דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜

עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
112 פוסטים 31 כותבים 8.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אריה 93

    @shoval כתבתי פה משהו https://miktzav.com/post/216889
    אפשר להרחיב או להוסיף

    S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #24

    @אריה-93 בול פגיעה!!!
    שכחתי מהשיר הזה 😇
    אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...

    אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!

    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

    המחבל המחופשה א 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • S shoval

      @אריה-93 בול פגיעה!!!
      שכחתי מהשיר הזה 😇
      אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...

      אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!

      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
      #25

      הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
      חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!

      עומד אדם
      מחייך לכולם
      נראה שמח ומאושר
      שהכול טוב לו
      פה בעולם.

      כולם חושבים
      שלו החיים תותים
      אין אתגרים
      וגם לא נפילות.

      שמגיעה הביתה
      ההורים שואלים
      איפה היית
      היה כיף
      היה מושלם.

      הם בטוחים
      שטוב לו בחברה
      שיש לו הצלחה.

      שמגיעה הלילה
      המסכה מתקלפת
      מתחת לשמיכה
      הכרית מחובקת
      רטובה בדמעות.

      זהו נחסם לי
      אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
      ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
      המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
      שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
      אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!!

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

        הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
        חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!

        עומד אדם
        מחייך לכולם
        נראה שמח ומאושר
        שהכול טוב לו
        פה בעולם.

        כולם חושבים
        שלו החיים תותים
        אין אתגרים
        וגם לא נפילות.

        שמגיעה הביתה
        ההורים שואלים
        איפה היית
        היה כיף
        היה מושלם.

        הם בטוחים
        שטוב לו בחברה
        שיש לו הצלחה.

        שמגיעה הלילה
        המסכה מתקלפת
        מתחת לשמיכה
        הכרית מחובקת
        רטובה בדמעות.

        זהו נחסם לי
        אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
        ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
        המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
        שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
        אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!!

        א מנותק
        א מנותק
        אריה 93
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @המחבל-המחופש כותבים היית

        מי יספר להם
        לכל הבטוחים
        שמתחת לחיוך
        הפצעים פתוחים

        שהוא מתחנן לשמיים
        כל לילה מחדש
        שמישהו ידע
        שהוא לפעמים גם
        חלש

        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
        אֲנִי נִשְׁבַּר

        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • א אריה 93

          @המחבל-המחופש כותבים היית

          מי יספר להם
          לכל הבטוחים
          שמתחת לחיוך
          הפצעים פתוחים

          שהוא מתחנן לשמיים
          כל לילה מחדש
          שמישהו ידע
          שהוא לפעמים גם
          חלש

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #27

          @אריה-93 ואווו אחלה
          אני לא יודעת מה קרה לי
          אבל תכלס נתקעה לי המילה ולא הצלחתי
          לומר אותה בלשון זכר
          ואוון תודה רבה
          ההמשך מדהים ממש פצה
          סגרת לי תפינה
          תודה על המהירות
          איזה כיף שיש את מי לשאול ושיעזרו לי בזה

          ואין על השירים שלך
          מחכה להם ממש כל פעם!!

          "קשה לשכוח אנשים
          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • S shoval

            @אריה-93 בול פגיעה!!!
            שכחתי מהשיר הזה 😇
            אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...

            אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!

            א מנותק
            א מנותק
            אריה 93
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            @shoval מה יצא עם השיר על האחים? מסקרן...

            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
            אֲנִי נִשְׁבַּר

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אריה 93

              @shoval מה יצא עם השיר על האחים? מסקרן...

              S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              @אריה-93 מחר הוא יבוא לידי שימוש בעז"ה!

              ביקשתי אותו לצורך נאום בנושא הנ"ל וזה יקרה מחר בעז"ה.
              לאחר מחשבה החלטתי להשאיר אותו כמו שהוא. הוא פשוט יפהפה , ומעביר את המסר בצורה חזקה.
              וגם כשניסיתי להוסיף לו קטע ,זה יצא לא משהו....
              כללית,אני כמעט ולא מצליחה אף פעם להוסיף משלי על משהו קיים. רק לבנות מחדש...

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אילן פא אילן פ

                @ארי-גולד
                יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומר

                א מנותק
                א מנותק
                ארי גולד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #30

                @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                @ארי-גולד
                יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומר

                וואו הגיע הזמן סוף סוף מעניין אותי לשמוע איך התקדם לך...

                הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א ארי גולד

                  @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                  @ארי-גולד
                  יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומר

                  וואו הגיע הזמן סוף סוף מעניין אותי לשמוע איך התקדם לך...

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #31

                  @ארי-גולד
                  מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                  יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                  אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                  ראיתי שעפים על שירים שלך
                  ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                  הדריה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • אילן פא אילן פ

                    @ארי-גולד
                    מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                    יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                    אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                    ראיתי שעפים על שירים שלך
                    ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                    הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #32
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילן פא אילן פ

                      @ארי-גולד
                      מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                      יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                      אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                      ראיתי שעפים על שירים שלך
                      ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                      א מנותק
                      א מנותק
                      ארי גולד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                      @ארי-גולד
                      מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                      יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                      אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                      ראיתי שעפים על שירים שלך
                      ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                      תודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
                      ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שוב

                      אולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?

                      הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                      אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארי גולד

                        @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                        @ארי-גולד
                        מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                        יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                        אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                        ראיתי שעפים על שירים שלך
                        ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                        תודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
                        ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שוב

                        אולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?

                        אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #34

                        @ארי-גולד
                        קצת מעוכב עם ההקלטה של השיר -- מקווה להעלות ביומיים הקרובים בעז"ה
                        לדעתי תשאיר את המילים בשלמות ב"אתגר כתיבה" --אבל תעלה את השיר בקיצור -- בית 1 ופזמון 1
                        לשירים לכתיבה --- ותעשה את הקישורים ללחן ולמילים בשלמות -- נראה לך ?

                        אני גם יכול לעשות את זה --אבל אני רוצה שהקרדיט מילים ישאר שלך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • א ארי גולד

                          @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                          @ארי-גולד
                          מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                          יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                          אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                          ראיתי שעפים על שירים שלך
                          ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                          תודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
                          ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שוב

                          אולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?

                          אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #35
                          פוסט זה נמחק!
                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אילן פא אילן פ

                            פוסט זה נמחק!

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי גולד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #36

                            @אילן-פ
                            לא הצלחתי להבין איך זה ישמע אם המנגינה אתה יכול לשלוח סקיצה
                            (המילים ממש יפות)

                            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                            אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א ארי גולד

                              @אילן-פ
                              לא הצלחתי להבין איך זה ישמע אם המנגינה אתה יכול לשלוח סקיצה
                              (המילים ממש יפות)

                              אילן פא מנותק
                              אילן פא מנותק
                              אילן פ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                              #37
                              פוסט זה נמחק!
                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילן פא אילן פ

                                פוסט זה נמחק!

                                א מנותק
                                א מנותק
                                ארי גולד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #38

                                @אילן-פ
                                יש התקדמות אבל אנ'לא רוצה לדבר על זה פה ניסיתי להשיג אותך דרך אריק שחר אבל נראה לי הוא נתן לי מספר לא נכון אני ינסה שוב

                                הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #39

                                  הי כתבי מקצב המטורפים!
                                  אני צריכה את עזרתכם (בדחיפות, נחת עליי הרגע) בכתיבת דקלום שמדבר על כח הבחירה.
                                  זה עבור בנות שאוטוטו חוגגות בת מצוה,
                                  יותר מאשמח לחיבורים שלכם!
                                  תודה רבה מראש!!!

                                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אריה 93
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #40

                                    @shoval
                                    לשימושך, נתון לשינויים ועריכות

                                    הַיּוֹם הַהוּא
                                    חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
                                    בָּא לָהּ כָּךְ
                                    בְּלִי הֲכָנָה
                                    הִתְרַגְּלָה
                                    לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
                                    וְהִנֵּה מוּלָהּ
                                    שְׁאֵלָה
                                    לְאָן אֶפְנֶה
                                    לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
                                    מָה נִשְׁתַּנָּה
                                    הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
                                    עַד עַתָּה
                                    מָה שֶׁנִּגְזַר
                                    וּפִתְאוֹם צֹמֶת
                                    כַּמָּה מוּזָר
                                    מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
                                    כְּמוֹ בַּת קוֹל
                                    בִּתִּי
                                    הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
                                    קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
                                    הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
                                    מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
                                    כֹּחַ לִבְחֹר
                                    זִכְרִי בִּתִּי
                                    מוּסָר אָבִיךְ
                                    הוּא יַנְחֶה
                                    יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
                                    אַךְ שְׂכָרֵךְ
                                    יֻבְטַח יְקָרָה
                                    אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
                                    תִּצְעֲדִי
                                    בְּכֹחַ הַבְּחִירָה

                                    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                    אֲנִי נִשְׁבַּר

                                    S איסתרק 0א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    5
                                    • א אריה 93

                                      @shoval
                                      לשימושך, נתון לשינויים ועריכות

                                      הַיּוֹם הַהוּא
                                      חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
                                      בָּא לָהּ כָּךְ
                                      בְּלִי הֲכָנָה
                                      הִתְרַגְּלָה
                                      לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
                                      וְהִנֵּה מוּלָהּ
                                      שְׁאֵלָה
                                      לְאָן אֶפְנֶה
                                      לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
                                      מָה נִשְׁתַּנָּה
                                      הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
                                      עַד עַתָּה
                                      מָה שֶׁנִּגְזַר
                                      וּפִתְאוֹם צֹמֶת
                                      כַּמָּה מוּזָר
                                      מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
                                      כְּמוֹ בַּת קוֹל
                                      בִּתִּי
                                      הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
                                      קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
                                      הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
                                      מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
                                      כֹּחַ לִבְחֹר
                                      זִכְרִי בִּתִּי
                                      מוּסָר אָבִיךְ
                                      הוּא יַנְחֶה
                                      יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
                                      אַךְ שְׂכָרֵךְ
                                      יֻבְטַח יְקָרָה
                                      אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
                                      תִּצְעֲדִי
                                      בְּכֹחַ הַבְּחִירָה

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      shoval
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #41

                                      @אריה-93 ה'אמת ממש רציתי שאתה תכתוב לי ת'שיר, רק לא היה לי נעים לבקש...
                                      כ"כ אוהבת את הכתיבה הייחודית, הקצרה והקולעת שלך.
                                      את ההתנתקות לרגע ואת זה שהיצירות שלך (כן, מבחינתי זה לא רק שיר...) לוקחות אותי ברגע למקום אחר.
                                      אז תודה ענקית על החיבור המדהים הזה, לא יכולתי לצפות למשהו יותר טוב.(ועוד כ"כ מהר...) ועל כל השירים המיוחדים שאתה מעלה פה בפורום 🙏 🙏 🙏

                                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אריה 93

                                        @shoval
                                        לשימושך, נתון לשינויים ועריכות

                                        הַיּוֹם הַהוּא
                                        חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
                                        בָּא לָהּ כָּךְ
                                        בְּלִי הֲכָנָה
                                        הִתְרַגְּלָה
                                        לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
                                        וְהִנֵּה מוּלָהּ
                                        שְׁאֵלָה
                                        לְאָן אֶפְנֶה
                                        לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
                                        מָה נִשְׁתַּנָּה
                                        הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
                                        עַד עַתָּה
                                        מָה שֶׁנִּגְזַר
                                        וּפִתְאוֹם צֹמֶת
                                        כַּמָּה מוּזָר
                                        מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
                                        כְּמוֹ בַּת קוֹל
                                        בִּתִּי
                                        הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
                                        קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
                                        הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
                                        מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
                                        כֹּחַ לִבְחֹר
                                        זִכְרִי בִּתִּי
                                        מוּסָר אָבִיךְ
                                        הוּא יַנְחֶה
                                        יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
                                        אַךְ שְׂכָרֵךְ
                                        יֻבְטַח יְקָרָה
                                        אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
                                        תִּצְעֲדִי
                                        בְּכֹחַ הַבְּחִירָה

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shoval
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #42

                                        @אריה-93 אגב, פעם שעברה הסתבכתי עם שם הכותב...זה בסדר לתת קרדיט ע"ש אריה בלבד?

                                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shoval

                                          @אריה-93 אגב, פעם שעברה הסתבכתי עם שם הכותב...זה בסדר לתת קרדיט ע"ש אריה בלבד?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אריה 93
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #43

                                          @shoval כן זה בסדר

                                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול