דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כ.פ.כ כ.פ.

    @achiayakovi

    מילים:

    אלקא די ליה יקר ורבותא
    פרוק ית ענך מפום אריותא

    כלל ישראל פלאגען
    שוין אזוי פיל יארען
    געוואלד! ואפיק ית עמך
    כלל ישראל פלאגען
    שוין אזוי פיל יארען
    געוואלד! מגו גלותא
    מיר זענען עמך די בחרת מכל אומיא

    ובתרגום: (טרנסלייט של גוגל + קצת משלי, גוגל פשוט תרגם לא לעניין כל כך)

    עם ישראל מוכה
    במשך כל כך הרבה שנים
    הצילו! ואתה תבוא אליי
    עם ישראל מוכה
    במשך כל כך הרבה שנים
    הצילו! מגוי גלותא
    אנחנו הבחירה שלך מכל אומיא.

    A מנותק
    A מנותק
    achiayakovi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1399
    פוסט זה נמחק!
    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A achiayakovi

      פוסט זה נמחק!

      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1400
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אולפניסט ברמה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1401

        @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

        כ.פ.כ אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אולפניסט ברמה

          @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1402

          @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
          בכולופן הנה המילים:

          קם בבוקר אומר מודה אני
          לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
          עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
          מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

          בעולם הזה אני מרגיש לבד
          תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
          חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
          אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

          פזמון:
          עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
          רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
          רוצה רק אותך להבין גדולתך
          אז תתן לי סימן.

          בית ב:
          ואנשים אומרים עזוב שטויות
          הכל זה משמים בשבילם
          זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
          הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

          כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
          אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
          אני חוזר הלוך ושוב
          ובדרך אני גם נשבר.

          פזמון:
          עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
          רוצה רק אותך להבין גדולתך
          אז תתן לי סימן.

          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אולפניסט ברמה

            @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

            אביגיל 1א מנותק
            אביגיל 1א מנותק
            אביגיל 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1403
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • כ.פ.כ כ.פ.

              @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
              בכולופן הנה המילים:

              קם בבוקר אומר מודה אני
              לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
              עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
              מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

              בעולם הזה אני מרגיש לבד
              תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
              חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
              אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

              פזמון:
              עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
              רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
              רוצה רק אותך להבין גדולתך
              אז תתן לי סימן.

              בית ב:
              ואנשים אומרים עזוב שטויות
              הכל זה משמים בשבילם
              זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
              הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

              כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
              אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
              אני חוזר הלוך ושוב
              ובדרך אני גם נשבר.

              פזמון:
              עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
              רוצה רק אותך להבין גדולתך
              אז תתן לי סימן.

              א מנותק
              א מנותק
              אולפניסט ברמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1404
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1405

                יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                ש ארי רוזנבלטא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                  יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמעון h
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                  #1406

                  @חיה-במקרנצ-יק-0
                  דקה אני בודק
                  סורי לא מצאתי

                  חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש שמעון h

                    @חיה-במקרנצ-יק-0
                    דקה אני בודק
                    סורי לא מצאתי

                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1407

                    @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
                    אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
                    תודה בכל אופן על הרצון...

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                      יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                      ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלטא מנותק
                      ארי רוזנבלט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1408

                      @חיה-במקרנצ-יק-0
                      יום ועוד יום בלופ הזה
                      מזמן השלמת עם המציאות
                      אולי קצת התמכרת לתחושה
                      קרקע מוצקה ואדישות

                      והפחד הזה שעובר בך
                      ‏שקובר לך את כל החלומות
                      ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
                      בעיניים עייפות

                      בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                      למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                      בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                      ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                      שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                      עכשיו הזמן שלך להתחיל
                      הכל מהתחלה

                      עכשיו הזמן שלך להתחיל
                      הכל מהתחלה

                      יום ועוד יום בלופ הזה
                      כמעט שכחת בשביל מה
                      בלב שלך הכל מרגיש אחרת
                      אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

                      ואותו הקול שמדבר עדיין
                      מזכיר לך את כל החלומות
                      הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

                      בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                      למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                      בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                      ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                      שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                      עכשיו הזמן שלך להתחיל
                      הכל מהתחלה

                      עכשיו הזמן שלך להתחיל
                      הכל מהתחלה

                      די נמאס להתנצל
                      נמאס לחכות הגב שלך עייף
                      הלב כבול בשאלות
                      ואם מישהו שואל
                      אז הלכת רחוק עם האמת שלך

                      די נמאס להתרגל
                      נמאס לחכות
                      יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
                      ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
                      עם האמת שלך

                      הכל מהתחלה.

                      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • M מנותק
                        M מנותק
                        mykly64
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
                        #1409

                        אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M mykly64

                          אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                          אלישא מנותק
                          אלישא מנותק
                          אליש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1410

                          @mykly64
                          לחיצה אחת רכה
                          משאירה מחסנית ריקה
                          ניצחתי את האויב
                          כך לפחות אני חושב
                          צעד אחד להסתכל
                          לגלות כמה זה מתסכל
                          מקווה שזה לא קורה
                          שתכף אתעורר
                          מנסה למשוך אחור
                          את המציאות לא לשבור
                          אלה לא הכדורים
                          זה לא הדם על הפנים
                          חשבתי על ניצחון
                          איבדתי לרגע הגיון
                          שהעולם סביבי התהפך
                          זה יצא לי מהפה
                          פזמון: כמה לא ידעתי
                          כמה לא הבנתי
                          שהנשק הזה הכי אלים
                          מודה שיריתי
                          אבל לא התכוונתי
                          אני חייל
                          חייל של מילים.
                          דרך אחרת לבחור
                          בכל שביל חסר קצת אור
                          דמעות מושכות אותי
                          מלוחות על הפצעים
                          ניסיתי כבר דיכאון
                          ניסיתי ללכת לישון
                          לא אני לא ישן
                          לא יודע איך לתקן
                          כמה לא ידעתי
                          כמה לא הבנתי
                          שהנשק הזה הכי אלים
                          מודה שיריתי
                          אבל לא התכוונתי
                          אני חייל
                          חייל של מילים.

                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אלישא אליש

                            @mykly64
                            לחיצה אחת רכה
                            משאירה מחסנית ריקה
                            ניצחתי את האויב
                            כך לפחות אני חושב
                            צעד אחד להסתכל
                            לגלות כמה זה מתסכל
                            מקווה שזה לא קורה
                            שתכף אתעורר
                            מנסה למשוך אחור
                            את המציאות לא לשבור
                            אלה לא הכדורים
                            זה לא הדם על הפנים
                            חשבתי על ניצחון
                            איבדתי לרגע הגיון
                            שהעולם סביבי התהפך
                            זה יצא לי מהפה
                            פזמון: כמה לא ידעתי
                            כמה לא הבנתי
                            שהנשק הזה הכי אלים
                            מודה שיריתי
                            אבל לא התכוונתי
                            אני חייל
                            חייל של מילים.
                            דרך אחרת לבחור
                            בכל שביל חסר קצת אור
                            דמעות מושכות אותי
                            מלוחות על הפצעים
                            ניסיתי כבר דיכאון
                            ניסיתי ללכת לישון
                            לא אני לא ישן
                            לא יודע איך לתקן
                            כמה לא ידעתי
                            כמה לא הבנתי
                            שהנשק הזה הכי אלים
                            מודה שיריתי
                            אבל לא התכוונתי
                            אני חייל
                            חייל של מילים.

                            M מנותק
                            M מנותק
                            mykly64
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1411
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פלוס פלוספ מנותק
                              פלוס פלוספ מנותק
                              פלוס פלוס
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1412

                              היי
                              אשמח למילים של השיר
                              Tatty my king
                              תודהה רבה ולילט

                              יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                                היי
                                אשמח למילים של השיר
                                Tatty my king
                                תודהה רבה ולילט

                                יואלי דיקמןי מנותק
                                יואלי דיקמןי מנותק
                                יואלי דיקמן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1413

                                @פלוס-פלוס של מי השיר?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1414

                                  אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ברוריהב ברוריה

                                    אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                                    צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    ציפה קלאסיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1415

                                    @ברוריה
                                    קם בבוקר אומר מודה אני
                                    לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                                    עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                                    מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                                    בעולם הזה אני מרגיש לבד
                                    תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                                    חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                                    אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                                    פזמון:
                                    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                                    רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                                    רוצה רק אותך להבין גדולתך
                                    אז תתן לי סימן.

                                    בית ב:
                                    ואנשים אומרים עזוב שטויות
                                    הכל זה משמים בשבילם
                                    זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                                    הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                                    כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                                    אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                                    אני חוזר הלוך ושוב
                                    ובדרך אני גם נשבר.

                                    פזמון:
                                    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                                    רוצה רק אותך להבין גדולתך
                                    אז תתן לי סימן.

                                    "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                    תהיו נחמדים,

                                    תמיד!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • רוני     . 3ר מנותק
                                      רוני     . 3ר מנותק
                                      רוני . 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1416

                                      הי
                                      יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                      דחחוף ממש
                                      תודה !

                                      אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • רוני     . 3ר רוני . 3

                                        הי
                                        יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                        דחחוף ממש
                                        תודה !

                                        אלישא מנותק
                                        אלישא מנותק
                                        אליש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                        #1417

                                        @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                                        לא מצאתי את המילים.
                                        בהצלחה

                                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                        שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אלישא אליש

                                          @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                                          לא מצאתי את המילים.
                                          בהצלחה

                                          שריושש מנותק
                                          שריושש מנותק
                                          שריוש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1418

                                          @אליש
                                          השיר החדש שלו
                                          Fired Up- בוער

                                          אפילו הכוכבים
                                          צריכים חשכה,
                                          כדי לזרוח.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול