דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. מידד טסה

מידד טסה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
698 פוסטים 139 כותבים 99.1k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • yaelY yael

    בקליפ האחרון הוא לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותו בדר"כ
    קרה איתו משהו?..

    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
    #136

    @yael אמר במידד טסה:

    בקליפ האחרון הוא לבוש שונה ממה שאנחנו רגילים לראות אותו בדר"כ
    קרה איתו משהו?..

    גם אני חשבתי על זה
    זה באמת מוזר כי לא מתאים לו...

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #137

      אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
      השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
      טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
      בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
      טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
      "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
      טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
      את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
      זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

      בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

      ב. ב.ב חיימובח 2 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • דודו בלוקהד דודו בלוקה

        אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
        השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
        טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
        בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
        טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
        "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
        טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
        את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
        זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
        #138

        @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

        מיוחד למוזיקה VIP

        לא הבנתי באיזה קטע הם לוקחים קרדיט??
        זה מגזין שנתנאל לייפר מעלה מדי שבוע בכיכר השבת.
        Screenshot_2023-03-16-23-05-03-879_com.android.chrome-edit.jpg
        ......
        תפסיקו לשקר. זה רק מוריד מערככם.

        מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

          מיוחד למוזיקה VIP

          לא הבנתי באיזה קטע הם לוקחים קרדיט??
          זה מגזין שנתנאל לייפר מעלה מדי שבוע בכיכר השבת.
          Screenshot_2023-03-16-23-05-03-879_com.android.chrome-edit.jpg
          ......
          תפסיקו לשקר. זה רק מוריד מערככם.

          מתויגתמ מנותק
          מתויגתמ מנותק
          מתויגת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #139

          @ב-ב איך כתבה?
          זה לא כתוב מי יודע מה ברמה גבוהה...

          לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
          ושנים לנקות ולסדר אותם.

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מתויגתמ מתויגת

            @ב-ב איך כתבה?
            זה לא כתוב מי יודע מה ברמה גבוהה...

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #140

            @מתויגת בכל שבוע בכיכר השבת עולה מגזין שכותב נתנאל לייפר.
            זה מה שהוא העלה השבוע.
            הנה קישור https://www.kikar.co.il/magazine/440445

            והנה צילום מהסטטוס של נתנאל
            Screenshot_2023-03-16-23-08-25-600_com.whatsapp.jpg
            צריך עוד הוכחות?

            מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב. ב.ב ב. ב.

              @מתויגת בכל שבוע בכיכר השבת עולה מגזין שכותב נתנאל לייפר.
              זה מה שהוא העלה השבוע.
              הנה קישור https://www.kikar.co.il/magazine/440445

              והנה צילום מהסטטוס של נתנאל
              Screenshot_2023-03-16-23-08-25-600_com.whatsapp.jpg
              צריך עוד הוכחות?

              מתויגתמ מנותק
              מתויגתמ מנותק
              מתויגת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #141

              @ב-ב לא אמרתי שזה לא נכון, רק אמרתי שזה קצת מוזר לי.

              אגב, הקישור חסום לי. אבל לא נורא, קראתי ת'כתבה למעלה...

              לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
              ושנים לנקות ולסדר אותם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                יהודה n
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #142

                305,851 צפיות
                ומעל 4,200 לייקים
                פשוט הזוי

                מוזיקה זה כמו יין
                זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י יהודה n

                  305,851 צפיות
                  ומעל 4,200 לייקים
                  פשוט הזוי

                  חיימובח מנותק
                  חיימובח מנותק
                  חיימוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
                  #143

                  @יהודה-n אמר במידד טסה:

                  305,851 צפיות
                  ומעל 4,200 לייקים
                  פשוט הזוי

                  לכידת אינטרנט_18-3-2023_185310_www.youtube.com.jpeg. המספרים מדברים ...

                  אני הסוד של ירושלים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש מנותק
                    ש מנותק
                    שלוימה'לה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #144

                    אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                    אבל רגע !!
                    את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                    אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                    S chagit03C מתויגתמ שריושש 4 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • ש שלוימה'לה

                      אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                      אבל רגע !!
                      את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                      אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shoval
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #145

                      @שלוימה-לה אמר במידד טסה:

                      אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                      אבל רגע !!
                      את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                      אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                      אולי הוא רצה להשתחרר מאנשים שמכתיבים לו בדיוק איך תהיה הקריירה המוזיקלית שלו, הוא רצה ליצור אותה בעצמו, בסגנון שהוא מחובר אליו וכו'. אם שמת לב השיר הנ"ל שונה מאוד מהמוזיקה שהוא הביא עד עכשיו.

                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ש שלוימה'לה

                        אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                        אבל רגע !!
                        את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                        אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                        chagit03C מנותק
                        chagit03C מנותק
                        chagit03
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #146

                        @שלוימה-לה הו לא מדבר על כל עולם התעשייה המוזיקלית...
                        הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                        (עדן מאירי)

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש שלוימה'לה

                          אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                          אבל רגע !!
                          את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                          אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                          מתויגתמ מנותק
                          מתויגתמ מנותק
                          מתויגת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #147

                          @שלוימה-לה אמר במידד טסה:

                          אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                          אבל רגע !!
                          את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                          אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                          אווווווו, הגזמהההה
                          הוא לא רוצה להתנתק לגמרי, הוא רוצה שיתנו לו ת'מקום שלו.

                          לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                          ושנים לנקות ולסדר אותם.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • chagit03C chagit03

                            @שלוימה-לה הו לא מדבר על כל עולם התעשייה המוזיקלית...
                            הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #148

                            @chagit03 אמר במידד טסה:

                            @שלוימה-לה הו לא מדבר על כל עולם התעשייה המוזיקלית...
                            הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                            לא כ"כ נראה לי, ותקנו אותי אם אני טועה שזמר ייעשה כזו הפקה על מנת להסביר כמה בן אדם אחד אמלל אותו בחייו-עם כל מה שהוא עשה לו... אי אפשר להכפיש שם של בן אדם ועוד ע"י שיר, מאמינה שיש לו דרכים אחרות "לסגור איתו חשבון"
                            זה נראה לי יותר כעס כוללני על כל השותפים ב"עבירה" ולא רק על המנהל שלו.
                            בכל מקרה מי שיודע את ההסבר לשיר מטסה בעצמו ,אשמח שישתף!

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #149

                              זה לא בהכרח אישי נגד המפיקים שהיו לו. אלא באופן כללי על המפיקים שלא נותנים לזמר להביע את עצמו, ומכתיבים לו. (ואפשר לראות הרבה כאלה)
                              אולי מפיק מרגיש שהוא יוצר שנים בתחום מהזמר, והוא יכול לומר לו מה לעשות כי יש לו נסיון, אבל זמר רוצה להביע את עצמו, את מי שהוא, לא את מה שהמפיק רוצה שיחשבו שהוא. ותראו כמה השיר הזה של מידד תפס, כנראה שאנשים מתחברים למסר.
                              אגב, גם שמחה ליינר אמר פעם בראיון, שהוא נפרד מהמפיק שלו יוחי בריסקמן, לא בגלל מריבה חלילה, אלא נטו כי הוא הרגיש שהמוסיקה שהוא מוציא, זה לא הוא.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ש שלוימה'לה

                                אז יצא קליפ של מידד טסה שהוא מביע את דעתו נגד ההיסטוריה שלו כילד פלא וכו'

                                אבל רגע !!
                                את הקליפ הזה לא יצרו עבורו מפיקים מוזיקאים ?
                                אם הוא רוצה 'להשתחרר' אולי כדאי שיעזוב את התעשייה המוזיקלית לגמרי ???

                                שריושש מנותק
                                שריושש מנותק
                                שריוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #150

                                @שלוימה-לה
                                לפי דעתי מה שהוא משתף את הצופים בזה שנכנס לעולם הזה
                                של הופעות וכלוב מזהב שסגר אותו ולא יכל להיות כמו שהוא
                                והוא הרגיש שהוא לא מבטא את עצמו אלא מכתיבים לו מה להיות
                                וזה קורה המון בעולם של המוזיקה
                                הוא לא התכוון לצאת מעולם הזה
                                עובדה שהוא שר
                                עם האמת שלי אגיע
                                אני אתן את כל כולי עכשיו

                                אפילו הכוכבים
                                צריכים חשכה,
                                כדי לזרוח.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #151

                                  קלטו, השיר החדש עומד במקום 27 ברשימת הסרטונים המובילים ביוטיוב!
                                  Screenshot_2023-03-18-20-59-27-087_com.google.android.youtube-edit.jpg

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                    מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                    מיוזיק בנשמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #152

                                    לא יודע פחות האהבתי
                                    את הסיפור מאחורי השיר אבל השיר מושלם

                                    לשון הרע אני יודע מי היה המפיק אם הוא מדבר על המפיק שלו חבל סתם לדבר זה סתם לשון הרע

                                    שיר היום
                                    עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                      אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
                                      השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
                                      טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
                                      בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
                                      טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
                                      "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
                                      טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
                                      את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
                                      זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

                                      חיימובח מנותק
                                      חיימובח מנותק
                                      חיימוב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #153

                                      @דודו-בלוקה אמר במידד טסה:

                                      אולי טיפה מוגזם אבל איזה מסר מחפש מידד טסה להעביר בשירו החדש? | נתנאל לייפער | מיוחד למוזיקה VIP
                                      השבוע יצא אחד הקליפים הכי קשים ונוקבים במוזיקה היהודית בשנים האחרונות - "רציתי לגדול" של הזמר מידד טסה. שיר שכתב והלחין בעצמו יחד עם עידו נמר.
                                      טסה מוכר לכולנו כילד הפלא המצליח, שבגר לנער פלא ומשם לזמר בוגר מוכר ואהוב, שמופיע רבות ומוציא שירים רבים. אלא שהקליפ החדש חושף זווית פחות מוכרת של חיי הזוהר של טסה כילד פלא ולא מדובר בזווית משמחת.
                                      בקליפ ניתן לראות את טסה כילד, באמצעות שחקן, כשהוא בתוך כלוב של זהב עם סוכריה על מקל ענקית, כשכל הילדים סביבו משחקים ונהנים ואילו הוא יושב לו בעצב ורק רוצה לקרוע את הכתבה עליו כילד פלא.
                                      טסה גם בחר להביע את מחאתו על התחושה בה היה כילד, כשהוא בוחר להצטלם עם חוטי מריונטה - בובה על חוטים, אותם מזיז מעליו המנהל שלו שאומר לו מה לעשות ולמעשה מזיז אותו מבלי שיש לו שליטה על הסיטואציה.
                                      "רציתי הכל, נשארתי בלי כלום, ואיך הקול הזה שלך אמר לי לקום", שר טסה.
                                      טסה שבחר להיפרד לפני כשנתיים ממי שניהל אותו במשך שנים ארוכות כילד וכנער, מביע בקליפ החדש את התחושות שאולי הובילו אותו לקרוע את חוטי המריונטה לבסוף בקליפ וגם בחיים. גם בקליפ מביע טסה תחושות מעורבות בנוגע להחלטה, כשהוא בוחר לבסוף לעמוד מול "המנהל", להישיר אליו מבט ולתת לו סוכריה על מקל, שאולי רומזת על התחושות של טסה שזה מה שקיבל ממנו, במין שילוב של חיוך וטפיחת שכם.
                                      את ההפקה המוזיקלית עשו הצמד, מהמובילים במוזיקה הישראלית, גיא ויהל שנתנו לשיר הפקה פופית עם נגיעות אתניות קלות. נראה כי טסה מכוון לקהלים נוספים מאלו אליהם הגיע עד היום, כפי שניתן לראות גם בחולצה השחורה איתה הוא מצטלם והבחירה במפיקים המוזיקליים של השיר.
                                      זהו בהחלט שיר מעניין שהקליפ שלו הופך אותו לנוקב במיוחד וכזה שמעורר מחשבות על חייהם של ילדי פלא.

                                      מסר חזק שיר מרגש הוא שר מהלב שומע בלי סוף

                                      אני הסוד של ירושלים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                        #154

                                        אז הביקורת שלי היא נראה לי קצת שונה ממה שאחרים הביא כיוון שהיא קצת מעורבת.

                                        מצד אחד - השיר כל כך יפה. כמו שאמר @מומחה-לקליפים , השיר אמיתי להחריד. כל מילה בסלע. המסר נוקב וחד, מצביע באצבע מאשימה אל עבר אלו ששמם לא יוזכר כאן, אבל הם הנוגעים בדבר.

                                        כל זמר ומי שמדובר על ה'מושכים בחוטים' שלו. כילד פלא זה כל כך אחרת להיות זמר, מאשר בחור בן 20 שנכנס לעולם המוזיקה מרצונו החופשי. לפעמים הילד באמת רוצה לגדול. אבל תכלס לא יכול. ולא כי הוא כלוא, אלא כיוון שהוא בכלוב של זהב.

                                        מצד שני - זה כל כך לא הסגנון של מידד טסה, שהייתי בשוק שהוא שיחרר כזה שיר.
                                        אבל הוא ביצע אותו כל כך טוב שאין לי שום טענה או מאנה כגון 'שיחזור לסגנון הרגיל שלו'...
                                        לא כל אחד שנכנס לנעליים אחרות מהמידות שלו - מצליח ללכת עליהן. ומידד עשה את זה ובגדול.

                                        לגביי הסגנון לבוש היו כאלה שאמרו כאן שלא רגילים לראות אותו ככה וכו - אז יש דבר כזה שנקרא הלבשה שמותאמת לסיטואצייה שאותה ה'שחקן' חפץ להעביר. תסכימו איתי שתלבושת בנאלית לא הייתה מתאימה לבמה הדרמטית הזו...

                                        @chagit03 אמר במידד טסה:

                                        מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
                                        יופי....
                                        כי אומרים שזה עליו...
                                        בקטע הסופי יותר רואים את זה...

                                        @chagit03 אמר במידד טסה:

                                        הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                                        לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן. מעדיפה לא לחשוב ככה כיוון שאם זה לא נכון זה סתם הוצאת שם.
                                        בכל אופן זה מדבר גם בכלליות ורואים את זה על כל מילה ומילה בשיר.

                                        אם כבר אז כבר - הלחן והמילים... פשוט מטורף. לא כל זמר היה מצליח להעביר את זה בכזו צורה מדהימה.
                                        מעבר לכך... אני לא מדברת על ההפקה. גיא ויהל פשוט אש.

                                        ואחרי כל הבלה בלה... שורה תחתונה, השיר נכנס לפלייליסט על בטוח👊🏼
                                        לא מתפלאת על כמות הצפיות והלייקים... זה ברור לי כשמש.

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        חיימובח chagit03C 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        5
                                        • רבקהר רבקה

                                          אז הביקורת שלי היא נראה לי קצת שונה ממה שאחרים הביא כיוון שהיא קצת מעורבת.

                                          מצד אחד - השיר כל כך יפה. כמו שאמר @מומחה-לקליפים , השיר אמיתי להחריד. כל מילה בסלע. המסר נוקב וחד, מצביע באצבע מאשימה אל עבר אלו ששמם לא יוזכר כאן, אבל הם הנוגעים בדבר.

                                          כל זמר ומי שמדובר על ה'מושכים בחוטים' שלו. כילד פלא זה כל כך אחרת להיות זמר, מאשר בחור בן 20 שנכנס לעולם המוזיקה מרצונו החופשי. לפעמים הילד באמת רוצה לגדול. אבל תכלס לא יכול. ולא כי הוא כלוא, אלא כיוון שהוא בכלוב של זהב.

                                          מצד שני - זה כל כך לא הסגנון של מידד טסה, שהייתי בשוק שהוא שיחרר כזה שיר.
                                          אבל הוא ביצע אותו כל כך טוב שאין לי שום טענה או מאנה כגון 'שיחזור לסגנון הרגיל שלו'...
                                          לא כל אחד שנכנס לנעליים אחרות מהמידות שלו - מצליח ללכת עליהן. ומידד עשה את זה ובגדול.

                                          לגביי הסגנון לבוש היו כאלה שאמרו כאן שלא רגילים לראות אותו ככה וכו - אז יש דבר כזה שנקרא הלבשה שמותאמת לסיטואצייה שאותה ה'שחקן' חפץ להעביר. תסכימו איתי שתלבושת בנאלית לא הייתה מתאימה לבמה הדרמטית הזו...

                                          @chagit03 אמר במידד טסה:

                                          מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
                                          יופי....
                                          כי אומרים שזה עליו...
                                          בקטע הסופי יותר רואים את זה...

                                          @chagit03 אמר במידד טסה:

                                          הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                                          לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן. מעדיפה לא לחשוב ככה כיוון שאם זה לא נכון זה סתם הוצאת שם.
                                          בכל אופן זה מדבר גם בכלליות ורואים את זה על כל מילה ומילה בשיר.

                                          אם כבר אז כבר - הלחן והמילים... פשוט מטורף. לא כל זמר היה מצליח להעביר את זה בכזו צורה מדהימה.
                                          מעבר לכך... אני לא מדברת על ההפקה. גיא ויהל פשוט אש.

                                          ואחרי כל הבלה בלה... שורה תחתונה, השיר נכנס לפלייליסט על בטוח👊🏼
                                          לא מתפלאת על כמות הצפיות והלייקים... זה ברור לי כשמש.

                                          חיימובח מנותק
                                          חיימובח מנותק
                                          חיימוב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
                                          #155

                                          @רבקה אמר במידד טסה:

                                          אז הביקורת שלי היא נראה לי קצת שונה ממה שאחרים הביא כיוון שהיא קצת מעורבת.

                                          מצד אחד - השיר כל כך יפה. כמו שאמר @מומחה-לקליפים , השיר אמיתי להחריד. כל מילה בסלע. המסר נוקב וחד, מצביע באצבע מאשימה אל עבר אלו ששמם לא יוזכר כאן, אבל הם הנוגעים בדבר.

                                          כל זמר ומי שמדובר על ה'מושכים בחוטים' שלו. כילד פלא זה כל כך אחרת להיות זמר, מאשר בחור בן 20 שנכנס לעולם המוזיקה מרצונו החופשי. לפעמים הילד באמת רוצה לגדול. אבל תכלס לא יכול. ולא כי הוא כלוא, אלא כיוון שהוא בכלוב של זהב.

                                          מצד שני - זה כל כך לא הסגנון של מידד טסה, שהייתי בשוק שהוא שיחרר כזה שיר.
                                          אבל הוא ביצע אותו כל כך טוב שאין לי שום טענה או מאנה כגון 'שיחזור לסגנון הרגיל שלו'...
                                          לא כל אחד שנכנס לנעליים אחרות מהמידות שלו - מצליח ללכת עליהן. ומידד עשה את זה ובגדול.

                                          לגביי הסגנון לבוש היו כאלה שאמרו כאן שלא רגילים לראות אותו ככה וכו - אז יש דבר כזה שנקרא הלבשה שמותאמת לסיטואצייה שאותה ה'שחקן' חפץ להעביר. תסכימו איתי שתלבושת בנאלית לא הייתה מתאימה לבמה הדרמטית הזו...

                                          @chagit03 אמר במידד טסה:

                                          מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
                                          יופי....
                                          כי אומרים שזה עליו...
                                          בקטע הסופי יותר רואים את זה...

                                          @chagit03 אמר במידד טסה:

                                          הוא מדבר על מנהל ספציפי שלו שהיה לו...

                                          לא בטוחה בכלל בעובדה הנחרצת הזו כל עוד זה לא דובר שחור על גביי לבן. מעדיפה לא לחשוב ככה כיוון שאם זה לא נכון זה סתם הוצאת שם.
                                          בכל אופן זה מדבר גם בכלליות ורואים את זה על כל מילה ומילה בשיר.

                                          אם כבר אז כבר - הלחן והמילים... פשוט מטורף. לא כל זמר היה מצליח להעביר את זה בכזו צורה מדהימה.
                                          מעבר לכך... אני לא מדברת על ההפקה. גיא ויהל פשוט אש.

                                          ואחרי כל הבלה בלה... שורה תחתונה, השיר נכנס לפלייליסט על בטוח👊🏼
                                          לא מתפלאת על כמות הצפיות והלייקים... זה ברור לי כשמש.

                                          אני לא בשוק בביטוי רגש כזה כל מותר גם לשנות סגנון והשירה ההלב מדהימה ובגלל שזה מהלב זה כל כך תפסלכידת אינטרנט_18-3-2023_223415_www.youtube.com.jpegלכידת אינטרנט_18-3-2023_224329_www.youtube.com.jpeg חמש דקות בין תמונה לתמונה

                                          אני הסוד של ירושלים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול