דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.9k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    shin
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1423

    @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
    אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
    לא בערבית !! ולא בתרגום
    אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
    הייא הייא וכו'..

    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
    https://www.youtube.com/@ishaishin

    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • S shin

      @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
      אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
      לא בערבית !! ולא בתרגום
      אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
      הייא הייא וכו'..

      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיהא מנותק
      איציק דדיה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1424

      @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • רוני     . 3ר מנותק
        רוני     . 3ר מנותק
        רוני . 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1425

        הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
        תודה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ortalO ortal

          @רוני-3

          Nissim Black & Levi Robin Lifted

          I've been down
          I've been twisted
          Oh lord, get me lifted
          So many battle on the home front
          I think I'm goona need a backup
          Every time I think I've got it
          Then I seem to stumble backwards
          So many surprises when you rise
          The little things become so giant
          Confusion takes ahold of me
          Than I forget who I am
          But I dont forget who's I am
          I need restoration
          Hangin on for dear life
          Thinking how a could escape here
          I've been endowed with great fear
          Picking up pieces from my pieces
          I've been shattered many times
          Than they wonder why I'm sleepless
          But please don't leave me speechless
          And my my prayers always reach this
          I can move mountains when I speak to you
          No matter how far the jump I leap to you
          Can't keep me from you
          I've been down
          I've been twisted
          Oh lord, get me lifted
          I look for the stars
          When there's no limit
          Oh lord, get me lifted
          Yeh
          The hardest thing to deal with
          Is to move without fellings

          רוני     . 3ר מנותק
          רוני     . 3ר מנותק
          רוני . 3
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1426

          @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @רוני-3

          Nissim Black & Levi Robin Lifted

          I've been down
          I've been twisted
          Oh lord, get me lifted
          So many battle on the home front
          I think I'm goona need a backup
          Every time I think I've got it
          Then I seem to stumble backwards
          So many surprises when you rise
          The little things become so giant
          Confusion takes ahold of me
          Than I forget who I am
          But I dont forget who's I am
          I need restoration
          Hangin on for dear life
          Thinking how a could escape here
          I've been endowed with great fear
          Picking up pieces from my pieces
          I've been shattered many times
          Than they wonder why I'm sleepless
          But please don't leave me speechless
          And my my prayers always reach this
          I can move mountains when I speak to you
          No matter how far the jump I leap to you
          Can't keep me from you
          I've been down
          I've been twisted
          Oh lord, get me lifted
          I look for the stars
          When there's no limit
          Oh lord, get me lifted
          Yeh
          The hardest thing to deal with
          Is to move without fellings

          תודה אבל זה לא המילים

          ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיהא מנותק
            איציק דדיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1427

            אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

            אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • איציק דדיהא איציק דדיה

              אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

              אלישא מנותק
              אלישא מנותק
              אליש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1428

              @איציק-דדיה
              המזל נופל כמו גשם
              לא תדע עד שתצליח
              כשהזמן יושב כמו עצם
              גם הפחד לא מרוויח
              ושוב אתה קצת מסובך
              חוזר מעוד יום לא מוצלח
              שואל מה לא עשית בסדר
              ושוב יורד הבטחון 24 בשעון
              הכל תקוע שקט בחדר

              כל הלילה
              מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
              אתה רוצה לעוף רוצה לעוף למעלה
              זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
              אתה רוצה לעוף

              יש שעות אתה בורח
              לשיחות עם השמיים
              מכוון עד לירח
              ועוצם את העיניים
              זורק את כל ההיגיון
              פתאום נופל האסימון
              שכל הזמן היית בסדר
              פשוט רצית קצת לחלום
              להיות שלם בסוף היום
              היה אבל ראית מעבר

              כל הלילה
              מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
              אתה רוצה לעוף רוצה לעוף
              למעלה זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
              אתה רוצה לעוף

              יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • רוני     . 3ר רוני . 3

                @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @רוני-3

                Nissim Black & Levi Robin Lifted

                I've been down
                I've been twisted
                Oh lord, get me lifted
                So many battle on the home front
                I think I'm goona need a backup
                Every time I think I've got it
                Then I seem to stumble backwards
                So many surprises when you rise
                The little things become so giant
                Confusion takes ahold of me
                Than I forget who I am
                But I dont forget who's I am
                I need restoration
                Hangin on for dear life
                Thinking how a could escape here
                I've been endowed with great fear
                Picking up pieces from my pieces
                I've been shattered many times
                Than they wonder why I'm sleepless
                But please don't leave me speechless
                And my my prayers always reach this
                I can move mountains when I speak to you
                No matter how far the jump I leap to you
                Can't keep me from you
                I've been down
                I've been twisted
                Oh lord, get me lifted
                I look for the stars
                When there's no limit
                Oh lord, get me lifted
                Yeh
                The hardest thing to deal with
                Is to move without fellings

                תודה אבל זה לא המילים

                ortalO מנותק
                ortalO מנותק
                ortal
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
                #1429

                @רוני-3 אנסה לבדוק שוב... את/ה יכול/ה אולי להקפיץ את השיר הזה ולתייג אותי בנושא שלו... שאדע למה את/ה מתכוונ/ת.

                כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                😍Love everyone all the time🥰

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • רוני     . 3ר מנותק
                  רוני     . 3ר מנותק
                  רוני . 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1430

                  __ניסים_בלאק___Fired_Up___מקורי(1).mp3

                  @ortal
                  זה השיר המדובר קוראים לו גם באגלית fired up
                  תודה רבה !!!!!!!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תמית מנותק
                    תמית מנותק
                    תמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1431

                    שלום
                    אשמח לקבל את המילים לשיר של
                    שלום למר
                    אמר ר יוחנן
                    תודה

                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תמית תמי

                      שלום
                      אשמח לקבל את המילים לשיר של
                      שלום למר
                      אמר ר יוחנן
                      תודה

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1432

                      @תמי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      שלום
                      אשמח לקבל את המילים לשיר של
                      שלום למר
                      אמר ר יוחנן
                      תודה

                      אמר רבי יוחנן בכל מקום שאתה מוצא גדולתו של הקדוש ברוך הוא
                      אמר רבי יוחנן שם אתה מוצא ענותנותו של הקדוש ברוך הוא

                      פאר די וועלט, פאר די גאנצע וועלט,
                      ביסטו א מלך, א מלך, א מלך, אליין,
                      און פאר מיר,
                      אבער פאר מיר,
                      ביסטו א טאטע, א טאטע,
                      טאטעניו מיין.

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ר מנותק
                        ר מנותק
                        רוחלה כהן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1433

                        @פלוניתוש
                        תראה לי את הדרך הביתה
                        יודע שת'ה פה אבל אבא
                        תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                        למה?!
                        שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                        אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                        מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                        תמשיך להאמין בי!
                        אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                        מרגיש שיורים בי,
                        חצים, תמיד משטים בי,
                        אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                        ואני מאמין כי,
                        אתה שחונן דעת לאנשים
                        ומלמד לאנוש בינה
                        תלמד תי' אולי נוסחה
                        איך מבטלים את הרע
                        צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                        אני לא מסוגל לבד
                        אנלא גוף אני נשמה
                        ה' אני חלק ממך
                        רחם עליי בקשה כי
                        פזמון:
                        באמת אני רק נשמה
                        וחוץ ממני וממך אין עולם
                        והסירה היא מטלטלת בלב ים
                        אתה מחזיק לי את היד
                        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                        אתה מלטף ומנשק אותי גם
                        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                        על כל רגע אמונה

                        שוב בא לילה, שוב בא קור
                        שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                        תן לי אור! קר לי, בא
                        אל תלך לי, רגע,
                        אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                        בלילה בים ני שומע קולות
                        תיקח את המיקרופון ככה נכון
                        עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                        תהיה עומר אדם תביא תמליון
                        פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                        קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                        זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                        ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                        איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                        תשמע תשירים שהוא שר
                        נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                        עושה הופעות, זה מותר?
                        אולי הוא מוכשר
                        אבל בא תשמע מה הוא אמר
                        בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                        ה' אני אוהב אותך
                        הגלים מאיימים עליי
                        וממשיך לחפש אותך
                        איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                        מחפש את ירושלים
                        אני לא גוף אני נשמה
                        אנ'לא גוף אני נשמה
                        רק נשמה

                        באמת אני רק נשמה
                        וחוץ ממני וממך אין עולם
                        והסירה היא מטלטלת בלב ים
                        אתה מחזיק לי את היד
                        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                        אתה מלטף ומנשק אותי גם
                        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                        על כל רגע אמונה

                        סי פארט:
                        על כל רגע אמונה, שלי
                        על כל רגע אמונה, שלי, שלי

                        שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                        (יובל סטופל)❣️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • פ מנותק
                          פ מנותק
                          פלוניתוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1434

                          פשוט שיר מוששששששששש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד מנותק
                            דוד 33ד מנותק
                            דוד 33
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1435

                            יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד דוד 33

                              יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נעמי ה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1436

                              @דוד-33
                              של חנן בן ארי?

                              דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נעמי ה

                                @דוד-33
                                של חנן בן ארי?

                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33ד מנותק
                                דוד 33
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1437

                                @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דוד 33ד דוד 33

                                  @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נעמי ה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                  #1438

                                  @דוד-33 מילות השיר:
                                  בכל יום ויום בת קול יוצאת ואומרת כל העולם כולו ניזון בשביל חנינא בני וחנינא בני דיו בקב חרובים מערב שבת לערב שבת, חנינא מיין קינד, חנינל'ה...
                                  יכול להיות שזה המילים?
                                  אני פשוט לא מכירה את השיר...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוסיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1439

                                    יש מצב למילים מהדיסק החדש של חנן בן ארי?

                                    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יוסיה

                                      יש מצב למילים מהדיסק החדש של חנן בן ארי?

                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1440

                                      @יוסיה איזה שיר

                                      "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                      (אני)

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רות רפפורטר רות רפפורט

                                        @יוסיה איזה שיר

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יוסיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1441

                                        @רות-רפפורט כל השירים

                                        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יוסיה

                                          @רות-רפפורט כל השירים

                                          אלישא מנותק
                                          אלישא מנותק
                                          אליש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                          #1442

                                          @יוסיה אחד עד עשר:

                                          בחלומי נרדם על הגה
                                          ומתעורר בבהלה
                                          המון המון לילות כאלה
                                          אבל ממשיך כי אין ברירה

                                          ובאמת כבר לא יודע
                                          לאן הכביש הזה מוליך
                                          מדליק ת׳רדיו ושומע
                                          פוליטיקאי עצבני

                                          וזה שידור חוזר, שלוש בלילה
                                          שידור חוזר, כי אין חדש
                                          האגו שולט גם בציון גם ברמאללה
                                          רואים קרוב רואים מטושטש

                                          ואם אתה אחד
                                          איך ספרתי עד עשר?
                                          זה שוב ושוב אני במבוך המראות
                                          כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                                          רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיות

                                          או או או או או...

                                          פוחד להתמכר לכתר
                                          לשד הבלתי מנוצח
                                          לגמור לבד, לחיות בשקר
                                          פוחד למות, להשכח

                                          לא נבואה דרשתי, לא נירוונה
                                          לא לדבר גבוהה-גבוהה
                                          רק לשבת עם השבט
                                          ולנשום את פרדס חנה
                                          ביקשתי לנו אהבה

                                          ואם הכל אחד
                                          איך ספרתי עד עשר?
                                          זה שוב ושוב אני במבוך המראות
                                          כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                                          רוצה רק לנסות ולטעות ולחיות

                                          או או או או או...

                                          בחלומי אני נוסע
                                          ושוב ההגה בין ידיי
                                          מדליק ת׳רדיו ושומע
                                          קול המון כקול שקי

                                          ושוב בחירות אבל עוד לא בחרתי
                                          כי אין למי ואין למה
                                          אם אני לא המושל על המשל אליו נמשלתי
                                          אז מי ימציא לי נחמה?

                                          ושוב הכל אחד
                                          ושוב הכל עשר
                                          ושוב ושוב אני במבוך המראות
                                          כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                                          רוצה רק לנסות ולטעות ולחיות

                                          או או או או או…

                                          ושוב ושוב אני מבוך המראות
                                          כבר לא מחפש מילים שיתנו לזה שכל
                                          רוצה רק לאהוב ולרקוד ולחיות

                                          או או או או או…

                                          אחריך:

                                          אחד האם שומע
                                          איך אני שוב לא נרדם
                                          אומרים שאתה מלך
                                          אז אולי תרד לעם
                                          אתה זוכר לילות בוואדי עם גיטרה
                                          הייתי שר לך ת׳לב שלי עכשיו מה

                                          כבר אין לי קול לצעוק אייכה
                                          הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                                          ואין לזה שום טעם בלעדיך
                                          אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                                          ונשארתי רק אני

                                          כל נבואות הזעם התגשמו בי כמובן
                                          גם בן המלך לא מצא מקום על השולחן
                                          וזה לא סוף כי אין שום סוף אבל קיוויתי
                                          שתרפא אותי גם כשכבר לא ניסיתי

                                          כבר אין לי קול לצעוק אייכה
                                          הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                                          ואין לזה שום טעם בלעדיך
                                          אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                                          ונשארתי רק אני

                                          כבר אין לי קול לצעוק אייכה
                                          הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                                          ואין לזה שום טעם בלעדיך
                                          אני לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                                          ונשארתי

                                          הייתי מת עכשיו ללכת אחריך במדבר
                                          ואין לזה שום טעם בלעדיך
                                          אנ׳לא זוכר מתי אבדו לי עקבותיך
                                          ונשארתי רק אני

                                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול