דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פלוס פלוספ מנותק
    פלוס פלוספ מנותק
    פלוס פלוס
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1412

    היי
    אשמח למילים של השיר
    Tatty my king
    תודהה רבה ולילט

    יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • פלוס פלוספ פלוס פלוס

      היי
      אשמח למילים של השיר
      Tatty my king
      תודהה רבה ולילט

      יואלי דיקמןי מנותק
      יואלי דיקמןי מנותק
      יואלי דיקמן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1413

      @פלוס-פלוס של מי השיר?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1414

        אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

        שירה מעומק הנשמה

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ברוריהב ברוריה

          אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

          צ מנותק
          צ מנותק
          ציפה קלאסיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1415

          @ברוריה
          קם בבוקר אומר מודה אני
          לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
          עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
          מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

          בעולם הזה אני מרגיש לבד
          תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
          חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
          אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

          פזמון:
          עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
          רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
          רוצה רק אותך להבין גדולתך
          אז תתן לי סימן.

          בית ב:
          ואנשים אומרים עזוב שטויות
          הכל זה משמים בשבילם
          זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
          הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

          כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
          אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
          אני חוזר הלוך ושוב
          ובדרך אני גם נשבר.

          פזמון:
          עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
          רוצה רק אותך להבין גדולתך
          אז תתן לי סימן.

          "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

          תהיו נחמדים,

          תמיד!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • רוני     . 3ר מנותק
            רוני     . 3ר מנותק
            רוני . 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1416

            הי
            יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
            דחחוף ממש
            תודה !

            אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • רוני     . 3ר רוני . 3

              הי
              יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
              דחחוף ממש
              תודה !

              אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
              #1417

              @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
              לא מצאתי את המילים.
              בהצלחה

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלישא אליש

                @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                לא מצאתי את המילים.
                בהצלחה

                שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1418

                @אליש
                השיר החדש שלו
                Fired Up- בוער

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                  היי
                  אשמח למילים של השיר
                  Tatty my king
                  תודהה רבה ולילט

                  אביגיל 1א מנותק
                  אביגיל 1א מנותק
                  אביגיל 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                  #1419

                  @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  היי
                  אשמח למילים של השיר
                  Tatty my king
                  תודהה רבה ולילט

                  נאמר לי לדבר איתך, ה'
                  I was told to speak to You, Hashem

                  אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                  Maybe You can tell me who I am

                  הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                  I've been lost too long to know where I belong

                  בסוף
                  In the end

                  התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                  My only hope is that You'll hold my hand
                  איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                  How am I supposed to see Your path

                  עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                  With so many questions I have to ask

                  עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                  Now I'm standing here alone I'm losing hope

                  ובסוף
                  And in the end

                  הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                  My tears are falling to You Hashem
                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                  Tatty my King, Father I plead

                  לעולם אל תשחרר אותי
                  Don't ever let ever let go of me

                  אי פעם הרפה ממני
                  Ever let ever let go of me
                  אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                  So Tatty my King, Father I plead

                  לעולם אל תשחרר אותי
                  Don't ever let ever let go of me

                  אי פעם הרפה ממני
                  Ever let ever let go of me
                  אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                  I need you to realize that I'm lost in my life

                  אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                  So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                  Tatty my King, Father I plead

                  לעולם אל תשחרר אותי
                  Don't ever let ever let go of me

                  אי פעם הרפה ממני
                  Ever let ever let go of me
                  אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                  I am here to speak with You Hashem

                  מתחיל לראות עכשיו מי אני
                  Starting to see now who I am

                  הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                  I've been lost before I know but here I stand

                  מחזיק את היד שלך
                  Holding Your hand

                  לקחת חלק בתוכנית שלך
                  Taking a part in Your plan
                  ועכשיו אני צועד בשבילך
                  And now I'm walking down Your path

                  אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                  Even with the questions I have to ask

                  זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                  It gives me hope to know that I belong

                  בסוף
                  In the end

                  אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                  I'll reach out for you and take Your hand
                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                  Tatty my King, Father I plead

                  לעולם אל תשחרר אותי
                  Don't ever let ever let go of me

                  אי פעם הרפה ממני
                  Ever let ever let go of me
                  אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                  So Tatty my King, Father I plead

                  לעולם אל תשחרר אותי
                  Don't ever let ever let go of me

                  אי פעם הרפה ממני
                  Ever let ever let go of me
                  אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                  I'm starting to realize that you've held me so tight

                  ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                  And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                  טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                  Tatty my King, Father I plead

                  אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                  Don't never let ever let go of me

                  לעולם אל תשחרר אותי
                  Never let ever let go of me
                  אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                  So Tatty my King, Father I plead

                  אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                  Don't never let ever let go of me

                  לעולם אל תשחרר אותי
                  Never let ever let go of me

                  Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • רוני     . 3ר רוני . 3

                    הי
                    יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                    דחחוף ממש
                    תודה !

                    ortalO מנותק
                    ortalO מנותק
                    ortal
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1420

                    @רוני-3

                    Nissim Black & Levi Robin Lifted

                    I've been down
                    I've been twisted
                    Oh lord, get me lifted
                    So many battle on the home front
                    I think I'm goona need a backup
                    Every time I think I've got it
                    Then I seem to stumble backwards
                    So many surprises when you rise
                    The little things become so giant
                    Confusion takes ahold of me
                    Than I forget who I am
                    But I dont forget who's I am
                    I need restoration
                    Hangin on for dear life
                    Thinking how a could escape here
                    I've been endowed with great fear
                    Picking up pieces from my pieces
                    I've been shattered many times
                    Than they wonder why I'm sleepless
                    But please don't leave me speechless
                    And my my prayers always reach this
                    I can move mountains when I speak to you
                    No matter how far the jump I leap to you
                    Can't keep me from you
                    I've been down
                    I've been twisted
                    Oh lord, get me lifted
                    I look for the stars
                    When there's no limit
                    Oh lord, get me lifted
                    Yeh
                    The hardest thing to deal with
                    Is to move without fellings

                    כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                    כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                    😍Love everyone all the time🥰

                    רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
                    • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                    • צ מנותק
                      צ מנותק
                      צוציק
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1421

                      אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                      תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                      אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צ צוציק

                        אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                        אלישא מנותק
                        אלישא מנותק
                        אליש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1422

                        @צוציק
                        אויש כמה התאכזבתי
                        אויש כמה זה כאב לי
                        אויש איך זה בא פתאום

                        אויש איך הלב נשבר לי
                        אויש זה בום גם אם לא בא לי
                        אויש גם זה יעבור

                        תכלס נזכר בלונה פארק
                        פעם מערת אימים
                        פעם רכבת הרים
                        מחזיק חזק בחגורה
                        שומר על נפש רגועה

                        העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                        יש הספקתי את האוטובוס
                        יש הבנק שלי בפלוס
                        יש רוכב לי על הסוס

                        יש הכל כל כך זורם לי
                        יש הבוס כבר לא מציק לי
                        יש האור הזה נדלק

                        תכלס נזכר בלונה פארק
                        פעם מערת אימים
                        פעם רכבת הרים
                        מחזיק חזק בחגורה
                        שומר על נפש רגועה

                        העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                        לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                        אין לי חשק לקום
                        אין לי חשק לכלום
                        אין
                        אין לי גם מצפון

                        בסוף היום גם אם היה מפחיד
                        חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
                        כי תכלס
                        נזכר רק מדברים טובים
                        פעם מערת אימים
                        פעם רכבת הרים
                        מחזיק חזק בחגורה
                        שומר על נפש רגועה

                        החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • S מנותק
                          S מנותק
                          shin
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1423

                          @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                          אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                          לא בערבית !! ולא בתרגום
                          אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                          הייא הייא וכו'..

                          לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                          https://www.youtube.com/@ishaishin

                          איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shin

                            @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                            אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                            לא בערבית !! ולא בתרגום
                            אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                            הייא הייא וכו'..

                            איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיהא מנותק
                            איציק דדיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1424

                            @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • רוני     . 3ר מנותק
                              רוני     . 3ר מנותק
                              רוני . 3
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1425

                              הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
                              תודה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ortalO ortal

                                @רוני-3

                                Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                I've been down
                                I've been twisted
                                Oh lord, get me lifted
                                So many battle on the home front
                                I think I'm goona need a backup
                                Every time I think I've got it
                                Then I seem to stumble backwards
                                So many surprises when you rise
                                The little things become so giant
                                Confusion takes ahold of me
                                Than I forget who I am
                                But I dont forget who's I am
                                I need restoration
                                Hangin on for dear life
                                Thinking how a could escape here
                                I've been endowed with great fear
                                Picking up pieces from my pieces
                                I've been shattered many times
                                Than they wonder why I'm sleepless
                                But please don't leave me speechless
                                And my my prayers always reach this
                                I can move mountains when I speak to you
                                No matter how far the jump I leap to you
                                Can't keep me from you
                                I've been down
                                I've been twisted
                                Oh lord, get me lifted
                                I look for the stars
                                When there's no limit
                                Oh lord, get me lifted
                                Yeh
                                The hardest thing to deal with
                                Is to move without fellings

                                רוני     . 3ר מנותק
                                רוני     . 3ר מנותק
                                רוני . 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1426

                                @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                @רוני-3

                                Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                I've been down
                                I've been twisted
                                Oh lord, get me lifted
                                So many battle on the home front
                                I think I'm goona need a backup
                                Every time I think I've got it
                                Then I seem to stumble backwards
                                So many surprises when you rise
                                The little things become so giant
                                Confusion takes ahold of me
                                Than I forget who I am
                                But I dont forget who's I am
                                I need restoration
                                Hangin on for dear life
                                Thinking how a could escape here
                                I've been endowed with great fear
                                Picking up pieces from my pieces
                                I've been shattered many times
                                Than they wonder why I'm sleepless
                                But please don't leave me speechless
                                And my my prayers always reach this
                                I can move mountains when I speak to you
                                No matter how far the jump I leap to you
                                Can't keep me from you
                                I've been down
                                I've been twisted
                                Oh lord, get me lifted
                                I look for the stars
                                When there's no limit
                                Oh lord, get me lifted
                                Yeh
                                The hardest thing to deal with
                                Is to move without fellings

                                תודה אבל זה לא המילים

                                ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיהא מנותק
                                  איציק דדיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1427

                                  אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                                  אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • איציק דדיהא איציק דדיה

                                    אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                                    אלישא מנותק
                                    אלישא מנותק
                                    אליש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1428

                                    @איציק-דדיה
                                    המזל נופל כמו גשם
                                    לא תדע עד שתצליח
                                    כשהזמן יושב כמו עצם
                                    גם הפחד לא מרוויח
                                    ושוב אתה קצת מסובך
                                    חוזר מעוד יום לא מוצלח
                                    שואל מה לא עשית בסדר
                                    ושוב יורד הבטחון 24 בשעון
                                    הכל תקוע שקט בחדר

                                    כל הלילה
                                    מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                                    אתה רוצה לעוף רוצה לעוף למעלה
                                    זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                                    אתה רוצה לעוף

                                    יש שעות אתה בורח
                                    לשיחות עם השמיים
                                    מכוון עד לירח
                                    ועוצם את העיניים
                                    זורק את כל ההיגיון
                                    פתאום נופל האסימון
                                    שכל הזמן היית בסדר
                                    פשוט רצית קצת לחלום
                                    להיות שלם בסוף היום
                                    היה אבל ראית מעבר

                                    כל הלילה
                                    מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                                    אתה רוצה לעוף רוצה לעוף
                                    למעלה זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                                    אתה רוצה לעוף

                                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • רוני     . 3ר רוני . 3

                                      @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      @רוני-3

                                      Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                      I've been down
                                      I've been twisted
                                      Oh lord, get me lifted
                                      So many battle on the home front
                                      I think I'm goona need a backup
                                      Every time I think I've got it
                                      Then I seem to stumble backwards
                                      So many surprises when you rise
                                      The little things become so giant
                                      Confusion takes ahold of me
                                      Than I forget who I am
                                      But I dont forget who's I am
                                      I need restoration
                                      Hangin on for dear life
                                      Thinking how a could escape here
                                      I've been endowed with great fear
                                      Picking up pieces from my pieces
                                      I've been shattered many times
                                      Than they wonder why I'm sleepless
                                      But please don't leave me speechless
                                      And my my prayers always reach this
                                      I can move mountains when I speak to you
                                      No matter how far the jump I leap to you
                                      Can't keep me from you
                                      I've been down
                                      I've been twisted
                                      Oh lord, get me lifted
                                      I look for the stars
                                      When there's no limit
                                      Oh lord, get me lifted
                                      Yeh
                                      The hardest thing to deal with
                                      Is to move without fellings

                                      תודה אבל זה לא המילים

                                      ortalO מנותק
                                      ortalO מנותק
                                      ortal
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
                                      #1429

                                      @רוני-3 אנסה לבדוק שוב... את/ה יכול/ה אולי להקפיץ את השיר הזה ולתייג אותי בנושא שלו... שאדע למה את/ה מתכוונ/ת.

                                      כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                                      כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                                      😍Love everyone all the time🥰

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רוני     . 3ר מנותק
                                        רוני     . 3ר מנותק
                                        רוני . 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1430

                                        __ניסים_בלאק___Fired_Up___מקורי(1).mp3

                                        @ortal
                                        זה השיר המדובר קוראים לו גם באגלית fired up
                                        תודה רבה !!!!!!!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תמית מנותק
                                          תמית מנותק
                                          תמי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1431

                                          שלום
                                          אשמח לקבל את המילים לשיר של
                                          שלום למר
                                          אמר ר יוחנן
                                          תודה

                                          מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול