האם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?
-
@זה-אני-ולא-אחר אמר בהאם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?:
אני חושב שמה שמעלים ת'מחירים זה בגלל שתכלס' בסוף כולנו משלמים..
ותמיד קשה לתפוס ת'זמרים האלו והם תפוסים 3/4 חודשים לפני
וכל הזולים וה... גם שבועיים לפני כן ת'יכול להשיג..
אז תכלס' מעלים מחירים כי אתה משלם וכולנו משלמים.. ואין שום סיבה הגיונית שלא יעשו את זהנכון לגמרי!!!
הם יודעים שמי שרוצה אותם ישלם, ותכל'ס כולנו משלמים...@אחד-ועוד-אחד-שווה-ארבע גם המפיק שלו מעלה לו את המחיר מידי חודש
זה לא משנה מה הם יגידו לך...זה כמו שמעלים את המחירים בסופר בטענה שמוצרי הגלם עלו....
בסופו של דבר הם יודעים שהם רק ירוויחו מהעליית מחיר- כי הם לא יישארו חסרי עבודה בגלל זה, להפך- הם יהפכו להיות של הביוקר- בגלל המחיר!!! -
האם זה נכון שזמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת יותר איכותית או לו?
כגון מנדי וויס שהעלה ל7 במקום 6וחצי
@אוהב-ת-מדינה
6 וחצי 7 --זה מחיר ברצפה שלפני כמה שנים -עוד עם תזמורת --תחטוף -
בזמן האחרון נראה לי שיותר הולך --זמר פלוס קלידן -- וזה לא הרבה יותר זול -
@חיה-בקליפ
בא נאמר שבאמת כולם יעשו את זה ומה הלאה? האחרים יעלו מחירים כי ככה זה עובד ככל שיש יותר ביקוש ופחות הצע המחיר עולה -
מי שלא רוצה שלא יזמין מה הבעיה
-
תלוי, יש כאלה ויש כאלה
-
מי שלא רוצה שלא יזמין מה הבעיה
@קוקה-קולה-0
לא הבנתי מה זאת אומרת מי שלא רוצה שלא יזמין אז מה הוא כן יעשה??? -
@קוקה-קולה-0
לא הבנתי מה זאת אומרת מי שלא רוצה שלא יזמין אז מה הוא כן יעשה???@המשגיח אני סומך עליהם שימצאו תזמורת אחת ויותר זולה לא חסר אנשים
-
@המשגיח אני סומך עליהם שימצאו תזמורת אחת ויותר זולה לא חסר אנשים
@קוקה-קולה-0
אבל למה שאלה לא יעלו מחירים שיקלטו מאיפה זה בא
היום א"א לא פרייאר -
כי הם כנראה לא כל כך טובים
-
כי הם כנראה לא כל כך טובים
@קוקה-קולה-0
שוב אבל לא משנה מה הם
כי כשהם רואים שיש ביקוש (ל"לא טוב שהם") הם מעלים מחירים -
@קוקה-קולה-0
שוב אבל לא משנה מה הם
כי כשהם רואים שיש ביקוש (ל"לא טוב שהם") הם מעלים מחירים@המשגיח אז אין מה לעשות
-
@המשגיח אז אין מה לעשות
@קוקה-קולה-0
למה זה כמו בכל דבר אחר
כשהמחיר עולה אז פותחים את השוק לתחרות = ככל שיותר אנשים יצאו לשוק כך המחיר ירד(לגבי הכותרת של הנושא) מה שבטוח הם לא מעלים מחירים בגלל תזמורת אלא רק בגלל כסף!!!
-
@קוקה-קולה-0
למה זה כמו בכל דבר אחר
כשהמחיר עולה אז פותחים את השוק לתחרות = ככל שיותר אנשים יצאו לשוק כך המחיר ירד(לגבי הכותרת של הנושא) מה שבטוח הם לא מעלים מחירים בגלל תזמורת אלא רק בגלל כסף!!!
@המשגיח אבל תמיד יש את האלה שירצו את הכי טובים גם אם הם יקחו יותר כסף
-
@המשגיח אבל תמיד יש את האלה שירצו את הכי טובים גם אם הם יקחו יותר כסף
@קוקה-קולה-0
נכון
אבל לא עליהם בנוי השוק
כי לרובנו אין את הכסף הזה ואנו נתפשר על רמה מתחת -
אבל יש מספיק כאלה ולכן הם ישארו אם אותם מחירים
-
ויש הרבה אנשים שאין להם הרבה כסף ובחתונה משקיעים בתזמורת
-
@מאיר-f ולכן הזמרים נשארים יקרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות