דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יוס yosי מנותק
    יוס yosי מנותק
    יוס yos
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
    #2531

    בית עתיק
    c028fb1d-6ab5-4506-8b4c-7c55f22fa1de-image.png
    צועד לאיטי מהורהר,
    עיני צדה שלט מוזר,
    אל תוך עצמך כתוב שם; מצחיק,
    פונה אחריו יש שם בית עתיק.
    דפקתי בדלת,
    תגובה מהמהמת,
    דורך על יבלת,
    בא פעם אחרת.

    כי בעל הבית לא נמצא זה כמה חודשים,
    יצא לטיול מחפש ריגושים,
    עומד שם המום אבדו המילים,
    אתם לא מבינים שאני בעלים??
    עשיתי סיבוב לכניסת הסתרים,
    היא נועדה למילוט ברגעים אבודים,
    רוח פרצים וצירים חלודים,
    חבר'ה, ניצחתי! אני כאן בפנים!
    הגיע זמן לסיור בביתי החמים,
    נתחיל במטבח פה כותבים מתכונים,
    רגשות מתבשלים זה מקור הפחדים,
    אני ממליץ לך לפרוש זה נעשה לא נעים...

    נכנס לסלון,
    בוהה בשאון,
    עוטה השריון,
    הצילו! דמון!
    (אה, זה כולה הפחדים שלי...)
    תופס את הרגליים בורח,
    המראה הוא עגום, והריח...
    ברקע יש מישהו צורח,
    מה זה?! לא הזמנתי אורח?!

    פיו, זה אתה,
    ידידי חרדה,
    לא תצא לשעה,
    לקפה בספה?
    הוא פוחד לענות,
    פן אחשוב הוא צרות,
    הוא רדוף מחשבות,
    של הפסד מלחמות.

    חרדה דפקה בדלת די מזמן ביקשה לישון,
    סידרתי לה חדר מיטה יפה וגם עיתון,
    זה נראה שנחמד וכיף לה שם, היא לא יצאה,
    אני מפחד להידבק מהפחד שלה, מה זה אם לא חרדה?
    הגעתי למצב שזה או אני או היא,
    לא הסכימה לצאת ובחרתי לצאת לדרכי,
    הייתי צריך לבקש עזרה לנקות את ביתי,
    הבעיה שפחדתי לתקשר, מי זה? אני או היא?!

    עכשיו חזרתי במרץ לזירת הקרבות,
    לא מטהר שוב השרץ בא נשחיז חרבות,
    היא ברחה לה לחדר הגיפה תריסים,
    אין אומץ לתקוף, היא עדיין בפנים...
    ביקשתי עזרה מהחדר ליד,
    שם נמצאת השנאה היא חיה לבד,
    שונאת הסביבה ולפעמים גם אותי,
    מקיפה את עצמה במעטה דוקרני.
    אני שונא את התגובה זה מכעיס שם בפנים,
    סוף סוף זה אני אלו היצורים,
    אלו ועוד שעכשיו רגועים,
    אני לא מעיר דובים ישנים.

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • 11221 מנותק
      11221 מנותק
      1122
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
      #2532

      יורדת לעולם
      נשמה חדשה
      שום פרט לא נעלם
      נשמה קדושה

      יודעים כולם
      לה יש תפקיד
      היא לא מגיעה סתם
      כל אחד יעיד

      וכדי למלא את שליחותה
      החליטו בשמיים
      לברוא רק אותה
      עם צבע מסוים בעיניים

      וצבע העור
      וגיל וגובה
      במיוחד בשבילה לבחור
      בשבילה הכל הוחלט מגבוה

      וכל התמודדות ובעיה
      שהנשמה תעבור בחיים
      רק היא תדע
      איך לא ליפול ואם צריך- להרים

      כי זה תפקידה
      זה שליחותה
      זה יעודה
      ואין עוד אחת כמותה

      @הדס-ט נכתב על הופסט שכתבת...
      אם יהיה לך מה לעשות אם השיר הזה
      אם את גם צריכה לשנות משהו בהתאם לאותה אחת ספציפית- חופשי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נעמי ה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2533

        שהיופי והטוהר נעלמים מחייך
        כשלאט לאט שוקעות לחייך
        שאת מרגישה מפלצת בתוכך
        שאת לא מסוגלת להכיל את עצמך

        שהפחד והכאב אבדו כול פרופורציה
        שהאמת והשקר משתוללים בערבוביה

        תראי את עצמך מול מראה
        תאהבי כל מה שאת רואה
        כי את שמש, את מושלמת
        אז אל תנסי להשתנות

        גם שאת במצב רע
        ולא רואה תישועה
        גם שהכול נראה לך שחור
        ובלב יש רק חור

        תשנני זאת לעצמך
        איך שאת זה הכי טוב בשבילך
        שאת בת לאבא שאותך אוהב
        והוא אינו רוצה שיהיה לך כואב

        זכרי
        את חזקה, את יכולה
        את טובה וגם גדולה
        אל תתני לשום דבר לשבור אותך
        תחרטי זאת על הלב שלך

        בכול מלחמה יש מנצח אחד
        והפעם זאת תהיי את!
        (@הדס-ט נכתב על הפוסט שכתבת...
        יותר על ההתמודדות שלה..)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • אדמיליםא מנותק
          אדמיליםא מנותק
          אדמילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2534

          (יצירה מסוג מעט שונה;))

          תו'דבר
          אמן.
          גם אם ירגיש
          הפוך.
          גם אם יראה
          אחרת.
          גם אם מציאותו
          אבסטרקטית.
          הדם שלו
          כמו הדם של
          כולם.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2535
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.כ מנותק
              כ.פ.
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
              #2536

              מזכירה לכולם:
              אין להעלות שיר יותר מפעם בחמש ימים.

              חבל שנאלץ למחוק שירים....

              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                #2537

                ילדים מנותקים
                כל היום על מסכים
                האם זה העולם בו אנו חיים?

                צ׳אטים טלפונים
                כולנו מכורים
                אין מילים,רק מקלידים
                ובשיעורים?! הילדים לא מרוכזים!

                מנסים להתפטר
                מהמכשיר הממכר
                אך עוברים למכשיר אחר
                האם זה עובר?
                או שנעבור לדבר אחר?

                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                  ילדים מנותקים
                  כל היום על מסכים
                  האם זה העולם בו אנו חיים?

                  צ׳אטים טלפונים
                  כולנו מכורים
                  אין מילים,רק מקלידים
                  ובשיעורים?! הילדים לא מרוכזים!

                  מנסים להתפטר
                  מהמכשיר הממכר
                  אך עוברים למכשיר אחר
                  האם זה עובר?
                  או שנעבור לדבר אחר?

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נהוראי כהן 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2538
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ז מנותק
                    ז מנותק
                    זלדה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2539

                    שיר שכתבתי ביחד עם ק.ב
                    על סיפור אמיתי ומדהים -
                    שליח חב"ד שכתב לרבי מליובאוויטש בעצב שהוא לא מצליח בשליחות וכדאי לשלוח מישהו אחר במקומו.
                    והרבי ענה לו "כבר שלחתי חסיד מוצלח. וכתב את השם של אותו בנאדם (נניח יוסי אז הוא כתב כבר שלחתי לשם את יוסי!) כנראה אתה לא מכיר אותו ואת כשרונותיו. והוא מסוגל לחולל שם מהפכה אמיתית עם כל הכשרונות שלו. סיפור זה מראה על האכפתיות העצומה של הרבי לכל יהודי

                    מקום נידח
                    מי יתן לי את הכח
                    אפילו בלי שכן או אח
                    רוצה לעזוב ולברוח

                    כותב למשלח
                    אדם אחר צריך לשלוח
                    אני לא מספיק מתפתח
                    חסיד אחר בוודאי יצליח!

                    קורא את המענה שהגיע:
                    כבר שלחתי מישהו מוכשר
                    האמנם אינך יודע?
                    אתה הוא זה שלתפקיד הוכשר

                    בכוחך תתמיד ותצליח
                    אל תתייאש ותמשיך בכל הכוח
                    הרבי נותן כוחות לכל שליח
                    אני מסוגל להכל בטוח!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אבי65
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי65
                      #2540
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אבי65
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2541
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2542

                          אבא אני רוצה להיות קרובה אליך
                          אבא נמאס לי רק כשאני בוכה
                          אני פונה אליך
                          אבא לפעמים הלב שלי כואב
                          בגלל חברות
                          אבא למה אני בוכה כל הזמן
                          לעצמי בים של דמעות
                          אבא למה שאני שמחה
                          אני לא אומרת לך תודה
                          אבא למה סתם ביום בהיר
                          אני לפעמים לא מרגישה קרובה
                          אבא אני רוצה לדעת
                          שאני עובדת אותך
                          רק מתוך בחירה
                          אבא איך אני אמורה לדעת
                          אם אתה שומע כל תפילה
                          אבא למה אמונה זה דבר
                          שקל תמיד לדבר
                          אבא למה במבחן האמת
                          באלי פשוט להעלם
                          אבא אני רוצה להיות
                          עובדת יראת שמיים אמיתית
                          ולדעת שאני אוהבת אותך
                          גם במציאות ובתוך הלב פנימית!

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • יוס yosי יוס yos

                            בית עתיק
                            c028fb1d-6ab5-4506-8b4c-7c55f22fa1de-image.png
                            צועד לאיטי מהורהר,
                            עיני צדה שלט מוזר,
                            אל תוך עצמך כתוב שם; מצחיק,
                            פונה אחריו יש שם בית עתיק.
                            דפקתי בדלת,
                            תגובה מהמהמת,
                            דורך על יבלת,
                            בא פעם אחרת.

                            כי בעל הבית לא נמצא זה כמה חודשים,
                            יצא לטיול מחפש ריגושים,
                            עומד שם המום אבדו המילים,
                            אתם לא מבינים שאני בעלים??
                            עשיתי סיבוב לכניסת הסתרים,
                            היא נועדה למילוט ברגעים אבודים,
                            רוח פרצים וצירים חלודים,
                            חבר'ה, ניצחתי! אני כאן בפנים!
                            הגיע זמן לסיור בביתי החמים,
                            נתחיל במטבח פה כותבים מתכונים,
                            רגשות מתבשלים זה מקור הפחדים,
                            אני ממליץ לך לפרוש זה נעשה לא נעים...

                            נכנס לסלון,
                            בוהה בשאון,
                            עוטה השריון,
                            הצילו! דמון!
                            (אה, זה כולה הפחדים שלי...)
                            תופס את הרגליים בורח,
                            המראה הוא עגום, והריח...
                            ברקע יש מישהו צורח,
                            מה זה?! לא הזמנתי אורח?!

                            פיו, זה אתה,
                            ידידי חרדה,
                            לא תצא לשעה,
                            לקפה בספה?
                            הוא פוחד לענות,
                            פן אחשוב הוא צרות,
                            הוא רדוף מחשבות,
                            של הפסד מלחמות.

                            חרדה דפקה בדלת די מזמן ביקשה לישון,
                            סידרתי לה חדר מיטה יפה וגם עיתון,
                            זה נראה שנחמד וכיף לה שם, היא לא יצאה,
                            אני מפחד להידבק מהפחד שלה, מה זה אם לא חרדה?
                            הגעתי למצב שזה או אני או היא,
                            לא הסכימה לצאת ובחרתי לצאת לדרכי,
                            הייתי צריך לבקש עזרה לנקות את ביתי,
                            הבעיה שפחדתי לתקשר, מי זה? אני או היא?!

                            עכשיו חזרתי במרץ לזירת הקרבות,
                            לא מטהר שוב השרץ בא נשחיז חרבות,
                            היא ברחה לה לחדר הגיפה תריסים,
                            אין אומץ לתקוף, היא עדיין בפנים...
                            ביקשתי עזרה מהחדר ליד,
                            שם נמצאת השנאה היא חיה לבד,
                            שונאת הסביבה ולפעמים גם אותי,
                            מקיפה את עצמה במעטה דוקרני.
                            אני שונא את התגובה זה מכעיס שם בפנים,
                            סוף סוף זה אני אלו היצורים,
                            אלו ועוד שעכשיו רגועים,
                            אני לא מעיר דובים ישנים.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אבי65
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2543
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2544

                              @אבי65 שים לב שמותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים.
                              מומלץ לקרוא את חוקי הקטגוריה:
                              https://miktzav.com/topic/8842/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90/1

                              האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                              רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • כ.פ.כ כ.פ.

                                @אבי65 שים לב שמותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים.
                                מומלץ לקרוא את חוקי הקטגוריה:
                                https://miktzav.com/topic/8842/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%A7%D7%98%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90/1

                                רות רפפורטר מנותק
                                רות רפפורטר מנותק
                                רות רפפורט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                #2545
                                                        פצצת שיתוק
                                

                                בבקשה תקראו את הספויילר

                                בבקשה תקראו את כול השיר
                                השיר הזה מדבר על ילד שנולד נכה ואז עם כול האמונה והבטחון הוא גדל והפך לילד כמעט רגיל כמובן עם כסא גלגלים
                                רציתי לכתוב שיר על הנושא הזה כי זה נושא שמאד נגע לי והחלטתי שאני נכנסת לדמות וכותבת שיר
                                אשמח לדעת אם יצא טוב

                                ביום אחד בהיר
                                נולד לאמא תינוק זעיר
                                כולם שמחו וצהלו
                                אך פתאום כולם מסביבו יתקהלו

                                משהו מוזר קורה לו ברגליים
                                אותם הוא לא מזיז כבר יומיים
                                אמא לחוצה ובהיסטריה
                                וכבר לוקחת אותו למחלקת אורטופדיה

                                את הרופאים היא שואלת
                                מה קורה לו? היא כול כך דואגת
                                לפתע יוצא הרופא
                                אך על פניו החיוך קופא

                                ניגש אליה הרופא
                                ובחיוך עצוב אומר
                                הילד יותר לא ילך
                                אפילו לא בגילך

                                כול החיים יהיה הוא משותק
                                מהבטן עד הרגליים ינותק
                                המון בכיות המון דמעות
                                היא כול כך מצפה לישועות

                                רגש עצב מתערבבים יחד
                                יש בה המון פחד
                                אך בה' היא מאמינה
                                ומאמינה שהכול לטובה

                                אחרי שנים הילד גדל
                                והאמונה הפכה למגדל
                                הילד מתפקד כמעט כמו ילדים רגילים
                                אולי יש מעט דברים שאותו מבדילים

                                עם בטחון ואמונה
                                תבוא הישועה והגאולה

                                "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                (אני)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • MUSIC 2M מנותק
                                  MUSIC 2M מנותק
                                  MUSIC 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2546

                                  אמונת הלב.

                                  קול דממה דקה,
                                  יושבת בודדה, מחכה,
                                  לוחשת לי בצעקה,
                                  שאיש לא ישמע אדוותה,
                                  את אמונת הלב.

                                  את קול סוער ושליו,
                                  שכבה ומתעורר,
                                  ואין איש משער,
                                  מהי אמונת הלב.

                                  והיא לוחשת לי|
                                  קומי צאי,
                                  התנערי מעפר,
                                  היום ולא מחר,
                                  פן יהיה מאוחר.
                                  והיא דואגת לי|
                                  שנרי לא יכבה,
                                  שאורי רק יתרבה.

                                  אבל היום לא שמעתיה,
                                  ודממת אותי מתמיה,
                                  וכי לא הייתי טובה?
                                  וכי איני כבר ראויה?
                                  אויה, אמונת הלב,
                                  אני רוצה להתקרב!

                                  אני קוראת לה,
                                  אמרת לי צאי,
                                  לחשת לי התעוררי,
                                  ואת איכן הלכת?
                                  ומי יהיה לי לשמש,
                                  שיזכיר לי שכבר ממש,
                                  עוד תגיע גאולה.?

                                  וכשהבוקר כבר מגיע,
                                  להתחמם לי הוא מציע,
                                  את חוזרת,
                                  ואומרת,
                                  ומנחמת,
                                  שרק הלכת,
                                  להביא את הגאולה.

                                  אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                  תשב.
                                  אתה מסתיר לעצמך.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נהוראי כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2547

                                    אני חי בעולם של שקרים

                                    הכל רק בילבולים

                                    בעיות עם ההורים

                                    לאן מכאן ממשיכים

                                    איך אני ידבר עם אלוקים

                                    סך הכל אני אפס אפסים

                                    אבל אולי אני בישבילו יחיד

                                    כי כמוני יש רק בדיד

                                    מקווה שתאהבו👍

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נהוראי כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2548
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נהוראי כהן 0

                                        אני חי בעולם של שקרים

                                        הכל רק בילבולים

                                        בעיות עם ההורים

                                        לאן מכאן ממשיכים

                                        איך אני ידבר עם אלוקים

                                        סך הכל אני אפס אפסים

                                        אבל אולי אני בישבילו יחיד

                                        כי כמוני יש רק בדיד

                                        מקווה שתאהבו👍

                                        A מנותק
                                        A מנותק
                                        Anne
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                                        #2549

                                        יש לי חור בלב
                                        ששום דבר לא מרפא
                                        יש לי חור עמוק בלב
                                        ולדעתי
                                        הוא כה יפה

                                        הוא מדמם את ירושלים
                                        שהיתה ואינה עוד
                                        הוא פצוע משכחת ליבנו
                                        ממשוש שאבד ונמוג

                                        הוא מבולבל ממסרים סותרים
                                        על עצב וצפיה תמידית
                                        ודופק בקצב מואץ
                                        כשטוב לו מהנאה שטחית

                                        וכל היום פעור החור
                                        ומפעמת הבטחה
                                        ולכן לדעתי הוא כה יפה
                                        הוא ירושלים שלי
                                        הבנויה

                                        סורי שאני עדיין אוחזת בירושלים...
                                        השיר הבא בעזרת השם יהיה על הירוק של בין הזמנים אבל אני סוג של תקועה באבל הדיכאוני של "איזה עולם חרב ורע " והכל, מתשעה באב ואני יודעת שזה לא נכון אפילו בעין יהודית... צריך לקוות ובא זמנית להמשיך הלאה.. אאזז כתבתי לעצמי על האבל שלי ומקווה שכתמיד הכתיבה תשחרר בי משהו...מרגישה שכבר טיפה...שבוע טובב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הכל לטובה 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2550

                                          שוב זה קרה
                                          אחרי שהבטחתי שזה לא יחזור
                                          לא שאל אם אני רוצה
                                          רק דחף ונדחף אל הטוב

                                          הייתי עיוור
                                          נאבדו לי קצת חושים
                                          שכחתי את האמת
                                          רצתי אחרי ריגושים

                                          עברו מספר שעות
                                          שבהן, לכאורה נהנתי עד הגג
                                          אך לאחר כל ההנאה
                                          היא הופיעה כולה ובגדול
                                          חסמה אותי מלגדול
                                          אמרה לי אין לי סיכוי ושאתייאש
                                          ולמה אני כזה מתרגש
                                          היום כולם עושים את זה בטוח
                                          אבל למה אני עדיין לא שמח

                                          החלומות שלי שונים
                                          הרצונות שלי גבוהים
                                          השאיפות שלי אמיתיות
                                          הכוונות שלי טהורות
                                          אך הוא רואה את זה ונשרף
                                          הוא יגדל ואני אדעך?!
                                          הוא מוריד אותי כדי שאפול
                                          אך צריך לא להתיחס ולצעוק בקול
                                          אם יש לי כחות לחלום
                                          יש לי את את הכוחות לעשות
                                          אתקדם בזהירות אל החלום
                                          מהחיים האלה אני לא רוצה לצאת זול

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול