דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A achiayakovi

    יש מצב שמישהו מביא לי תרגום לעברית לשיר פרוק של איינהורן (לאידיש)
    יש אתר שמתרגם מאידיש אוליי
    תודה מראש

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
    #1394

    @achiayakovi

    מילים:

    אלקא די ליה יקר ורבותא
    פרוק ית ענך מפום אריותא

    כלל ישראל פלאגען
    שוין אזוי פיל יארען
    געוואלד! ואפיק ית עמך
    כלל ישראל פלאגען
    שוין אזוי פיל יארען
    געוואלד! מגו גלותא
    מיר זענען עמך די בחרת מכל אומיא

    ובתרגום: (טרנסלייט של גוגל + קצת משלי, גוגל פשוט תרגם לא לעניין כל כך)

    עם ישראל מוכה
    במשך כל כך הרבה שנים
    הצילו! ואתה תבוא אליי
    עם ישראל מוכה
    במשך כל כך הרבה שנים
    הצילו! מגוי גלותא
    אנחנו הבחירה שלך מכל אומיא.

    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4א מנותק
      אייל גלבוע 4
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1395

      מה המילים של השיר א,ב,ג של יעקב שוואקי??

      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

        מה המילים של השיר א,ב,ג של יעקב שוואקי??

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1396

        @אייל-גלבוע-4

        א” אִיז אֶמוּנָה”
        ,בּ” אִיז בִּטָחוֹן”
        ג” אִִיז גְאוּלָה”
        !א”, “בּ”, “ג” בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה”

        א, בּ, ג
        ,אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
        א, בּ, ג
        אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
        (x2)

        א, בּ, ג, א, בּ
        ,אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
        א, בּ, ג, א, בּ
        אֶמוּנָה אוּן בִּטָחוֹן בְּרעֶנְגְט
        (x2)

        געֶנוּג געֶוואַרְט
        ,שׁוין לאַנְג געֶוואַרְט
        יוּדעֶן אַלֶע שְׁרַייט

        בְּרעֶנְגְט בְּרעֶנְגְט
        בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה
        ,גֵייעֶן מִיר שׁוֹין אַהֵיים
        בְּרעֶנְגְט בְּרעֶנְגְט
        בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה
        ,גֵייעֶן מִיר שׁוֹין אַהֵיים
        א, בּ, ג בְּרעֶנְגְט
        בְּרעֶנְגְט דִי גְאוּלָה, אַיי אַיי אַיי
        (x2)

        ,אַיי אַיי אַיי
        …אַיי אַיי אַיי

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1397

          מה המילים של השיר במסתרים פיני איינהורן?

          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • איציק דדיהא איציק דדיה

            מה המילים של השיר במסתרים פיני איינהורן?

            כ.פ.כ מנותק
            כ.פ.כ מנותק
            כ.פ.
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1398

            @איציק-דדיה

            מקום יש לו
            להקדוש ברוך הוא
            שבוכה בו ומסתרים שמו
            (חגיגה ה' ע״ב)

            במסתרים
            תבכה נפשי
            ותרד עיני דמעה
            (ירמיהו י"ג י"ז)

            ווען הערסטי אויף צי וויינען?

            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • כ.פ.כ כ.פ.

              @achiayakovi

              מילים:

              אלקא די ליה יקר ורבותא
              פרוק ית ענך מפום אריותא

              כלל ישראל פלאגען
              שוין אזוי פיל יארען
              געוואלד! ואפיק ית עמך
              כלל ישראל פלאגען
              שוין אזוי פיל יארען
              געוואלד! מגו גלותא
              מיר זענען עמך די בחרת מכל אומיא

              ובתרגום: (טרנסלייט של גוגל + קצת משלי, גוגל פשוט תרגם לא לעניין כל כך)

              עם ישראל מוכה
              במשך כל כך הרבה שנים
              הצילו! ואתה תבוא אליי
              עם ישראל מוכה
              במשך כל כך הרבה שנים
              הצילו! מגוי גלותא
              אנחנו הבחירה שלך מכל אומיא.

              A מנותק
              A מנותק
              achiayakovi
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1399
              פוסט זה נמחק!
              איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A achiayakovi

                פוסט זה נמחק!

                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיהא מנותק
                איציק דדיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1400
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אולפניסט ברמה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1401

                  @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

                  כ.פ.כ אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אולפניסט ברמה

                    @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.כ מנותק
                    כ.פ.
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1402

                    @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
                    בכולופן הנה המילים:

                    קם בבוקר אומר מודה אני
                    לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                    עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                    מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                    בעולם הזה אני מרגיש לבד
                    תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                    חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                    אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                    פזמון:
                    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                    רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                    רוצה רק אותך להבין גדולתך
                    אז תתן לי סימן.

                    בית ב:
                    ואנשים אומרים עזוב שטויות
                    הכל זה משמים בשבילם
                    זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                    הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                    כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                    אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                    אני חוזר הלוך ושוב
                    ובדרך אני גם נשבר.

                    פזמון:
                    עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                    רוצה רק אותך להבין גדולתך
                    אז תתן לי סימן.

                    האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אולפניסט ברמה

                      @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

                      אביגיל 1א מנותק
                      אביגיל 1א מנותק
                      אביגיל 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1403
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • כ.פ.כ כ.פ.

                        @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
                        בכולופן הנה המילים:

                        קם בבוקר אומר מודה אני
                        לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                        עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                        מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                        בעולם הזה אני מרגיש לבד
                        תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                        חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                        אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                        פזמון:
                        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                        רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                        רוצה רק אותך להבין גדולתך
                        אז תתן לי סימן.

                        בית ב:
                        ואנשים אומרים עזוב שטויות
                        הכל זה משמים בשבילם
                        זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                        הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                        כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                        אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                        אני חוזר הלוך ושוב
                        ובדרך אני גם נשבר.

                        פזמון:
                        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                        רוצה רק אותך להבין גדולתך
                        אז תתן לי סימן.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אולפניסט ברמה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1404
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1405

                          יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                          טוב להציץ
                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                          ש ארי רוזנבלטא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                            יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמעון h
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                            #1406

                            @חיה-במקרנצ-יק-0
                            דקה אני בודק
                            סורי לא מצאתי

                            חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ש שמעון h

                              @חיה-במקרנצ-יק-0
                              דקה אני בודק
                              סורי לא מצאתי

                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1407

                              @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
                              אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
                              תודה בכל אופן על הרצון...

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                                ארי רוזנבלטא מנותק
                                ארי רוזנבלטא מנותק
                                ארי רוזנבלט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1408

                                @חיה-במקרנצ-יק-0
                                יום ועוד יום בלופ הזה
                                מזמן השלמת עם המציאות
                                אולי קצת התמכרת לתחושה
                                קרקע מוצקה ואדישות

                                והפחד הזה שעובר בך
                                ‏שקובר לך את כל החלומות
                                ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
                                בעיניים עייפות

                                בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                                למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                                בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                                ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                                שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                הכל מהתחלה

                                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                הכל מהתחלה

                                יום ועוד יום בלופ הזה
                                כמעט שכחת בשביל מה
                                בלב שלך הכל מרגיש אחרת
                                אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

                                ואותו הקול שמדבר עדיין
                                מזכיר לך את כל החלומות
                                הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

                                בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                                למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                                בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                                ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                                שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                הכל מהתחלה

                                עכשיו הזמן שלך להתחיל
                                הכל מהתחלה

                                די נמאס להתנצל
                                נמאס לחכות הגב שלך עייף
                                הלב כבול בשאלות
                                ואם מישהו שואל
                                אז הלכת רחוק עם האמת שלך

                                די נמאס להתרגל
                                נמאס לחכות
                                יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
                                ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
                                עם האמת שלך

                                הכל מהתחלה.

                                חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • M מנותק
                                  M מנותק
                                  mykly64
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
                                  #1409

                                  אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                                  אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • M mykly64

                                    אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                                    אלישא מנותק
                                    אלישא מנותק
                                    אליש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1410

                                    @mykly64
                                    לחיצה אחת רכה
                                    משאירה מחסנית ריקה
                                    ניצחתי את האויב
                                    כך לפחות אני חושב
                                    צעד אחד להסתכל
                                    לגלות כמה זה מתסכל
                                    מקווה שזה לא קורה
                                    שתכף אתעורר
                                    מנסה למשוך אחור
                                    את המציאות לא לשבור
                                    אלה לא הכדורים
                                    זה לא הדם על הפנים
                                    חשבתי על ניצחון
                                    איבדתי לרגע הגיון
                                    שהעולם סביבי התהפך
                                    זה יצא לי מהפה
                                    פזמון: כמה לא ידעתי
                                    כמה לא הבנתי
                                    שהנשק הזה הכי אלים
                                    מודה שיריתי
                                    אבל לא התכוונתי
                                    אני חייל
                                    חייל של מילים.
                                    דרך אחרת לבחור
                                    בכל שביל חסר קצת אור
                                    דמעות מושכות אותי
                                    מלוחות על הפצעים
                                    ניסיתי כבר דיכאון
                                    ניסיתי ללכת לישון
                                    לא אני לא ישן
                                    לא יודע איך לתקן
                                    כמה לא ידעתי
                                    כמה לא הבנתי
                                    שהנשק הזה הכי אלים
                                    מודה שיריתי
                                    אבל לא התכוונתי
                                    אני חייל
                                    חייל של מילים.

                                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אלישא אליש

                                      @mykly64
                                      לחיצה אחת רכה
                                      משאירה מחסנית ריקה
                                      ניצחתי את האויב
                                      כך לפחות אני חושב
                                      צעד אחד להסתכל
                                      לגלות כמה זה מתסכל
                                      מקווה שזה לא קורה
                                      שתכף אתעורר
                                      מנסה למשוך אחור
                                      את המציאות לא לשבור
                                      אלה לא הכדורים
                                      זה לא הדם על הפנים
                                      חשבתי על ניצחון
                                      איבדתי לרגע הגיון
                                      שהעולם סביבי התהפך
                                      זה יצא לי מהפה
                                      פזמון: כמה לא ידעתי
                                      כמה לא הבנתי
                                      שהנשק הזה הכי אלים
                                      מודה שיריתי
                                      אבל לא התכוונתי
                                      אני חייל
                                      חייל של מילים.
                                      דרך אחרת לבחור
                                      בכל שביל חסר קצת אור
                                      דמעות מושכות אותי
                                      מלוחות על הפצעים
                                      ניסיתי כבר דיכאון
                                      ניסיתי ללכת לישון
                                      לא אני לא ישן
                                      לא יודע איך לתקן
                                      כמה לא ידעתי
                                      כמה לא הבנתי
                                      שהנשק הזה הכי אלים
                                      מודה שיריתי
                                      אבל לא התכוונתי
                                      אני חייל
                                      חייל של מילים.

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      mykly64
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1411
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פלוס פלוספ מנותק
                                        פלוס פלוספ מנותק
                                        פלוס פלוס
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1412

                                        היי
                                        אשמח למילים של השיר
                                        Tatty my king
                                        תודהה רבה ולילט

                                        יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                                          היי
                                          אשמח למילים של השיר
                                          Tatty my king
                                          תודהה רבה ולילט

                                          יואלי דיקמןי מנותק
                                          יואלי דיקמןי מנותק
                                          יואלי דיקמן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1413

                                          @פלוס-פלוס של מי השיר?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול