דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2722

    הלב שלי הוא לא מחסן
    למרות שיש בו דברים ישנים
    הלב שלי הוא לא קמצן
    נותן את כולו לאחרים

    הכאב בו לפעמים מתחזק
    למרות שלא נראה לעולם
    הרצון בו כדי להתחזק
    נמצא ותמיד קיים

    לפעמים יש לו אירוע
    יש פעמים שהוא פגוע
    לפעמים הוא מוחל וסולח
    ולפעמים הוא גם לא שוכח

    אחרי שנים שהצגתי
    אני בסוף למדתי
    שאני מפיקת אירועים
    של הלב שלי

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2723

      תקופה

      גם זה יעבור
      אנחנו לא ניפול בבור

      אל תיבהל מהמציאות
      אנו נעבור זאת בקלות

      תדע בוודאות
      יש כאן אלוקות

      ה' משגיח עלנו ושומר
      זה לא יחזור יותר

      לכן תתחיל להתגבר
      ואת הפחד תשחרר!

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • א מנותק
        א מנותק
        אליה ב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2724

        בעשרים ושתיים לתשרי, בבוקר לפנות,
        יצאו בני בליעל אלינו, להשמיד ולענות,
        ואין בהם חמלה על זקנים, ולא על בנים בנות,
        ופחד סובב בחוצות, ממזרח שמש עד פנות,
        מאיתנו נאלצו לסגת, ואת בתינו לפנות,
        יצאו לוחמים מביתם, והותירו אלמנות,
        ותינוק שאל איה אב, ומי יוכל לענות,
        וקול קורא בעדת אל, לפלל ולהתענות,
        אולי יעירו רחמי אב, את מה שנגזר לשנות,
        אולי בצערינו יראה, יקבל זעקת לשונות,
        האם קפץ באף רחמיו אל, האם שכח חנות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • ב בסוף תמיד יהיה טוב

          גם אני כתבתי משהו לאמא שלי😅 קצת מביך להראות את זה ....
          אבל נראה לי שכל מתבגר/ת בדור הזה יבינו...
          היה לי תקופה שעשיתי מלאאא שטויות...ואני לפעמים ככ הצטערתי על זה שאני לא מצליחה להיות הזאתי שהם חלמו עליה.....מקווה שתזדהו איתי...
          אז ככה:
          לפעמים כשנפלתי
          אני לא תמיד זכרתי
          שאת כאן לצידי
          פועמת בתוכי
          לא הכל היה ורוד לי
          אולי כי לא ידעתי
          מה לבחור
          איך לראות קצת אור
          כשהכל שחור
          כן נכון הבטחתי
          לא תמיד קיימתי
          גם לא התחשבתי
          שוב ושוב שיקרתי
          איך תמיד הכזבתי...
          פזמון:
          סליחה שזו הדרך שעברתי
          נפלתי, פגעתי ,אבל קמתי
          כדי לגדול צריך ליפול ולדעת להמשיך..
          עכשיו אני יודעת זה פגע בי
          אני בוחרת באמת וזה לא קל לי
          חשבתי הרבה לא ידעתי לאן
          עכשיו לצידיך מבקשת את סליחתך...

          איך תמיד דאגת לי
          כל הלילות שלא ישנתי
          גם את שם בחדרך
          ערה יחד איתי
          "לא היא לא מבינה אותי"
          רק זה מה שחשבתי
          שכנעתי את עצמי
          לא רציתי לראות
          נכון שלא רציתי
          כל הזמן ברחתי
          לא תמיד ראיתי
          את כל מה שנתת לי
          את כל הטוב שיש בי
          פזמון...
          גם שרתי את זה והשמעתי להורים שלי הם התרגשו מאוד...
          הייתי משמיע לכן רק שזה שירת נשים...
          וגם רציתי להגיד תודה ענקית שיש ת'דבר הזה כי יש לי ככ הרבה דברים שבא לי להראות לאנשים ולקבל ביקורת ותגובות...רק שבציבור החרדי זה פחות אפשרי...אז תודה 🤗
          אשמח לכל ביקורת שרק תיהיה....

          ר מנותק
          ר מנותק
          ר.ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2725
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
            #2726

            בואי כלה!!
            למעלה
            חופת כוכבים
            ונשמות הסבים
            באו לשמוח
            עם רעים אהובים
            יום כפרה,
            שמחה טהורה,
            ושמלה צחורה
            עטופה בשורה
            בואי כלה,
            המנגינה כאן כובשת,
            בואי כלה,
            הרוח לוחשת,
            גדול המעמד
            ואבן הפינה
            לבנין עדי עד
            והשראת השכינה
            בואי התחילי
            חיים חדשים
            בואי נצלי,-
            רגעים נרגשים
            שאי תפילה
            היא גדולה, היא עולה
            בואי כלה
            בואי כלה!

            השיר נכתב לאחותי
            שזוכה בעז"ה בעוד יומיים(!!) להתחתן,
            ברגעים מרגשים שאין מילים-
            באים לי השירים....😉
            (השיר נכתב ממעמקי הלב!- ועושה לי צמרמורות כל פעם מחדש!)
            שנתבשר רק בשורות טובות!!!

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהaא מנותק
              אבא תודהa
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2727

              שואלת תשובה

              סוגרת חלון
              משלימה כתיבה שבוערת המון
              שנים וימים שזה חבוי
              שאלה בלי תשובה שהיתה על כבוי
              היה לי ברור שזה כח אין סופי
              שהכל ממנו כזה טוב ובא לי יופי
              וברגע אחד
              בכבאב שמפלח
              שמדמם ת'נפש
              זה צף
              זה צץ
              בנשמה
              ומשפיע עלי
              ברוחני
              בגשמי
              .
              ובעת זו אני עדיין שואלת,
              תשובה.

              שיר כנה ואמיתי שכתבתי אתמול ואינו משתמע לשני פנים...
              מאמינה שבאמת זה טוב והכל מרצונו הטוב של אבאלה
              ומאבא טוב יוצא רק שפע טוב
              אבל הרגש שבי קיים ובעז"ה נעבור גם את זה
              אין עוד מלבדו יתברך!!!
              אין כמוך אבא!
              תודה.
              (היה לי חשוב לכתוב זאת כדי שחלילה לא יבינו לא נכון שאני באה בטרוניה לבורא עולם וחלילה שברגע של כאב אני שוכחת אינסוף טובות)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4א מנותק
                אייל גלבוע 4
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2728

                מרגל להשכרה
                סדרה ישנה
                אייל גלבוע הפך לנוסטלגיה

                סוף העולם דרומה
                הכל קורה באנטרטיקה
                ספר חדש כל שנה

                ספר חדש יצא
                דופליקטים,והכל פנטזיה
                מחכים בציפייה
                לספר הבא שאולי יצא עוד השנה?

                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                  מרגל להשכרה
                  סדרה ישנה
                  אייל גלבוע הפך לנוסטלגיה

                  סוף העולם דרומה
                  הכל קורה באנטרטיקה
                  ספר חדש כל שנה

                  ספר חדש יצא
                  דופליקטים,והכל פנטזיה
                  מחכים בציפייה
                  לספר הבא שאולי יצא עוד השנה?

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2729

                  אחרי תקופה ארוכה
                  ללא טלטלה
                  הרגשתי שזה עבר
                  עם הנסיון הזה גמרתי לעד.

                  שוב לא אפול
                  וירצה לשמוע שיר
                  שעדיף שלא הכיר.

                  הרגשתי שגדלתי
                  שהינה בתקופה הזאת קפצתי
                  עשיתי המון
                  התגברתי על מליון.

                  ואחרי תקופה
                  שוב לא בכוונה
                  מצאתי תצמי
                  מאזינה בקביעות
                  לשירים עם הרבה רעילות.

                  פתאום ירדו החומות
                  אין איסורים
                  וגם לא גדרות
                  מותר לשמוע הכול.

                  ניסתי לתפוס את עצמי
                  הרי החלטתי שעם זה הפסיק
                  אז למה פתאום זה שוב מזיק?
                  למה אני חוזרת לאחור?.

                  מהר מחקתי
                  זכר לשירים לא השארתי
                  הנגן טהור ונקי
                  אין זכר לתקופה שעברתי.

                  אני יודעת שאחרי כל הבטחה
                  תבוא שוב המעידה
                  אך בפעם הבאה
                  בעזרת ה' היא תיהיה יותר בקטנה.

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • ב מנותק
                    ב מנותק
                    בסוף תמיד יהיה טוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בסוף תמיד יהיה טוב
                    #2730

                    אתה מכיר את זה שהדמעות חונקות אותך?
                    שאתה לא מוצא את עצמך?
                    שכל מה שאספת בורח לך?
                    שהבניינים שבנית נופלים עליך??

                    ואתה מרים את העיניים
                    ושואל את השמיים...
                    "איך אני צריך להתקדם מכאן?"
                    ואז אתה מנסה לחפש סימן...

                    אז, מהמקום הזה- בדיוק משם!
                    תקשיב שניה! כי שמעתי משהו חכם...

                    "כשעולמך חרב עליך, ראה זאת כהזדמנות פז
                    להתחיל בבניית עולם חדש וטוב יותר"

                    וגם תזכור:
                    שמהחושך אפשר לראות רק אור"

                    יאלה מחכה לראות אותך עולה
                    ובעיקר רוצה...
                    אתה לא לבד!👊

                    תשלחו לאנשים שמחכים לשמוע את זה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • ויוושו מנותק
                      ויוושו מנותק
                      ויווש
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2731

                      דני סנדי יונתן ועוד כמה חברים
                      לשנת התגלות יוצאים
                      במשך שנה לא יהיו בבתים
                      כל אחד יגלה בעצמו מקומות חבויים

                      כל אחד ביבשת שונה גר
                      ששמה שונה לפני הפיצוץ המר
                      אחת היא חדשה ומתקדמת
                      השניה בורחת מזה כמו אש שלא מרחמת

                      דיויד המפונק שבחבורה
                      רב עם דני ללא הפוגה
                      כמה הטכנולגיה חשובה
                      וכמה היא מועילה
                      אך דני בשלו
                      מוכן להלחם על יבשתו
                      אפילו ששומעים את שמה
                      אף מעקמים
                      הוא יודע שכך חנכו אותו ההורים
                      למרות הויכוחים שלא נגמרים
                      הם בסוף החברים הכי טובים

                      קותי רוכב הברקים
                      מגיע לבדוק את הבחורים
                      את כוחם ועוצם ידם לגלות
                      האם יוכלו לרכב על העוף הענק
                      בעל שתי הגולגולות

                      השנה הייתה לא כפי שצפו
                      הדופלקטים לחייו של דני נכנסו
                      לא עוד בחור רגיל
                      לא עוד בחור כמו שאר בני הגיל
                      בחור עם כוחות
                      שאותם זירו רוצה לכלות

                      דומיה
                      גבורה
                      הגנה
                      נאמנות
                      אלו האפשרויות להדפקלוטות
                      דופלקטים רבים נהרגו על השבועה
                      והסקנדרים לא באו לעזרה

                      והמסר שלקחתי:
                      גם אנו לפני כמה שנים טובות
                      נשבענו על עשרת הדיברות
                      במשך השנים שהגויים רצו לכלות
                      תמיד עמדה לצידנו זכות אבות
                      במשך ההסטוריה והגלויות
                      היינו חזקים מול הסופות
                      לא נכנעו
                      את דתנו לא המרנו
                      מאיימים שאותנו יזרקו לים
                      אך הקב"ה תמיד מצילנו מידם
                      יש בנו כחות על אנושיים
                      אפילו ברקים אותנו לא מחשמלים
                      אנחנו לא צריכים בייסים וסקנדרים שיעזרו
                      רק התפילות הבקשות והתחינות לצידנו יעמדו
                      ובקרוב ממש נשמע את קול שופר של:
                      משיח צדקנו🙏

                      למי שלא הבין את ההתחלה רוצו מהר לקרוא את 'דופלקטים'

                      "ללב שלנו אין הנחות😞
                      אין מבצעים❌
                      ואם שברת💔שילמת!"💰

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                        #2732

                        לכמה דקות
                        לחזור אל העבר
                        היו לי דיכאונות
                        חלאס זה נגמר

                        אבל נחמד לראות,
                        איך הצלחתי להשתנות.

                        לכמה זמן
                        לשחזר מה שהיה
                        איך לא היה לי מובן
                        שהכל זה אשליה

                        והנה אני כאן, איתך.
                        הארת לי את החשיכה.

                        אז חזרתי קצת
                        ועכשיו אני מודה לך
                        שאני לא אותה בת
                        ושאני עוד נמצאת איתך

                        כמה שזה ברור-
                        ככה זה לא מובן מאליו.

                        אני מפחדת
                        אני מאושרת
                        אני משקשקת
                        אני מחוברת

                        השם....
                        נכון, הכל יכול להיעלם
                        אבל אני כבר במקום אחר
                        ואני רוצה להתקדם.

                        תתן לי, בבקשה,
                        לשכוח מכל מה שהיה!
                        פשוט לפתוח דך חדש
                        בבקשה!

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • הדריה הדרי

                          בואי כלה!!
                          למעלה
                          חופת כוכבים
                          ונשמות הסבים
                          באו לשמוח
                          עם רעים אהובים
                          יום כפרה,
                          שמחה טהורה,
                          ושמלה צחורה
                          עטופה בשורה
                          בואי כלה,
                          המנגינה כאן כובשת,
                          בואי כלה,
                          הרוח לוחשת,
                          גדול המעמד
                          ואבן הפינה
                          לבנין עדי עד
                          והשראת השכינה
                          בואי התחילי
                          חיים חדשים
                          בואי נצלי,-
                          רגעים נרגשים
                          שאי תפילה
                          היא גדולה, היא עולה
                          בואי כלה
                          בואי כלה!

                          השיר נכתב לאחותי
                          שזוכה בעז"ה בעוד יומיים(!!) להתחתן,
                          ברגעים מרגשים שאין מילים-
                          באים לי השירים....😉
                          (השיר נכתב ממעמקי הלב!- ועושה לי צמרמורות כל פעם מחדש!)
                          שנתבשר רק בשורות טובות!!!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אליה ב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2733
                          פוסט זה נמחק!
                          כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אליה ב

                            פוסט זה נמחק!

                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                            #2734

                            @אליה-ב אין להגיב בשרשור השירים. אפשר להגיב כאן:
                            https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D/998

                            אם אתם לא יכולים להגיב שם, כנראה שהמייל שלכם לא מאומת. תשלחו מייל ל- miktzavsuport@gmail.com ונאמת לכם את המייל.

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נעמי ה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                              #2735

                              תינוק קטן לא יודע חטא
                              סבל רב הספיק לשאת
                              באת לתקן כאן בעולם
                              באת בגוף לא מושלם

                              כאב גדול בלידתך
                              כאב עצום בעזיבתך
                              עכשיו טוב לך אני בטוחה
                              עכשיו כולך מלא רק שמחה

                              הייתי נותנת המון
                              לחבק אותך חיבוק אחרון
                              לא מפסיקה לאוהב
                              רוצה לראות אותך רק עוד פעם אחת מקורב

                              עכשיו כבר אינך סובל למעלה
                              אבל אותי השארת שוברה למטה
                              אני אקום כמו גדולה
                              יודעת שזכיתי להכיר נשמה גבוהה

                              בקשה קטנה לי אליך
                              תזכור את הימים ששמרתי עליך
                              את השעות שהרגעתי אותך
                              עכשיו שאתה קרוב לה'
                              אל תשכח עלי לבקש.
                              ||כתבתי את זה על תינוק שעדיין לא עשה שנה שהתנדבתי אליו הרבה ולצערי הרב נפטר😭
                              נ.ב. לפני איזה חודש וחצי בערך העלתי שיר שכתבתי עליו שהיה חולה ||

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2736

                                יגיע היום
                                שיצוף בי הכל
                                כים אל חול
                                מול עמק תהום

                                ישמע לי מין קול
                                שישלים בי החור
                                הנפער בי לאחור

                                ולי נותר לבחור
                                החושך או האור
                                בעודם של הון
                                רעידות הקור -
                                לגדול

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • B מנותק
                                  B מנותק
                                  BINYAMIN OFFICIAL
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2737

                                  אנא ממך
                                  תפתח לי את הלב
                                  אליך להתקרב
                                  תתן לי אמונה
                                  גם בימים שכואב
                                  אין עוד מלבדך
                                  אין לי כלום
                                  ולא אוותר אמשיך ללכת ולצעוד
                                  ולא אשבר
                                  כי מה אני כאן בעולם
                                  כשאתה לא עוזר
                                  תודה תודה על הכל

                                  [יש לזה לחן כאן https://miktzav.com/post/254600 בשרשור למטה }

                                  לא להעביר.

                                  רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • B BINYAMIN OFFICIAL

                                    אנא ממך
                                    תפתח לי את הלב
                                    אליך להתקרב
                                    תתן לי אמונה
                                    גם בימים שכואב
                                    אין עוד מלבדך
                                    אין לי כלום
                                    ולא אוותר אמשיך ללכת ולצעוד
                                    ולא אשבר
                                    כי מה אני כאן בעולם
                                    כשאתה לא עוזר
                                    תודה תודה על הכל

                                    [יש לזה לחן כאן https://miktzav.com/post/254600 בשרשור למטה }

                                    לא להעביר.

                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                    #2738
                                                      **אלוקי**
                                    

                                    תקראו את הספויילר זה חשוב

                                    אלוקי/נו
                                    שמור עליי/נו
                                    קבל תפילותי/נו
                                    ורחם נא עליי/נן
                                    שמור על ילדייך
                                    השבויים בידי צורריך
                                    ואת החולים רפא נא
                                    ושלח במהרה גאולה

                                    זה שיר שכתבתי והלחנתי עקב המלחה שפרצה
                                    וב4 השורות הראשונות זה או ברבים או ביחיד תקראו את זה איך שאתם רוצים

                                    "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                    (אני)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #2739

                                      החושך מול עיני
                                      נעלם כך לפתע
                                      הרמתי תראש לאלוקי
                                      אפילו רק לרגע

                                      פתאום הכתה בי
                                      ההבנה שהכל מלמעלה
                                      פתאום נכנס בי
                                      האמונה שהכל מאבא

                                      התקופה הקשה
                                      אמנם השאירה בי כאב
                                      אבל שמשנים תחשיבה
                                      ככה יותר טוב בלב

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • אייל גלבוע 4א מנותק
                                        אייל גלבוע 4א מנותק
                                        אייל גלבוע 4
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                        #2740

                                        מגויס יוצא להלחם
                                        נלחם על חיי
                                        עוד חבר לנחם
                                        מה נשאר לי בחיי?

                                        קם בבוקר
                                        עוד יום ללא משמעות
                                        אצל הפסיכולוג מבקר
                                        זו ממש התעללות

                                        חבר גוסס
                                        מבקש לחיות
                                        בדמו מתבוסס
                                        דמעות זולגות,איך זה יכול להיות?!

                                        פוסט טראומה
                                        לא מדבר ולא אוכל
                                        חבר נפטר על מזבח המדינה
                                        צער וכאב,נמצא באבל

                                        רוצה ימים טובים יותר
                                        לא מתכוון לוותר
                                        לאויב הגדול ביותר

                                        שכחתי לציין שזה סיפור אמיתי וטרי לצערינו

                                        "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                        ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2741

                                          זוכר
                                          איך היינו משחקים
                                          איך היינו מדברים
                                          ספרנו כוכבים
                                          רקדנו על רכבים

                                          זוכר
                                          איך דיברנו על החיים
                                          איך למדנו ערכים
                                          איך חלמנו להגשים
                                          חלומות כל כך גדולים

                                          אתה זוכר???
                                          מה קרה לך חבר?
                                          איך היום אתה שבר
                                          הכלי שלך חסר...

                                          אתה שוכב בחדר
                                          כלום כאן לא בסדר
                                          אתה כמעט מת
                                          ולמה באמת?

                                          אתה זוכרת איך אמרת
                                          שאתה רוצה רק טוב
                                          תסתכל לאן הגעת
                                          איך יכלת לעזוב???

                                          אני מתגעגע

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול