דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M מנותק
    M מנותק
    mykly64
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
    #1409

    אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

    אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M mykly64

      אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

      אלישא מנותק
      אלישא מנותק
      אליש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1410

      @mykly64
      לחיצה אחת רכה
      משאירה מחסנית ריקה
      ניצחתי את האויב
      כך לפחות אני חושב
      צעד אחד להסתכל
      לגלות כמה זה מתסכל
      מקווה שזה לא קורה
      שתכף אתעורר
      מנסה למשוך אחור
      את המציאות לא לשבור
      אלה לא הכדורים
      זה לא הדם על הפנים
      חשבתי על ניצחון
      איבדתי לרגע הגיון
      שהעולם סביבי התהפך
      זה יצא לי מהפה
      פזמון: כמה לא ידעתי
      כמה לא הבנתי
      שהנשק הזה הכי אלים
      מודה שיריתי
      אבל לא התכוונתי
      אני חייל
      חייל של מילים.
      דרך אחרת לבחור
      בכל שביל חסר קצת אור
      דמעות מושכות אותי
      מלוחות על הפצעים
      ניסיתי כבר דיכאון
      ניסיתי ללכת לישון
      לא אני לא ישן
      לא יודע איך לתקן
      כמה לא ידעתי
      כמה לא הבנתי
      שהנשק הזה הכי אלים
      מודה שיריתי
      אבל לא התכוונתי
      אני חייל
      חייל של מילים.

      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אלישא אליש

        @mykly64
        לחיצה אחת רכה
        משאירה מחסנית ריקה
        ניצחתי את האויב
        כך לפחות אני חושב
        צעד אחד להסתכל
        לגלות כמה זה מתסכל
        מקווה שזה לא קורה
        שתכף אתעורר
        מנסה למשוך אחור
        את המציאות לא לשבור
        אלה לא הכדורים
        זה לא הדם על הפנים
        חשבתי על ניצחון
        איבדתי לרגע הגיון
        שהעולם סביבי התהפך
        זה יצא לי מהפה
        פזמון: כמה לא ידעתי
        כמה לא הבנתי
        שהנשק הזה הכי אלים
        מודה שיריתי
        אבל לא התכוונתי
        אני חייל
        חייל של מילים.
        דרך אחרת לבחור
        בכל שביל חסר קצת אור
        דמעות מושכות אותי
        מלוחות על הפצעים
        ניסיתי כבר דיכאון
        ניסיתי ללכת לישון
        לא אני לא ישן
        לא יודע איך לתקן
        כמה לא ידעתי
        כמה לא הבנתי
        שהנשק הזה הכי אלים
        מודה שיריתי
        אבל לא התכוונתי
        אני חייל
        חייל של מילים.

        M מנותק
        M מנותק
        mykly64
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1411
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פלוס פלוספ מנותק
          פלוס פלוספ מנותק
          פלוס פלוס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1412

          היי
          אשמח למילים של השיר
          Tatty my king
          תודהה רבה ולילט

          יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • פלוס פלוספ פלוס פלוס

            היי
            אשמח למילים של השיר
            Tatty my king
            תודהה רבה ולילט

            יואלי דיקמןי מנותק
            יואלי דיקמןי מנותק
            יואלי דיקמן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1413

            @פלוס-פלוס של מי השיר?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ברוריהב מנותק
              ברוריהב מנותק
              ברוריה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1414

              אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

              שירה מעומק הנשמה

              צ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב ברוריה

                אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                צ מנותק
                צ מנותק
                ציפה קלאסיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1415

                @ברוריה
                קם בבוקר אומר מודה אני
                לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                בעולם הזה אני מרגיש לבד
                תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                פזמון:
                עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                רוצה רק אותך להבין גדולתך
                אז תתן לי סימן.

                בית ב:
                ואנשים אומרים עזוב שטויות
                הכל זה משמים בשבילם
                זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                אני חוזר הלוך ושוב
                ובדרך אני גם נשבר.

                פזמון:
                עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                רוצה רק אותך להבין גדולתך
                אז תתן לי סימן.

                "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                תהיו נחמדים,

                תמיד!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • רוני     . 3ר מנותק
                  רוני     . 3ר מנותק
                  רוני . 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1416

                  הי
                  יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                  דחחוף ממש
                  תודה !

                  אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • רוני     . 3ר רוני . 3

                    הי
                    יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                    דחחוף ממש
                    תודה !

                    אלישא מנותק
                    אלישא מנותק
                    אליש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                    #1417

                    @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                    לא מצאתי את המילים.
                    בהצלחה

                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                    שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אלישא אליש

                      @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                      לא מצאתי את המילים.
                      בהצלחה

                      שריושש מנותק
                      שריושש מנותק
                      שריוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1418

                      @אליש
                      השיר החדש שלו
                      Fired Up- בוער

                      אפילו הכוכבים
                      צריכים חשכה,
                      כדי לזרוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                        היי
                        אשמח למילים של השיר
                        Tatty my king
                        תודהה רבה ולילט

                        אביגיל 1א מנותק
                        אביגיל 1א מנותק
                        אביגיל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                        #1419

                        @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        היי
                        אשמח למילים של השיר
                        Tatty my king
                        תודהה רבה ולילט

                        נאמר לי לדבר איתך, ה'
                        I was told to speak to You, Hashem

                        אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                        Maybe You can tell me who I am

                        הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                        I've been lost too long to know where I belong

                        בסוף
                        In the end

                        התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                        My only hope is that You'll hold my hand
                        איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                        How am I supposed to see Your path

                        עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                        With so many questions I have to ask

                        עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                        Now I'm standing here alone I'm losing hope

                        ובסוף
                        And in the end

                        הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                        My tears are falling to You Hashem
                        טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                        Tatty my King, Father I plead

                        לעולם אל תשחרר אותי
                        Don't ever let ever let go of me

                        אי פעם הרפה ממני
                        Ever let ever let go of me
                        אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                        So Tatty my King, Father I plead

                        לעולם אל תשחרר אותי
                        Don't ever let ever let go of me

                        אי פעם הרפה ממני
                        Ever let ever let go of me
                        אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                        I need you to realize that I'm lost in my life

                        אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                        So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                        טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                        Tatty my King, Father I plead

                        לעולם אל תשחרר אותי
                        Don't ever let ever let go of me

                        אי פעם הרפה ממני
                        Ever let ever let go of me
                        אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                        I am here to speak with You Hashem

                        מתחיל לראות עכשיו מי אני
                        Starting to see now who I am

                        הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                        I've been lost before I know but here I stand

                        מחזיק את היד שלך
                        Holding Your hand

                        לקחת חלק בתוכנית שלך
                        Taking a part in Your plan
                        ועכשיו אני צועד בשבילך
                        And now I'm walking down Your path

                        אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                        Even with the questions I have to ask

                        זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                        It gives me hope to know that I belong

                        בסוף
                        In the end

                        אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                        I'll reach out for you and take Your hand
                        טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                        Tatty my King, Father I plead

                        לעולם אל תשחרר אותי
                        Don't ever let ever let go of me

                        אי פעם הרפה ממני
                        Ever let ever let go of me
                        אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                        So Tatty my King, Father I plead

                        לעולם אל תשחרר אותי
                        Don't ever let ever let go of me

                        אי פעם הרפה ממני
                        Ever let ever let go of me
                        אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                        I'm starting to realize that you've held me so tight

                        ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                        And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                        טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                        Tatty my King, Father I plead

                        אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                        Don't never let ever let go of me

                        לעולם אל תשחרר אותי
                        Never let ever let go of me
                        אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                        So Tatty my King, Father I plead

                        אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                        Don't never let ever let go of me

                        לעולם אל תשחרר אותי
                        Never let ever let go of me

                        Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רוני     . 3ר רוני . 3

                          הי
                          יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                          דחחוף ממש
                          תודה !

                          ortalO מנותק
                          ortalO מנותק
                          ortal
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1420

                          @רוני-3

                          Nissim Black & Levi Robin Lifted

                          I've been down
                          I've been twisted
                          Oh lord, get me lifted
                          So many battle on the home front
                          I think I'm goona need a backup
                          Every time I think I've got it
                          Then I seem to stumble backwards
                          So many surprises when you rise
                          The little things become so giant
                          Confusion takes ahold of me
                          Than I forget who I am
                          But I dont forget who's I am
                          I need restoration
                          Hangin on for dear life
                          Thinking how a could escape here
                          I've been endowed with great fear
                          Picking up pieces from my pieces
                          I've been shattered many times
                          Than they wonder why I'm sleepless
                          But please don't leave me speechless
                          And my my prayers always reach this
                          I can move mountains when I speak to you
                          No matter how far the jump I leap to you
                          Can't keep me from you
                          I've been down
                          I've been twisted
                          Oh lord, get me lifted
                          I look for the stars
                          When there's no limit
                          Oh lord, get me lifted
                          Yeh
                          The hardest thing to deal with
                          Is to move without fellings

                          כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                          כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                          😍Love everyone all the time🥰

                          רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
                          • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                          • צ מנותק
                            צ מנותק
                            צוציק
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1421

                            אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                            תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                            אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • צ צוציק

                              אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                              אלישא מנותק
                              אלישא מנותק
                              אליש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1422

                              @צוציק
                              אויש כמה התאכזבתי
                              אויש כמה זה כאב לי
                              אויש איך זה בא פתאום

                              אויש איך הלב נשבר לי
                              אויש זה בום גם אם לא בא לי
                              אויש גם זה יעבור

                              תכלס נזכר בלונה פארק
                              פעם מערת אימים
                              פעם רכבת הרים
                              מחזיק חזק בחגורה
                              שומר על נפש רגועה

                              העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                              יש הספקתי את האוטובוס
                              יש הבנק שלי בפלוס
                              יש רוכב לי על הסוס

                              יש הכל כל כך זורם לי
                              יש הבוס כבר לא מציק לי
                              יש האור הזה נדלק

                              תכלס נזכר בלונה פארק
                              פעם מערת אימים
                              פעם רכבת הרים
                              מחזיק חזק בחגורה
                              שומר על נפש רגועה

                              העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                              לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                              אין לי חשק לקום
                              אין לי חשק לכלום
                              אין
                              אין לי גם מצפון

                              בסוף היום גם אם היה מפחיד
                              חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
                              כי תכלס
                              נזכר רק מדברים טובים
                              פעם מערת אימים
                              פעם רכבת הרים
                              מחזיק חזק בחגורה
                              שומר על נפש רגועה

                              החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

                              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1423

                                @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                לא בערבית !! ולא בתרגום
                                אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                הייא הייא וכו'..

                                לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                https://www.youtube.com/@ishaishin

                                איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S shin

                                  @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                  אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                  לא בערבית !! ולא בתרגום
                                  אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                  הייא הייא וכו'..

                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1424

                                  @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • רוני     . 3ר מנותק
                                    רוני     . 3ר מנותק
                                    רוני . 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1425

                                    הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
                                    תודה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ortalO ortal

                                      @רוני-3

                                      Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                      I've been down
                                      I've been twisted
                                      Oh lord, get me lifted
                                      So many battle on the home front
                                      I think I'm goona need a backup
                                      Every time I think I've got it
                                      Then I seem to stumble backwards
                                      So many surprises when you rise
                                      The little things become so giant
                                      Confusion takes ahold of me
                                      Than I forget who I am
                                      But I dont forget who's I am
                                      I need restoration
                                      Hangin on for dear life
                                      Thinking how a could escape here
                                      I've been endowed with great fear
                                      Picking up pieces from my pieces
                                      I've been shattered many times
                                      Than they wonder why I'm sleepless
                                      But please don't leave me speechless
                                      And my my prayers always reach this
                                      I can move mountains when I speak to you
                                      No matter how far the jump I leap to you
                                      Can't keep me from you
                                      I've been down
                                      I've been twisted
                                      Oh lord, get me lifted
                                      I look for the stars
                                      When there's no limit
                                      Oh lord, get me lifted
                                      Yeh
                                      The hardest thing to deal with
                                      Is to move without fellings

                                      רוני     . 3ר מנותק
                                      רוני     . 3ר מנותק
                                      רוני . 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1426

                                      @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      @רוני-3

                                      Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                      I've been down
                                      I've been twisted
                                      Oh lord, get me lifted
                                      So many battle on the home front
                                      I think I'm goona need a backup
                                      Every time I think I've got it
                                      Then I seem to stumble backwards
                                      So many surprises when you rise
                                      The little things become so giant
                                      Confusion takes ahold of me
                                      Than I forget who I am
                                      But I dont forget who's I am
                                      I need restoration
                                      Hangin on for dear life
                                      Thinking how a could escape here
                                      I've been endowed with great fear
                                      Picking up pieces from my pieces
                                      I've been shattered many times
                                      Than they wonder why I'm sleepless
                                      But please don't leave me speechless
                                      And my my prayers always reach this
                                      I can move mountains when I speak to you
                                      No matter how far the jump I leap to you
                                      Can't keep me from you
                                      I've been down
                                      I've been twisted
                                      Oh lord, get me lifted
                                      I look for the stars
                                      When there's no limit
                                      Oh lord, get me lifted
                                      Yeh
                                      The hardest thing to deal with
                                      Is to move without fellings

                                      תודה אבל זה לא המילים

                                      ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • איציק דדיהא מנותק
                                        איציק דדיהא מנותק
                                        איציק דדיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1427

                                        אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                                        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • איציק דדיהא איציק דדיה

                                          אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                                          אלישא מנותק
                                          אלישא מנותק
                                          אליש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1428

                                          @איציק-דדיה
                                          המזל נופל כמו גשם
                                          לא תדע עד שתצליח
                                          כשהזמן יושב כמו עצם
                                          גם הפחד לא מרוויח
                                          ושוב אתה קצת מסובך
                                          חוזר מעוד יום לא מוצלח
                                          שואל מה לא עשית בסדר
                                          ושוב יורד הבטחון 24 בשעון
                                          הכל תקוע שקט בחדר

                                          כל הלילה
                                          מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                                          אתה רוצה לעוף רוצה לעוף למעלה
                                          זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                                          אתה רוצה לעוף

                                          יש שעות אתה בורח
                                          לשיחות עם השמיים
                                          מכוון עד לירח
                                          ועוצם את העיניים
                                          זורק את כל ההיגיון
                                          פתאום נופל האסימון
                                          שכל הזמן היית בסדר
                                          פשוט רצית קצת לחלום
                                          להיות שלם בסוף היום
                                          היה אבל ראית מעבר

                                          כל הלילה
                                          מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                                          אתה רוצה לעוף רוצה לעוף
                                          למעלה זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                                          אתה רוצה לעוף

                                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול