דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ מנותק
    צ מנותק
    צוציק
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1421

    אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

    תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

    אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צ צוציק

      אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

      אלישא מנותק
      אלישא מנותק
      אליש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1422

      @צוציק
      אויש כמה התאכזבתי
      אויש כמה זה כאב לי
      אויש איך זה בא פתאום

      אויש איך הלב נשבר לי
      אויש זה בום גם אם לא בא לי
      אויש גם זה יעבור

      תכלס נזכר בלונה פארק
      פעם מערת אימים
      פעם רכבת הרים
      מחזיק חזק בחגורה
      שומר על נפש רגועה

      העולם לפני ואחרי שעשית טעות

      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

      יש הספקתי את האוטובוס
      יש הבנק שלי בפלוס
      יש רוכב לי על הסוס

      יש הכל כל כך זורם לי
      יש הבוס כבר לא מציק לי
      יש האור הזה נדלק

      תכלס נזכר בלונה פארק
      פעם מערת אימים
      פעם רכבת הרים
      מחזיק חזק בחגורה
      שומר על נפש רגועה

      העולם לפני ואחרי שעשית טעות

      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
      לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

      אין לי חשק לקום
      אין לי חשק לכלום
      אין
      אין לי גם מצפון

      בסוף היום גם אם היה מפחיד
      חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
      כי תכלס
      נזכר רק מדברים טובים
      פעם מערת אימים
      פעם רכבת הרים
      מחזיק חזק בחגורה
      שומר על נפש רגועה

      החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • S מנותק
        S מנותק
        shin
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1423

        @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
        אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
        לא בערבית !! ולא בתרגום
        אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
        הייא הייא וכו'..

        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
        https://www.youtube.com/@ishaishin

        איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shin

          @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
          אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
          לא בערבית !! ולא בתרגום
          אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
          הייא הייא וכו'..

          איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1424

          @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רוני     . 3ר מנותק
            רוני     . 3ר מנותק
            רוני . 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1425

            הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
            תודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ortalO ortal

              @רוני-3

              Nissim Black & Levi Robin Lifted

              I've been down
              I've been twisted
              Oh lord, get me lifted
              So many battle on the home front
              I think I'm goona need a backup
              Every time I think I've got it
              Then I seem to stumble backwards
              So many surprises when you rise
              The little things become so giant
              Confusion takes ahold of me
              Than I forget who I am
              But I dont forget who's I am
              I need restoration
              Hangin on for dear life
              Thinking how a could escape here
              I've been endowed with great fear
              Picking up pieces from my pieces
              I've been shattered many times
              Than they wonder why I'm sleepless
              But please don't leave me speechless
              And my my prayers always reach this
              I can move mountains when I speak to you
              No matter how far the jump I leap to you
              Can't keep me from you
              I've been down
              I've been twisted
              Oh lord, get me lifted
              I look for the stars
              When there's no limit
              Oh lord, get me lifted
              Yeh
              The hardest thing to deal with
              Is to move without fellings

              רוני     . 3ר מנותק
              רוני     . 3ר מנותק
              רוני . 3
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1426

              @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              @רוני-3

              Nissim Black & Levi Robin Lifted

              I've been down
              I've been twisted
              Oh lord, get me lifted
              So many battle on the home front
              I think I'm goona need a backup
              Every time I think I've got it
              Then I seem to stumble backwards
              So many surprises when you rise
              The little things become so giant
              Confusion takes ahold of me
              Than I forget who I am
              But I dont forget who's I am
              I need restoration
              Hangin on for dear life
              Thinking how a could escape here
              I've been endowed with great fear
              Picking up pieces from my pieces
              I've been shattered many times
              Than they wonder why I'm sleepless
              But please don't leave me speechless
              And my my prayers always reach this
              I can move mountains when I speak to you
              No matter how far the jump I leap to you
              Can't keep me from you
              I've been down
              I've been twisted
              Oh lord, get me lifted
              I look for the stars
              When there's no limit
              Oh lord, get me lifted
              Yeh
              The hardest thing to deal with
              Is to move without fellings

              תודה אבל זה לא המילים

              ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1427

                אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איציק דדיהא איציק דדיה

                  אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                  אלישא מנותק
                  אלישא מנותק
                  אליש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1428

                  @איציק-דדיה
                  המזל נופל כמו גשם
                  לא תדע עד שתצליח
                  כשהזמן יושב כמו עצם
                  גם הפחד לא מרוויח
                  ושוב אתה קצת מסובך
                  חוזר מעוד יום לא מוצלח
                  שואל מה לא עשית בסדר
                  ושוב יורד הבטחון 24 בשעון
                  הכל תקוע שקט בחדר

                  כל הלילה
                  מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                  אתה רוצה לעוף רוצה לעוף למעלה
                  זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                  אתה רוצה לעוף

                  יש שעות אתה בורח
                  לשיחות עם השמיים
                  מכוון עד לירח
                  ועוצם את העיניים
                  זורק את כל ההיגיון
                  פתאום נופל האסימון
                  שכל הזמן היית בסדר
                  פשוט רצית קצת לחלום
                  להיות שלם בסוף היום
                  היה אבל ראית מעבר

                  כל הלילה
                  מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                  אתה רוצה לעוף רוצה לעוף
                  למעלה זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                  אתה רוצה לעוף

                  יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • רוני     . 3ר רוני . 3

                    @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    @רוני-3

                    Nissim Black & Levi Robin Lifted

                    I've been down
                    I've been twisted
                    Oh lord, get me lifted
                    So many battle on the home front
                    I think I'm goona need a backup
                    Every time I think I've got it
                    Then I seem to stumble backwards
                    So many surprises when you rise
                    The little things become so giant
                    Confusion takes ahold of me
                    Than I forget who I am
                    But I dont forget who's I am
                    I need restoration
                    Hangin on for dear life
                    Thinking how a could escape here
                    I've been endowed with great fear
                    Picking up pieces from my pieces
                    I've been shattered many times
                    Than they wonder why I'm sleepless
                    But please don't leave me speechless
                    And my my prayers always reach this
                    I can move mountains when I speak to you
                    No matter how far the jump I leap to you
                    Can't keep me from you
                    I've been down
                    I've been twisted
                    Oh lord, get me lifted
                    I look for the stars
                    When there's no limit
                    Oh lord, get me lifted
                    Yeh
                    The hardest thing to deal with
                    Is to move without fellings

                    תודה אבל זה לא המילים

                    ortalO מנותק
                    ortalO מנותק
                    ortal
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
                    #1429

                    @רוני-3 אנסה לבדוק שוב... את/ה יכול/ה אולי להקפיץ את השיר הזה ולתייג אותי בנושא שלו... שאדע למה את/ה מתכוונ/ת.

                    כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                    כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                    😍Love everyone all the time🥰

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • רוני     . 3ר מנותק
                      רוני     . 3ר מנותק
                      רוני . 3
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1430

                      __ניסים_בלאק___Fired_Up___מקורי(1).mp3

                      @ortal
                      זה השיר המדובר קוראים לו גם באגלית fired up
                      תודה רבה !!!!!!!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תמית מנותק
                        תמית מנותק
                        תמי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1431

                        שלום
                        אשמח לקבל את המילים לשיר של
                        שלום למר
                        אמר ר יוחנן
                        תודה

                        מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תמית תמי

                          שלום
                          אשמח לקבל את המילים לשיר של
                          שלום למר
                          אמר ר יוחנן
                          תודה

                          מרבמ מנותק
                          מרבמ מנותק
                          מרב
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1432

                          @תמי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          שלום
                          אשמח לקבל את המילים לשיר של
                          שלום למר
                          אמר ר יוחנן
                          תודה

                          אמר רבי יוחנן בכל מקום שאתה מוצא גדולתו של הקדוש ברוך הוא
                          אמר רבי יוחנן שם אתה מוצא ענותנותו של הקדוש ברוך הוא

                          פאר די וועלט, פאר די גאנצע וועלט,
                          ביסטו א מלך, א מלך, א מלך, אליין,
                          און פאר מיר,
                          אבער פאר מיר,
                          ביסטו א טאטע, א טאטע,
                          טאטעניו מיין.

                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ר מנותק
                            ר מנותק
                            רוחלה כהן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1433

                            @פלוניתוש
                            תראה לי את הדרך הביתה
                            יודע שת'ה פה אבל אבא
                            תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                            למה?!
                            שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                            אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                            מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                            תמשיך להאמין בי!
                            אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                            מרגיש שיורים בי,
                            חצים, תמיד משטים בי,
                            אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                            ואני מאמין כי,
                            אתה שחונן דעת לאנשים
                            ומלמד לאנוש בינה
                            תלמד תי' אולי נוסחה
                            איך מבטלים את הרע
                            צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                            אני לא מסוגל לבד
                            אנלא גוף אני נשמה
                            ה' אני חלק ממך
                            רחם עליי בקשה כי
                            פזמון:
                            באמת אני רק נשמה
                            וחוץ ממני וממך אין עולם
                            והסירה היא מטלטלת בלב ים
                            אתה מחזיק לי את היד
                            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                            אתה מלטף ומנשק אותי גם
                            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                            על כל רגע אמונה

                            שוב בא לילה, שוב בא קור
                            שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                            תן לי אור! קר לי, בא
                            אל תלך לי, רגע,
                            אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                            בלילה בים ני שומע קולות
                            תיקח את המיקרופון ככה נכון
                            עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                            תהיה עומר אדם תביא תמליון
                            פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                            קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                            זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                            ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                            איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                            תשמע תשירים שהוא שר
                            נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                            עושה הופעות, זה מותר?
                            אולי הוא מוכשר
                            אבל בא תשמע מה הוא אמר
                            בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                            ה' אני אוהב אותך
                            הגלים מאיימים עליי
                            וממשיך לחפש אותך
                            איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                            מחפש את ירושלים
                            אני לא גוף אני נשמה
                            אנ'לא גוף אני נשמה
                            רק נשמה

                            באמת אני רק נשמה
                            וחוץ ממני וממך אין עולם
                            והסירה היא מטלטלת בלב ים
                            אתה מחזיק לי את היד
                            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                            אתה מלטף ומנשק אותי גם
                            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                            על כל רגע אמונה

                            סי פארט:
                            על כל רגע אמונה, שלי
                            על כל רגע אמונה, שלי, שלי

                            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                            (יובל סטופל)❣️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • פ מנותק
                              פ מנותק
                              פלוניתוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1434

                              פשוט שיר מוששששששששש

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1435

                                יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נעמי ה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1436

                                  @דוד-33
                                  של חנן בן ארי?

                                  דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נעמי ה

                                    @דוד-33
                                    של חנן בן ארי?

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1437

                                    @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נעמי ה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                      #1438

                                      @דוד-33 מילות השיר:
                                      בכל יום ויום בת קול יוצאת ואומרת כל העולם כולו ניזון בשביל חנינא בני וחנינא בני דיו בקב חרובים מערב שבת לערב שבת, חנינא מיין קינד, חנינל'ה...
                                      יכול להיות שזה המילים?
                                      אני פשוט לא מכירה את השיר...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יוסיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1439

                                        יש מצב למילים מהדיסק החדש של חנן בן ארי?

                                        רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יוסיה

                                          יש מצב למילים מהדיסק החדש של חנן בן ארי?

                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורטר מנותק
                                          רות רפפורט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1440

                                          @יוסיה איזה שיר

                                          "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                          תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                          (אני)

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול