דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

    יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

    ארי רוזנבלטא מנותק
    ארי רוזנבלטא מנותק
    ארי רוזנבלט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1408

    @חיה-במקרנצ-יק-0
    יום ועוד יום בלופ הזה
    מזמן השלמת עם המציאות
    אולי קצת התמכרת לתחושה
    קרקע מוצקה ואדישות

    והפחד הזה שעובר בך
    ‏שקובר לך את כל החלומות
    ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
    בעיניים עייפות

    בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
    למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
    בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
    ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
    שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
    עכשיו הזמן שלך להתחיל
    הכל מהתחלה

    עכשיו הזמן שלך להתחיל
    הכל מהתחלה

    יום ועוד יום בלופ הזה
    כמעט שכחת בשביל מה
    בלב שלך הכל מרגיש אחרת
    אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

    ואותו הקול שמדבר עדיין
    מזכיר לך את כל החלומות
    הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

    בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
    למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
    בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
    ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
    שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
    עכשיו הזמן שלך להתחיל
    הכל מהתחלה

    עכשיו הזמן שלך להתחיל
    הכל מהתחלה

    די נמאס להתנצל
    נמאס לחכות הגב שלך עייף
    הלב כבול בשאלות
    ואם מישהו שואל
    אז הלכת רחוק עם האמת שלך

    די נמאס להתרגל
    נמאס לחכות
    יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
    ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
    עם האמת שלך

    הכל מהתחלה.

    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • M מנותק
      M מנותק
      mykly64
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
      #1409

      אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

      אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • M mykly64

        אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

        אלישא מנותק
        אלישא מנותק
        אליש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1410

        @mykly64
        לחיצה אחת רכה
        משאירה מחסנית ריקה
        ניצחתי את האויב
        כך לפחות אני חושב
        צעד אחד להסתכל
        לגלות כמה זה מתסכל
        מקווה שזה לא קורה
        שתכף אתעורר
        מנסה למשוך אחור
        את המציאות לא לשבור
        אלה לא הכדורים
        זה לא הדם על הפנים
        חשבתי על ניצחון
        איבדתי לרגע הגיון
        שהעולם סביבי התהפך
        זה יצא לי מהפה
        פזמון: כמה לא ידעתי
        כמה לא הבנתי
        שהנשק הזה הכי אלים
        מודה שיריתי
        אבל לא התכוונתי
        אני חייל
        חייל של מילים.
        דרך אחרת לבחור
        בכל שביל חסר קצת אור
        דמעות מושכות אותי
        מלוחות על הפצעים
        ניסיתי כבר דיכאון
        ניסיתי ללכת לישון
        לא אני לא ישן
        לא יודע איך לתקן
        כמה לא ידעתי
        כמה לא הבנתי
        שהנשק הזה הכי אלים
        מודה שיריתי
        אבל לא התכוונתי
        אני חייל
        חייל של מילים.

        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

        M תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אלישא אליש

          @mykly64
          לחיצה אחת רכה
          משאירה מחסנית ריקה
          ניצחתי את האויב
          כך לפחות אני חושב
          צעד אחד להסתכל
          לגלות כמה זה מתסכל
          מקווה שזה לא קורה
          שתכף אתעורר
          מנסה למשוך אחור
          את המציאות לא לשבור
          אלה לא הכדורים
          זה לא הדם על הפנים
          חשבתי על ניצחון
          איבדתי לרגע הגיון
          שהעולם סביבי התהפך
          זה יצא לי מהפה
          פזמון: כמה לא ידעתי
          כמה לא הבנתי
          שהנשק הזה הכי אלים
          מודה שיריתי
          אבל לא התכוונתי
          אני חייל
          חייל של מילים.
          דרך אחרת לבחור
          בכל שביל חסר קצת אור
          דמעות מושכות אותי
          מלוחות על הפצעים
          ניסיתי כבר דיכאון
          ניסיתי ללכת לישון
          לא אני לא ישן
          לא יודע איך לתקן
          כמה לא ידעתי
          כמה לא הבנתי
          שהנשק הזה הכי אלים
          מודה שיריתי
          אבל לא התכוונתי
          אני חייל
          חייל של מילים.

          M מנותק
          M מנותק
          mykly64
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1411
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פלוס פלוספ מנותק
            פלוס פלוספ מנותק
            פלוס פלוס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1412

            היי
            אשמח למילים של השיר
            Tatty my king
            תודהה רבה ולילט

            יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • פלוס פלוספ פלוס פלוס

              היי
              אשמח למילים של השיר
              Tatty my king
              תודהה רבה ולילט

              יואלי דיקמןי מנותק
              יואלי דיקמןי מנותק
              יואלי דיקמן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1413

              @פלוס-פלוס של מי השיר?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1414

                אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                שירה מעומק הנשמה

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברוריהב ברוריה

                  אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  ציפה קלאסיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1415

                  @ברוריה
                  קם בבוקר אומר מודה אני
                  לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                  עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                  מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                  בעולם הזה אני מרגיש לבד
                  תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                  חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                  אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                  פזמון:
                  עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                  רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                  רוצה רק אותך להבין גדולתך
                  אז תתן לי סימן.

                  בית ב:
                  ואנשים אומרים עזוב שטויות
                  הכל זה משמים בשבילם
                  זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                  הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                  כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                  אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                  אני חוזר הלוך ושוב
                  ובדרך אני גם נשבר.

                  פזמון:
                  עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                  רוצה רק אותך להבין גדולתך
                  אז תתן לי סימן.

                  "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                  תהיו נחמדים,

                  תמיד!"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • רוני     . 3ר מנותק
                    רוני     . 3ר מנותק
                    רוני . 3
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1416

                    הי
                    יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                    דחחוף ממש
                    תודה !

                    אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • רוני     . 3ר רוני . 3

                      הי
                      יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                      דחחוף ממש
                      תודה !

                      אלישא מנותק
                      אלישא מנותק
                      אליש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                      #1417

                      @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                      לא מצאתי את המילים.
                      בהצלחה

                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                      שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אלישא אליש

                        @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                        לא מצאתי את המילים.
                        בהצלחה

                        שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1418

                        @אליש
                        השיר החדש שלו
                        Fired Up- בוער

                        אפילו הכוכבים
                        צריכים חשכה,
                        כדי לזרוח.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                          היי
                          אשמח למילים של השיר
                          Tatty my king
                          תודהה רבה ולילט

                          אביגיל 1א מנותק
                          אביגיל 1א מנותק
                          אביגיל 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                          #1419

                          @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          היי
                          אשמח למילים של השיר
                          Tatty my king
                          תודהה רבה ולילט

                          נאמר לי לדבר איתך, ה'
                          I was told to speak to You, Hashem

                          אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                          Maybe You can tell me who I am

                          הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                          I've been lost too long to know where I belong

                          בסוף
                          In the end

                          התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                          My only hope is that You'll hold my hand
                          איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                          How am I supposed to see Your path

                          עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                          With so many questions I have to ask

                          עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                          Now I'm standing here alone I'm losing hope

                          ובסוף
                          And in the end

                          הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                          My tears are falling to You Hashem
                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                          Tatty my King, Father I plead

                          לעולם אל תשחרר אותי
                          Don't ever let ever let go of me

                          אי פעם הרפה ממני
                          Ever let ever let go of me
                          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                          So Tatty my King, Father I plead

                          לעולם אל תשחרר אותי
                          Don't ever let ever let go of me

                          אי פעם הרפה ממני
                          Ever let ever let go of me
                          אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                          I need you to realize that I'm lost in my life

                          אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                          So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                          Tatty my King, Father I plead

                          לעולם אל תשחרר אותי
                          Don't ever let ever let go of me

                          אי פעם הרפה ממני
                          Ever let ever let go of me
                          אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                          I am here to speak with You Hashem

                          מתחיל לראות עכשיו מי אני
                          Starting to see now who I am

                          הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                          I've been lost before I know but here I stand

                          מחזיק את היד שלך
                          Holding Your hand

                          לקחת חלק בתוכנית שלך
                          Taking a part in Your plan
                          ועכשיו אני צועד בשבילך
                          And now I'm walking down Your path

                          אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                          Even with the questions I have to ask

                          זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                          It gives me hope to know that I belong

                          בסוף
                          In the end

                          אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                          I'll reach out for you and take Your hand
                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                          Tatty my King, Father I plead

                          לעולם אל תשחרר אותי
                          Don't ever let ever let go of me

                          אי פעם הרפה ממני
                          Ever let ever let go of me
                          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                          So Tatty my King, Father I plead

                          לעולם אל תשחרר אותי
                          Don't ever let ever let go of me

                          אי פעם הרפה ממני
                          Ever let ever let go of me
                          אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                          I'm starting to realize that you've held me so tight

                          ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                          And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                          Tatty my King, Father I plead

                          אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                          Don't never let ever let go of me

                          לעולם אל תשחרר אותי
                          Never let ever let go of me
                          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                          So Tatty my King, Father I plead

                          אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                          Don't never let ever let go of me

                          לעולם אל תשחרר אותי
                          Never let ever let go of me

                          Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • רוני     . 3ר רוני . 3

                            הי
                            יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                            דחחוף ממש
                            תודה !

                            ortalO מנותק
                            ortalO מנותק
                            ortal
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1420

                            @רוני-3

                            Nissim Black & Levi Robin Lifted

                            I've been down
                            I've been twisted
                            Oh lord, get me lifted
                            So many battle on the home front
                            I think I'm goona need a backup
                            Every time I think I've got it
                            Then I seem to stumble backwards
                            So many surprises when you rise
                            The little things become so giant
                            Confusion takes ahold of me
                            Than I forget who I am
                            But I dont forget who's I am
                            I need restoration
                            Hangin on for dear life
                            Thinking how a could escape here
                            I've been endowed with great fear
                            Picking up pieces from my pieces
                            I've been shattered many times
                            Than they wonder why I'm sleepless
                            But please don't leave me speechless
                            And my my prayers always reach this
                            I can move mountains when I speak to you
                            No matter how far the jump I leap to you
                            Can't keep me from you
                            I've been down
                            I've been twisted
                            Oh lord, get me lifted
                            I look for the stars
                            When there's no limit
                            Oh lord, get me lifted
                            Yeh
                            The hardest thing to deal with
                            Is to move without fellings

                            כשאתה שמח - אתה נהנה מהמוזיקה,
                            כשאתה עצוב – אתה מבין את המילים.
                            😍Love everyone all the time🥰

                            רוני     . 3ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
                            • כ.פ.כ כ.פ. התייחס לנושא זה ב
                            • צ מנותק
                              צ מנותק
                              צוציק
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1421

                              אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                              תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                              אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צ צוציק

                                אם אפשר בבקשה את המילים של לונה פארק של נותי ליברמן

                                אלישא מנותק
                                אלישא מנותק
                                אליש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1422

                                @צוציק
                                אויש כמה התאכזבתי
                                אויש כמה זה כאב לי
                                אויש איך זה בא פתאום

                                אויש איך הלב נשבר לי
                                אויש זה בום גם אם לא בא לי
                                אויש גם זה יעבור

                                תכלס נזכר בלונה פארק
                                פעם מערת אימים
                                פעם רכבת הרים
                                מחזיק חזק בחגורה
                                שומר על נפש רגועה

                                העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                יש הספקתי את האוטובוס
                                יש הבנק שלי בפלוס
                                יש רוכב לי על הסוס

                                יש הכל כל כך זורם לי
                                יש הבוס כבר לא מציק לי
                                יש האור הזה נדלק

                                תכלס נזכר בלונה פארק
                                פעם מערת אימים
                                פעם רכבת הרים
                                מחזיק חזק בחגורה
                                שומר על נפש רגועה

                                העולם לפני ואחרי שעשית טעות

                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה
                                לונה לונה לונה לונה לונה לונהנה

                                אין לי חשק לקום
                                אין לי חשק לכלום
                                אין
                                אין לי גם מצפון

                                בסוף היום גם אם היה מפחיד
                                חוזר הביתה עם חיוך על הפנים
                                כי תכלס
                                נזכר רק מדברים טובים
                                פעם מערת אימים
                                פעם רכבת הרים
                                מחזיק חזק בחגורה
                                שומר על נפש רגועה

                                החיים לפני ואחרי שעשיתי טעות

                                יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • S מנותק
                                  S מנותק
                                  shin
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1423

                                  @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                  אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                  לא בערבית !! ולא בתרגום
                                  אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                  הייא הייא וכו'..

                                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                                  איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S shin

                                    @מרוקאים (אה.. אין קבוצה כזאת)
                                    אני צריך את המילים לשיר של חיים ישראל הייא הייא
                                    לא בערבית !! ולא בתרגום
                                    אלא כתובים בעברית אבל בשפה המרוקאית כדוגמת השם
                                    הייא הייא וכו'..

                                    איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיהא מנותק
                                    איציק דדיה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1424

                                    @shin קודם כל ממש אהבתי את הפתיח שלך ודבר שני לא נראה לי שיש למישהו את המילים כי כבר הרבה ביקשו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רוני     . 3ר מנותק
                                      רוני     . 3ר מנותק
                                      רוני . 3
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1425

                                      הי יש למישו את המילים לשיר בוער של ניסים בלאק דחוף ממש
                                      תודה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ortalO ortal

                                        @רוני-3

                                        Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                        I've been down
                                        I've been twisted
                                        Oh lord, get me lifted
                                        So many battle on the home front
                                        I think I'm goona need a backup
                                        Every time I think I've got it
                                        Then I seem to stumble backwards
                                        So many surprises when you rise
                                        The little things become so giant
                                        Confusion takes ahold of me
                                        Than I forget who I am
                                        But I dont forget who's I am
                                        I need restoration
                                        Hangin on for dear life
                                        Thinking how a could escape here
                                        I've been endowed with great fear
                                        Picking up pieces from my pieces
                                        I've been shattered many times
                                        Than they wonder why I'm sleepless
                                        But please don't leave me speechless
                                        And my my prayers always reach this
                                        I can move mountains when I speak to you
                                        No matter how far the jump I leap to you
                                        Can't keep me from you
                                        I've been down
                                        I've been twisted
                                        Oh lord, get me lifted
                                        I look for the stars
                                        When there's no limit
                                        Oh lord, get me lifted
                                        Yeh
                                        The hardest thing to deal with
                                        Is to move without fellings

                                        רוני     . 3ר מנותק
                                        רוני     . 3ר מנותק
                                        רוני . 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1426

                                        @ortal אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        @רוני-3

                                        Nissim Black & Levi Robin Lifted

                                        I've been down
                                        I've been twisted
                                        Oh lord, get me lifted
                                        So many battle on the home front
                                        I think I'm goona need a backup
                                        Every time I think I've got it
                                        Then I seem to stumble backwards
                                        So many surprises when you rise
                                        The little things become so giant
                                        Confusion takes ahold of me
                                        Than I forget who I am
                                        But I dont forget who's I am
                                        I need restoration
                                        Hangin on for dear life
                                        Thinking how a could escape here
                                        I've been endowed with great fear
                                        Picking up pieces from my pieces
                                        I've been shattered many times
                                        Than they wonder why I'm sleepless
                                        But please don't leave me speechless
                                        And my my prayers always reach this
                                        I can move mountains when I speak to you
                                        No matter how far the jump I leap to you
                                        Can't keep me from you
                                        I've been down
                                        I've been twisted
                                        Oh lord, get me lifted
                                        I look for the stars
                                        When there's no limit
                                        Oh lord, get me lifted
                                        Yeh
                                        The hardest thing to deal with
                                        Is to move without fellings

                                        תודה אבל זה לא המילים

                                        ortalO תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1427

                                          אפשר את המילים לשיר של מאיר גרין החדש?

                                          אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול