דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוני הישיבה-בוחער

    @יונתן-פ תודה רבה
    איזה מהירות!!

    A מנותק
    A מנותק
    achiayakovi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1392

    יש מצב שמישהו מביא לי תרגום לעברית לשיר פרוק של איינהורן (לאידיש)
    יש אתר שמתרגם מאידיש אוליי
    תודה מראש

    איציק דדיהא כ.פ.כ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • A achiayakovi

      יש מצב שמישהו מביא לי תרגום לעברית לשיר פרוק של איינהורן (לאידיש)
      יש אתר שמתרגם מאידיש אוליי
      תודה מראש

      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1393
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A achiayakovi

        יש מצב שמישהו מביא לי תרגום לעברית לשיר פרוק של איינהורן (לאידיש)
        יש אתר שמתרגם מאידיש אוליי
        תודה מראש

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
        #1394

        @achiayakovi

        מילים:

        אלקא די ליה יקר ורבותא
        פרוק ית ענך מפום אריותא

        כלל ישראל פלאגען
        שוין אזוי פיל יארען
        געוואלד! ואפיק ית עמך
        כלל ישראל פלאגען
        שוין אזוי פיל יארען
        געוואלד! מגו גלותא
        מיר זענען עמך די בחרת מכל אומיא

        ובתרגום: (טרנסלייט של גוגל + קצת משלי, גוגל פשוט תרגם לא לעניין כל כך)

        עם ישראל מוכה
        במשך כל כך הרבה שנים
        הצילו! ואתה תבוא אליי
        עם ישראל מוכה
        במשך כל כך הרבה שנים
        הצילו! מגוי גלותא
        אנחנו הבחירה שלך מכל אומיא.

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1395

          מה המילים של השיר א,ב,ג של יעקב שוואקי??

          "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
          ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

            מה המילים של השיר א,ב,ג של יעקב שוואקי??

            כ.פ.כ מנותק
            כ.פ.כ מנותק
            כ.פ.
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1396

            @אייל-גלבוע-4

            א” אִיז אֶמוּנָה”
            ,בּ” אִיז בִּטָחוֹן”
            ג” אִִיז גְאוּלָה”
            !א”, “בּ”, “ג” בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה”

            א, בּ, ג
            ,אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
            א, בּ, ג
            אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
            (x2)

            א, בּ, ג, א, בּ
            ,אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
            א, בּ, ג, א, בּ
            אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
            (x2)

            געֶנוּג געֶוואַרְט
            ,שׁוין לאַנְג געֶוואַרְט
            יוּדעֶן אַלֶע שְׁרַייט

            בְּרעֶנְגְט בְּרעֶנְגְט
            בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה
            ,גֵייעֶן מִיר שׁוֹין אַהֵיים
            בְּרעֶנְגְט בְּרעֶנְגְט
            בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה
            ,גֵייעֶן מִיר שׁוֹין אַהֵיים
            א, בּ, ג בְּרעֶנְגְט
            בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה, אַיי אַיי אַיי
            (x2)

            ,אַיי אַיי אַיי
            …אַיי אַיי אַיי

            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1397

              מה המילים של השיר במסתרים פיני איינהורן?

              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איציק דדיהא איציק דדיה

                מה המילים של השיר במסתרים פיני איינהורן?

                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.כ מנותק
                כ.פ.
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1398

                @איציק-דדיה

                מקום יש לו
                להקדוש ברוך הוא
                שבוכה בו ומסתרים שמו
                (חגיגה ה' ע״ב)

                במסתרים
                תבכה נפשי
                ותרד עיני דמעה
                (ירמיהו י"ג י"ז)

                ווען הערסטי אויף צי וויינען?

                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • כ.פ.כ כ.פ.

                  @achiayakovi

                  מילים:

                  אלקא די ליה יקר ורבותא
                  פרוק ית ענך מפום אריותא

                  כלל ישראל פלאגען
                  שוין אזוי פיל יארען
                  געוואלד! ואפיק ית עמך
                  כלל ישראל פלאגען
                  שוין אזוי פיל יארען
                  געוואלד! מגו גלותא
                  מיר זענען עמך די בחרת מכל אומיא

                  ובתרגום: (טרנסלייט של גוגל + קצת משלי, גוגל פשוט תרגם לא לעניין כל כך)

                  עם ישראל מוכה
                  במשך כל כך הרבה שנים
                  הצילו! ואתה תבוא אליי
                  עם ישראל מוכה
                  במשך כל כך הרבה שנים
                  הצילו! מגוי גלותא
                  אנחנו הבחירה שלך מכל אומיא.

                  A מנותק
                  A מנותק
                  achiayakovi
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1399
                  פוסט זה נמחק!
                  איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A achiayakovi

                    פוסט זה נמחק!

                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1400
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אולפניסט ברמה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1401

                      @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

                      כ.פ.כ אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א אולפניסט ברמה

                        @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1402

                        @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
                        בכולופן הנה המילים:

                        קם בבוקר אומר מודה אני
                        לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                        עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                        מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                        בעולם הזה אני מרגיש לבד
                        תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                        חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                        אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                        פזמון:
                        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                        רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                        רוצה רק אותך להבין גדולתך
                        אז תתן לי סימן.

                        בית ב:
                        ואנשים אומרים עזוב שטויות
                        הכל זה משמים בשבילם
                        זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                        הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                        כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                        אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                        אני חוזר הלוך ושוב
                        ובדרך אני גם נשבר.

                        פזמון:
                        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                        רוצה רק אותך להבין גדולתך
                        אז תתן לי סימן.

                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אולפניסט ברמה

                          @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

                          אביגיל 1א מנותק
                          אביגיל 1א מנותק
                          אביגיל 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1403
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כ.פ.כ כ.פ.

                            @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
                            בכולופן הנה המילים:

                            קם בבוקר אומר מודה אני
                            לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                            עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                            מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                            בעולם הזה אני מרגיש לבד
                            תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                            חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                            אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                            פזמון:
                            עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                            רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                            רוצה רק אותך להבין גדולתך
                            אז תתן לי סימן.

                            בית ב:
                            ואנשים אומרים עזוב שטויות
                            הכל זה משמים בשבילם
                            זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                            הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                            כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                            אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                            אני חוזר הלוך ושוב
                            ובדרך אני גם נשבר.

                            פזמון:
                            עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                            רוצה רק אותך להבין גדולתך
                            אז תתן לי סימן.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אולפניסט ברמה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1404
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1405

                              יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              ש ארי רוזנבלטא 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שמעון h
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                                #1406

                                @חיה-במקרנצ-יק-0
                                דקה אני בודק
                                סורי לא מצאתי

                                חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ש שמעון h

                                  @חיה-במקרנצ-יק-0
                                  דקה אני בודק
                                  סורי לא מצאתי

                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1407

                                  @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
                                  אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
                                  תודה בכל אופן על הרצון...

                                  טוב להציץ
                                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                    יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                                    ארי רוזנבלטא מנותק
                                    ארי רוזנבלטא מנותק
                                    ארי רוזנבלט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1408

                                    @חיה-במקרנצ-יק-0
                                    יום ועוד יום בלופ הזה
                                    מזמן השלמת עם המציאות
                                    אולי קצת התמכרת לתחושה
                                    קרקע מוצקה ואדישות

                                    והפחד הזה שעובר בך
                                    ‏שקובר לך את כל החלומות
                                    ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
                                    בעיניים עייפות

                                    בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                                    למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                                    בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                                    ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                                    שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                    הכל מהתחלה

                                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                    הכל מהתחלה

                                    יום ועוד יום בלופ הזה
                                    כמעט שכחת בשביל מה
                                    בלב שלך הכל מרגיש אחרת
                                    אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

                                    ואותו הקול שמדבר עדיין
                                    מזכיר לך את כל החלומות
                                    הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

                                    בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                                    למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                                    בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                                    ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                                    שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                    הכל מהתחלה

                                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                    הכל מהתחלה

                                    די נמאס להתנצל
                                    נמאס לחכות הגב שלך עייף
                                    הלב כבול בשאלות
                                    ואם מישהו שואל
                                    אז הלכת רחוק עם האמת שלך

                                    די נמאס להתרגל
                                    נמאס לחכות
                                    יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
                                    ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
                                    עם האמת שלך

                                    הכל מהתחלה.

                                    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • M מנותק
                                      M מנותק
                                      mykly64
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
                                      #1409

                                      אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                                      אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • M mykly64

                                        אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                                        אלישא מנותק
                                        אלישא מנותק
                                        אליש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1410

                                        @mykly64
                                        לחיצה אחת רכה
                                        משאירה מחסנית ריקה
                                        ניצחתי את האויב
                                        כך לפחות אני חושב
                                        צעד אחד להסתכל
                                        לגלות כמה זה מתסכל
                                        מקווה שזה לא קורה
                                        שתכף אתעורר
                                        מנסה למשוך אחור
                                        את המציאות לא לשבור
                                        אלה לא הכדורים
                                        זה לא הדם על הפנים
                                        חשבתי על ניצחון
                                        איבדתי לרגע הגיון
                                        שהעולם סביבי התהפך
                                        זה יצא לי מהפה
                                        פזמון: כמה לא ידעתי
                                        כמה לא הבנתי
                                        שהנשק הזה הכי אלים
                                        מודה שיריתי
                                        אבל לא התכוונתי
                                        אני חייל
                                        חייל של מילים.
                                        דרך אחרת לבחור
                                        בכל שביל חסר קצת אור
                                        דמעות מושכות אותי
                                        מלוחות על הפצעים
                                        ניסיתי כבר דיכאון
                                        ניסיתי ללכת לישון
                                        לא אני לא ישן
                                        לא יודע איך לתקן
                                        כמה לא ידעתי
                                        כמה לא הבנתי
                                        שהנשק הזה הכי אלים
                                        מודה שיריתי
                                        אבל לא התכוונתי
                                        אני חייל
                                        חייל של מילים.

                                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אלישא אליש

                                          @mykly64
                                          לחיצה אחת רכה
                                          משאירה מחסנית ריקה
                                          ניצחתי את האויב
                                          כך לפחות אני חושב
                                          צעד אחד להסתכל
                                          לגלות כמה זה מתסכל
                                          מקווה שזה לא קורה
                                          שתכף אתעורר
                                          מנסה למשוך אחור
                                          את המציאות לא לשבור
                                          אלה לא הכדורים
                                          זה לא הדם על הפנים
                                          חשבתי על ניצחון
                                          איבדתי לרגע הגיון
                                          שהעולם סביבי התהפך
                                          זה יצא לי מהפה
                                          פזמון: כמה לא ידעתי
                                          כמה לא הבנתי
                                          שהנשק הזה הכי אלים
                                          מודה שיריתי
                                          אבל לא התכוונתי
                                          אני חייל
                                          חייל של מילים.
                                          דרך אחרת לבחור
                                          בכל שביל חסר קצת אור
                                          דמעות מושכות אותי
                                          מלוחות על הפצעים
                                          ניסיתי כבר דיכאון
                                          ניסיתי ללכת לישון
                                          לא אני לא ישן
                                          לא יודע איך לתקן
                                          כמה לא ידעתי
                                          כמה לא הבנתי
                                          שהנשק הזה הכי אלים
                                          מודה שיריתי
                                          אבל לא התכוונתי
                                          אני חייל
                                          חייל של מילים.

                                          M מנותק
                                          M מנותק
                                          mykly64
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1411
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול