דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 810.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ESTER 0E מנותק
    ESTER 0E מנותק
    ESTER 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2643

    (אם לא תביו את משמעות השיר, אתם יכולים לדפדף לספויילר)

    תשובה מאהבה

    ושוב זה קרה
    ושוב זה ארע
    ואותי זעזע
    ומה לי
    ומה לעשות

    רק להתעורר
    ויהפוך זדון
    לזכות גדולה

    השיר נכתב תוך כעדי קריאה ולימוד בשפר "בגן האמונה" של הרב הרוש שליט"א בעיניין תשובה מאהבה
    משוחבר לפניכם:
    כל מי שעושה תשובה מאהבה ידוע, על פי חז"ל שנהפך לו זדון למצווה!
    איך?
    ע"י הזעזוע שקבל מהעבירה או מהנפילה שקרתה לו, מתעורר בחרטה גדולה, מתוך אהבתו לה' וכך משתנה לטובה
    זה הכח הגדול שיש לתשובה מאהבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • י מנותק
      י מנותק
      יאיא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
      #2644

      A עד שידליקו את האור
      עד שמישהו יצית פה גפרור
      וזו שעת דמדומים כבר שעות
      אולי אצייר ציור.
      לשווא לרוקן את היום
      למלא אותו בדמיונות
      ואם כך זה קרוב מאוד לסוף
      אז מה עוד אוכל מכאן לראות.

      פ אז תקן אותי אם אני טועה
      רמזים דקים זה מסבך כזה
      אני נודד בתקווה גם מתוך שינה.
      וכוון אותי כשאני תועה
      ולא יכול לסחוב את זה כל כך הרבה
      נודד ונמצא תצרף מחשבה.

      B כשמזכירים לי אני זוכר
      אבל בין לבין אני שוכח
      בטעות או בכוונה
      מתקרב חולם בורח.
      זז ונע על המקום
      הביתה הלוך חזור
      בסוף כל ד' אמות
      מנסה למצוא לסגור את החור.

      הזמן לא מפסיק לחלוף והאדם נודד וסוחב את הגלות עוד קצת ומאמין שהוא ממש קרוב לסיומה...
      בדרך הוא מתפלל שלא לטעות ולא לתעות... ותמיד הוא נודד בעולם אך במחשבות ליבו הוא ממש נמצא בלב העניינים,
      אז מבקש לצרף מחשבה למעשה...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • שלום לכםש מנותק
        שלום לכםש מנותק
        שלום לכם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2645
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2646

          בס"ד
          'ואז את תראי'- קאבר

          במבט לשמיים משהו מאיר,
          קרני השמש שולחות נחמה-
          מין משהו לא רגיל.
          ושירים שכתבה, אף אחד לא יכיר
          שמרה רק לעצמה.

          שקיעה עצובה, מזייפת עוד שיר.
          לכל דבר בעולם הזה, יש מחיר...

          ואז את תראי, לא סוף העולם
          אפשר לחייך, האור עוד כאן.
          בסוף תגלי, שככה כולם,
          מנסים לתקן, מחכים שיבוא לו הזמן.

          שמש חמה, תבוא ממזרח
          ורוח קרה, תלטף אותך.
          מי שלקח, הוא גם זה ששולח
          את כל הטוב שרק מחכה לך.

          ואז את תראי, לא סוף העולם
          אפשר לחייך, האור עוד כאן.
          בסוף תגלי, שככה כולם
          מנסים לתקן, מחכים שיבוא לו הזמן.

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2647

            הרהורי נעילה

            פנה היום
            חמה תלויה בראש האילנות
            זמן שקיעה
            להשליך לים
            את כל העוונות
            החטאים ...
            הדימיונות
            מה שהלב שלך
            מחפש
            מחפש
            את הלב שלך
            מה שנתת היום
            מחר יהיה שלך
            קול דממה דקה לוחש לי
            בן יקיר לי ..
            עוד רגע הכל נגמר
            בראתי עולם רק בשבילך
            תן דעתך עכשיו
            לבנות את עולמך

            שנה טובה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2648

              שבת אחרונה בשנה:

              זהו, אין משחקים
              יום הדין מתקרב מאד
              מעכשיו אין פינוקים
              צריך בכללים לעמוד

              זהו, שבת אחרונה
              כל השנה עוד עשית בערך
              עכשיו התמונה שונה
              את יודעת שכאן כבר המלך

              כל השנה הרשית לעצמך
              עכשיו את כאילו אחרת
              ולפעמים המצב הזה קצת מסבך
              כאילו, על מי את עובדת?

              נכון, זה כאילו אני משחקת
              אבל באמת עכשיו זה האמת
              כי כל השנה עוד היו פיתויים
              אבל עכשיו אני מציגה ת'בפנים

              אני מבטיחה שזה לא שקר
              הלוואי וכל השנה הייתי כך
              זה שלפעמים קשה להתגבר
              לא אומר שאני חייבת לחיות בפח!!

              אז זהו, שבת אחרונה
              ואני מציגה לך תמונה
              נכון שהיא לא הייתה כל השנה
              אבל-העיקר זה הכוונה!!!

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • אדמיליםא מנותק
                אדמיליםא מנותק
                אדמילים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2649

                וברחת
                וייפח באפי
                נשמת חיים
                ויצוק בי רוח
                וגשם
                וברק ורעם
                וסופת
                רגשות
                ונפילת מתח
                ודעות חלשות
                ואיבוד עשתונות
                ועיבוד לשונות
                שתי עונות
                עוונות
                של שגגה
                וקולות שאגה
                וטירוף
                בצירוף
                הימים, הלילות
                סופים התחלות
                וערבוב
                דמי לגעת
                ותיעוב
                עצמי לדעת
                בלילות, בימים
                וייפח באפי
                ויאמר
                ובחרת בחיים

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ויוושו מנותק
                  ויוושו מנותק
                  ויווש
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2650

                  לכל חברי מקצב היקרים
                  תודה -
                  שאת זמני אתם מעבירים
                  תודה-
                  על תכנים מעניינים וכשרים
                  תודה-
                  על יחס ותגובה מהירים
                  למרות שאותי אתם לא מכירים...
                  תודה-
                  על אינפורמציה ועוד דברים
                  שאת ידיעותי במוזיקה מעלים
                  תודה-
                  על שירים שאתם כותבים
                  שהם פשוט מ-ד-ה-ימ-י-ם
                  תודה-
                  על מחמאות ופרגונים
                  תודה-
                  על הלייקים
                  תודה לכם העוקבים
                  תודה-
                  על שנה וחודש מקסימים.
                  אז-
                  בשבוע אחרון של השנה
                  רציתי רק לומר תודה
                  שתיהיה לכם שנה טובה
                  ומתוקה!!!!
                  מלאה בבריאות (הכי חשוב) והמון הצלחה
                  שתגשימו את כל משאלותיכם לטובה
                  ושתצא בעז"ה מוזיקה טובה.🎵🍎🍯

                  "ללב שלנו אין הנחות😞
                  אין מבצעים❌
                  ואם שברת💔שילמת!"💰

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2651

                    חודש אלול
                    כולי בלבול🙄
                    לא מבינה
                    מה עושים בסוף השנה

                    אני חוששת😧
                    ויותר מתבלבלת
                    מה עושים
                    פוחדים?😰

                    ולפתע הארה🤠
                    הסמינר מכריז על יום תפילה
                    כותל והרצאה
                    כדי להיות מחוזקת בראש השנה🍎 🍯

                    מתרגשת...😊
                    וגם חוששת...😨
                    רוצה בדין לזכות
                    שירבו לי כל הזכויות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2652

                      ||סוף סוף שיכולתי לכתוב את השיר הזה פעמיים כתבתי ומחקו, 😠 מקווה שתאהבו||
                      תיבת הנגינה שלי
                      תיבת הנגינה הפנימית שלי
                      היא ינה תיבת מיתרים
                      לי תיבת נגינה והיא בתוך עצמי
                      מעצבת לי בה מחשבות והגיגים

                      מחשבות רצות בה כל הזמן
                      והן אלה שמרכיבות את הרקע
                      יש מחשבות שנמצאות שם עוד מזמן
                      והן אלה שמהוות את התקע
                      מחשבות שכשלא צריך תמיד באות במזומן
                      והן אלה שמנסות לזייף את השמע
                      מחשבות טובות על כל אדם פשוט (אפילו ילד קטן)
                      והן תמיד יהיו אלה שסוגרות את הבקע

                      האומנות בתיבת הנגינה
                      היא תמיד לדעת לשלב
                      ולפעמים שווה את ההרמוניה
                      גם כשזה קשה וכואב
                      כדי להרכיב מהכל מנגינה
                      שתכנס ישר לתוך הלב
                      🎼 🎼 🎼

                      אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • MUSIC 2M מנותק
                        MUSIC 2M מנותק
                        MUSIC 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2653

                        מוקדש לכל מי שכמוני אמממ, לפעמים לא ממש הולך לו, באו נזכור שזה ירידה לצורך עליה....

                        צעד אחד עשיתי קדימה,
                        ואיפה האלם שאמור להפתח?
                        אתה איתי מימים ימימה,
                        ואיכן הוא השדה המובטח?
                        באמת שרציתי, מכל הלב,
                        ולמה איני שומעת הדפיקות?
                        כל תשוקתי זה להתקרב,
                        ואיה דודי עם כל המתנות?

                        מספרים לי על דמעות שמקרבות,
                        ושלי הן רק מתסכול.
                        צועקים לי להתפלל בסליחות,
                        ואצלי כבר ב"מודה" תקול.
                        אומרים לי, הריחי האויר,
                        ולי נכנס רק אבק.
                        שואלים אותי על הלב האדיר,
                        ובתוכי ישנו סלע ענק.

                        כל רצוני הוא לראות את מלכי,
                        כאן בשדה, ליד פתח האולם.
                        לפתוח לדודי, לפני שהוא דופק.
                        לשפוך דמעות יחד עם כולם.
                        להרגיש את האויר, הלחש השותק,
                        להכות על הלב, לקול השופר,
                        לנפץ את הסלעים, לקפוץ על מיכשולים,
                        אוי, מלכי, איכן אני בתוך כל העולם?????

                        אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                        תשב.
                        אתה מסתיר לעצמך.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                          #2654

                          עדיין רחוקה
                          עוד יודעת
                          ת'טוב משתיקה
                          בולעת

                          עדיין טיפשה
                          עוד יודעת
                          שוב מחרישה
                          כורעת

                          קול שופר מפציר
                          שובי אלי ילדה אהובה
                          לטוב שלך אין מחיר
                          בואי, אחזיק אותך קרובה!

                          וקול שופר שוב מזכיר
                          יש לה אבא שאוהב
                          ובלב שלה משאיר
                          חלל עצוב כואב

                          למה הרחקת אותי? אבא!
                          למה נתת לי כזה יצר?
                          למה שכחתי מה זה קירבה
                          וזכרתי רק מה זה שבר?
                          למה נתת לי לנסות רע?
                          למה נתת לי עבירות?
                          למה נתת לי בחירה
                          ולא נתת לי חברות?
                          למה הכל היה אכזר?
                          למה התמכרתי ללילות?
                          למה הלב שלי נשבר
                          עד שלא יכלתי כבר לבכות?

                          ילדה שלי, את יודעת הכל
                          את חזקה בזכות המשברים
                          הבחירה בידך כדי שתוכלי לגדול
                          ואת יודעת גם בלי הסברים
                          וחשוב שתדעי, גם הרע היה חשוב!
                          כן, שתדעי שגם העצב היה אהוב!
                          כי מתי שבכית לי בלילות
                          אני הרגשתי את האהבה שלך
                          ושמחתי שיש לי בת כזאת
                          שבוכה כי היא לא מלאך!!!
                          ילדה שמרגישה שהיצר מתגבר
                          ובוכה כי לא רוצה שאצטער!
                          אל תצטערי על הבחירה החופשית
                          חלק מהמתנות שלה כבר גילית
                          וחלק תדעי רק בבוא העת
                          אבל זה היה לך טוב באמת!
                          תדעי שעל כלום אני לא מתחרט
                          גם על הרע, גם על החטא!!!
                          בזכותם הרגשתי את הלב שלך
                          ובזכותם היום אני רוצה אותך.

                          שופר שלי קורא לך,
                          תקשיבי ילדה טובה
                          את כל הטוב אתן לך-
                          אם תרצי להיות קרובה!!

                          בואו נגיד ביחד:
                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אליה ב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                            #2655

                            שלום לכולם! שיר שכתבתי על געגועים לאבא שבשמיים.

                            אבא, מתגעגע
                            ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                            אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                            סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                            למצוא את הדרך להקל מהכאב

                            פיזמון:
                            אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                            רוצה לחזות בזיו פניך,
                            ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                            לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                            להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                            צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                            מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                            לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                            מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                            פיזמון

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • אדמיליםא אדמילים

                              וברחת
                              וייפח באפי
                              נשמת חיים
                              ויצוק בי רוח
                              וגשם
                              וברק ורעם
                              וסופת
                              רגשות
                              ונפילת מתח
                              ודעות חלשות
                              ואיבוד עשתונות
                              ועיבוד לשונות
                              שתי עונות
                              עוונות
                              של שגגה
                              וקולות שאגה
                              וטירוף
                              בצירוף
                              הימים, הלילות
                              סופים התחלות
                              וערבוב
                              דמי לגעת
                              ותיעוב
                              עצמי לדעת
                              בלילות, בימים
                              וייפח באפי
                              ויאמר
                              ובחרת בחיים

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אליה ב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                              #2656
                              פוסט זה נמחק!
                              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אליה ב

                                פוסט זה נמחק!

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2657
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נעמי ה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                                  #2658

                                  נשמה טהורה ירדה לעולם
                                  נשמה גבוהה בגוף לא מושלם
                                  הכאב גדול לא מוכל
                                  מי ירפא את הלב הנשבר

                                  תינוק קטן לא יודע חטא
                                  אך סבל רב הספיק לשאת
                                  הורים דואגים אבודי עצות
                                  אין סוף למעיין הדמעות

                                  ימים כלילות לילות כימים
                                  מסתובבים חסרי אונים
                                  רוצים רק קצת מנוחה
                                  משתוקקים לטיפת שמחה

                                  האמונה החזקה בלב
                                  שמעלימה כל כאב
                                  הידיעה שיש אבא אוהב
                                  שלרגע לא עוזב

                                  היא המזרימה כוחות
                                  היא העוזרת לעמוד בניסיונות
                                  היא הבונה חלומות
                                  היא המשמרת את התקוות

                                  בלעדיה אין את היכולת לעמוד בניסיון,
                                  אין את הרצון
                                  אז בתפילה שתמיד תשכון.
                                  ||כתבתי את זה היום כששמרתי על תינוק בן חצי שנה חולה מאד||

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יאיא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                    #2659

                                    A עייף ויגע חזרתי אליך עברה שנה
                                    מהפעם האחרונה הרבה דברים קרו ומעט השתנה
                                    ואיך ארים ראשי לבקש ממך סליחה
                                    שתשמע את תפילתי שתטה את אוזנך

                                    פ ושוב עובר עוד יום ואני רוצה המון
                                    אך מה אני עושה כדי לבנות לי מחסה
                                    אש בוערת בליבי לא ולא זה לא זמני
                                    כי הטעם האמתי הוא האוצר בנשמתי

                                    A דפקתי על דלתך שמעתי את צעדיך ביום הנורא
                                    בטוח מלפניך שתשפוך עלי חסדך ללא כל תמורה
                                    כמו מלך בשדה אל בניו הוא מתקרב
                                    ועבד לא עושה ואדונו אותו אוהב

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                      #2660

                                      באה בשערים
                                      את-
                                      שפותחת כל כך הרבה דלתות
                                      של הקשבה
                                      של תשובה
                                      של סליחה
                                      של אהבה.
                                      מרגישה את הימים
                                      מתחברת לניגונים
                                      עכשיו-
                                      זה הזמן להשאר
                                      הכי חזק שאפשר
                                      להתפלל מעומק לב
                                      שהרגעים הכי יפים לנשמה
                                      רגעים של טהרה
                                      של קרבת השם
                                      ישארו אתך
                                      לאורך כל הימים האלה
                                      עם הרצון לעשות הכי טוב
                                      לשמח את אבא שבשמיים
                                      להראות לו כמה את יכולה
                                      וכמה אכפת לך
                                      וכמה את רוצה אותו
                                      ולהיות בקרבתו!!!
                                      ✍ @הדרי

                                      השיר נכתב בהשראת חודש אלול האהוב!!
                                      האוירה, ההרגשה, הקרבה וההתחברות- רשמו את השיר הזה יחד איתי!😜 😉
                                      שתהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה!!
                                      עם שפע של הצלחה- וביאת הגאולה

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                        #2661

                                        שיר שנכתב בס"ד בהשראת הלחן ש- @אילן-פ העלה, חייבת לציין שהוא היה מדהים!
                                        https://miktzav.com/topic/10593/%D7%90%D7%AA%D7%92%D7%A8-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%92-%D7%90%D7%97%D7%A8?_=1694980532451

                                        'מחפש' -
                                        מחפש לחן, מחפש מילים
                                        מחפש שורות שיכתבו על דפים
                                        רוצה להתחיל, ויש ים של מחשבות
                                        איך בין רגע, נעלמו לי כל הזכרונות

                                        זה מין משו תפוס בתוך הבטן,
                                        אם הוא לא ייצא ישאר בי כתם.

                                        איפה השירים, איפה המנגינות
                                        איפה כל הדפים שליוו אותי בלילות
                                        איפה הצלילים, איפה התיבות
                                        איפה הרגעים שהשאירו בי תקופות

                                        מחפש קרעים, מחפש עקבות
                                        מחפש תטעם, לחזור שוב להיות
                                        הבן ששב בין הנפילות,
                                        כי רק בך, תליתי- את כל התקוות!

                                        קרדיט ענק ל @טותיייי 🤞

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יאיא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2662

                                          להתחיל את ההמשך

                                          . ואחרי שכבר שרנו את כל השירים
                                          ואמרנו כמעט את כל המילים
                                          פנינו לאן?

                                          להוריד דיבורים למעשים
                                          עכשיו המים צלולים ואין משקעים
                                          יחסינו לאן?

                                          . איך להתחיל את ההמשך
                                          בלי לשנות פשוט להתרגל
                                          לא לחזור שוב ולעשות את ההפך
                                          להתחבר להווה לאחור לא להסתכל

                                          . ואחרי שקראנו בכל העוצמה
                                          והמלכנו את המלך ללא תהיה
                                          רצוננו לאן?

                                          ויצאנו לדרך עם כל הציוד הנדרש
                                          ועד לפני שעה לא היה כל חשש
                                          מעשינו לאן?

                                          . איך להתחיל את ההמשך
                                          בלי לשנות פשוט להתרגל
                                          לא לחזור שוב ולעשות את ההפך
                                          להתחבר להווה לאחור לא להסתכל

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול