אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
לפני החסימה של נטפרי היה שיתוף פעולה יפה של כמה חברים
@עדי-3 @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
@יהודה-n @חכם_בלילה
אמרתי להם שאעלה לחן לאחר ט באב --הבעיה שכמעט כולם חסומים
אם אני מתייג אותם הם רואים -- או מקבלים התראה למייל ? -
לפני החסימה של נטפרי היה שיתוף פעולה יפה של כמה חברים
@עדי-3 @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
@יהודה-n @חכם_בלילה
אמרתי להם שאעלה לחן לאחר ט באב --הבעיה שכמעט כולם חסומים
אם אני מתייג אותם הם רואים -- או מקבלים התראה למייל ? -
@כ-פ אני מקבלת התראה למייל כול פעם שמתייגים אותי
-
@כ-פ אני מקבלת התראה למייל כול פעם שמתייגים אותי
@רות-רפפורט אה כן?
כי אני הייתי מקבלת, ואז עשיתי כמה שינויים בהגדרות וזה נגמר (כל ההתראות).
@כ-פ לבאג הזה את מתכוונת? -
@רות-רפפורט אה כן?
כי אני הייתי מקבלת, ואז עשיתי כמה שינויים בהגדרות וזה נגמר (כל ההתראות).
@כ-פ לבאג הזה את מתכוונת?@אליש איך ואיזה הגדרות
-
@אליש איך ואיזה הגדרות
-
@אליש איך ואיזה הגדרות
@רות-רפפורט אם מתייגים אותך/ מתחילים לעקוב אחרייך/ נותנים לך לייק- את בהתחלה מקבלת התראה באתר וגם מייל. את יכולה לשנות את זה בהגדרות של הפרופיל שלך למה שאת רוצה.
-
@רות-רפפורט אם מתייגים אותך/ מתחילים לעקוב אחרייך/ נותנים לך לייק- את בהתחלה מקבלת התראה באתר וגם מייל. את יכולה לשנות את זה בהגדרות של הפרופיל שלך למה שאת רוצה.
@אליש יוווו תודה סוף סוף זה יפסיק לי אין לי מילים
-
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אף אחד לא מקבל הגדרות למייל, לכולם יש את הבאג הזה.
הגדרות או התראות ?
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילן-פ אף אחד לא מקבל הגדרות למייל, לכולם יש את הבאג הזה.
הגדרות או התראות ?
התבלבלתי, התכוונתי להתראות.
-
אני יודעת שלא חוקי לשאול, אבל בכל זאת- באמת מותר לכתוב שיר רק פעם בחמישה ימים, או שזה לא באמת נאכף?

במיוחד עכשיו, כשהפורום כ"כ ריק...
יש איזו הקלה?@אליש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני יודעת שלא חוקי לשאול, אבל בכל זאת- באמת מותר לכתוב שיר רק פעם בחמישה ימים, או שזה לא באמת נאכף?

במיוחד עכשיו, כשהפורום כ"כ ריק...
יש איזו הקלה?גם אני מצטרפת להנל....
כמובן מדובר על שירים על רמה.. -
@דוד-33 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מי שנכנס לפרופיל שלי רואה המייל שלי?
לא
כל אחד רואה את שלו -
אני יודעת שלא חוקי לשאול, אבל בכל זאת- באמת מותר לכתוב שיר רק פעם בחמישה ימים, או שזה לא באמת נאכף?

במיוחד עכשיו, כשהפורום כ"כ ריק...
יש איזו הקלה? -
-
איך משנים סיסמת התחברות?
או איך רואים מה הסיסמא שלי, פשוט אני רוצה להתחבר ממקום אחר...
תודה רבה!
@מנאששש @פונץ-בננה@Anne את מתחברת אותו דבר נגיד הסיסמה שלי 00000000000 או לא יודעת מה אז אני נכנסת ממכשיר אחר אני עושה התחברות ומקישה את השם שלי ואת הסיסמה
-
@Anne את מתחברת אותו דבר נגיד הסיסמה שלי 00000000000 או לא יודעת מה אז אני נכנסת ממכשיר אחר אני עושה התחברות ומקישה את השם שלי ואת הסיסמה
@רות-רפפורט אבל אני לא זוכרת תסיסמא שלי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות