דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג

הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
213 פוסטים 53 כותבים 10.0k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ראשיב'ע חסידיר ראשיב'ע חסידי

    @יונמיוזיק מה דיבר על מרדכי שפירא?! אני אמרתי מרדכי שפירא?
    אמרתי שעריית פ"ת ארגנה הופעה, אז מה הקשר למרדכי שפירא, שזה קול ברמה מארגנים בירושלים? תראה מה גרמת, ואח"כ אתה אומר שזה אני...

    ד מנותק
    ד מנותק
    דוד ירושלמי בנשמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #136

    @ראשיב-ע-חסידי לא לריב סה"כ היה פה אי הבנה שיחת חירשים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ראשיב'ע חסידיר ראשיב'ע חסידי

      @יונמיוזיק מה דיבר על מרדכי שפירא?! אני אמרתי מרדכי שפירא?
      אמרתי שעריית פ"ת ארגנה הופעה, אז מה הקשר למרדכי שפירא, שזה קול ברמה מארגנים בירושלים? תראה מה גרמת, ואח"כ אתה אומר שזה אני...

      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיק
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
      #137

      @ראשיב-ע-חסידי סליחה אחי הכל טוב. פשוט אני הזמנתי כרטיסים להופעה של מרדכי שפירא שזה במוצ"ש ואתה כתבת שההופעה שבומצ"ש רק לתושבי פתח תקווה ואני נבהלתי כי חשבתי שההופעה של מרדכי שפירא שזה רק לתושבי פתח תקווה. בקיצור הכל טוב.

      שווה לכם לעקוב!
      חכם.gif

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אולפניסט ברמה

        מישהו יודע אם יאיר אלייצור עושה הופעה בחופש????

        מ מנותק
        מ מנותק
        מייקל קורס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #138

        @אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מייקל קורס

          @אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד

          א מנותק
          א מנותק
          אולפניסט ברמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #139

          @מייקל-קורס אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

          @אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד

          איפה?

          יש לך פרטים על ההופעה?

          ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

          מ אדם חכם וישרא ר 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א אולפניסט ברמה

            @מייקל-קורס אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

            @אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד

            איפה?

            יש לך פרטים על ההופעה?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מייקל קורס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #140

            @אולפניסט-ברמה לא ממש יודעת יכולה לברר
            זה היה כתוב בעיתון......

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אולפניסט ברמה

              @מייקל-קורס אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

              @אולפניסט-ברמה יש הופעה של יאיר אלייצור בנתניה בחול המועד

              איפה?

              יש לך פרטים על ההופעה?

              אדם חכם וישרא מנותק
              אדם חכם וישרא מנותק
              אדם חכם וישר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #141

              @אולפניסט-ברמה https://tickchak.co.il/42567?ref=nwc
              צילום מסך 2023-04-02 005605.jpg

              מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מייקל קורס

                @אולפניסט-ברמה לא ממש יודעת יכולה לברר
                זה היה כתוב בעיתון......

                מ מנותק
                מ מנותק
                מייקל קורס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #142

                dd4a2cae-8f23-4389-8826-86b5ddeef1fa-WIN_20230402_00_58_36_Pro.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אדם חכם וישרא מנותק
                  אדם חכם וישרא מנותק
                  אדם חכם וישר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #143

                  20 ש"ח שווה לכל כיס!

                  מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                    יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                    יצחק אדיר אשכנזי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #144

                    רבונו של עולם, מישהו יודע על הופעה מחר בבנייני האומה בחינם, שיגיב.
                    עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ (נ.ב. מה הזה השילוב המוזר הזה, אולי דווקא הניגודים האלו יצליחו וזה יהיה קטלני, אולי ההיפך, וואלה לא יודע , אבל אל תשכחו שהם באותה הפקה וזה מעניין מאוד איך המוזיקה מפגישה בין כל הקצבות של הזמר היהודי, אשרינו). דרך אגב, שמעתי פעם דואט של שולי ואוהד לשיר נפשי, ואוהד נתקע שם באיזו עלייה בטון, מאידך שולי שר כמו זמיר, אז רואים שלא הכל תמיד כמו שחושבים בהתחלה!!!...😲 👍

                    Z תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                      יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                      יצחק אדיר אשכנזי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #145

                      מה דעתכם על הקונספט של ההופעה במוצ"ש בפתח תקווה, שילוב של הרצאה עם הופעה נשמע מגניב👍 , כבר עולה לי בראש שצריך לעשות הפקה בקונספט הזה בצורה הרבה יותר רחבה מסודרת ומושקעת, רק שתהיה לנו הסיעתא דשמיא לעוד ועוד השראה רוחנית יהודית אמיתית!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y YEHUDA 1

                        הכנס של אשריך התבטל בגלל שבסוף אין להם מקום
                        אבל אני שאלתי לגבי ההקבלת פני רבו שהתבטל בוודאות
                        {פירסמו את זה בחדשות

                        יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                        יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                        יצחק אדיר אשכנזי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #146

                        שמעתי שהקבלת פני רבו התבטלה בגלל שפרובוקטורים שמאלנים רצו לרכוש את כל הכרטיסים ולעשות מהמופע עוד איזו הפגנה נוסח כבישי איילון!!!😠

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

                          יש השנה הופעה של ישי ריבו בחול המועד?
                          מה שהוא עושה כל שנה..

                          יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                          יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                          יצחק אדיר אשכנזי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #147

                          @היידה-מיוזיק-0 כבר כמה שנים שהוא לפעמים עושה לפעמים לא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יצחק אדיר אשכנזיי יצחק אדיר אשכנזי

                            רבונו של עולם, מישהו יודע על הופעה מחר בבנייני האומה בחינם, שיגיב.
                            עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ (נ.ב. מה הזה השילוב המוזר הזה, אולי דווקא הניגודים האלו יצליחו וזה יהיה קטלני, אולי ההיפך, וואלה לא יודע , אבל אל תשכחו שהם באותה הפקה וזה מעניין מאוד איך המוזיקה מפגישה בין כל הקצבות של הזמר היהודי, אשרינו). דרך אגב, שמעתי פעם דואט של שולי ואוהד לשיר נפשי, ואוהד נתקע שם באיזו עלייה בטון, מאידך שולי שר כמו זמיר, אז רואים שלא הכל תמיד כמו שחושבים בהתחלה!!!...😲 👍

                            Z מנותק
                            Z מנותק
                            zevi
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי zevi
                            #148

                            @יצחק-אדיר-אשכנזי אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

                            עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ

                            יש מאתר המחדש

                            שמעון fש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • Z zevi

                              @יצחק-אדיר-אשכנזי אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

                              עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ

                              יש מאתר המחדש

                              שמעון fש מנותק
                              שמעון fש מנותק
                              שמעון f
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #149

                              @zevi אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

                              @יצחק-אדיר-אשכנזי אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

                              עוד, מישהו יודע על קופון להופעה שולי רנד ואוהד מושקוביץ

                              יש מאתר המחדש

                              מישהו יכול לעלות קישור

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יונמיוזיקי מנותק
                                יונמיוזיקי מנותק
                                יונמיוזיק
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #150

                                יש פה מישהו שיש לו סרטונים מ ההופעה של מרדכי שפירא שהיה בבנייני האומה במוצ"ש?

                                שווה לכם לעקוב!
                                חכם.gif

                                אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                  יש פה מישהו שיש לו סרטונים מ ההופעה של מרדכי שפירא שהיה בבנייני האומה במוצ"ש?

                                  אילה הזמרתא מנותק
                                  אילה הזמרתא מנותק
                                  אילה הזמרת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #151

                                  @יונמיוזיק יש בנושא של מרדכי שפירא

                                  "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מומחה לקליפיםמ מנותק
                                    מומחה לקליפיםמ מנותק
                                    מומחה לקליפים
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #152

                                    יש שני הופעות גדולות באשדוד בפסח
                                    [לא יודע אם כתבו את זה אבל אני יכתוב בכל אופן]
                                    במוצ"ש חול המועד באולמי אצולה באשדוד רח' התקשורת 6
                                    הופעה של הפייטנים משה לוק אליה והב ועוד פייטן [לא זוכר את השם - מי שזוכר שיכתוב כאן]
                                    הכניסה חינם

                                    למחרת ביום ראשון [בחול המועד] עוד הופעה באותו מקום
                                    של הפייטן דוד חפצדי
                                    הכניסה חינם

                                    תעקבו אחרי
                                    עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                    https://katzr.net/601f34

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                      יש שני הופעות גדולות באשדוד בפסח
                                      [לא יודע אם כתבו את זה אבל אני יכתוב בכל אופן]
                                      במוצ"ש חול המועד באולמי אצולה באשדוד רח' התקשורת 6
                                      הופעה של הפייטנים משה לוק אליה והב ועוד פייטן [לא זוכר את השם - מי שזוכר שיכתוב כאן]
                                      הכניסה חינם

                                      למחרת ביום ראשון [בחול המועד] עוד הופעה באותו מקום
                                      של הפייטן דוד חפצדי
                                      הכניסה חינם

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איללוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איללוש
                                      #153

                                      @מומחה-לקליפים חחח... אני רצה.. אני בריאה על פיוטים😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

                                      "אין בן אדם רע-
                                      יש בן אדם שרע לו!!!"

                                      מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איללוש

                                        @מומחה-לקליפים חחח... אני רצה.. אני בריאה על פיוטים😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

                                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                                        מומחה לקליפים
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #154

                                        @איללוש אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

                                        @מומחה-לקליפים חחח... אני רצה.. אני בריאה על פיוטים😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

                                        מה היה מצחיק?

                                        תעקבו אחרי
                                        עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                        https://katzr.net/601f34

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                          @איללוש אמר בהופעות בין הזמנים פסח תשפ"ג:

                                          @מומחה-לקליפים חחח... אני רצה.. אני בריאה על פיוטים😊 😊 😊 😊 😊 😊 😊

                                          מה היה מצחיק?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          איללוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #155

                                          @מומחה-לקליפים אני לא בקטע של פיוטים...
                                          צחקתי עליהם לא עליך

                                          "אין בן אדם רע-
                                          יש בן אדם שרע לו!!!"

                                          מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול