האם זמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת או לו?
-
האם זה נכון שזמר מעלה מחירים בגלל שהוא רוצה תזמורת יותר איכותית או לו?
כגון מנדי וויס שהעלה ל7 במקום 6וחצי
@אוהב-ת-מדינה
6 וחצי 7 --זה מחיר ברצפה שלפני כמה שנים -עוד עם תזמורת --תחטוף -
בזמן האחרון נראה לי שיותר הולך --זמר פלוס קלידן -- וזה לא הרבה יותר זול -
@חיה-בקליפ
בא נאמר שבאמת כולם יעשו את זה ומה הלאה? האחרים יעלו מחירים כי ככה זה עובד ככל שיש יותר ביקוש ופחות הצע המחיר עולה -
מי שלא רוצה שלא יזמין מה הבעיה
-
תלוי, יש כאלה ויש כאלה
-
מי שלא רוצה שלא יזמין מה הבעיה
@קוקה-קולה-0
לא הבנתי מה זאת אומרת מי שלא רוצה שלא יזמין אז מה הוא כן יעשה??? -
@קוקה-קולה-0
לא הבנתי מה זאת אומרת מי שלא רוצה שלא יזמין אז מה הוא כן יעשה???@המשגיח אני סומך עליהם שימצאו תזמורת אחת ויותר זולה לא חסר אנשים
-
@המשגיח אני סומך עליהם שימצאו תזמורת אחת ויותר זולה לא חסר אנשים
@קוקה-קולה-0
אבל למה שאלה לא יעלו מחירים שיקלטו מאיפה זה בא
היום א"א לא פרייאר -
כי הם כנראה לא כל כך טובים
-
כי הם כנראה לא כל כך טובים
@קוקה-קולה-0
שוב אבל לא משנה מה הם
כי כשהם רואים שיש ביקוש (ל"לא טוב שהם") הם מעלים מחירים -
@קוקה-קולה-0
שוב אבל לא משנה מה הם
כי כשהם רואים שיש ביקוש (ל"לא טוב שהם") הם מעלים מחירים@המשגיח אז אין מה לעשות
-
@המשגיח אז אין מה לעשות
@קוקה-קולה-0
למה זה כמו בכל דבר אחר
כשהמחיר עולה אז פותחים את השוק לתחרות = ככל שיותר אנשים יצאו לשוק כך המחיר ירד(לגבי הכותרת של הנושא) מה שבטוח הם לא מעלים מחירים בגלל תזמורת אלא רק בגלל כסף!!!
-
@קוקה-קולה-0
למה זה כמו בכל דבר אחר
כשהמחיר עולה אז פותחים את השוק לתחרות = ככל שיותר אנשים יצאו לשוק כך המחיר ירד(לגבי הכותרת של הנושא) מה שבטוח הם לא מעלים מחירים בגלל תזמורת אלא רק בגלל כסף!!!
@המשגיח אבל תמיד יש את האלה שירצו את הכי טובים גם אם הם יקחו יותר כסף
-
@המשגיח אבל תמיד יש את האלה שירצו את הכי טובים גם אם הם יקחו יותר כסף
@קוקה-קולה-0
נכון
אבל לא עליהם בנוי השוק
כי לרובנו אין את הכסף הזה ואנו נתפשר על רמה מתחת -
אבל יש מספיק כאלה ולכן הם ישארו אם אותם מחירים
-
ויש הרבה אנשים שאין להם הרבה כסף ובחתונה משקיעים בתזמורת
-
@מאיר-f ולכן הזמרים נשארים יקרים
-
@מאיר-f ולכן הזמרים נשארים יקרים
@קוקה-קולה-0 הכסף עובד לפי השוק אין חולק ולכן הם לוקחים הרבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות