דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שרה 99ש שרה 99

    פוסט זה נמחק!

    שרה 99ש מנותק
    שרה 99ש מנותק
    שרה 99
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2120
    פוסט זה נמחק!
    שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרה 99ש שרה 99

      פוסט זה נמחק!

      שרה 99ש מנותק
      שרה 99ש מנותק
      שרה 99
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2121
      פוסט זה נמחק!
      שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שרה 99ש שרה 99

        פוסט זה נמחק!

        שרה 99ש מנותק
        שרה 99ש מנותק
        שרה 99
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2122
        פוסט זה נמחק!
        שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שרה 99ש שרה 99

          פוסט זה נמחק!

          שרה 99ש מנותק
          שרה 99ש מנותק
          שרה 99
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2123
          פוסט זה נמחק!
          שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שרה 99ש שרה 99

            פוסט זה נמחק!

            שרה 99ש מנותק
            שרה 99ש מנותק
            שרה 99
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2124
            פוסט זה נמחק!
            שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שרה 99ש שרה 99

              פוסט זה נמחק!

              שרה 99ש מנותק
              שרה 99ש מנותק
              שרה 99
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2125
              פוסט זה נמחק!
              שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שרה 99ש שרה 99

                פוסט זה נמחק!

                נ מנותק
                נ מנותק
                נגינתי
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                #2126
                פוסט זה נמחק!
                שרה 99ש המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שרה 99ש שרה 99

                  פוסט זה נמחק!

                  שרה 99ש מנותק
                  שרה 99ש מנותק
                  שרה 99
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2127
                  פוסט זה נמחק!
                  שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שרה 99ש שרה 99

                    פוסט זה נמחק!

                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2128
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נגינתי

                      פוסט זה נמחק!

                      שרה 99ש מנותק
                      שרה 99ש מנותק
                      שרה 99
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2129
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נ נגינתי

                        פוסט זה נמחק!

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2130

                        החיים הם מבחן
                        על תיהיה בטלן
                        קח אותם ברצינות
                        הם ניגמרים במהירות.

                        זה ניראה שהם קשים
                        אבל הכוחות נמצאים
                        חפש אותם חזק
                        תמצא אותם
                        במהירות בזק.

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                          #2131
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אריה 93
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2132

                            שיר דיכאון, מתנצל מראש

                            אִישׁ לֹא רָאָה
                            אִישׁ לֹא יָדַע
                            כְּשֶׁהִתְפָּרְקָה
                            בְּחַדְרָהּ לְבַדָּהּ,
                            אִישׁ לֹא יִרְאֶה
                            אִישׁ לֹא יֵדַע
                            לְלִבָּהּ כַּנִּרְאֶה
                            לֹא יַעֲזֹר הַמַּדָּע,
                            הִיא מִתְאַמֶּצֶת
                            בְּכָל כּוֹחָהּ לְהַסְתִּיר,
                            הִיא נֶאֱלֶצֶת
                            בְּכוֹחוֹת עַצְמָהּ לְהַתִּיר,
                            אַלְפֵי קְשָׁרִים
                            שֶׁקָּשְׁרָה פַּעַם
                            אַלְפֵי גְּשָׁרִים
                            שֶׁשָּׂרְפָה בְּזַעַם,
                            כֵּן, אִישׁ לֹא יֵדַע
                            בַּלֵּילוֹת,
                            עִם יִלְלוֹת הַזְּאֵבָה
                            בְּמִטָּתָהּ,
                            נִשְׁמָתָהּ,
                            מְדַמֶּמֶת כְּאֵבָהּ

                            כן, יש גם זמנים כאלה...

                            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                            אֲנִי נִשְׁבַּר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            16
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמעק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
                              #2133

                              מלבו של שדכן

                              יושב וחושב בדפים כותב,
                              בודק רזומות משוה שמות
                              האם ההצעה תתקבל בתשואות
                              או שמא תתקל בכשלונות,

                              כל היום הוא הזיע
                              כל שיכול הוא מציע
                              הלוואי והבשורה תגיע
                              ובית בישראל יופיע,

                              על הקו אב הבחורה
                              פגישה שניה נגמרה
                              מצטער, לוחש בלי נשימה
                              אך ההצעה לא התאימה...

                              שמע השדכן את התשובה, ופיו נאלם
                              על מה עכשיו השידוך אינו נשלם
                              בקודמת אמרתם שהמשפחה אינה הוגנת,
                              ואת הבחור אפילו במבט אינה חוננת,
                              הוא אינו לרוחי ואיך אקים עמו את משפחתי
                              שקדן הוא ועמל אך אינו מבין הוא לדעתי,

                              ובראשונה הגיע התשובה, נחרצה בדעתה
                              מוזר הוא ומפוזר אולי תיקח אותו אתה,
                              הוא אינו יפה תואר וגם לא נראה כנער
                              נמוך הוא ורזה, אצלי לא יעבור בשער,

                              סוגר הוא את הטלפון באכזבה
                              פתאום שיחה נוספת נכנסה
                              מדברת אם הבחור מהישיבה
                              שמעתי משהו אודות הבחורה,
                              ולכן בהצעה זו לבני אינני חפצה,

                              והשדכן ליבו שקוע
                              הלא רק לפני שבוע,
                              נדנדו לי כל יום באופן קבוע
                              שלבנם הצעה חדשה אציע,

                              חוזר הוא הביתה מרגיש שליבו כבד בתוכו
                              אילו אנשים היו יודעים כמה משקיע בכל כוחו
                              לשמח אנשים לתת תקווה להורים, להודיע
                              שבהצעה הבאה תופיע, הנה הבחורה תגיע,

                              כמה שם הוא את עצמו לילות כימים
                              כמה את הבשורה רוצה להביא לרווקים,
                              כמה הוא רק בתים בישראל רוצה להקים
                              שיעמדו נאמנים עדי עד לעולמי עולמים,

                              לא אל הכסף משאת נפשו
                              ולא אל הכבוד שם מרצו,
                              רק באביו שבשמיים תולה יהבו
                              ובשביל האור בעיניים נותן את כולו,

                              שוב הטלפון מצלצל בנדנודו הקבוע
                              מאחורי הקו אדם ששמו אינו ידוע,
                              פותח האיש מגמגם הוא בהתרגשות
                              ליבו מעורב בשמחה מלאת השתאות,

                              התזכור את השידוך ששידכת לי
                              את הלב שנתת והחסד שעשית עימי,
                              ולכן ברצוני להזמינך לחתונתו של בני
                              ששלך היא השמחה כמו שהיא שלי,

                              הולך הוא לאיטו אל עבר החופה הפרושה
                              רואה את שבט ילדי מי שבשידוכו עמל ויזע,
                              השמיים נוצצים מן האפלה מספרים בדמעה
                              על מעשי האיש שהביא לבתים בשורות בגילה,

                              מרחוק נשמעים
                              קולות החוגגים
                              והזמר בקולו מנעים,

                              ''כל הכוכבים יאירו,
                              כל המלאכים ישירו
                              בואי כלה, בואי כלה...

                              ברצוני להבהיר שהשיר אינו נכתב על הרווקים או המשתדכים אלא הוא בא לגלות את הצד של השדכן שהוא בתכלס' עושה את העבודה בשבילנו...

                              במקום שבו
                              מסתיימות המילים
                              מדבר הלב !

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2134
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  #2135
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שטויות
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2136
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ארי רוזנבלטא מנותק
                                      ארי רוזנבלטא מנותק
                                      ארי רוזנבלט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2137

                                      זאת הפעם הראשונה, שהיא אורזת מזוודה
                                      לא לה, כי אם לבנה, שזה עתה עולה לישיבה

                                      והיא תשים לו שם, פתק קטן וחם, ושוקולד
                                      כדי שלא ישכח, גם כשהלך, הוא בליבה לעד

                                      והיא תלווה אותו לתחנה, תסחוב את המזוודה
                                      גם אם הוא יכול, והוא כבר גדול, זו הזכות שלה

                                      ואחרי שהאוטובוס עזב, את התחנה, היא נטועה
                                      שם למקומה, עד שתעלם עננת הפיח האחרונה

                                      עדיין הלומה, לא מאמינה, עוד לא עיכלה
                                      את העובדה, כי מחמל עינה, עזב את סינרה

                                      כבר מחכה לשיחה, כשיגמרו סדרי הישיבה
                                      וכשזה בא, היא תוהה, האם משהו אתו קרה

                                      "בסדר" הייתה, המילה הארוכה, ביותר בשיחה
                                      על כל שאלה, בכן ולא הוא ענה, מותיר אותה דאוגה

                                      וכשבעלה יגיע, לה יסביר וירגיע, ככה הם הבנים
                                      רגשותיהם סגורים, ובחוויותיהם איש אינם משתפים

                                      אבל היא לא תירגע, עד שתדע, שהכול כשורה
                                      והתגובות התכליתיות, שהיא קיבלה, לא יספקוה

                                      כשהוא יבוא, ויחזור לביתו, בשבת הראשונה
                                      היא תכין לו, הכול לפי טעמו, הלא הוא אהבתה

                                      וכשהוא בא, זורק את המזוודה, בפינת החדר
                                      הוא נכנס למטה, שוקע בקריאה, של איזה ספר

                                      ועל כל שאלה, שרק שאלה, קבלה אותו מסר
                                      התשובה הייתה, הכול בסדר, החברים והחדר,

                                      בלבה מועקה, תחושה קשה, היא רק רוצה לדעת
                                      שטוב לו שם, שהוא מסתדר וגם, שישתף מעט

                                      ובסעודת השבת, אבא מעלה לדיון, שאלה בעיון
                                      ואיך נדלק האור, בעיני בנה הבכור, כשבידו טיעון

                                      מכל עבר מתעופפות, שאלות, תשובות, ופרכות,
                                      ובעיניים בורקות, הוא מביא מראי מקומות, וראיות

                                      אבא מתמוגג, בליבו חוגג, את שמחת התורה
                                      לבנו הוא מחמיא, על הבנה עמוקה, בסוגיה

                                      ואמא , דמעה סוררת תנגב, ליבה מאושר יתרחב
                                      זה רק כי ככה הם הבנים, לעצמה היא תשרבב

                                      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      20
                                      • יוסי רבינוביץי מנותק
                                        יוסי רבינוביץי מנותק
                                        יוסי רבינוביץ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2138

                                        מה הוא רוצה
                                        אני עומד ותוהה
                                        מה הוא מבקש
                                        אני חושב ומקשקש
                                        מדוע לא באתי
                                        כי לא ממש חשבתי
                                        מה כבר רציתי
                                        גם אני לא ידעתי

                                        פזמון
                                        אל תחשוב אתה לא טוב
                                        כי אתה מאד מאד קרוב
                                        תשמח שאתה זה מי שאתה
                                        ואל תישבר מכמה גלים
                                        תעלה עליהם
                                        אבל רק תמיד תזכור
                                        אני אוהב אותך
                                        אתה הבן שלי!!

                                        אבל מה האמת
                                        שבלא היא אני מת
                                        מה התכלית
                                        ולא שאני המחליט
                                        הוא יושב ומחכה
                                        הוא רוצה ומצפה
                                        אל תאמר אנלא טוב
                                        כי אתה ממש קרוב

                                        פזמון
                                        אל תחשוב אתה לא טוב
                                        כי אתה מאד מאד קרוב
                                        תשמח שאתה זה מי שאתה
                                        ואל תישבר מכמה גלים
                                        תעלה עליהם
                                        אבל רק תמיד תזכור
                                        אני אוהב אותך
                                        אתה הבן שלי!!

                                        אתה לא הסורר
                                        וגם לא המורה
                                        אתה זה שהולך אחר הרועה
                                        וכשאתה ביום טועה
                                        בלילות אתה בוכה
                                        כי ישיבה היא יחידה
                                        והבגדים הם המדים
                                        אז תמשיך את השיגרה
                                        מבלי לצאת לפגרה
                                        פזמון
                                        אל תחשוב אתה לא טוב
                                        כי אתה מאד מאד קרוב
                                        תשמח שאתה זה מי שאתה
                                        ואל תישבר מכמה גלים
                                        תעלה עליהם
                                        אבל רק תמיד תזכור
                                        אני אוהב אותך
                                        אתה הבן שלי!!

                                        האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
                                        אבל אתה הרי לימדת אותי
                                        שעל אבא לא שואלים שאלות!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • צ'רלס פייפרצ מנותק
                                          צ'רלס פייפרצ מנותק
                                          צ'רלס פייפר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2139

                                          לא אכפת לי כבר
                                          מה אכפת
                                          זה לא עבר
                                          מלפני שבת
                                          זה סתם היה
                                          וגם הרס
                                          סתם אשליה
                                          שהרסה לי ופירקה
                                          כי לא כל כך הצלחתי
                                          לראות אותה
                                          במקום שהתקשיתי
                                          אז אני ברחתי
                                          וקצת שכחתי
                                          זה אמור להיות
                                          לטובתי
                                          אבל הרסתי
                                          התעקשתי
                                          וזה נהיה
                                          קצת לא הכי
                                          אז התאדשתי
                                          והפסקתי
                                          וזה היה
                                          לרעתי
                                          אז התייאשתי
                                          ובכיתי
                                          וזה התהפך
                                          אבל לא לטובתי
                                          מה שטעויות
                                          יכולות לעשות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול