זמרים מזגזגים בין סיגנונות
-
שוואקי הראה לכולם שהוא אלוף ב:
- מזרחי
- חסידי
- ישראלי
-
@כ-פ אני מיתכוון לזה שלא יוציאי שיר אחד חסידי אחד ישראלי ואחד מיזרחי אלא שמתי שהוא מוציאי שירים שיהיה סגור על עצמו ברור שצריך לגוון פה ושם אבל לא זמר כול בו כזה
@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@כ-פ אני מיתכוון לזה שלא יוציאי שיר אחד חסידי אחד ישראלי ואחד מיזרחי אלא שמתי שהוא מוציאי שירים שיהיה סגור על עצמו ברור שצריך לגוון פה ושם אבל לא זמר כול בו כזה
ולמה לא? הצליח לעשות את זה יפה מאוד. הוא מבוגר מספיק בשביל להיות סגור על עצמו............ גם פריד שנים היה חסידי ואז הוציא אלבום ישראלי. ונהנינו מאוד, לא?
-
@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@כ-פ אני מיתכוון לזה שלא יוציאי שיר אחד חסידי אחד ישראלי ואחד מיזרחי אלא שמתי שהוא מוציאי שירים שיהיה סגור על עצמו ברור שצריך לגוון פה ושם אבל לא זמר כול בו כזה
ולמה לא? הצליח לעשות את זה יפה מאוד. הוא מבוגר מספיק בשביל להיות סגור על עצמו............ גם פריד שנים היה חסידי ואז הוציא אלבום ישראלי. ונהנינו מאוד, לא?
-
@קשה-לחשוב אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@כוכבים-נופלים הוא מצליח לסחוב את כווווולם על הכתפיים שלו
ודווקא בזמן האחרון שהוא ניסה חסידי ישראלי מודרני (שילוב של הכל) הוא לא ממש הצליחהוא כבר חזר מאז לחסידי. ע"ע האלבום האחרון שלו.
-
@רוחלה-כהן ברצינות? נשמע לי קצת הזוי...
-
-
@רוחלה-כהן ברצינות? נשמע לי קצת הזוי...
@שימי-המוזיקלי למה? תשמע בראיונות שלו (גם סטופל אומר את זה)
-
@קשה-לחשוב למהההה דווקא בהרבה מקומות תפס ממש חזקקקק
-
לא יודע אם היה להיט או פשלה אבל השירים שם ממש ממש לא תפסו אותי
-
@קשה-לחשוב
טועה בגדול
זה ממש הלך בכל המקומות שמעתי את זה ! -
@שימי-המוזיקלי למה? תשמע בראיונות שלו (גם סטופל אומר את זה)
@רוחלה-כהן איזה ראיונות ובתור מה הוא אמר את זה? בתור מתחרט על כל השירים הלא חסידיים? אני חושב שהישראלים שלו היו משו משו
-
-
@קשה-לחשוב אני בהתחלה לא התחברתי, אבל אחר כך כשראיתי יותר מ3 ריקודי חתונה עלזה בפחות משבועיים, כבר שמעתי בלופים
-
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום... -
לא יודע אם היה להיט או פשלה אבל השירים שם ממש ממש לא תפסו אותי
-
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום...@מרב האלקטרוני לא קשור לזמר
הרי מאז שנכנסו כל התופים האלקטרונים בכל ירד יותר ונהיה הרבה פחות יפה -
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום... -
@רוחלה-כהן איזה ראיונות ובתור מה הוא אמר את זה? בתור מתחרט על כל השירים הלא חסידיים? אני חושב שהישראלים שלו היו משו משו
1 @שימי-המוזיקלי רוצה לחזור יותר לסגנון המקורות ונראה לי גם לקהל, אם תרצה אנסה לחפש קישורים לראיונות
2 מעצבן שמתדיינים פה כמה דברים ביחד... -
לא יודע אם היה להיט או פשלה אבל השירים שם ממש ממש לא תפסו אותי
@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
לא יודע אם היה להיט או פשלה אבל השירים שם ממש ממש לא תפסו אותי
אותך לא. את האחרים כן.
תראו בהופעה 'לחיים און נחת' ששוואקי היה שם. אחד היפים לדעתי. שוואקי השתלב שם כל כך טוב, התקשיתי לחשוב שזה אותו אחד ששר את 'מאמין בניסים' או 'ישתבח שמו'.........
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות