דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פלוס פלוספ פלוס פלוס

    היי
    אשמח למילים של השיר
    Tatty my king
    תודהה רבה ולילט

    אביגיל 1א מנותק
    אביגיל 1א מנותק
    אביגיל 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
    #1419

    @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    היי
    אשמח למילים של השיר
    Tatty my king
    תודהה רבה ולילט

    נאמר לי לדבר איתך, ה'
    I was told to speak to You, Hashem

    אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
    Maybe You can tell me who I am

    הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
    I've been lost too long to know where I belong

    בסוף
    In the end

    התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
    My only hope is that You'll hold my hand
    איך אני אמור לראות את הדרך שלך
    How am I supposed to see Your path

    עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
    With so many questions I have to ask

    עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
    Now I'm standing here alone I'm losing hope

    ובסוף
    And in the end

    הדמעות שלי זולגות אליך ה'
    My tears are falling to You Hashem
    טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
    Tatty my King, Father I plead

    לעולם אל תשחרר אותי
    Don't ever let ever let go of me

    אי פעם הרפה ממני
    Ever let ever let go of me
    אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
    So Tatty my King, Father I plead

    לעולם אל תשחרר אותי
    Don't ever let ever let go of me

    אי פעם הרפה ממני
    Ever let ever let go of me
    אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
    I need you to realize that I'm lost in my life

    אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
    So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
    טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
    Tatty my King, Father I plead

    לעולם אל תשחרר אותי
    Don't ever let ever let go of me

    אי פעם הרפה ממני
    Ever let ever let go of me
    אני כאן כדי לדבר איתך ה'
    I am here to speak with You Hashem

    מתחיל לראות עכשיו מי אני
    Starting to see now who I am

    הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
    I've been lost before I know but here I stand

    מחזיק את היד שלך
    Holding Your hand

    לקחת חלק בתוכנית שלך
    Taking a part in Your plan
    ועכשיו אני צועד בשבילך
    And now I'm walking down Your path

    אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
    Even with the questions I have to ask

    זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
    It gives me hope to know that I belong

    בסוף
    In the end

    אני אושיט לך יד ואקח את ידך
    I'll reach out for you and take Your hand
    טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
    Tatty my King, Father I plead

    לעולם אל תשחרר אותי
    Don't ever let ever let go of me

    אי פעם הרפה ממני
    Ever let ever let go of me
    אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
    So Tatty my King, Father I plead

    לעולם אל תשחרר אותי
    Don't ever let ever let go of me

    אי פעם הרפה ממני
    Ever let ever let go of me
    אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
    I'm starting to realize that you've held me so tight

    ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
    And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
    טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
    Tatty my King, Father I plead

    אל תיתן לעולם לשחרר אותי
    Don't never let ever let go of me

    לעולם אל תשחרר אותי
    Never let ever let go of me
    אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
    So Tatty my King, Father I plead

    אל תיתן לעולם לשחרר אותי
    Don't never let ever let go of me

    לעולם אל תשחרר אותי
    Never let ever let go of me

    Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • רוני     . 3ר רוני . 3

      הי
      יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
      דחחוף ממש
      תודה !

      ortalO מנותק
      ortalO מנותק
      ortal
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1420

      @רוני-3

      Nissim Black & Levi Robin Lifted

      I've been down
      I've been twisted
      Oh lord, get me lifted
      So many battle on the home front
      I think I'm goona need a backup
      Every time I think I've got it
      Then I seem to stumble backwards
      So many surprises when you rise
      The little things become so giant
      Confusion takes ahold of me
      Than I forget who I am
      But I dont forget who's I am
      I need restoration
      Hangin on for dear life
      Thinking how a could escape here
      I've been endowed with great fear
      Picking up pieces from my pieces
      I've been shattered many times
      Than they wonder why I'm sleepless
      But please don't leave me speechless
      And my my prayers always reach this
      I can move mountains when I speak to you
      No matter how far the jump I leap to you
      Can't keep me from you
      I've been down
      I've been twisted
      Oh lord, get me lifted
      I look for the stars
      When there's no limit
      Oh lord, get me lifted
      Yeh
      The hardest thing to deal with
      Is to move without fellings

      כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
      כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
      😍Love everyone all the time🥰

      רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
      • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
      • צ מנותק
        צ מנותק
        צוציק
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1421

        אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

        תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

        אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • צ צוציק

          אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

          אלישא מנותק
          אלישא מנותק
          אליש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1422

          @צוציק
          אויש כמה התאכזבתי
          אויש כמה זה כאב לי
          אויש איך זה בא פתאום

          אויש איך הלב נשבר לי
          אויש זה בום גם אם לא בא לי
          אויש גם זה יעבור

          תכלס נזכר בלונה פארק
          פעם מערת אימים
          פעם רכבת הרים
          מחזיק חזק בחגורה
          שומר על נפש רגועה

          העולם לפני ואחרי שעשית טעות

          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

          יש הספקתי את האוטובוס
          יש הבנק שלי בפלוס
          יש רוכב לי על הסוס

          יש הכל כל כך זורם לי
          יש הבוס כבר לא מציק לי
          יש האור הזה נדלק

          תכלס נזכר בלונה פארק
          פעם מערת אימים
          פעם רכבת הרים
          מחזיק חזק בחגורה
          שומר על נפש רגועה

          העולם לפני ואחרי שעשית טעות

          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
          לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

          אין לי חשק לקום
          אין לי חשק לכלום
          אין
          אין לי גם מצפון

          בסוף היום גם אם היה מפחיד
          חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
          כי תכלס
          נזכר רק מדברים טובים
          פעם מערת אימים
          פעם רכבת הרים
          מחזיק חזק בחגורה
          שומר על נפש רגועה

          החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • S מנותק
            S מנותק
            shin
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1423

            @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
            אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
            לא בערבית !! ולא בתרגום
            אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
            הייא הייא וכו'..

            לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
            https://www.youtube.com/@ishaishin

            איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S shin

              @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
              אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
              לא בערבית !! ולא בתרגום
              אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
              הייא הייא וכו'..

              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1424

              @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • רוני     . 3ר מנותק
                רוני     . 3ר מנותק
                רוני . 3
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1425

                הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
                תודה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ortalO ortal

                  @רוני-3

                  Nissim Black & Levi Robin Lifted

                  I've been down
                  I've been twisted
                  Oh lord, get me lifted
                  So many battle on the home front
                  I think I'm goona need a backup
                  Every time I think I've got it
                  Then I seem to stumble backwards
                  So many surprises when you rise
                  The little things become so giant
                  Confusion takes ahold of me
                  Than I forget who I am
                  But I dont forget who's I am
                  I need restoration
                  Hangin on for dear life
                  Thinking how a could escape here
                  I've been endowed with great fear
                  Picking up pieces from my pieces
                  I've been shattered many times
                  Than they wonder why I'm sleepless
                  But please don't leave me speechless
                  And my my prayers always reach this
                  I can move mountains when I speak to you
                  No matter how far the jump I leap to you
                  Can't keep me from you
                  I've been down
                  I've been twisted
                  Oh lord, get me lifted
                  I look for the stars
                  When there's no limit
                  Oh lord, get me lifted
                  Yeh
                  The hardest thing to deal with
                  Is to move without fellings

                  רוני     . 3ר מנותק
                  רוני     . 3ר מנותק
                  רוני . 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1426

                  @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  @רוני-3

                  Nissim Black & Levi Robin Lifted

                  I've been down
                  I've been twisted
                  Oh lord, get me lifted
                  So many battle on the home front
                  I think I'm goona need a backup
                  Every time I think I've got it
                  Then I seem to stumble backwards
                  So many surprises when you rise
                  The little things become so giant
                  Confusion takes ahold of me
                  Than I forget who I am
                  But I dont forget who's I am
                  I need restoration
                  Hangin on for dear life
                  Thinking how a could escape here
                  I've been endowed with great fear
                  Picking up pieces from my pieces
                  I've been shattered many times
                  Than they wonder why I'm sleepless
                  But please don't leave me speechless
                  And my my prayers always reach this
                  I can move mountains when I speak to you
                  No matter how far the jump I leap to you
                  Can't keep me from you
                  I've been down
                  I've been twisted
                  Oh lord, get me lifted
                  I look for the stars
                  When there's no limit
                  Oh lord, get me lifted
                  Yeh
                  The hardest thing to deal with
                  Is to move without fellings

                  תודה אבל זה לא המילים

                  ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיהא מנותק
                    איציק דדיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1427

                    אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                    אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • איציק דדיהא איציק דדיה

                      אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                      אלישא מנותק
                      אלישא מנותק
                      אליש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1428

                      @איציק-דדיה
                      המזל נופל כמו גשם
                      לא תדע עד שתצליח
                      כשהזמן יושב כמו עצם
                      גם הפחד לא מרוויח
                      ושוב אתה קצת מסובך
                      חוזר מעוד יום לא מוצלח
                      שואל מה לא עשית בסדר
                      ושוב יורד הבטחון 24 בשעון
                      הכל תקוע שקט בחדר

                      כל הלילה
                      מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                      אתה רוצה לעוף רוצה לעוף למעלה
                      זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                      אתה רוצה לעוף

                      יש שעות אתה בורח
                      לשיחות עם השמיים
                      מכוון עד לירח
                      ועוצם את העיניים
                      זורק את כל ההיגיון
                      פתאום נופל האסימון
                      שכל הזמן היית בסדר
                      פשוט רצית קצת לחלום
                      להיות שלם בסוף היום
                      היה אבל ראית מעבר

                      כל הלילה
                      מטוסים עוברים הראש שלך טירוף
                      אתה רוצה לעוף רוצה לעוף
                      למעלה זה עושה לי פרפרים בתוך הגוף
                      אתה רוצה לעוף

                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • רוני     . 3ר רוני . 3

                        @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @רוני-3

                        Nissim Black & Levi Robin Lifted

                        I've been down
                        I've been twisted
                        Oh lord, get me lifted
                        So many battle on the home front
                        I think I'm goona need a backup
                        Every time I think I've got it
                        Then I seem to stumble backwards
                        So many surprises when you rise
                        The little things become so giant
                        Confusion takes ahold of me
                        Than I forget who I am
                        But I dont forget who's I am
                        I need restoration
                        Hangin on for dear life
                        Thinking how a could escape here
                        I've been endowed with great fear
                        Picking up pieces from my pieces
                        I've been shattered many times
                        Than they wonder why I'm sleepless
                        But please don't leave me speechless
                        And my my prayers always reach this
                        I can move mountains when I speak to you
                        No matter how far the jump I leap to you
                        Can't keep me from you
                        I've been down
                        I've been twisted
                        Oh lord, get me lifted
                        I look for the stars
                        When there's no limit
                        Oh lord, get me lifted
                        Yeh
                        The hardest thing to deal with
                        Is to move without fellings

                        תודה אבל זה לא המילים

                        ortalO מנותק
                        ortalO מנותק
                        ortal
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ortal
                        #1429

                        @רוני-3 אנסה לבדוק שוב... את/ה יכול/ה אולי להקפיץ את השיר הזה ולתייג אותי בנושא שלו... שאדע למה את/ה מתכוונ/ת.

                        כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                        כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                        😍Love everyone all the time🥰

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • רוני     . 3ר מנותק
                          רוני     . 3ר מנותק
                          רוני . 3
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1430

                          __ניסים_בלאק___Fired_Up___מקורי(1).mp3

                          @ortal
                          זה השיר המדובר קוראים לו גם באגלית fired up
                          תודה רבה !!!!!!!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תמית מנותק
                            תמית מנותק
                            תמי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1431

                            שלום
                            אשמח לקבל את המילים לשיר של
                            שלום למר
                            אמר ר יוחנן
                            תודה

                            מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תמית תמי

                              שלום
                              אשמח לקבל את המילים לשיר של
                              שלום למר
                              אמר ר יוחנן
                              תודה

                              מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1432

                              @תמי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              שלום
                              אשמח לקבל את המילים לשיר של
                              שלום למר
                              אמר ר יוחנן
                              תודה

                              אמר רבי יוחנן בכל מקום שאתה מוצא גדולתו של הקדוש ברוך הוא
                              אמר רבי יוחנן שם אתה מוצא ענותנותו של הקדוש ברוך הוא

                              פאר די וועלט, פאר די גאנצע וועלט,
                              ביסטו א מלך, א מלך, א מלך, אליין,
                              און פאר מיר,
                              אבער פאר מיר,
                              ביסטו א טאטע, א טאטע,
                              טאטעניו מיין.

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ר מנותק
                                ר מנותק
                                רוחלה כהן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1433

                                @פלוניתוש
                                תראה לי את הדרך הביתה
                                יודע שת'ה פה אבל אבא
                                תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                                למה?!
                                שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                                אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                                מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                                תמשיך להאמין בי!
                                אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                                מרגיש שיורים בי,
                                חצים, תמיד משטים בי,
                                אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                                ואני מאמין כי,
                                אתה שחונן דעת לאנשים
                                ומלמד לאנוש בינה
                                תלמד תי' אולי נוסחה
                                איך מבטלים את הרע
                                צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                                אני לא מסוגל לבד
                                אנלא גוף אני נשמה
                                ה' אני חלק ממך
                                רחם עליי בקשה כי
                                פזמון:
                                באמת אני רק נשמה
                                וחוץ ממני וממך אין עולם
                                והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                אתה מחזיק לי את היד
                                ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                על כל רגע אמונה

                                שוב בא לילה, שוב בא קור
                                שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                                תן לי אור! קר לי, בא
                                אל תלך לי, רגע,
                                אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                                בלילה בים ני שומע קולות
                                תיקח את המיקרופון ככה נכון
                                עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                                תהיה עומר אדם תביא תמליון
                                פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                                קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                                זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                                ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                                איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                                תשמע תשירים שהוא שר
                                נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                                עושה הופעות, זה מותר?
                                אולי הוא מוכשר
                                אבל בא תשמע מה הוא אמר
                                בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                                ה' אני אוהב אותך
                                הגלים מאיימים עליי
                                וממשיך לחפש אותך
                                איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                                מחפש את ירושלים
                                אני לא גוף אני נשמה
                                אנ'לא גוף אני נשמה
                                רק נשמה

                                באמת אני רק נשמה
                                וחוץ ממני וממך אין עולם
                                והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                אתה מחזיק לי את היד
                                ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                על כל רגע אמונה

                                סי פארט:
                                על כל רגע אמונה, שלי
                                על כל רגע אמונה, שלי, שלי

                                שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                                (יובל סטופל)❣️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • פ מנותק
                                  פ מנותק
                                  פלוניתוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1434

                                  פשוט שיר מוששששששששש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1435

                                    יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דוד 33ד דוד 33

                                      יש למישהו את המילים של השיר 'חנינא'?

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נעמי ה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1436

                                      @דוד-33
                                      של חנן בן ארי?

                                      דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נעמי ה

                                        @דוד-33
                                        של חנן בן ארי?

                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33ד מנותק
                                        דוד 33
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1437

                                        @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דוד 33ד דוד 33

                                          @נעמי-ה לא, של אהרל'ה סאמעט

                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נעמי ה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                          #1438

                                          @דוד-33 מילות השיר:
                                          בכל יום ויום בת קול יוצאת ואומרת כל העולם כולו ניזון בשביל חנינא בני וחנינא בני דיו בקב חרובים מערב שבת לערב שבת, חנינא מיין קינד, חנינל'ה...
                                          יכול להיות שזה המילים?
                                          אני פשוט לא מכירה את השיר...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול