הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה ריק?
הזמינו הרבה!@יונמיוזיק יש שם איזה מקומות גברים באולם וגם בנשים תאמת שם יותר מלא
-
הודעה והבהרה חשובה!
אף אחד לא דיבר על ההופעה של מרדכי שפירא!!! (תחשבו קצת...)
עיריית פתח תקווה ארגנה הופעה לכל הארץ בעיר פתח תקווה ביחד עם זאנוויל ויינבגרגר, בנצי קלצקיןף פיני אינהורן, מקהלת מלכות ויואלי דיקמן. אנשים שילמו כסף, ורק ביום שישי בבוקר הודיעו שזה רק לתושבי פתח תקווה, זה אבסורד נורא!!! -
@יונמיוזיק כן
מה ההלם?פוסט זה נמחק! -
@ראשיב-ע-חסידי איזה הופעה?
של מרדכי שפירא???@יונמיוזיק מה דיבר על מרדכי שפירא?! אני אמרתי מרדכי שפירא?
אמרתי שעריית פ"ת ארגנה הופעה, אז מה הקשר למרדכי שפירא, שזה קול ברמה מארגנים בירושלים? תראה מה גרמת, ואח"כ אתה אומר שזה אני... -
@יונמיוזיק מה דיבר על מרדכי שפירא?! אני אמרתי מרדכי שפירא?
אמרתי שעריית פ"ת ארגנה הופעה, אז מה הקשר למרדכי שפירא, שזה קול ברמה מארגנים בירושלים? תראה מה גרמת, ואח"כ אתה אומר שזה אני...@ראשיב-ע-חסידי לא לריב סה"כ היה פה אי הבנה שיחת חירשים
-
@יונמיוזיק מה דיבר על מרדכי שפירא?! אני אמרתי מרדכי שפירא?
אמרתי שעריית פ"ת ארגנה הופעה, אז מה הקשר למרדכי שפירא, שזה קול ברמה מארגנים בירושלים? תראה מה גרמת, ואח"כ אתה אומר שזה אני...@ראשיב-ע-חסידי סליחה אחי הכל טוב. פשוט אני הזמנתי כרטיסים להופעה של מרדכי שפירא שזה במוצ"ש ואתה כתבת שההופעה שבומצ"ש רק לתושבי פתח תקווה ואני נבהלתי כי חשבתי שההופעה של מרדכי שפירא שזה רק לתושבי פתח תקווה. בקיצור הכל טוב.
-
מישהו יודע אם יאיר אלייצור עושה הופעה בחופש????
@אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד
-
@אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד
@מייקל-קורס אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד
איפה?
יש לך פרטים על ההופעה?
-
@מייקל-קורס אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד
איפה?
יש לך פרטים על ההופעה?
@אולפניסט-ברמה לא ממש יודעת יכולה לברר
זה היה כתוב בעיתון...... -
@מייקל-קורס אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד
איפה?
יש לך פרטים על ההופעה?
@אולפניסט-ברמה https://tickchak.co.il/42567?ref=nwc

-
@אולפניסט-ברמה לא ממש יודעת יכולה לברר
זה היה כתוב בעיתון......
-
20 ש"ח שווה לכל כיס!
-
רבונו של עולם, מישהו יודע על הופעה מחר בבנייני האומה בחינם, שיגיב.
עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ (נ.ב. מה הזה השילוב המוזר הזה, אולי דווקא הניגודים האלו יצליחו וזה יהיה קטלני, אולי ההיפך, וואלה לא יודע , אבל אל תשכחו שהם באותה הפקה וזה מעניין מאוד איך המוזיקה מפגישה בין כל הקצבות של הזמר היהודי, אשרינו). דרך אגב, שמעתי פעם דואט של שולי ואוהד לשיר נפשי, ואוהד נתקע שם באיזו עלייה בטון, מאידך שולי שר כמו זמיר, אז רואים שלא הכל תמיד כמו שחושבים בהתחלה!!!...

-
מה דעתכם על הקונספט של ההופעה במוצ"ש בפתח תקווה, שילוב של הרצאה עם הופעה נשמע מגניב
, כבר עולה לי בראש שצריך לעשות הפקה בקונספט הזה בצורה הרבה יותר רחבה מסודרת ומושקעת, רק שתהיה לנו הסיעתא דשמיא לעוד ועוד השראה רוחנית יהודית אמיתית!!! -
הכנס של אשריך התבטל בגלל שבסוף אין להם מקום
אבל אני שאלתי לגבי ההקבלת פני רבו שהתבטל בוודאות
{פירסמו את זה בחדשותשמעתי שהקבלת פני רבו התבטלה בגלל שפרובוקטורים שמאלנים רצו לרכוש את כל הכרטיסים ולעשות מהמופע עוד איזו הפגנה נוסח כבישי איילון!!!

-
יש השנה הופעה של ישי ריבו בחול המועד?
מה שהוא עושה כל שנה..@היידה-מיוזיק-0 כבר כמה שנים שהוא לפעמים עושה לפעמים לא!
-
רבונו של עולם, מישהו יודע על הופעה מחר בבנייני האומה בחינם, שיגיב.
עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ (נ.ב. מה הזה השילוב המוזר הזה, אולי דווקא הניגודים האלו יצליחו וזה יהיה קטלני, אולי ההיפך, וואלה לא יודע , אבל אל תשכחו שהם באותה הפקה וזה מעניין מאוד איך המוזיקה מפגישה בין כל הקצבות של הזמר היהודי, אשרינו). דרך אגב, שמעתי פעם דואט של שולי ואוהד לשיר נפשי, ואוהד נתקע שם באיזו עלייה בטון, מאידך שולי שר כמו זמיר, אז רואים שלא הכל תמיד כמו שחושבים בהתחלה!!!...

@יצחק-אדיר-אשכנזי אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ
יש מאתר המחדש
-
@יצחק-אדיר-אשכנזי אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ
יש מאתר המחדש
@zevi אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
@יצחק-אדיר-אשכנזי אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:
עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ
יש מאתר המחדש
מישהו יכול לעלות קישור
-
יש פה מישהו שיש לו סרטונים מ ההופעה של מרדכי שפירא שהיה בבנייני האומה במוצ"ש?
-
@יונמיוזיק יש בנושא של מרדכי שפירא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
