דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמעון h

    @חיה-במקרנצ-יק-0
    דקה אני בודק
    סורי לא מצאתי

    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1407

    @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
    אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
    תודה בכל אופן על הרצון...

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

      יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

      ארי רוזנבלטא מנותק
      ארי רוזנבלטא מנותק
      ארי רוזנבלט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1408

      @חיה-במקרנצ-יק-0
      יום ועוד יום בלופ הזה
      מזמן השלמת עם המציאות
      אולי קצת התמכרת לתחושה
      קרקע מוצקה ואדישות

      והפחד הזה שעובר בך
      ‏שקובר לך את כל החלומות
      ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
      בעיניים עייפות

      בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
      למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
      בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
      ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
      שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
      עכשיו הזמן שלך להתחיל
      הכל מהתחלה

      עכשיו הזמן שלך להתחיל
      הכל מהתחלה

      יום ועוד יום בלופ הזה
      כמעט שכחת בשביל מה
      בלב שלך הכל מרגיש אחרת
      אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

      ואותו הקול שמדבר עדיין
      מזכיר לך את כל החלומות
      הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

      בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
      למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
      בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
      ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
      שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
      עכשיו הזמן שלך להתחיל
      הכל מהתחלה

      עכשיו הזמן שלך להתחיל
      הכל מהתחלה

      די נמאס להתנצל
      נמאס לחכות הגב שלך עייף
      הלב כבול בשאלות
      ואם מישהו שואל
      אז הלכת רחוק עם האמת שלך

      די נמאס להתרגל
      נמאס לחכות
      יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
      ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
      עם האמת שלך

      הכל מהתחלה.

      חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • M מנותק
        M מנותק
        mykly64
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
        #1409

        אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M mykly64

          אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

          אלישא מנותק
          אלישא מנותק
          אליש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1410

          @mykly64
          לחיצה אחת רכה
          משאירה מחסנית ריקה
          ניצחתי את האויב
          כך לפחות אני חושב
          צעד אחד להסתכל
          לגלות כמה זה מתסכל
          מקווה שזה לא קורה
          שתכף אתעורר
          מנסה למשוך אחור
          את המציאות לא לשבור
          אלה לא הכדורים
          זה לא הדם על הפנים
          חשבתי על ניצחון
          איבדתי לרגע הגיון
          שהעולם סביבי התהפך
          זה יצא לי מהפה
          פזמון: כמה לא ידעתי
          כמה לא הבנתי
          שהנשק הזה הכי אלים
          מודה שיריתי
          אבל לא התכוונתי
          אני חייל
          חייל של מילים.
          דרך אחרת לבחור
          בכל שביל חסר קצת אור
          דמעות מושכות אותי
          מלוחות על הפצעים
          ניסיתי כבר דיכאון
          ניסיתי ללכת לישון
          לא אני לא ישן
          לא יודע איך לתקן
          כמה לא ידעתי
          כמה לא הבנתי
          שהנשק הזה הכי אלים
          מודה שיריתי
          אבל לא התכוונתי
          אני חייל
          חייל של מילים.

          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אלישא אליש

            @mykly64
            לחיצה אחת רכה
            משאירה מחסנית ריקה
            ניצחתי את האויב
            כך לפחות אני חושב
            צעד אחד להסתכל
            לגלות כמה זה מתסכל
            מקווה שזה לא קורה
            שתכף אתעורר
            מנסה למשוך אחור
            את המציאות לא לשבור
            אלה לא הכדורים
            זה לא הדם על הפנים
            חשבתי על ניצחון
            איבדתי לרגע הגיון
            שהעולם סביבי התהפך
            זה יצא לי מהפה
            פזמון: כמה לא ידעתי
            כמה לא הבנתי
            שהנשק הזה הכי אלים
            מודה שיריתי
            אבל לא התכוונתי
            אני חייל
            חייל של מילים.
            דרך אחרת לבחור
            בכל שביל חסר קצת אור
            דמעות מושכות אותי
            מלוחות על הפצעים
            ניסיתי כבר דיכאון
            ניסיתי ללכת לישון
            לא אני לא ישן
            לא יודע איך לתקן
            כמה לא ידעתי
            כמה לא הבנתי
            שהנשק הזה הכי אלים
            מודה שיריתי
            אבל לא התכוונתי
            אני חייל
            חייל של מילים.

            M מנותק
            M מנותק
            mykly64
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1411
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פלוס פלוספ מנותק
              פלוס פלוספ מנותק
              פלוס פלוס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1412

              היי
              אשמח למילים של השיר
              Tatty my king
              תודהה רבה ולילט

              יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                היי
                אשמח למילים של השיר
                Tatty my king
                תודהה רבה ולילט

                יואלי דיקמןי מנותק
                יואלי דיקמןי מנותק
                יואלי דיקמן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1413

                @פלוס-פלוס של מי השיר?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1414

                  אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                  שירה מעומק הנשמה

                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ברוריהב ברוריה

                    אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                    צ מנותק
                    צ מנותק
                    ציפה קלאסיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1415

                    @ברוריה
                    קם בבוקר אומר מודה אני
                    לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                    עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                    מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                    בעולם הזה אני מרגיש לבד
                    תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                    חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                    אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                    פזמון:
                    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                    רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                    רוצה רק אותך להבין גדולתך
                    אז תתן לי סימן.

                    בית ב:
                    ואנשים אומרים עזוב שטויות
                    הכל זה משמים בשבילם
                    זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                    הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                    כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                    אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                    אני חוזר הלוך ושוב
                    ובדרך אני גם נשבר.

                    פזמון:
                    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                    רוצה רק אותך להבין גדולתך
                    אז תתן לי סימן.

                    "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                    תהיו נחמדים,

                    תמיד!"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • רוני     . 3ר מנותק
                      רוני     . 3ר מנותק
                      רוני . 3
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1416

                      הי
                      יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                      דחחוף ממש
                      תודה !

                      אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • רוני     . 3ר רוני . 3

                        הי
                        יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                        דחחוף ממש
                        תודה !

                        אלישא מנותק
                        אלישא מנותק
                        אליש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                        #1417

                        @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                        לא מצאתי את המילים.
                        בהצלחה

                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                        שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אלישא אליש

                          @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                          לא מצאתי את המילים.
                          בהצלחה

                          שריושש מנותק
                          שריושש מנותק
                          שריוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1418

                          @אליש
                          השיר החדש שלו
                          Fired Up- בוער

                          אפילו הכוכבים
                          צריכים חשכה,
                          כדי לזרוח.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                            היי
                            אשמח למילים של השיר
                            Tatty my king
                            תודהה רבה ולילט

                            אביגיל 1א מנותק
                            אביגיל 1א מנותק
                            אביגיל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                            #1419

                            @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            היי
                            אשמח למילים של השיר
                            Tatty my king
                            תודהה רבה ולילט

                            נאמר לי לדבר איתך, ה'
                            I was told to speak to You, Hashem

                            אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                            Maybe You can tell me who I am

                            הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                            I've been lost too long to know where I belong

                            בסוף
                            In the end

                            התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                            My only hope is that You'll hold my hand
                            איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                            How am I supposed to see Your path

                            עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                            With so many questions I have to ask

                            עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                            Now I'm standing here alone I'm losing hope

                            ובסוף
                            And in the end

                            הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                            My tears are falling to You Hashem
                            טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                            Tatty my King, Father I plead

                            לעולם אל תשחרר אותי
                            Don't ever let ever let go of me

                            אי פעם הרפה ממני
                            Ever let ever let go of me
                            אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                            So Tatty my King, Father I plead

                            לעולם אל תשחרר אותי
                            Don't ever let ever let go of me

                            אי פעם הרפה ממני
                            Ever let ever let go of me
                            אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                            I need you to realize that I'm lost in my life

                            אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                            So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                            טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                            Tatty my King, Father I plead

                            לעולם אל תשחרר אותי
                            Don't ever let ever let go of me

                            אי פעם הרפה ממני
                            Ever let ever let go of me
                            אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                            I am here to speak with You Hashem

                            מתחיל לראות עכשיו מי אני
                            Starting to see now who I am

                            הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                            I've been lost before I know but here I stand

                            מחזיק את היד שלך
                            Holding Your hand

                            לקחת חלק בתוכנית שלך
                            Taking a part in Your plan
                            ועכשיו אני צועד בשבילך
                            And now I'm walking down Your path

                            אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                            Even with the questions I have to ask

                            זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                            It gives me hope to know that I belong

                            בסוף
                            In the end

                            אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                            I'll reach out for you and take Your hand
                            טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                            Tatty my King, Father I plead

                            לעולם אל תשחרר אותי
                            Don't ever let ever let go of me

                            אי פעם הרפה ממני
                            Ever let ever let go of me
                            אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                            So Tatty my King, Father I plead

                            לעולם אל תשחרר אותי
                            Don't ever let ever let go of me

                            אי פעם הרפה ממני
                            Ever let ever let go of me
                            אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                            I'm starting to realize that you've held me so tight

                            ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                            And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                            טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                            Tatty my King, Father I plead

                            אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                            Don't never let ever let go of me

                            לעולם אל תשחרר אותי
                            Never let ever let go of me
                            אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                            So Tatty my King, Father I plead

                            אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                            Don't never let ever let go of me

                            לעולם אל תשחרר אותי
                            Never let ever let go of me

                            Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • רוני     . 3ר רוני . 3

                              הי
                              יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                              דחחוף ממש
                              תודה !

                              ortalO מנותק
                              ortalO מנותק
                              ortal
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1420

                              @רוני-3

                              Nissim Black & Levi Robin Lifted

                              I've been down
                              I've been twisted
                              Oh lord, get me lifted
                              So many battle on the home front
                              I think I'm goona need a backup
                              Every time I think I've got it
                              Then I seem to stumble backwards
                              So many surprises when you rise
                              The little things become so giant
                              Confusion takes ahold of me
                              Than I forget who I am
                              But I dont forget who's I am
                              I need restoration
                              Hangin on for dear life
                              Thinking how a could escape here
                              I've been endowed with great fear
                              Picking up pieces from my pieces
                              I've been shattered many times
                              Than they wonder why I'm sleepless
                              But please don't leave me speechless
                              And my my prayers always reach this
                              I can move mountains when I speak to you
                              No matter how far the jump I leap to you
                              Can't keep me from you
                              I've been down
                              I've been twisted
                              Oh lord, get me lifted
                              I look for the stars
                              When there's no limit
                              Oh lord, get me lifted
                              Yeh
                              The hardest thing to deal with
                              Is to move without fellings

                              כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                              כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                              😍Love everyone all the time🥰

                              רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
                              • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                              • צ מנותק
                                צ מנותק
                                צוציק
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1421

                                אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                                אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • צ צוציק

                                  אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                  אלישא מנותק
                                  אלישא מנותק
                                  אליש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1422

                                  @צוציק
                                  אויש כמה התאכזבתי
                                  אויש כמה זה כאב לי
                                  אויש איך זה בא פתאום

                                  אויש איך הלב נשבר לי
                                  אויש זה בום גם אם לא בא לי
                                  אויש גם זה יעבור

                                  תכלס נזכר בלונה פארק
                                  פעם מערת אימים
                                  פעם רכבת הרים
                                  מחזיק חזק בחגורה
                                  שומר על נפש רגועה

                                  העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                  יש הספקתי את האוטובוס
                                  יש הבנק שלי בפלוס
                                  יש רוכב לי על הסוס

                                  יש הכל כל כך זורם לי
                                  יש הבוס כבר לא מציק לי
                                  יש האור הזה נדלק

                                  תכלס נזכר בלונה פארק
                                  פעם מערת אימים
                                  פעם רכבת הרים
                                  מחזיק חזק בחגורה
                                  שומר על נפש רגועה

                                  העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                  לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                  אין לי חשק לקום
                                  אין לי חשק לכלום
                                  אין
                                  אין לי גם מצפון

                                  בסוף היום גם אם היה מפחיד
                                  חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
                                  כי תכלס
                                  נזכר רק מדברים טובים
                                  פעם מערת אימים
                                  פעם רכבת הרים
                                  מחזיק חזק בחגורה
                                  שומר על נפש רגועה

                                  החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

                                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • S מנותק
                                    S מנותק
                                    shin
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1423

                                    @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                    אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                    לא בערבית !! ולא בתרגום
                                    אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                    הייא הייא וכו'..

                                    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                    https://www.youtube.com/@ishaishin

                                    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S shin

                                      @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                      אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                      לא בערבית !! ולא בתרגום
                                      אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                      הייא הייא וכו'..

                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיהא מנותק
                                      איציק דדיה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1424

                                      @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רוני     . 3ר מנותק
                                        רוני     . 3ר מנותק
                                        רוני . 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1425

                                        הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
                                        תודה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ortalO ortal

                                          @רוני-3

                                          Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                          I've been down
                                          I've been twisted
                                          Oh lord, get me lifted
                                          So many battle on the home front
                                          I think I'm goona need a backup
                                          Every time I think I've got it
                                          Then I seem to stumble backwards
                                          So many surprises when you rise
                                          The little things become so giant
                                          Confusion takes ahold of me
                                          Than I forget who I am
                                          But I dont forget who's I am
                                          I need restoration
                                          Hangin on for dear life
                                          Thinking how a could escape here
                                          I've been endowed with great fear
                                          Picking up pieces from my pieces
                                          I've been shattered many times
                                          Than they wonder why I'm sleepless
                                          But please don't leave me speechless
                                          And my my prayers always reach this
                                          I can move mountains when I speak to you
                                          No matter how far the jump I leap to you
                                          Can't keep me from you
                                          I've been down
                                          I've been twisted
                                          Oh lord, get me lifted
                                          I look for the stars
                                          When there's no limit
                                          Oh lord, get me lifted
                                          Yeh
                                          The hardest thing to deal with
                                          Is to move without fellings

                                          רוני     . 3ר מנותק
                                          רוני     . 3ר מנותק
                                          רוני . 3
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1426

                                          @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          @רוני-3

                                          Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                          I've been down
                                          I've been twisted
                                          Oh lord, get me lifted
                                          So many battle on the home front
                                          I think I'm goona need a backup
                                          Every time I think I've got it
                                          Then I seem to stumble backwards
                                          So many surprises when you rise
                                          The little things become so giant
                                          Confusion takes ahold of me
                                          Than I forget who I am
                                          But I dont forget who's I am
                                          I need restoration
                                          Hangin on for dear life
                                          Thinking how a could escape here
                                          I've been endowed with great fear
                                          Picking up pieces from my pieces
                                          I've been shattered many times
                                          Than they wonder why I'm sleepless
                                          But please don't leave me speechless
                                          And my my prayers always reach this
                                          I can move mountains when I speak to you
                                          No matter how far the jump I leap to you
                                          Can't keep me from you
                                          I've been down
                                          I've been twisted
                                          Oh lord, get me lifted
                                          I look for the stars
                                          When there's no limit
                                          Oh lord, get me lifted
                                          Yeh
                                          The hardest thing to deal with
                                          Is to move without fellings

                                          תודה אבל זה לא המילים

                                          ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול