עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜
-
@אריה-93 בול פגיעה!!!
שכחתי מהשיר הזה
אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!
הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!עומד אדם
מחייך לכולם
נראה שמח ומאושר
שהכול טוב לו
פה בעולם.כולם חושבים
שלו החיים תותים
אין אתגרים
וגם לא נפילות.שמגיעה הביתה
ההורים שואלים
איפה היית
היה כיף
היה מושלם.הם בטוחים
שטוב לו בחברה
שיש לו הצלחה.שמגיעה הלילה
המסכה מתקלפת
מתחת לשמיכה
הכרית מחובקת
רטובה בדמעות.זהו נחסם לי
אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!! -
הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!עומד אדם
מחייך לכולם
נראה שמח ומאושר
שהכול טוב לו
פה בעולם.כולם חושבים
שלו החיים תותים
אין אתגרים
וגם לא נפילות.שמגיעה הביתה
ההורים שואלים
איפה היית
היה כיף
היה מושלם.הם בטוחים
שטוב לו בחברה
שיש לו הצלחה.שמגיעה הלילה
המסכה מתקלפת
מתחת לשמיכה
הכרית מחובקת
רטובה בדמעות.זהו נחסם לי
אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!!@המחבל-המחופש כותבים היית
מי יספר להם
לכל הבטוחים
שמתחת לחיוך
הפצעים פתוחיםשהוא מתחנן לשמיים
כל לילה מחדש
שמישהו ידע
שהוא לפעמים גם
חלש -
@המחבל-המחופש כותבים היית
מי יספר להם
לכל הבטוחים
שמתחת לחיוך
הפצעים פתוחיםשהוא מתחנן לשמיים
כל לילה מחדש
שמישהו ידע
שהוא לפעמים גם
חלש@אריה-93 ואווו אחלה
אני לא יודעת מה קרה לי
אבל תכלס נתקעה לי המילה ולא הצלחתי
לומר אותה בלשון זכר
ואוון תודה רבה
ההמשך מדהים ממש פצה
סגרת לי תפינה
תודה על המהירות
איזה כיף שיש את מי לשאול ושיעזרו לי בזהואין על השירים שלך
מחכה להם ממש כל פעם!! -
@אריה-93 בול פגיעה!!!
שכחתי מהשיר הזה
אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!
-
@אריה-93 מחר הוא יבוא לידי שימוש בעז"ה!
ביקשתי אותו לצורך נאום בנושא הנ"ל וזה יקרה מחר בעז"ה.
לאחר מחשבה החלטתי להשאיר אותו כמו שהוא. הוא פשוט יפהפה , ומעביר את המסר בצורה חזקה.
וגם כשניסיתי להוסיף לו קטע ,זה יצא לא משהו....
כללית,אני כמעט ולא מצליחה אף פעם להוסיף משלי על משהו קיים. רק לבנות מחדש... -
@אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.
:@ארי-גולד
יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומרוואו הגיע הזמן סוף סוף מעניין אותי לשמוע איך התקדם לך...
-
@ארי-גולד
מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
ראיתי שעפים על שירים שלך
ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחןפוסט זה נמחק! -
@ארי-גולד
מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
ראיתי שעפים על שירים שלך
ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן@אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.
:@ארי-גולד
מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
ראיתי שעפים על שירים שלך
ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחןתודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שובאולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?
-
@אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.
:@ארי-גולד
מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
ראיתי שעפים על שירים שלך
ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחןתודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שובאולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?
@ארי-גולד
קצת מעוכב עם ההקלטה של השיר -- מקווה להעלות ביומיים הקרובים בעז"ה
לדעתי תשאיר את המילים בשלמות ב"אתגר כתיבה" --אבל תעלה את השיר בקיצור -- בית 1 ופזמון 1
לשירים לכתיבה --- ותעשה את הקישורים ללחן ולמילים בשלמות -- נראה לך ?אני גם יכול לעשות את זה --אבל אני רוצה שהקרדיט מילים ישאר שלך
-
@אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.
:@ארי-גולד
מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
ראיתי שעפים על שירים שלך
ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחןתודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שובאולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?
-
@shoval
לשימושך, נתון לשינויים ועריכותהַיּוֹם הַהוּא
חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
בָּא לָהּ כָּךְ
בְּלִי הֲכָנָה
הִתְרַגְּלָה
לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
וְהִנֵּה מוּלָהּ
שְׁאֵלָה
לְאָן אֶפְנֶה
לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
מָה נִשְׁתַּנָּה
הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
עַד עַתָּה
מָה שֶׁנִּגְזַר
וּפִתְאוֹם צֹמֶת
כַּמָּה מוּזָר
מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
כְּמוֹ בַּת קוֹל
בִּתִּי
הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
כֹּחַ לִבְחֹר
זִכְרִי בִּתִּי
מוּסָר אָבִיךְ
הוּא יַנְחֶה
יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
אַךְ שְׂכָרֵךְ
יֻבְטַח יְקָרָה
אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
תִּצְעֲדִי
בְּכֹחַ הַבְּחִירָה -
@shoval
לשימושך, נתון לשינויים ועריכותהַיּוֹם הַהוּא
חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
בָּא לָהּ כָּךְ
בְּלִי הֲכָנָה
הִתְרַגְּלָה
לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
וְהִנֵּה מוּלָהּ
שְׁאֵלָה
לְאָן אֶפְנֶה
לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
מָה נִשְׁתַּנָּה
הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
עַד עַתָּה
מָה שֶׁנִּגְזַר
וּפִתְאוֹם צֹמֶת
כַּמָּה מוּזָר
מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
כְּמוֹ בַּת קוֹל
בִּתִּי
הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
כֹּחַ לִבְחֹר
זִכְרִי בִּתִּי
מוּסָר אָבִיךְ
הוּא יַנְחֶה
יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
אַךְ שְׂכָרֵךְ
יֻבְטַח יְקָרָה
אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
תִּצְעֲדִי
בְּכֹחַ הַבְּחִירָה@אריה-93 ה'אמת ממש רציתי שאתה תכתוב לי ת'שיר, רק לא היה לי נעים לבקש...
כ"כ אוהבת את הכתיבה הייחודית, הקצרה והקולעת שלך.
את ההתנתקות לרגע ואת זה שהיצירות שלך (כן, מבחינתי זה לא רק שיר...) לוקחות אותי ברגע למקום אחר.
אז תודה ענקית על החיבור המדהים הזה, לא יכולתי לצפות למשהו יותר טוב.(ועוד כ"כ מהר...) ועל כל השירים המיוחדים שאתה מעלה פה בפורום

-
@shoval
לשימושך, נתון לשינויים ועריכותהַיּוֹם הַהוּא
חָקוּק בְּזִכְרוֹנָהּ
בָּא לָהּ כָּךְ
בְּלִי הֲכָנָה
הִתְרַגְּלָה
לְדֶרֶךְ סְלוּלָה
וְהִנֵּה מוּלָהּ
שְׁאֵלָה
לְאָן אֶפְנֶה
לְיָמִין אוֹ לִשְׂמֹאל
מָה נִשְׁתַּנָּה
הַיּוֹם מֵאֶתְמוֹל
עַד עַתָּה
מָה שֶׁנִּגְזַר
וּפִתְאוֹם צֹמֶת
כַּמָּה מוּזָר
מִתּוֹכָהּ בָּקְעָה
כְּמוֹ בַּת קוֹל
בִּתִּי
הַיּוֹם שׁוֹנֶה מֵאֶתְמוֹל
קִבַּלְתְּ הַיּוֹם
הִזְדַּמְּנוּת לַעֲצֹר
מִמְּרוֹם נִתָּן לָךְ
כֹּחַ לִבְחֹר
זִכְרִי בִּתִּי
מוּסָר אָבִיךְ
הוּא יַנְחֶה
יוֹלִיךְ וְיַדְרִיךְ
אַךְ שְׂכָרֵךְ
יֻבְטַח יְקָרָה
אִם בִּשְׁבִיל הַחַיִּים
תִּצְעֲדִי
בְּכֹחַ הַבְּחִירָה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות