דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. DAW
  5. Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !

Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר DAW
shilonyx
30 פוסטים 10 כותבים 2.0k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא אילן פ

    @SHLNX @חכם_בלילה @איללוש
    איזה תוכנה היום הכי ידידותית מבחינת לימוד ותפעול פשוט ?
    שאפשר להגיד "שכל ילד יכול לדעת איך ........וכ"ו
    שאפשר להוריד וללמוד אותה לבד ---- יש חיה כזאת ?

    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילהח מנותק
    חכם_בלילה
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @אילן-פ FL

    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • SHLNXS SHLNX התייחס לנושא זה ב
    • אילן פא אילן פ

      @SHLNX @חכם_בלילה @איללוש
      איזה תוכנה היום הכי ידידותית מבחינת לימוד ותפעול פשוט ?
      שאפשר להגיד "שכל ילד יכול לדעת איך ........וכ"ו
      שאפשר להוריד וללמוד אותה לבד ---- יש חיה כזאת ?

      SHLNXS מנותק
      SHLNXS מנותק
      SHLNX
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
      #12

      @אילן-פ
      אני חושב שאייבלטון היא הנוחה, הפשוטה והידידותית ביותר שיש -החיסרון היחיד שלה הוא, שתמצא פחות מדריכים בעברית עליה (לפחות בנטפרי) לעומת התוכנות המתחרות, אבל אם לא אייבלטון, אז אכן FL STUDIO היא הידידותית הבאה בתור. (זו דעתי בכל אופן -בתור אחד שעבד עם הרבה תוכנות).

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • SHLNXS SHLNX

        בס"ד

        תוכנת אייבלטון לייב

        היי חברה,
        חיכיתי הרבה זמן לכתוב את המאמר הזה והנה זה הגיע...
        אז ככה, אייבלטון לייב היא תוכנת הפקה מדהימה שאני אישית גיליתי אחרי הרבה עבודה עם קיובייס, ומאז אני עובד כמעט רק איתה, (אא"כ אני מקבל פרוייקט מיקס על קיובייס או שיתופי פעולה עם חבר'ה שעובדים על קיובייס) אני חושב שהתוכנה הזאת היא אוצר גדול וחבל לי שפה בישראל ובפרט במגזר שלנו פחות מכירים אותה או שגרוע מזה 'חושבים' שמכירים אותה ("אה אייבלטון...תוכנה לדי ג'ייז, מתאימה למוזיקה אלקטרונית..") לכן אני מעלה פה את הנושא בתקווה להגדיל את קהילת המשתמשים לפחות במגזר שלנו ובפרט בין משתמשי הפורום !

        אז קצת מידע על אייבלטון מאתר מכללת BPM :
        "אייבלטון לייב נחשבת לאחת מתוכנות המוסיקה הפופולאריות ביותר בעולם, וזכתה בשלל פרסים על היותה התכנה האולטימטיבית ליצירה, הקלטה ונגינה בזמן אמת. התכנה נבחרה על ידי המפיקים הדיג’ייז והמוזיקאים המצליחים ביותר בעולם, מסגנונות מוזיקה מגוונים, ובהם למשל: סקרילקס, דאפט פאנק, פול ואן דייק, ארמין ואן ביורן, דפש מוד, ניקולאס ג’אר ועוד.

        אייבלטון לייב היא התכנה הפופולרית ביותר בשימוש במחשב להופעות, בין אם בנגינת אלבומים שלמים, באלתור חי וכמובן בעבודה עם סינתיסייזרים וכלי נגינה, וירטואלים וחיצוניים. אבלטון לייב מגיעה עם כמות אדירה של כלים ואפקטים, כאשר ניתן לשרשר ולחבר ביניהם באיזו דרך שרוצים. יוצרים מרחבי העולם חולקים את הקומבינציות הייחודיות שלהם ובכך מעניקים השראה ליוצרים נוספים. העקרון המודולרי שלה מאפשר התנסות בדרכי יצירה שונות ומגוונות, ללא צורך להגביל את תהליך היצירה למודל עבודה אחד."
        ע"כ בקצרה על התוכנה *תודה למכללת BPM.

        למה דווקא אייבלטון ומה הייחודיות שלה ?
        חוץ ממסך הלייב -דבר שאין בשאר התוכנות, אייבלטון מתייחדת בגישה שונה ואסביר...
        עד שאייבלטון הגיעה לעולם, שאר התוכנות באו לחקות בעצם סביבת עבודה של אולפן פיזי, ולהביא את זה לתוך המחשב, לכן גם החשיבה הייתה כמו חשיבה של אולפן (דבר שאפשר לראות למשל בשיטת חיווט הערוצים לגרופים וסנדים בשאר התוכנות) ויש לזה הרבה מגבלות, כי מחשב יכול לעשות הרבה דברים שבעולם הפיזי אי אפשר לעשות (באייבלטון למשל אין הגבלה על כמות האינסרטים) ,

        ואז באו המפתחים של אייבלטון ואמרו, אם אנחנו פה בשביל לעשות מוזיקה עם מחשב, למה זה צריך להיות דומה לאולפן ?
        ומכאן הכל היסטוריה -הגישה של אייבלטון היא שוורקפלואו (זרימת עבודה) זה מעל הכל, הכל פשוט, נוח, ידותי ומהיר, מה שאתה צריך לראות רואים, ומה שלא לא, אין חלונות צפים ואין מליון כפתורים לאותה פעולה ואני חושב שזה שווה יותר מהכל !
        זה חוץ מהטכנולוגיה והכלים הייחודים שיש רק לאייבטון -על זה אין כאן מקום להאריך...

        אז איך זה שכל האולפנים משתמשים בקיובייס ?
        קודם כל הפופולאריות (הכמעט אבסולוטית) של קיובייס היא בעיקר בארץ (יש גם לזה הסבר), בחו"ל אנחנו רואים עוד ועוד אומנים שעובדים על אייבלטון (כמו ענק הסאמפל-פאקס KSHMR ) והרבה אומנים שעבדו על תוכנות אחרות ועברו לאייבלטון (עוד לא שמעתי על מקרה הפוך ! ) וחוץ מזה גם בארץ המהפך קורה והרבה מפיקים עושים את המעבר לאייבלטון (לדוג' ג'ורדי -המפיק של סטטיק ובן אל), כמובן שקיובייס היא אחת התוכנות הכי פופולאריות גם בחו'"ל, אבל עדיין אייבלטון במקום הראשון במחינת קהילת המשתמשים !

        אומרים שאייבלטון מיעדת בעיקר למוזיקה אלקטרונית ?
        ממש לא, נכון שעדיין יש דברים מסויימים שקשורים בהפקה של מוזיקה אקוסטית (כמו ארטיקולציות במידי ועוד) שקצת פחות נוח לעשות באייבלטון, אבל הדברים האלה כל הזמן בשיפור ושאר הייתרונות שיש לאייבלטון, חשובים יותר מהנקודות האלה (לדעתי) גם ליוצרי מוזיקה אקוסטית.

        אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
        נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

        אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

        אציין שכאן המקום לשאול ולהגיב על כל מה שקשור לתוכנה, אשמח לעזור !

        תודה שהייתם איתי SHLNX.

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @SHLNX
        אני לא יודע אם יש כאן כזה הרבה משתמשים שמשתמשים באייבלטון לייב כי עדיין לא ראיתי שמדברים על זה בפורום כאן!

        SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @SHLNX
          אני לא יודע אם יש כאן כזה הרבה משתמשים שמשתמשים באייבלטון לייב כי עדיין לא ראיתי שמדברים על זה בפורום כאן!

          SHLNXS מנותק
          SHLNXS מנותק
          SHLNX
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHLNX
          #14

          @שמעון-2 אמר בהכל על תוכנת אייבלטון לייב ! -הנושא הרשמי !:

          @SHLNX
          אני לא יודע אם יש כאן כזה הרבה משתמשים שמשתמשים באייבלטון לייב כי עדיין לא ראיתי שמדברים על זה בפורום כאן!

          בשביל זה כתבתי את הנושא -להעלות את התוכנה למודעות של המשתמשים ובעז"ה הקהילה תגדל !

          נקודה למחשבה : אפשר לחלק את משתמשי הפורום המוזיקאים לשתי קבוצות (בצורה גסה) : הקלידנים והמפיקים, כל אחד ותחום העניין שלו, אייבלטון לייב היא היחידה שיכולה לעניין את שתי הקבוצות (אני סבור שבקרוב לכל קלידן יהיה מחשב עם אייבלטון) ואני מאמין שעוד יבוא יום והיא תוביל פה בפורום (עוד כמה שנים מישהו יכתוב : "אני לא חושב שיש פה משתמשי קיובייס -לא ראיתי שמדברים על זה בפורום.." 😉 -סתם, הגזמתי😊 ).

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • N ntz העביר נושא זה מ-תוכנות מוזיקה ופלאגינים ב-
          • אילן פא אילן פ

            @SHLNX @חכם_בלילה @איללוש
            איזה תוכנה היום הכי ידידותית מבחינת לימוד ותפעול פשוט ?
            שאפשר להגיד "שכל ילד יכול לדעת איך ........וכ"ו
            שאפשר להוריד וללמוד אותה לבד ---- יש חיה כזאת ?

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
            #15

            @אילן-פ אמר בהכל על תוכנת אייבלטון לייב ! -הנושא הרשמי !:

            @SHLNX @חכם_בלילה @איללוש
            איזה תוכנה היום הכי ידידותית מבחינת לימוד ותפעול פשוט ?
            שאפשר להגיד "שכל ילד יכול לדעת איך ........וכ"ו
            שאפשר להוריד וללמוד אותה לבד ---- יש חיה כזאת ?

            אני לא חושב שיש תוכנה שכל ילד יכול לדעת.
            באופן כללי, כל תוכנה יש לה שיטת עבודה קצת שונה וכל אחד יכול להתחבר לפי הסגנון שלו.
            למשל אני חושב שקיובייס היא תוכנה מאוד מסודרת (או "מרובעת") לעומת FL סטודיו לדוגמה (את אבלטון אני מכיר מלמעלה).
            אני אישית לא התחברתי לFL סטודיו, ואני מכיר כמה שאהבו את FL סטודיו יותר מקיובייס. אז זה מאוד תלוי.

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • N ntz

              @אילן-פ אמר בהכל על תוכנת אייבלטון לייב ! -הנושא הרשמי !:

              @SHLNX @חכם_בלילה @איללוש
              איזה תוכנה היום הכי ידידותית מבחינת לימוד ותפעול פשוט ?
              שאפשר להגיד "שכל ילד יכול לדעת איך ........וכ"ו
              שאפשר להוריד וללמוד אותה לבד ---- יש חיה כזאת ?

              אני לא חושב שיש תוכנה שכל ילד יכול לדעת.
              באופן כללי, כל תוכנה יש לה שיטת עבודה קצת שונה וכל אחד יכול להתחבר לפי הסגנון שלו.
              למשל אני חושב שקיובייס היא תוכנה מאוד מסודרת (או "מרובעת") לעומת FL סטודיו לדוגמה (את אבלטון אני מכיר מלמעלה).
              אני אישית לא התחברתי לFL סטודיו, ואני מכיר כמה שאהבו את FL סטודיו יותר מקיובייס. אז זה מאוד תלוי.

              SHLNXS מנותק
              SHLNXS מנותק
              SHLNX
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @ntz אמר בהכל על תוכנת אייבלטון לייב ! -הנושא הרשמי !:

              @אילן-פ אמר בהכל על תוכנת אייבלטון לייב ! -הנושא הרשמי !:

              @SHLNX @חכם_בלילה @איללוש
              איזה תוכנה היום הכי ידידותית מבחינת לימוד ותפעול פשוט ?
              שאפשר להגיד "שכל ילד יכול לדעת איך ........וכ"ו
              שאפשר להוריד וללמוד אותה לבד ---- יש חיה כזאת ?

              אני לא חושב שיש תוכנה שכל ילד יכול לדעת.
              באופן כללי, כל תוכנה יש לה שיטת עבודה קצת שונה וכל אחד יכול להתחבר לפי הסגנון שלו.

              אמת.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • SHLNXS SHLNX

                בס"ד

                תוכנת אייבלטון לייב

                היי חברה,
                חיכיתי הרבה זמן לכתוב את המאמר הזה והנה זה הגיע...
                אז ככה, אייבלטון לייב היא תוכנת הפקה מדהימה שאני אישית גיליתי אחרי הרבה עבודה עם קיובייס, ומאז אני עובד כמעט רק איתה, (אא"כ אני מקבל פרוייקט מיקס על קיובייס או שיתופי פעולה עם חבר'ה שעובדים על קיובייס) אני חושב שהתוכנה הזאת היא אוצר גדול וחבל לי שפה בישראל ובפרט במגזר שלנו פחות מכירים אותה או שגרוע מזה 'חושבים' שמכירים אותה ("אה אייבלטון...תוכנה לדי ג'ייז, מתאימה למוזיקה אלקטרונית..") לכן אני מעלה פה את הנושא בתקווה להגדיל את קהילת המשתמשים לפחות במגזר שלנו ובפרט בין משתמשי הפורום !

                אז קצת מידע על אייבלטון מאתר מכללת BPM :
                "אייבלטון לייב נחשבת לאחת מתוכנות המוסיקה הפופולאריות ביותר בעולם, וזכתה בשלל פרסים על היותה התכנה האולטימטיבית ליצירה, הקלטה ונגינה בזמן אמת. התכנה נבחרה על ידי המפיקים הדיג’ייז והמוזיקאים המצליחים ביותר בעולם, מסגנונות מוזיקה מגוונים, ובהם למשל: סקרילקס, דאפט פאנק, פול ואן דייק, ארמין ואן ביורן, דפש מוד, ניקולאס ג’אר ועוד.

                אייבלטון לייב היא התכנה הפופולרית ביותר בשימוש במחשב להופעות, בין אם בנגינת אלבומים שלמים, באלתור חי וכמובן בעבודה עם סינתיסייזרים וכלי נגינה, וירטואלים וחיצוניים. אבלטון לייב מגיעה עם כמות אדירה של כלים ואפקטים, כאשר ניתן לשרשר ולחבר ביניהם באיזו דרך שרוצים. יוצרים מרחבי העולם חולקים את הקומבינציות הייחודיות שלהם ובכך מעניקים השראה ליוצרים נוספים. העקרון המודולרי שלה מאפשר התנסות בדרכי יצירה שונות ומגוונות, ללא צורך להגביל את תהליך היצירה למודל עבודה אחד."
                ע"כ בקצרה על התוכנה *תודה למכללת BPM.

                למה דווקא אייבלטון ומה הייחודיות שלה ?
                חוץ ממסך הלייב -דבר שאין בשאר התוכנות, אייבלטון מתייחדת בגישה שונה ואסביר...
                עד שאייבלטון הגיעה לעולם, שאר התוכנות באו לחקות בעצם סביבת עבודה של אולפן פיזי, ולהביא את זה לתוך המחשב, לכן גם החשיבה הייתה כמו חשיבה של אולפן (דבר שאפשר לראות למשל בשיטת חיווט הערוצים לגרופים וסנדים בשאר התוכנות) ויש לזה הרבה מגבלות, כי מחשב יכול לעשות הרבה דברים שבעולם הפיזי אי אפשר לעשות (באייבלטון למשל אין הגבלה על כמות האינסרטים) ,

                ואז באו המפתחים של אייבלטון ואמרו, אם אנחנו פה בשביל לעשות מוזיקה עם מחשב, למה זה צריך להיות דומה לאולפן ?
                ומכאן הכל היסטוריה -הגישה של אייבלטון היא שוורקפלואו (זרימת עבודה) זה מעל הכל, הכל פשוט, נוח, ידותי ומהיר, מה שאתה צריך לראות רואים, ומה שלא לא, אין חלונות צפים ואין מליון כפתורים לאותה פעולה ואני חושב שזה שווה יותר מהכל !
                זה חוץ מהטכנולוגיה והכלים הייחודים שיש רק לאייבטון -על זה אין כאן מקום להאריך...

                אז איך זה שכל האולפנים משתמשים בקיובייס ?
                קודם כל הפופולאריות (הכמעט אבסולוטית) של קיובייס היא בעיקר בארץ (יש גם לזה הסבר), בחו"ל אנחנו רואים עוד ועוד אומנים שעובדים על אייבלטון (כמו ענק הסאמפל-פאקס KSHMR ) והרבה אומנים שעבדו על תוכנות אחרות ועברו לאייבלטון (עוד לא שמעתי על מקרה הפוך ! ) וחוץ מזה גם בארץ המהפך קורה והרבה מפיקים עושים את המעבר לאייבלטון (לדוג' ג'ורדי -המפיק של סטטיק ובן אל), כמובן שקיובייס היא אחת התוכנות הכי פופולאריות גם בחו'"ל, אבל עדיין אייבלטון במקום הראשון במחינת קהילת המשתמשים !

                אומרים שאייבלטון מיעדת בעיקר למוזיקה אלקטרונית ?
                ממש לא, נכון שעדיין יש דברים מסויימים שקשורים בהפקה של מוזיקה אקוסטית (כמו ארטיקולציות במידי ועוד) שקצת פחות נוח לעשות באייבלטון, אבל הדברים האלה כל הזמן בשיפור ושאר הייתרונות שיש לאייבלטון, חשובים יותר מהנקודות האלה (לדעתי) גם ליוצרי מוזיקה אקוסטית.

                אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                אציין שכאן המקום לשאול ולהגיב על כל מה שקשור לתוכנה, אשמח לעזור !

                תודה שהייתם איתי SHLNX.

                SHLNXS מנותק
                SHLNXS מנותק
                SHLNX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                למשתמשי אייבלטון הנהדרים, עיינו פה, יכול לעזור הרבה :
                https://www.edmprod.com/ableton-shortcuts/

                אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • SHLNXS SHLNX התייחס לנושא זה ב
                • SHLNXS SHLNX התייחס לנושא זה ב
                • SHLNXS SHLNX

                  למשתמשי אייבלטון הנהדרים, עיינו פה, יכול לעזור הרבה :
                  https://www.edmprod.com/ableton-shortcuts/

                  אברהם עטיהא מנותק
                  אברהם עטיהא מנותק
                  אברהם עטיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @SHLNX חסום באתרוג

                  עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                  https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                  SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אברהם עטיהא אברהם עטיה

                    @SHLNX חסום באתרוג

                    SHLNXS מנותק
                    SHLNXS מנותק
                    SHLNX
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @אברהם-עטיה

                    מה חסום ?

                    אברהם עטיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • SHLNXS SHLNX

                      @אברהם-עטיה

                      מה חסום ?

                      אברהם עטיהא מנותק
                      אברהם עטיהא מנותק
                      אברהם עטיה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @SHLNX הקישור

                      עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                      https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                      SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אברהם עטיהא אברהם עטיה

                        @SHLNX הקישור

                        SHLNXS מנותק
                        SHLNXS מנותק
                        SHLNX
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @אברהם-עטיה

                        זה לא משהו קריטי, זה מדריך לקיצורי מקלדת בתוכנת אייבלטון לייב.

                        Ablton LiveA תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • SHLNXS SHLNX

                          @אברהם-עטיה

                          זה לא משהו קריטי, זה מדריך לקיצורי מקלדת בתוכנת אייבלטון לייב.

                          Ablton LiveA מנותק
                          Ablton LiveA מנותק
                          Ablton Live
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @SHLNX

                          אין עליך בעולם - מקצוען !

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • SHLNXS SHLNX התייחס לנושא זה ב
                          • SHLNXS SHLNX

                            בס"ד

                            תוכנת אייבלטון לייב

                            היי חברה,
                            חיכיתי הרבה זמן לכתוב את המאמר הזה והנה זה הגיע...
                            אז ככה, אייבלטון לייב היא תוכנת הפקה מדהימה שאני אישית גיליתי אחרי הרבה עבודה עם קיובייס, ומאז אני עובד כמעט רק איתה, (אא"כ אני מקבל פרוייקט מיקס על קיובייס או שיתופי פעולה עם חבר'ה שעובדים על קיובייס) אני חושב שהתוכנה הזאת היא אוצר גדול וחבל לי שפה בישראל ובפרט במגזר שלנו פחות מכירים אותה או שגרוע מזה 'חושבים' שמכירים אותה ("אה אייבלטון...תוכנה לדי ג'ייז, מתאימה למוזיקה אלקטרונית..") לכן אני מעלה פה את הנושא בתקווה להגדיל את קהילת המשתמשים לפחות במגזר שלנו ובפרט בין משתמשי הפורום !

                            אז קצת מידע על אייבלטון מאתר מכללת BPM :
                            "אייבלטון לייב נחשבת לאחת מתוכנות המוסיקה הפופולאריות ביותר בעולם, וזכתה בשלל פרסים על היותה התכנה האולטימטיבית ליצירה, הקלטה ונגינה בזמן אמת. התכנה נבחרה על ידי המפיקים הדיג’ייז והמוזיקאים המצליחים ביותר בעולם, מסגנונות מוזיקה מגוונים, ובהם למשל: סקרילקס, דאפט פאנק, פול ואן דייק, ארמין ואן ביורן, דפש מוד, ניקולאס ג’אר ועוד.

                            אייבלטון לייב היא התכנה הפופולרית ביותר בשימוש במחשב להופעות, בין אם בנגינת אלבומים שלמים, באלתור חי וכמובן בעבודה עם סינתיסייזרים וכלי נגינה, וירטואלים וחיצוניים. אבלטון לייב מגיעה עם כמות אדירה של כלים ואפקטים, כאשר ניתן לשרשר ולחבר ביניהם באיזו דרך שרוצים. יוצרים מרחבי העולם חולקים את הקומבינציות הייחודיות שלהם ובכך מעניקים השראה ליוצרים נוספים. העקרון המודולרי שלה מאפשר התנסות בדרכי יצירה שונות ומגוונות, ללא צורך להגביל את תהליך היצירה למודל עבודה אחד."
                            ע"כ בקצרה על התוכנה *תודה למכללת BPM.

                            למה דווקא אייבלטון ומה הייחודיות שלה ?
                            חוץ ממסך הלייב -דבר שאין בשאר התוכנות, אייבלטון מתייחדת בגישה שונה ואסביר...
                            עד שאייבלטון הגיעה לעולם, שאר התוכנות באו לחקות בעצם סביבת עבודה של אולפן פיזי, ולהביא את זה לתוך המחשב, לכן גם החשיבה הייתה כמו חשיבה של אולפן (דבר שאפשר לראות למשל בשיטת חיווט הערוצים לגרופים וסנדים בשאר התוכנות) ויש לזה הרבה מגבלות, כי מחשב יכול לעשות הרבה דברים שבעולם הפיזי אי אפשר לעשות (באייבלטון למשל אין הגבלה על כמות האינסרטים) ,

                            ואז באו המפתחים של אייבלטון ואמרו, אם אנחנו פה בשביל לעשות מוזיקה עם מחשב, למה זה צריך להיות דומה לאולפן ?
                            ומכאן הכל היסטוריה -הגישה של אייבלטון היא שוורקפלואו (זרימת עבודה) זה מעל הכל, הכל פשוט, נוח, ידותי ומהיר, מה שאתה צריך לראות רואים, ומה שלא לא, אין חלונות צפים ואין מליון כפתורים לאותה פעולה ואני חושב שזה שווה יותר מהכל !
                            זה חוץ מהטכנולוגיה והכלים הייחודים שיש רק לאייבטון -על זה אין כאן מקום להאריך...

                            אז איך זה שכל האולפנים משתמשים בקיובייס ?
                            קודם כל הפופולאריות (הכמעט אבסולוטית) של קיובייס היא בעיקר בארץ (יש גם לזה הסבר), בחו"ל אנחנו רואים עוד ועוד אומנים שעובדים על אייבלטון (כמו ענק הסאמפל-פאקס KSHMR ) והרבה אומנים שעבדו על תוכנות אחרות ועברו לאייבלטון (עוד לא שמעתי על מקרה הפוך ! ) וחוץ מזה גם בארץ המהפך קורה והרבה מפיקים עושים את המעבר לאייבלטון (לדוג' ג'ורדי -המפיק של סטטיק ובן אל), כמובן שקיובייס היא אחת התוכנות הכי פופולאריות גם בחו'"ל, אבל עדיין אייבלטון במקום הראשון במחינת קהילת המשתמשים !

                            אומרים שאייבלטון מיעדת בעיקר למוזיקה אלקטרונית ?
                            ממש לא, נכון שעדיין יש דברים מסויימים שקשורים בהפקה של מוזיקה אקוסטית (כמו ארטיקולציות במידי ועוד) שקצת פחות נוח לעשות באייבלטון, אבל הדברים האלה כל הזמן בשיפור ושאר הייתרונות שיש לאייבלטון, חשובים יותר מהנקודות האלה (לדעתי) גם ליוצרי מוזיקה אקוסטית.

                            אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                            נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                            אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                            אציין שכאן המקום לשאול ולהגיב על כל מה שקשור לתוכנה, אשמח לעזור !

                            תודה שהייתם איתי SHLNX.

                            PANDAP מנותק
                            PANDAP מנותק
                            PANDA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @SHLNX

                            מאמר מטורף! איזה כתיבה מקצועית!!!
                            מסכים עם כל מילה, אהבתי את המשל בסוף על השווארמה!

                            חברים תפנימו -רק אבלטון לייב!!!

                            aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • PANDAP PANDA

                              @SHLNX

                              מאמר מטורף! איזה כתיבה מקצועית!!!
                              מסכים עם כל מילה, אהבתי את המשל בסוף על השווארמה!

                              חברים תפנימו -רק אבלטון לייב!!!

                              aaa 1A מנותק
                              aaa 1A מנותק
                              aaa 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @PANDA

                              כל אחד והתוכנה שמתאימה לו, על טעם וריח וכו'

                              PANDAP תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • aaa 1A aaa 1

                                @PANDA

                                כל אחד והתוכנה שמתאימה לו, על טעם וריח וכו'

                                PANDAP מנותק
                                PANDAP מנותק
                                PANDA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @aaa-1

                                לא קראת את המשל על השווארמה 😊

                                aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • PANDAP PANDA

                                  @aaa-1

                                  לא קראת את המשל על השווארמה 😊

                                  aaa 1A מנותק
                                  aaa 1A מנותק
                                  aaa 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @PANDA

                                  איזה משל?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • SHLNXS SHLNX

                                    בס"ד

                                    תוכנת אייבלטון לייב

                                    היי חברה,
                                    חיכיתי הרבה זמן לכתוב את המאמר הזה והנה זה הגיע...
                                    אז ככה, אייבלטון לייב היא תוכנת הפקה מדהימה שאני אישית גיליתי אחרי הרבה עבודה עם קיובייס, ומאז אני עובד כמעט רק איתה, (אא"כ אני מקבל פרוייקט מיקס על קיובייס או שיתופי פעולה עם חבר'ה שעובדים על קיובייס) אני חושב שהתוכנה הזאת היא אוצר גדול וחבל לי שפה בישראל ובפרט במגזר שלנו פחות מכירים אותה או שגרוע מזה 'חושבים' שמכירים אותה ("אה אייבלטון...תוכנה לדי ג'ייז, מתאימה למוזיקה אלקטרונית..") לכן אני מעלה פה את הנושא בתקווה להגדיל את קהילת המשתמשים לפחות במגזר שלנו ובפרט בין משתמשי הפורום !

                                    אז קצת מידע על אייבלטון מאתר מכללת BPM :
                                    "אייבלטון לייב נחשבת לאחת מתוכנות המוסיקה הפופולאריות ביותר בעולם, וזכתה בשלל פרסים על היותה התכנה האולטימטיבית ליצירה, הקלטה ונגינה בזמן אמת. התכנה נבחרה על ידי המפיקים הדיג’ייז והמוזיקאים המצליחים ביותר בעולם, מסגנונות מוזיקה מגוונים, ובהם למשל: סקרילקס, דאפט פאנק, פול ואן דייק, ארמין ואן ביורן, דפש מוד, ניקולאס ג’אר ועוד.

                                    אייבלטון לייב היא התכנה הפופולרית ביותר בשימוש במחשב להופעות, בין אם בנגינת אלבומים שלמים, באלתור חי וכמובן בעבודה עם סינתיסייזרים וכלי נגינה, וירטואלים וחיצוניים. אבלטון לייב מגיעה עם כמות אדירה של כלים ואפקטים, כאשר ניתן לשרשר ולחבר ביניהם באיזו דרך שרוצים. יוצרים מרחבי העולם חולקים את הקומבינציות הייחודיות שלהם ובכך מעניקים השראה ליוצרים נוספים. העקרון המודולרי שלה מאפשר התנסות בדרכי יצירה שונות ומגוונות, ללא צורך להגביל את תהליך היצירה למודל עבודה אחד."
                                    ע"כ בקצרה על התוכנה *תודה למכללת BPM.

                                    למה דווקא אייבלטון ומה הייחודיות שלה ?
                                    חוץ ממסך הלייב -דבר שאין בשאר התוכנות, אייבלטון מתייחדת בגישה שונה ואסביר...
                                    עד שאייבלטון הגיעה לעולם, שאר התוכנות באו לחקות בעצם סביבת עבודה של אולפן פיזי, ולהביא את זה לתוך המחשב, לכן גם החשיבה הייתה כמו חשיבה של אולפן (דבר שאפשר לראות למשל בשיטת חיווט הערוצים לגרופים וסנדים בשאר התוכנות) ויש לזה הרבה מגבלות, כי מחשב יכול לעשות הרבה דברים שבעולם הפיזי אי אפשר לעשות (באייבלטון למשל אין הגבלה על כמות האינסרטים) ,

                                    ואז באו המפתחים של אייבלטון ואמרו, אם אנחנו פה בשביל לעשות מוזיקה עם מחשב, למה זה צריך להיות דומה לאולפן ?
                                    ומכאן הכל היסטוריה -הגישה של אייבלטון היא שוורקפלואו (זרימת עבודה) זה מעל הכל, הכל פשוט, נוח, ידותי ומהיר, מה שאתה צריך לראות רואים, ומה שלא לא, אין חלונות צפים ואין מליון כפתורים לאותה פעולה ואני חושב שזה שווה יותר מהכל !
                                    זה חוץ מהטכנולוגיה והכלים הייחודים שיש רק לאייבטון -על זה אין כאן מקום להאריך...

                                    אז איך זה שכל האולפנים משתמשים בקיובייס ?
                                    קודם כל הפופולאריות (הכמעט אבסולוטית) של קיובייס היא בעיקר בארץ (יש גם לזה הסבר), בחו"ל אנחנו רואים עוד ועוד אומנים שעובדים על אייבלטון (כמו ענק הסאמפל-פאקס KSHMR ) והרבה אומנים שעבדו על תוכנות אחרות ועברו לאייבלטון (עוד לא שמעתי על מקרה הפוך ! ) וחוץ מזה גם בארץ המהפך קורה והרבה מפיקים עושים את המעבר לאייבלטון (לדוג' ג'ורדי -המפיק של סטטיק ובן אל), כמובן שקיובייס היא אחת התוכנות הכי פופולאריות גם בחו'"ל, אבל עדיין אייבלטון במקום הראשון במחינת קהילת המשתמשים !

                                    אומרים שאייבלטון מיעדת בעיקר למוזיקה אלקטרונית ?
                                    ממש לא, נכון שעדיין יש דברים מסויימים שקשורים בהפקה של מוזיקה אקוסטית (כמו ארטיקולציות במידי ועוד) שקצת פחות נוח לעשות באייבלטון, אבל הדברים האלה כל הזמן בשיפור ושאר הייתרונות שיש לאייבלטון, חשובים יותר מהנקודות האלה (לדעתי) גם ליוצרי מוזיקה אקוסטית.

                                    אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                                    נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                                    אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                                    אציין שכאן המקום לשאול ולהגיב על כל מה שקשור לתוכנה, אשמח לעזור !

                                    תודה שהייתם איתי SHLNX.

                                    PANDAP מנותק
                                    PANDAP מנותק
                                    PANDA
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @SHLNX אמר בAbleton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !:

                                    אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                                    נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                                    אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                                    עיין בסוף המאמר שבתחילת הנושא!

                                    aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • PANDAP PANDA

                                      @SHLNX אמר בAbleton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !:

                                      אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                                      נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                                      אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                                      עיין בסוף המאמר שבתחילת הנושא!

                                      aaa 1A מנותק
                                      aaa 1A מנותק
                                      aaa 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @PANDA

                                      חחח.. חזק!

                                      aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • aaa 1A aaa 1

                                        @PANDA

                                        חחח.. חזק!

                                        aaa 1A מנותק
                                        aaa 1A מנותק
                                        aaa 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        מי אמר שאבלטון הכי פופולארית ?

                                        PANDAP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • aaa 1A aaa 1

                                          מי אמר שאבלטון הכי פופולארית ?

                                          PANDAP מנותק
                                          PANDAP מנותק
                                          PANDA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @aaa-1

                                          דברים פשוטים!

                                          כמעט כל סרטון ביוטיוב שקשור להפקה מוזיקלית (באנגלית, כי בארץ...) בין אם זה מדריכים, בין אם זה סקירות של פלאגינים וכו', כמעט כולם על אבלטון, מקום שני FL Studio, אם אתה מאמין לסקרים יש גם הרבה סקרים שאומרים את זה..

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול