דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. זמרים שמגיירים שירים , תגובתם

זמרים שמגיירים שירים , תגובתם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
193 פוסטים 43 כותבים 12.5k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ויוושו מנותק
    ויוושו מנותק
    ויווש
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #126

    אתם מדברים על טרקים ואתגרי טיק טוק שמכניסים לחתנות או שלוקחים שיר ופשוט עושים לו גרסה חדשה מבחינת אולפן וכו

    "ללב שלנו אין הנחות😞
    אין מבצעים❌
    ואם שברת💔שילמת!"💰

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אילה הזמרתא אילה הזמרת

      סתם טוב לדעת שזמרים שומעים מוזיקה גויית או חילונית זה משלעצמו גרוע
      מה הקטע? שיוציאו שירים מעצמם

      אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #127

      @אילה-הזמרת אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

      סתם טוב לדעת שזמרים שומעים מוזיקה גויית או חילונית זה משלעצמו גרוע
      מה הקטע? שיוציאו שירים מעצמם

      היום שרוצים להלחין שיר חסידי מקורי זה מאוד קשה --כל לחן חדש שמנסים להמציא
      נתקע כבר בלחן נדוש ומוכר - -- " מלחימים "
      אז מה עושים כדי לחדש קצת ? -הולכים "להתרענן" בשדות זרים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • חיה בקליפח חיה בקליפ

        @שימי-המוזיקלי אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

        @עדי-3 אני לא חושב שזה כ"כ משנה, ודאי אבל שמבחינה מוסרית זמר חילני יותר גרוע אבל סה"כ השיר עצמו והמילים הם הקובעים||זה נושא שדובר עליו רבות בפורום בעיקר בנושאים של הזמרים עצמם||

        אם השיר והמילים קובעים
        אז המוןןן שירים של אייל וגלן, עומר אדם, עדן חסון ,אבי אברומי ועוד
        בסדר?

        א מנותק
        א מנותק
        אהרון המלך
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #128

        @חיה-בקליפ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

        @שימי-המוזיקלי אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

        @עדי-3 אני לא חושב שזה כ"כ משנה, ודאי אבל שמבחינה מוסרית זמר חילני יותר גרוע אבל סה"כ השיר עצמו והמילים הם הקובעים||זה נושא שדובר עליו רבות בפורום בעיקר בנושאים של הזמרים עצמם||

        אם השיר והמילים קובעים
        אז המוןןן שירים של אייל וגלן, עומר אדם, עדן חסון ,אבי אברומי ועוד
        בסדר?

        וגם ככה היום כולם בישיבות שומעים את הזמרים שהזכרת אני בישיבה וכולם שם יש להם כאלה שירים

        שריתושש המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • זאת אני 0ז מנותק
          זאת אני 0ז מנותק
          זאת אני 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #129

          אני עקרונית ממש לא אוהבת את התופעה
          אבל, פעם יצא לי לשמוע כמה יפים...

          יותר אצל ברסלב...

          שריתושש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אהרון המלך

            @חיה-בקליפ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

            @שימי-המוזיקלי אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

            @עדי-3 אני לא חושב שזה כ"כ משנה, ודאי אבל שמבחינה מוסרית זמר חילני יותר גרוע אבל סה"כ השיר עצמו והמילים הם הקובעים||זה נושא שדובר עליו רבות בפורום בעיקר בנושאים של הזמרים עצמם||

            אם השיר והמילים קובעים
            אז המוןןן שירים של אייל וגלן, עומר אדם, עדן חסון ,אבי אברומי ועוד
            בסדר?

            וגם ככה היום כולם בישיבות שומעים את הזמרים שהזכרת אני בישיבה וכולם שם יש להם כאלה שירים

            שריתושש מנותק
            שריתושש מנותק
            שריתוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #130

            @אהרון-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

            @חיה-בקליפ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

            @שימי-המוזיקלי אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

            @עדי-3 אני לא חושב שזה כ"כ משנה, ודאי אבל שמבחינה מוסרית זמר חילני יותר גרוע אבל סה"כ השיר עצמו והמילים הם הקובעים||זה נושא שדובר עליו רבות בפורום בעיקר בנושאים של הזמרים עצמם||

            אם השיר והמילים קובעים
            אז המוןןן שירים של אייל וגלן, עומר אדם, עדן חסון ,אבי אברומי ועוד
            בסדר?

            וגם ככה היום כולם בישיבות שומעים את הזמרים שהזכרת אני בישיבה וכולם שם יש להם כאלה שירים

            @אהרון-המלך זאת לא הכללה מוגזמת ?

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שריתושש שריתוש

              @אהרון-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

              @חיה-בקליפ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

              @שימי-המוזיקלי אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

              @עדי-3 אני לא חושב שזה כ"כ משנה, ודאי אבל שמבחינה מוסרית זמר חילני יותר גרוע אבל סה"כ השיר עצמו והמילים הם הקובעים||זה נושא שדובר עליו רבות בפורום בעיקר בנושאים של הזמרים עצמם||

              אם השיר והמילים קובעים
              אז המוןןן שירים של אייל וגלן, עומר אדם, עדן חסון ,אבי אברומי ועוד
              בסדר?

              וגם ככה היום כולם בישיבות שומעים את הזמרים שהזכרת אני בישיבה וכולם שם יש להם כאלה שירים

              @אהרון-המלך זאת לא הכללה מוגזמת ?

              ד מנותק
              ד מנותק
              ד19
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #131
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • זאת אני 0ז זאת אני 0

                אני עקרונית ממש לא אוהבת את התופעה
                אבל, פעם יצא לי לשמוע כמה יפים...

                יותר אצל ברסלב...

                שריתושש מנותק
                שריתושש מנותק
                שריתוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #132

                @זאת-אני-0 אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                אני עקרונית ממש לא אוהבת את התופעה
                אבל, פעם יצא לי לשמוע כמה יפים...

                יותר אצל ברסלב...

                @זאת-אני-0 יש אפשרות שתעלי לנו את זה לפה ?

                זאת אני 0ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שריתושש שריתוש

                  @זאת-אני-0 אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                  אני עקרונית ממש לא אוהבת את התופעה
                  אבל, פעם יצא לי לשמוע כמה יפים...

                  יותר אצל ברסלב...

                  @זאת-אני-0 יש אפשרות שתעלי לנו את זה לפה ?

                  זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0ז מנותק
                  זאת אני 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי זאת אני 0
                  #133

                  @שריתוש אין בעיה להעלות שירים לפורום בספירת העומר?

                  אני פשוט חדשה ועוד לא כל כך מכירה את הכללים

                  שריתושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • זאת אני 0ז זאת אני 0

                    @שריתוש אין בעיה להעלות שירים לפורום בספירת העומר?

                    אני פשוט חדשה ועוד לא כל כך מכירה את הכללים

                    שריתושש מנותק
                    שריתושש מנותק
                    שריתוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריתוש
                    #134

                    @זאת-אני-0 אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                    @שריתוש אין בעיה להעלות שירים לפורום בספירת העומר?

                    אני פשוט חדשה ועוד לא כל כך מכירה את הכללים

                    @זאת-אני-0 לא, אין שום בעיה .....
                    היו גם כאלו שהיו להם בכל מקרה היתר מרב גם לפני זה, אבל בפרט שמחר לג בעומר....

                    זאת אני 0ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שריתושש שריתוש

                      @זאת-אני-0 אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                      @שריתוש אין בעיה להעלות שירים לפורום בספירת העומר?

                      אני פשוט חדשה ועוד לא כל כך מכירה את הכללים

                      @זאת-אני-0 לא, אין שום בעיה .....
                      היו גם כאלו שהיו להם בכל מקרה היתר מרב גם לפני זה, אבל בפרט שמחר לג בעומר....

                      זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0ז מנותק
                      זאת אני 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #135

                      @שריתוש בשמחה


                      לצערי יש לי רק אחד... (יש עוד ששמעתי אבל אני פשוט לא מוצאת)
                      הנה הוא
                      קוראים לו רבי נחמן.mp3

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • זאת אני 0ז זאת אני 0

                        @שריתוש בשמחה


                        לצערי יש לי רק אחד... (יש עוד ששמעתי אבל אני פשוט לא מוצאת)
                        הנה הוא
                        קוראים לו רבי נחמן.mp3

                        א מנותק
                        א מנותק
                        את שרוטה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #136

                        @זאת-אני-0 אפשר את השיר חמוץ מתוק של שרולי ונתנאל

                        עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א את שרוטה

                          @זאת-אני-0 אפשר את השיר חמוץ מתוק של שרולי ונתנאל

                          עדי 3ע מנותק
                          עדי 3ע מנותק
                          עדי 3
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #137

                          @את-שרוטה אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                          @זאת-אני-0 אפשר את השיר חמוץ מתוק של שרולי ונתנאל

                          זה המקום לבקשת שירים...https://miktzav.com/topic/1846/%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D/1
                          בכל אופן צרפתי לך שם.

                          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אהרון המלך

                            @חיה-בקליפ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                            @שימי-המוזיקלי אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                            @עדי-3 אני לא חושב שזה כ"כ משנה, ודאי אבל שמבחינה מוסרית זמר חילני יותר גרוע אבל סה"כ השיר עצמו והמילים הם הקובעים||זה נושא שדובר עליו רבות בפורום בעיקר בנושאים של הזמרים עצמם||

                            אם השיר והמילים קובעים
                            אז המוןןן שירים של אייל וגלן, עומר אדם, עדן חסון ,אבי אברומי ועוד
                            בסדר?

                            וגם ככה היום כולם בישיבות שומעים את הזמרים שהזכרת אני בישיבה וכולם שם יש להם כאלה שירים

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #138

                            @אהרון-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                            @חיה-בקליפ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                            @שימי-המוזיקלי אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                            @עדי-3 אני לא חושב שזה כ"כ משנה, ודאי אבל שמבחינה מוסרית זמר חילני יותר גרוע אבל סה"כ השיר עצמו והמילים הם הקובעים||זה נושא שדובר עליו רבות בפורום בעיקר בנושאים של הזמרים עצמם||

                            אם השיר והמילים קובעים
                            אז המוןןן שירים של אייל וגלן, עומר אדם, עדן חסון ,אבי אברומי ועוד
                            בסדר?

                            וגם ככה היום כולם בישיבות שומעים את הזמרים שהזכרת אני בישיבה וכולם שם יש להם כאלה שירים

                            חבל שזה המצב היום בישיבות😒😒
                            באמת שכל אחד ישמע מה שהוא חושב
                            אבל לפחות אנחנו לא נשמע
                            לשנות את העולם אנחנו לא יכולים
                            אבל את עצמינו כן
                            אז יאלה מה אומרים?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #139
                              פוסט זה נמחק!
                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                פוסט זה נמחק!

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אריה 93
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #140
                                פוסט זה נמחק!
                                כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אריה 93

                                  פוסט זה נמחק!

                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.כ מנותק
                                  כ.פ.
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #141
                                  פוסט זה נמחק!
                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    פוסט זה נמחק!

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #142
                                    פוסט זה נמחק!
                                    כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      פוסט זה נמחק!

                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #143
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבועא מנותק
                                        אפרת גלבוע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #144

                                        לסיכום- עצוב מאוד עוד אחת מתופעות ירידת הדורות שמאפיינת את דורנו. אבל לא להתייאש!! זה הישורת האחרונה כל מי שנגד שירים מגויירים שינסה כמה שיותר להעלות את המודעות לעיניין הזה ובעזרת השם - הטוב עוד ינצח אבל גם מי שלא יכול להילחם לפחות לא להיסחף!

                                        הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אילן פא אילן פ

                                          @אבי-n אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                                          זה מנגינות גויות אין בזה יותר מידי טוהר
                                          אבל נכון שהמילים המודבקות לא משהו

                                          צריך לעשות הבחנה דקה בין 2 עניינים
                                          יש שירים לועזיים שלוקחים אותם כמו שהם ומשנים את המילים --על זה אפשר להתוכח

                                          אבל אם מדברים על השפעות של מוזיקה מערבית -- רב השירים של המוזיקה היהודית מושפעים
                                          מ--רוק --ופופ --טרנסים וכ"ו --- ומדובר בזמרים הכי מובילים
                                          וגם המוזיקה היהודית ממש של האדמורים --גם היא לקוחה בסופו של דבר מניגונים של גויים
                                          -כך שכנראה זו לא בעיה -- כפי שהסביר בטוב טעם ודעת @יהודה1

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אבי n
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #145

                                          @אילן-פ זה שהמוזיקה הזו נכנסה והיא אפילו אצל אדמורים רק מראה לאן התדרדרנו זה לא נותן לזה קרדיט שזה דבר טוב

                                          ברוריהב אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול