דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. DAW
  5. Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !

Ableton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר DAW
shilonyx
30 פוסטים 10 כותבים 2.0k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • SHLNXS SHLNX

    @אברהם-עטיה

    מה חסום ?

    אברהם עטיהא מנותק
    אברהם עטיהא מנותק
    אברהם עטיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @SHLNX הקישור

    עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
    https://youtu.be/1FYMXkz50vg

    SHLNXS תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אברהם עטיהא אברהם עטיה

      @SHLNX הקישור

      SHLNXS מנותק
      SHLNXS מנותק
      SHLNX
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      @אברהם-עטיה

      זה לא משהו קריטי, זה מדריך לקיצורי מקלדת בתוכנת אייבלטון לייב.

      Ablton LiveA תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • SHLNXS SHLNX

        @אברהם-עטיה

        זה לא משהו קריטי, זה מדריך לקיצורי מקלדת בתוכנת אייבלטון לייב.

        Ablton LiveA מנותק
        Ablton LiveA מנותק
        Ablton Live
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @SHLNX

        אין עליך בעולם - מקצוען !

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • SHLNXS SHLNX התייחס לנושא זה ב
        • SHLNXS SHLNX

          בס"ד

          תוכנת אייבלטון לייב

          היי חברה,
          חיכיתי הרבה זמן לכתוב את המאמר הזה והנה זה הגיע...
          אז ככה, אייבלטון לייב היא תוכנת הפקה מדהימה שאני אישית גיליתי אחרי הרבה עבודה עם קיובייס, ומאז אני עובד כמעט רק איתה, (אא"כ אני מקבל פרוייקט מיקס על קיובייס או שיתופי פעולה עם חבר'ה שעובדים על קיובייס) אני חושב שהתוכנה הזאת היא אוצר גדול וחבל לי שפה בישראל ובפרט במגזר שלנו פחות מכירים אותה או שגרוע מזה 'חושבים' שמכירים אותה ("אה אייבלטון...תוכנה לדי ג'ייז, מתאימה למוזיקה אלקטרונית..") לכן אני מעלה פה את הנושא בתקווה להגדיל את קהילת המשתמשים לפחות במגזר שלנו ובפרט בין משתמשי הפורום !

          אז קצת מידע על אייבלטון מאתר מכללת BPM :
          "אייבלטון לייב נחשבת לאחת מתוכנות המוסיקה הפופולאריות ביותר בעולם, וזכתה בשלל פרסים על היותה התכנה האולטימטיבית ליצירה, הקלטה ונגינה בזמן אמת. התכנה נבחרה על ידי המפיקים הדיג’ייז והמוזיקאים המצליחים ביותר בעולם, מסגנונות מוזיקה מגוונים, ובהם למשל: סקרילקס, דאפט פאנק, פול ואן דייק, ארמין ואן ביורן, דפש מוד, ניקולאס ג’אר ועוד.

          אייבלטון לייב היא התכנה הפופולרית ביותר בשימוש במחשב להופעות, בין אם בנגינת אלבומים שלמים, באלתור חי וכמובן בעבודה עם סינתיסייזרים וכלי נגינה, וירטואלים וחיצוניים. אבלטון לייב מגיעה עם כמות אדירה של כלים ואפקטים, כאשר ניתן לשרשר ולחבר ביניהם באיזו דרך שרוצים. יוצרים מרחבי העולם חולקים את הקומבינציות הייחודיות שלהם ובכך מעניקים השראה ליוצרים נוספים. העקרון המודולרי שלה מאפשר התנסות בדרכי יצירה שונות ומגוונות, ללא צורך להגביל את תהליך היצירה למודל עבודה אחד."
          ע"כ בקצרה על התוכנה *תודה למכללת BPM.

          למה דווקא אייבלטון ומה הייחודיות שלה ?
          חוץ ממסך הלייב -דבר שאין בשאר התוכנות, אייבלטון מתייחדת בגישה שונה ואסביר...
          עד שאייבלטון הגיעה לעולם, שאר התוכנות באו לחקות בעצם סביבת עבודה של אולפן פיזי, ולהביא את זה לתוך המחשב, לכן גם החשיבה הייתה כמו חשיבה של אולפן (דבר שאפשר לראות למשל בשיטת חיווט הערוצים לגרופים וסנדים בשאר התוכנות) ויש לזה הרבה מגבלות, כי מחשב יכול לעשות הרבה דברים שבעולם הפיזי אי אפשר לעשות (באייבלטון למשל אין הגבלה על כמות האינסרטים) ,

          ואז באו המפתחים של אייבלטון ואמרו, אם אנחנו פה בשביל לעשות מוזיקה עם מחשב, למה זה צריך להיות דומה לאולפן ?
          ומכאן הכל היסטוריה -הגישה של אייבלטון היא שוורקפלואו (זרימת עבודה) זה מעל הכל, הכל פשוט, נוח, ידותי ומהיר, מה שאתה צריך לראות רואים, ומה שלא לא, אין חלונות צפים ואין מליון כפתורים לאותה פעולה ואני חושב שזה שווה יותר מהכל !
          זה חוץ מהטכנולוגיה והכלים הייחודים שיש רק לאייבטון -על זה אין כאן מקום להאריך...

          אז איך זה שכל האולפנים משתמשים בקיובייס ?
          קודם כל הפופולאריות (הכמעט אבסולוטית) של קיובייס היא בעיקר בארץ (יש גם לזה הסבר), בחו"ל אנחנו רואים עוד ועוד אומנים שעובדים על אייבלטון (כמו ענק הסאמפל-פאקס KSHMR ) והרבה אומנים שעבדו על תוכנות אחרות ועברו לאייבלטון (עוד לא שמעתי על מקרה הפוך ! ) וחוץ מזה גם בארץ המהפך קורה והרבה מפיקים עושים את המעבר לאייבלטון (לדוג' ג'ורדי -המפיק של סטטיק ובן אל), כמובן שקיובייס היא אחת התוכנות הכי פופולאריות גם בחו'"ל, אבל עדיין אייבלטון במקום הראשון במחינת קהילת המשתמשים !

          אומרים שאייבלטון מיעדת בעיקר למוזיקה אלקטרונית ?
          ממש לא, נכון שעדיין יש דברים מסויימים שקשורים בהפקה של מוזיקה אקוסטית (כמו ארטיקולציות במידי ועוד) שקצת פחות נוח לעשות באייבלטון, אבל הדברים האלה כל הזמן בשיפור ושאר הייתרונות שיש לאייבלטון, חשובים יותר מהנקודות האלה (לדעתי) גם ליוצרי מוזיקה אקוסטית.

          אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
          נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

          אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

          אציין שכאן המקום לשאול ולהגיב על כל מה שקשור לתוכנה, אשמח לעזור !

          תודה שהייתם איתי SHLNX.

          PANDAP מנותק
          PANDAP מנותק
          PANDA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @SHLNX

          מאמר מטורף! איזה כתיבה מקצועית!!!
          מסכים עם כל מילה, אהבתי את המשל בסוף על השווארמה!

          חברים תפנימו -רק אבלטון לייב!!!

          aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • PANDAP PANDA

            @SHLNX

            מאמר מטורף! איזה כתיבה מקצועית!!!
            מסכים עם כל מילה, אהבתי את המשל בסוף על השווארמה!

            חברים תפנימו -רק אבלטון לייב!!!

            aaa 1A מנותק
            aaa 1A מנותק
            aaa 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #24

            @PANDA

            כל אחד והתוכנה שמתאימה לו, על טעם וריח וכו'

            PANDAP תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • aaa 1A aaa 1

              @PANDA

              כל אחד והתוכנה שמתאימה לו, על טעם וריח וכו'

              PANDAP מנותק
              PANDAP מנותק
              PANDA
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @aaa-1

              לא קראת את המשל על השווארמה 😊

              aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • PANDAP PANDA

                @aaa-1

                לא קראת את המשל על השווארמה 😊

                aaa 1A מנותק
                aaa 1A מנותק
                aaa 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @PANDA

                איזה משל?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • SHLNXS SHLNX

                  בס"ד

                  תוכנת אייבלטון לייב

                  היי חברה,
                  חיכיתי הרבה זמן לכתוב את המאמר הזה והנה זה הגיע...
                  אז ככה, אייבלטון לייב היא תוכנת הפקה מדהימה שאני אישית גיליתי אחרי הרבה עבודה עם קיובייס, ומאז אני עובד כמעט רק איתה, (אא"כ אני מקבל פרוייקט מיקס על קיובייס או שיתופי פעולה עם חבר'ה שעובדים על קיובייס) אני חושב שהתוכנה הזאת היא אוצר גדול וחבל לי שפה בישראל ובפרט במגזר שלנו פחות מכירים אותה או שגרוע מזה 'חושבים' שמכירים אותה ("אה אייבלטון...תוכנה לדי ג'ייז, מתאימה למוזיקה אלקטרונית..") לכן אני מעלה פה את הנושא בתקווה להגדיל את קהילת המשתמשים לפחות במגזר שלנו ובפרט בין משתמשי הפורום !

                  אז קצת מידע על אייבלטון מאתר מכללת BPM :
                  "אייבלטון לייב נחשבת לאחת מתוכנות המוסיקה הפופולאריות ביותר בעולם, וזכתה בשלל פרסים על היותה התכנה האולטימטיבית ליצירה, הקלטה ונגינה בזמן אמת. התכנה נבחרה על ידי המפיקים הדיג’ייז והמוזיקאים המצליחים ביותר בעולם, מסגנונות מוזיקה מגוונים, ובהם למשל: סקרילקס, דאפט פאנק, פול ואן דייק, ארמין ואן ביורן, דפש מוד, ניקולאס ג’אר ועוד.

                  אייבלטון לייב היא התכנה הפופולרית ביותר בשימוש במחשב להופעות, בין אם בנגינת אלבומים שלמים, באלתור חי וכמובן בעבודה עם סינתיסייזרים וכלי נגינה, וירטואלים וחיצוניים. אבלטון לייב מגיעה עם כמות אדירה של כלים ואפקטים, כאשר ניתן לשרשר ולחבר ביניהם באיזו דרך שרוצים. יוצרים מרחבי העולם חולקים את הקומבינציות הייחודיות שלהם ובכך מעניקים השראה ליוצרים נוספים. העקרון המודולרי שלה מאפשר התנסות בדרכי יצירה שונות ומגוונות, ללא צורך להגביל את תהליך היצירה למודל עבודה אחד."
                  ע"כ בקצרה על התוכנה *תודה למכללת BPM.

                  למה דווקא אייבלטון ומה הייחודיות שלה ?
                  חוץ ממסך הלייב -דבר שאין בשאר התוכנות, אייבלטון מתייחדת בגישה שונה ואסביר...
                  עד שאייבלטון הגיעה לעולם, שאר התוכנות באו לחקות בעצם סביבת עבודה של אולפן פיזי, ולהביא את זה לתוך המחשב, לכן גם החשיבה הייתה כמו חשיבה של אולפן (דבר שאפשר לראות למשל בשיטת חיווט הערוצים לגרופים וסנדים בשאר התוכנות) ויש לזה הרבה מגבלות, כי מחשב יכול לעשות הרבה דברים שבעולם הפיזי אי אפשר לעשות (באייבלטון למשל אין הגבלה על כמות האינסרטים) ,

                  ואז באו המפתחים של אייבלטון ואמרו, אם אנחנו פה בשביל לעשות מוזיקה עם מחשב, למה זה צריך להיות דומה לאולפן ?
                  ומכאן הכל היסטוריה -הגישה של אייבלטון היא שוורקפלואו (זרימת עבודה) זה מעל הכל, הכל פשוט, נוח, ידותי ומהיר, מה שאתה צריך לראות רואים, ומה שלא לא, אין חלונות צפים ואין מליון כפתורים לאותה פעולה ואני חושב שזה שווה יותר מהכל !
                  זה חוץ מהטכנולוגיה והכלים הייחודים שיש רק לאייבטון -על זה אין כאן מקום להאריך...

                  אז איך זה שכל האולפנים משתמשים בקיובייס ?
                  קודם כל הפופולאריות (הכמעט אבסולוטית) של קיובייס היא בעיקר בארץ (יש גם לזה הסבר), בחו"ל אנחנו רואים עוד ועוד אומנים שעובדים על אייבלטון (כמו ענק הסאמפל-פאקס KSHMR ) והרבה אומנים שעבדו על תוכנות אחרות ועברו לאייבלטון (עוד לא שמעתי על מקרה הפוך ! ) וחוץ מזה גם בארץ המהפך קורה והרבה מפיקים עושים את המעבר לאייבלטון (לדוג' ג'ורדי -המפיק של סטטיק ובן אל), כמובן שקיובייס היא אחת התוכנות הכי פופולאריות גם בחו'"ל, אבל עדיין אייבלטון במקום הראשון במחינת קהילת המשתמשים !

                  אומרים שאייבלטון מיעדת בעיקר למוזיקה אלקטרונית ?
                  ממש לא, נכון שעדיין יש דברים מסויימים שקשורים בהפקה של מוזיקה אקוסטית (כמו ארטיקולציות במידי ועוד) שקצת פחות נוח לעשות באייבלטון, אבל הדברים האלה כל הזמן בשיפור ושאר הייתרונות שיש לאייבלטון, חשובים יותר מהנקודות האלה (לדעתי) גם ליוצרי מוזיקה אקוסטית.

                  אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                  נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                  אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                  אציין שכאן המקום לשאול ולהגיב על כל מה שקשור לתוכנה, אשמח לעזור !

                  תודה שהייתם איתי SHLNX.

                  PANDAP מנותק
                  PANDAP מנותק
                  PANDA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27

                  @SHLNX אמר בAbleton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !:

                  אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                  נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                  אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                  עיין בסוף המאמר שבתחילת הנושא!

                  aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • PANDAP PANDA

                    @SHLNX אמר בAbleton Live | תוכנת אייבלטון לייב - הנושא הרשמי !:

                    אי אפשר להגיד שתוכנה אחת, טובה יותר מהשנייה -זה עניין של טעם !
                    נכון, ברמה מסויימת -משל למה הדבר דומה, אדם שלא טעם אוכל של ימינו מעולם, ושואל מה כדאי לו יותר לטעום, לאפה שווארמה, או לחם עם שוקולוד ? וודאי שיגידו לו לאפה שווארמה, אפי' שזה עניין של טעם -כי אם רוב העולם מעדיף שווארמה מן הסתם גם לאותו אחד זה יהיה טעים יותר, כנ"ל לגבי התוכנה -נכון שזה עניין של טעם, אבל אם רוב העולם מעדיף את אייבלטון יש לזה סיבה !

                    אני יכול לדבר עוד שעות על התוכנה המדהימה הזאת, אבל אני לא רוצה להתיש אתכם, בגדול מה שאני רוצה להגיד זה שתתנו צ'אנס לאייבלטון (בעיקר מי שרוצה להתחיל ועוד לא עבד על שום תוכנה) ורוב הסיכויים שלא תתאכזבו !

                    עיין בסוף המאמר שבתחילת הנושא!

                    aaa 1A מנותק
                    aaa 1A מנותק
                    aaa 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @PANDA

                    חחח.. חזק!

                    aaa 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • aaa 1A aaa 1

                      @PANDA

                      חחח.. חזק!

                      aaa 1A מנותק
                      aaa 1A מנותק
                      aaa 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      מי אמר שאבלטון הכי פופולארית ?

                      PANDAP תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • aaa 1A aaa 1

                        מי אמר שאבלטון הכי פופולארית ?

                        PANDAP מנותק
                        PANDAP מנותק
                        PANDA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @aaa-1

                        דברים פשוטים!

                        כמעט כל סרטון ביוטיוב שקשור להפקה מוזיקלית (באנגלית, כי בארץ...) בין אם זה מדריכים, בין אם זה סקירות של פלאגינים וכו', כמעט כולם על אבלטון, מקום שני FL Studio, אם אתה מאמין לסקרים יש גם הרבה סקרים שאומרים את זה..

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        תגובה
                        • תגובה כנושא
                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                        • מהישן לחדש
                        • מהחדש לישן
                        • הכי הרבה הצבעות


                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • לא נקרא 0
                        • פוסטים אחרונים
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • שליחת פנייה לניהול