דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.1k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מי זאתמ מי זאת

    ווואויי תקשיבו שיר מושלם כזהה!!!
    באמת שהוא הפתיע
    וגם אהבתי את הקונספט של הקליפ ממש מיוחד!!
    אני שומעת את השיר הזה בלופים🤪🤪

    איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #127

    @מי-זאת אפשר את השיר האחרון שלו?

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    TALYT י 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • איזה קטעא איזה קטע

      @מי-זאת אפשר את השיר האחרון שלו?

      TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #128

      @איזה-קטע
      מידד-טסה-רציתי-לגדול.mp3

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • איזה קטעא איזה קטע

        @מי-זאת אפשר את השיר האחרון שלו?

        י מנותק
        י מנותק
        יהודה n
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #129

        @איזה-קטע 96fb7efb-25ab-4e06-a6fe-1d9b1c25551d-מידד טסה-רציתי לגדול.mp3

        מוזיקה זה כמו יין
        זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
        אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • yaelY yael

          בקליפ האחרון הוא לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותו בדר"כ
          קרה איתו משהו?..

          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #130
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #131

            אני פשוט בשוק מכמות הצפיות של הקליפ!
            זה אומר כמה התגעגעו לשירים שלו...

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יונתן פי מנותק
              יונתן פי מנותק
              יונתן פ
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #132

              קצת, לא מתאים לו הסגנון של השיר
              ואכן הקליפ לא כל כך מובן!!

              כשאין אמונה אין תשובות!
              כשיש אמונה אין שאלות!
              חפץ חיים.

              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יונתן פי יונתן פ

                קצת, לא מתאים לו הסגנון של השיר
                ואכן הקליפ לא כל כך מובן!!

                chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #133

                @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
                מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
                יופי....
                כי אומרים שזה עליו...
                בקטע הסופי יותר רואים את זה...

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                שריתושש chagit03C 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • chagit03C chagit03

                  @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
                  מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
                  יופי....
                  כי אומרים שזה עליו...
                  בקטע הסופי יותר רואים את זה...

                  שריתושש מנותק
                  שריתושש מנותק
                  שריתוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #134

                  @chagit03 אמר במידד טסה:

                  @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
                  מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
                  יופי....
                  כי אומרים שזה עליו...
                  בקטע הסופי יותר רואים את זה...

                  יש אפשרות שיעלו לפה את הקליפ שלו ?

                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שריתושש שריתוש

                    @chagit03 אמר במידד טסה:

                    @יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
                    מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
                    יופי....
                    כי אומרים שזה עליו...
                    בקטע הסופי יותר רואים את זה...

                    יש אפשרות שיעלו לפה את הקליפ שלו ?

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                    #135

                    @שריתוש https://www.youtube.com/watch?v=AhDL4kWgRnw

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • yaelY yael

                      בקליפ האחרון הוא לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותו בדר"כ
                      קרה איתו משהו?..

                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקהא מנותק
                      אין על מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                      #136

                      @yael אמר במידד טסה:

                      בקליפ האחרון הוא לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותו בדר"כ
                      קרה איתו משהו?..

                      גם אני חשבתי על זה
                      זה באמת מוזר כי לא מתאים לו...

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • דודו בלוקהד מנותק
                        דודו בלוקהד מנותק
                        דודו בלוקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #137

                        אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
                        השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
                        טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
                        בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
                        טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
                        "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
                        טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
                        את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
                        זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

                        בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                        ב. ב.ב חיימובח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        4
                        • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                          אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
                          השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
                          טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
                          בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
                          טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
                          "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
                          טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
                          את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
                          זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                          #138

                          @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

                          מיוחד למוזיקה VIP

                          לא הבנתי באיזה קטע הם לוקחים קרדיט??
                          זה מגזין שנתנאל לייפר מעלה מדי שבוע בכיכר השבת.
                          Screenshot_2023-03-16-23-05-03-879_com.android.chrome-edit.jpg
                          ......
                          תפסיקו לשקר. זה רק מוריד מערככם.

                          מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

                            מיוחד למוזיקה VIP

                            לא הבנתי באיזה קטע הם לוקחים קרדיט??
                            זה מגזין שנתנאל לייפר מעלה מדי שבוע בכיכר השבת.
                            Screenshot_2023-03-16-23-05-03-879_com.android.chrome-edit.jpg
                            ......
                            תפסיקו לשקר. זה רק מוריד מערככם.

                            מתויגתמ מנותק
                            מתויגתמ מנותק
                            מתויגת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #139

                            @ב-ב איך כתבה?
                            זה לא כתוב מי יודע מה ברמה גבוהה...

                            לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                            ושנים לנקות ולסדר אותם.

                            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מתויגתמ מתויגת

                              @ב-ב איך כתבה?
                              זה לא כתוב מי יודע מה ברמה גבוהה...

                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #140

                              @מתויגת בכל שבוע בכיכר השבת עולה מגזין שכותב נתנאל לייפר.
                              זה מה שהוא העלה השבוע.
                              הנה קישור https://www.kikar.co.il/magazine/440445

                              והנה צילום מהסטטוס של נתנאל
                              Screenshot_2023-03-16-23-08-25-600_com.whatsapp.jpg
                              צריך עוד הוכחות?

                              מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב. ב.ב ב. ב.

                                @מתויגת בכל שבוע בכיכר השבת עולה מגזין שכותב נתנאל לייפר.
                                זה מה שהוא העלה השבוע.
                                הנה קישור https://www.kikar.co.il/magazine/440445

                                והנה צילום מהסטטוס של נתנאל
                                Screenshot_2023-03-16-23-08-25-600_com.whatsapp.jpg
                                צריך עוד הוכחות?

                                מתויגתמ מנותק
                                מתויגתמ מנותק
                                מתויגת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #141

                                @ב-ב לא אמרתי שזה לא נכון, רק אמרתי שזה קצת מוזר לי.

                                אגב, הקישור חסום לי. אבל לא נורא, קראתי ת'כתבה למעלה...

                                לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יהודה n
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #142

                                  305,851 צפיות
                                  ומעל 4,200 לייקים
                                  פשוט הזוי

                                  מוזיקה זה כמו יין
                                  זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                  אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                  חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י יהודה n

                                    305,851 צפיות
                                    ומעל 4,200 לייקים
                                    פשוט הזוי

                                    חיימובח מנותק
                                    חיימובח מנותק
                                    חיימוב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
                                    #143

                                    @יהודה-n אמר במידד טסה:

                                    305,851 צפיות
                                    ומעל 4,200 לייקים
                                    פשוט הזוי

                                    לכידת אינטרנט_18-3-2023_185310_www.youtube.com.jpeg. המספרים מדברים ...

                                    אני הסוד של ירושלים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שלוימה'לה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #144

                                      אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                      אבל רגע !!
                                      את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                      אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                      S chagit03C מתויגתמ שריושש 4 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שלוימה'לה

                                        אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                        אבל רגע !!
                                        את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                        אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shoval
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #145

                                        @שלוימה-לה אמר במידד טסה:

                                        אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                        אבל רגע !!
                                        את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                        אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                        אולי הוא רצה להשתחרר מאנשים שמכתיבים לו בדיוק איך תהיה הקריירה המוזיקלית שלו, הוא רצה ליצור אותה בעצמו, בסגנון שהוא מחובר אליו וכו'. אם שמת לב השיר הנ"ל שונה מאוד מהמוזיקה שהוא הביא עד עכשיו.

                                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ש שלוימה'לה

                                          אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                          אבל רגע !!
                                          את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                          אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #146

                                          @שלוימה-לה הו לא מדבר על כל עולם התעשייה המוזיקלית...
                                          הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                          (עדן מאירי)

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול