסרטונים המובילים ביוטיוב!
                                        Screenshot_2023-03-18-20-59-27-087_com.google.android.youtube-edit.jpg

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                          מיוזיק בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #152

                                          לא יודע פחות האהבתי
                                          את הסיפור מאחורי השיר אבל השיר מושלם

                                          לשון הרע אני יודע מי היה המפיק אם הוא מדבר על המפיק שלו חבל סתם לדבר זה סתם לשון הרע

                                          שיר היום
                                          עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול