דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שבור אורש מנותק
    שבור אורש מנותק
    שבור אור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2363

    השוב אשתה חימר

    השוב אשתה חימר
    למען התגלגל בעולם עכור
    להתמכר אל הטעם המר
    ולהדחיק את כל מה ששבור

    מה העולם הזה שווה
    מה זאת המציאות הזאת
    שוב השאלה מבפנים עולה
    ושוב מגיעות מבחוץ התשובות

    תאמין בטוב, תבין מורכבות
    תלך לרבנים תדע שיש תשובות
    ספר מה קשה, תנסה תרופות
    תחיה בקטן אל תחפש גדולות

    מי שמשלים עם השטן
    בטח שהשטן לא מפחיד אותו
    בטח שיהיה שאנן
    וילמד אותי מחכמתו

    כמה אפשר לקפוץ ראש
    להאמין במים
    כשהראש כולו פצוע
    מעולם חסר שמים

    אך לא, לא אשלים עם השטן
    לא משמחה ולא מייאוש
    עם דם בעיני ועשן
    אשקר ואשמח אם דרוש

    אשוב ואשתה שיכר
    וסהדי בשמים יעיד ויאמר:

    זה האדם עם השטן התמרמר
    ובשדה הקרב לבדו נותר
    וימשך להילחם עד שנשבר
    ועל כן היום הוא נאבק עם שיכר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
      #2364

      נופל קם ושוב נופל
      מנסה מצליח ושוב נכשל
      מגיע לפסגה והירידה חדה
      למעלה למטה כמו נדנדה

      לא מתעקש רוצה להתייאש
      מרים ידיים חדל אש
      **מכאן תמשיכו אתם
      תודה רבה

      רוט רפפורטר חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • פודרה 0פ פודרה 0

        נופל קם ושוב נופל
        מנסה מצליח ושוב נכשל
        מגיע לפסגה והירידה חדה
        למעלה למטה כמו נדנדה

        לא מתעקש רוצה להתייאש
        מרים ידיים חדל אש
        **מכאן תמשיכו אתם
        תודה רבה

        רוט רפפורטר מנותק
        רוט רפפורטר מנותק
        רוט רפפורט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2365
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פודרה 0פ פודרה 0

          נופל קם ושוב נופל
          מנסה מצליח ושוב נכשל
          מגיע לפסגה והירידה חדה
          למעלה למטה כמו נדנדה

          לא מתעקש רוצה להתייאש
          מרים ידיים חדל אש
          **מכאן תמשיכו אתם
          תודה רבה

          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #2366

          @פודרה-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

          נופל קם ושוב נופל
          מנסה מצליח ושוב נכשל
          מגיע לפסגה והירידה חדה
          למעלה למטה כמו נדנדה

          לא מתעקש רוצה להתייאש
          מרים ידיים חדל אש

          אז מה אם אני לא צדיק
          שבע פעמים נופל ועדיין מחזיק?

          קשה לי, קר לי, כל הגוף שלי רועד
          אני שומע בחושך את בכיי מהדהד
          הצעקה שלי כל כך בקול עד שלא שומעים
          אם היה אפשר לשמוע היו נבקעים הרקיעים!

          פותח את הספר תהילים בעמוד אקראי
          פסוק כ' נקרא לפתע למולי
          אלה ברכב ואלה בסוסים,
          היצר עומד עלי עם רובים שלופים
          אבל אנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר!
          לא נתייאש כי רק טוב יהיה בעתיד!

          @פודרה-0 טוב?

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          רוט רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

            @פודרה-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

            נופל קם ושוב נופל
            מנסה מצליח ושוב נכשל
            מגיע לפסגה והירידה חדה
            למעלה למטה כמו נדנדה

            לא מתעקש רוצה להתייאש
            מרים ידיים חדל אש

            אז מה אם אני לא צדיק
            שבע פעמים נופל ועדיין מחזיק?

            קשה לי, קר לי, כל הגוף שלי רועד
            אני שומע בחושך את בכיי מהדהד
            הצעקה שלי כל כך בקול עד שלא שומעים
            אם היה אפשר לשמוע היו נבקעים הרקיעים!

            פותח את הספר תהילים בעמוד אקראי
            פסוק כ' נקרא לפתע למולי
            אלה ברכב ואלה בסוסים,
            היצר עומד עלי עם רובים שלופים
            אבל אנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר!
            לא נתייאש כי רק טוב יהיה בעתיד!

            @פודרה-0 טוב?

            רוט רפפורטר מנותק
            רוט רפפורטר מנותק
            רוט רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2367
            פוסט זה נמחק!
            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • רוט רפפורטר רוט רפפורט

              פוסט זה נמחק!

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2368

              @רוט-רפפורט אם מחקו לך תגובה, מסתבר שאסור לכתוב כאן תגובות.
              נא לקרוא את חוקי הקטגוריה!
              אסור לכתוב כאן שרשורים כל עוד זה לא שירים.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2369

                אין מה להתרגש
                יש פעמים שיש
                המון שאלות בדרך
                וקצת תשובות של בערך
                העיקר זה לחיות עם המלך
                בלעדיו החיים בלי ערך

                מעדיפה הכל
                אבל באמת
                לסבול
                לא להשתלט
                לבכות
                ולא להתחרט
                רק לרצות
                את השולט

                השם-
                דבר אחד ביקשתי
                שתשכון אצלי
                לשוות אותך
                תמיד מול עיני
                שגם בחשיכה
                ארגיש אותך, כאן, מעלי.

                יש שני סוגי מוזיקה-
                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • יואלי דיקמןי מנותק
                  יואלי דיקמןי מנותק
                  יואלי דיקמן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי דיקמן
                  #2370

                  היום זה יום גדול

                  כי היום נצא במחול

                  לפניהם חתן כלה

                  נריע נרקוד ונשיר במקהלה

                  איזה ערב חגיגה

                  מסיבה בחתונה *2

                  אז יאלה חברים קמו מהכיסאות

                  כי לא באתם היום להישטתות

                  תנו לי טראק רציני

                  שיעיף לחתן את הפוני יאלההה

                  אשמח לחוות דעת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • שבור אורש מנותק
                    שבור אורש מנותק
                    שבור אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2371

                    תגובה ל@פודרה-0 ול@חיה-במקרנצ-יק-0

                    להצדיק הרמת ידיים?
                    אז מה אם אני לא צדיק?
                    רבותי, השתרבבה פה טעות פעמיים
                    יש לשים לב, גם אם המשגה דקיק

                    אנושית הנפילה
                    לא אנושי שבמודע תיפול
                    מותר לוותר על תוספת מדרגה
                    אסור לוותר ולהשלים עם הכול

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מ קוק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2372

                      הדור של היום
                      מקשקש זקן על הספה
                      הוא לא הדור של הלילה
                      אני משיב לו בחוצפה
                      שומע ועושה הכל
                      יותר מידי מהיר
                      רואה ומתעדכן בכל
                      הדור הצעיר.

                      החכם המוכר לנו
                      מארבעה בנים
                      להמלצה בלבד
                      נעשה טיפש עם השנים
                      תלמידי חכמים
                      נעשו מלמדי תינוקות
                      בחורי ישיבות
                      מגששים תעסוקות

                      אני לא כמוכם
                      אתה זועק בזעם
                      היו כבר שניסו
                      עיין 'חרדים כמו פעם'

                      קשר לא ברור
                      טכנולוגיה מגשרת
                      ניפגש בשבת
                      בחברון ובכינרת
                      התבוללות טבעית
                      שטופה עם מי הג'ורה
                      שמרן וצמחונית
                      אחמד בן בת חן ודבורה.

                      חברה שמיועדת
                      לחינם היא משתמטת
                      שליטה על המועצת
                      ח"כ יחליט על העצרת

                      זה בכלל בסכנה
                      פוליטיקה, מוזיקה
                      על זה אני חי
                      נכנסתי לפאניקה

                      זה לא עולם זה בית משוגעים
                      טען המשורר, יקפצו הקנאים
                      אם זה העולם, מהו משוגע
                      אם אנו משוגעים, איזה עולם ה' הגה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.כ מנותק
                        כ.פ.
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2373
                        פוסט זה נמחק!
                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • כ.פ.כ כ.פ.

                          פוסט זה נמחק!

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mykly64
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2374
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M מנותק
                            M מנותק
                            mykly64
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2375

                            לא סופרת

                            את כל הנפילות

                            יש לי שק שעוד יהיה

                            מלא בניצחונות

                            ואם כבר מדברים

                            אז באלי לדבר על זה

                            שלא אני לא מרגישה אשמה

                            הלב שלי ריק

                            לא נשאר כבר מה שימלא אותי

                            כשאף אחד לא רואה

                            זה זמן להתפרק

                            עדיין כאן

                            החיים שלי

                            קצת בלגן

                            והינה אני עוד פעם קמה

                            ואיך אני יסביר לעצמי ש

                            זה זמן עכשיו להתרסק

                            יש מטוס ויש ת'רגע

                            שהוא לאט לאט

                            נוחת

                            לב מלא

                            לפעמים ריק

                            עשן כזה

                            פתאום מטשטש

                            תכלס באלי לדבר

                            אמת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • הראל 1ה מנותק
                              הראל 1ה מנותק
                              הראל 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2376

                              רציתי להיות טוב
                              חשבתי שאני יודע
                              לבחור לבד
                              לא לטעות
                              הרגשתי שאני אצליח
                              בעצמי
                              רציתי להיות עצמאי
                              חשבתי כך אצליח להגשים
                              חלומות שאיפות
                              אז למה פתאום
                              הכל בוער
                              הכל שורף
                              לא מובן
                              לא ברור
                              הבחירות נראות שגויות
                              כבר לא ידעתי מה לחשוב
                              מה לרצות
                              מה נכון
                              מה לא
                              בתוך הבלבול
                              התהיה
                              הגיעה לי ההבנה
                              ההארה
                              המילים שתמיד אמרו לי
                              המילים שחשבתי שיפילו אותי
                              שאני רק ילד קטן
                              אני לא יכול לבד
                              אני חייב הדרכה
                              אז הרגשתי אני כן אוכל
                              אני אצליח לבד
                              אבל היום הבנתי
                              הם צדקו
                              והיום אני לא צריך
                              אני רוצה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2377

                                תִּהְיִי
                                וְעוֹד תִּהְיִי
                                פְּאֵר
                                מִתּוֹךְ הָרַיִךְ
                                וְיִשָּׁמַע בָּךְ
                                קוֹל
                                וְצָהֳלָה
                                וְעוֹד יַעַמְדוּ
                                שׁוֹמְרִים
                                עַל שְׁעָרַיִךְ
                                וְלֹא יַעֲבֹר בָּךְ
                                רַעַד
                                בֶּהָלָה
                                וְעוֹד יִשְׁקְטוּ
                                לָבֶטַח
                                דָּרַיִךְ
                                וְתִבְנִי
                                לָעַד
                                כְּבַתְּחִלָּה
                                וְעוֹד אֶהְיֶה
                                כִּנּוֹר
                                לְכָל שִׁירַיִךְ
                                יְרוּשְׁלֶם
                                שֶׁל אוֹר
                                וּגְאֻלָּה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמעק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעק
                                  #2378

                                  אור בא ואור דועך
                                  גדלתי מזה, לא יודע איך,
                                  רק תגיד לי לאן כל זה הולך,
                                  את נשמתי להיכן לשייך,

                                  לך תבין את הנפש שלנו,
                                  את הרגש שלא עוזב אותנו,
                                  טבע האדם שהערכה מחפש,
                                  ולרצות את העולם הוא מבקש,

                                  למה ?
                                  אני לא אישן בלילה,
                                  אם לא אקבל את החיבוק מאמא,
                                  לא ארדם בלילה,
                                  אם לא אחוש בהערכה של אבא,

                                  למה ?
                                  כשאני רוצה לחיות את החיים,
                                  אני צריך לספור את האחרים,
                                  ובשעה ששינוי לעשות מבקש,
                                  תוהה אני ובעיקר חושש,

                                  למה ?
                                  את החברים מרגיש צורך לרצות,
                                  משתדל ללכת רק בין הטיפות,
                                  וכשעלי הם טענות משמיעים,
                                  מנסה בכל כוחי לתרץ הסברים,

                                  למה ?
                                  אני רדוף אחרי הסטיגמה,
                                  ממנה לא זז, כלל במאומה,
                                  וכל מה שהסביבה החליטה,
                                  מחשיב זאת כקודש פנימה,

                                  למה ?
                                  כל לייק שאני נותן לאחרים
                                  זה רק בשביל לקבל בחזרה שבחים,
                                  וכל מה שאני מעלה לעיני המשתמשים,
                                  רק כדי להוסיף אחרי עוד עוקבים,

                                  והתשובה מונחת עמוק בנפש פנימה,
                                  צריך רק לגלות, וללכת עם זה קדימה.
                                  להסתכל לאמת בעיניים בלי שום כלימה,
                                  לדעת לקבל אותה, גם כשזה מביא דימעה,

                                  מה שאת כל מעשינו אנחנו מסבירים,
                                  האמת היא, שזה בשביל להרגיש שווים,
                                  מדוע את אישור החברה אנו מבקשים,
                                  כי נדמה לנו שבלא זה אנחנו אפסים,

                                  את אחרים אנו מעונינים לרצות,
                                  כי נדמה שזו הדרך, את הנפש למלאות,
                                  ומה שכל נתינה נעשית ע"מ לקבל בחזרה-
                                  כדי לספק לנשמה את הצורך להרגיש רצויה,

                                  וכשאשכיל אבין, שמלא אני בתוכי
                                  אדע ואזכור את כשרוני וכוחי,
                                  ולא אזדקק את איש לרצות,
                                  שאפנים, שאת רוחי עלי למצות,

                                  וכשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים,
                                  והנפש הגדושה מעצמה תקרין לאחרים-
                                  את כל המעלות שיש לאדם מבפנים,
                                  אם רק יבין שהאושר בתוכו כבר שנים.

                                  במקום שבו
                                  מסתיימות המילים
                                  מדבר הלב !

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • ת מנותק
                                    ת מנותק
                                    תימני בנשמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2379

                                    כמה עוד אפשר

                                    כמה זמן עוד נותר

                                    בגלות כל כך קשה

                                    בלי מנוח לנשמה

                                    מתי תבוא ותגאל

                                    נמאס כבר לחכות

                                    כי כבר אזלו כל הדמעות

                                    נמאס לנו מהגלות

                                    בוא ותתגלה אלינו במהירות

                                    אוי השם מבקש אני ממך סלח לי על כל העווונות כי אני בן שלך אוהב אותך מאוד אין אבא רחמן כמוך אייתך אשאר כל החיים אבא שלי אתה חיים

                                    אשמח לחוות דעת על השיר

                                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ת תימני בנשמה

                                      כמה עוד אפשר

                                      כמה זמן עוד נותר

                                      בגלות כל כך קשה

                                      בלי מנוח לנשמה

                                      מתי תבוא ותגאל

                                      נמאס כבר לחכות

                                      כי כבר אזלו כל הדמעות

                                      נמאס לנו מהגלות

                                      בוא ותתגלה אלינו במהירות

                                      אוי השם מבקש אני ממך סלח לי על כל העווונות כי אני בן שלך אוהב אותך מאוד אין אבא רחמן כמוך אייתך אשאר כל החיים אבא שלי אתה חיים

                                      אשמח לחוות דעת על השיר

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      mnp770
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2380
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 11221 מנותק
                                        11221 מנותק
                                        1122
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2381

                                        במאה החמש עשרה תגלית
                                        לפתע לחיים יש תכלית
                                        אנשים יודעים קרוא וכתוב
                                        התקופה החדשה הביאה טוב

                                        התפתח המדע והמסחר
                                        העבר רודף את המחר
                                        בנייני פאר יש בערים
                                        הרנסאנס לא מעבר להרים

                                        לא המעשים ההישגים
                                        המטרה מקדשת אמצעים
                                        ושאיפה אחת להמונים
                                        כסף ולא האמונים

                                        אך היהודים זה לא דרכם
                                        כלל צניעות ועוד אחד נרקם
                                        וכך ברחוב היהודים
                                        שומרי צניעות הם האמידים

                                        ובינתיים באיטליה הקטנה
                                        כל עיר הופכת למדינה
                                        התחרות גורמת התפתחות
                                        אך בכל פינה מורגשת החירות

                                        יתרון נוסף לסוחרים
                                        נהרות עוברות בין הערים
                                        האיזור הופך למפותח
                                        ומייאבים אף מהמזרח

                                        זה שיר שהייתי צריכה לכתוב על תקופת הרנסאנס
                                        האם השיר מעביר את המידע?? אשמח לדעות🙏
                                        כל השיר מורכב ממשפטים או אירועים שהיו נפוצים בתקופה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • ש שיר הלל

                                          השם אתה יודע את מה שבתוכי
                                          השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                                          בלעדייך אני כלום
                                          לא שווה מאום
                                          אבל אתה רואה
                                          שלי כל כך קשה
                                          ולפעמים היצר עליי משתלט
                                          הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                                          ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                                          משאיר אותי עם אלף חרטות
                                          דמעות שלא עוצרות
                                          לא יכולה לראות
                                          איך שוב נפלתי
                                          וכמה שהתפללתי
                                          להיות חזקה לא לפול
                                          אבל עליי היצר יכול
                                          ואני שוב נקרעת
                                          כמעט משתגעת
                                          אבל יודעת
                                          שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                                          אתה רואה שקשה לי
                                          משתדלת להיות טובה
                                          לא להתרחק להשאר קרובה
                                          אבל אבא רק אתה שומע
                                          את הדמעות בלילות
                                          שלא נותנות לי מרגוע
                                          תשמע את התפילות
                                          זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                                          זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                                          אבא תן לי תכוחות להתגבר
                                          לא רוצה לפול בזה יותר

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אניי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2382
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול