דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ESTER 0E מנותק
    ESTER 0E מנותק
    ESTER 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2763

    1400 צלקות\E.H.

    על פנייך 1,400 צלקות
    וכתמי גם מעטרים גופך
    את עייפה ממחלות ודלקות
    ודמעות צורבות על נפשך

    כחיה פצועה סופרת ת'דקות
    וכבר מסתערת בחירוף על אויבך
    לא מחפשת את הדרכים הקלות
    אך מאמינה שלא לחינם כאבך
    עוד רגע קט יכנע
    ופצעיך יחלימו
    וכאביך ישלימו
    או אז ביתך יבנה
    או אז תשוב השכינה
    למעונה

    כי המתח הכי גדול-,
    בא תמיד לפני הסוף.

    האזיני
    קול מבשר עולה
    ברגליו משמיע
    ישועה.
    גאולה.

    ארץ אהובה!
    אל תשתקי
    על הדם הרב שספגת
    אל תשתקי
    על הכאב הרב
    שהוא מנת חלקך
    רבות בשנים
    אנא!
    למעני,
    ולמען כל הדמים שספגת עד היום
    באהבה ובכאב עם לב שותת
    א.ה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😲 👍
    10
    • אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
      #2764

      שיר שכתבתי על שנולד לנו תינוק במשפחה - יונתן
      בימים אלה כבר עושים לו חלאקה אז עוררתי את השיר מחדש

      תפילת התינוקות

      נשמה שנתת בו טהורה היא וזכה
      שמור עליו מרוח שתבוא
      נשמה שלא חטאה
      תינוק של בית רבן
      משא של עם חרוט על ליבו

      הקשב נא אלקי לתפילת התינוקות
      לבכי שירעיד כסא כבודך
      מעולמך מתרגש
      גם בלי מילים מבקש
      בוכה .. בוכה ...על עמך

      אנא אלקי
      שמור על הורי
      שמור גם עלי יונתן הקטן
      אנא אלקי ---מתי ?
      תאמר לצרותינו די ...

      יותן הקטן
      יגדל ילך לגן
      ילמד לצלול במים עמוקים
      על עצים יטפס
      כל היום יחפש
      יביא להוריו --פרות מתוקים

      יש לשיר הזה גם לחן קצת רציני אבל גם משעשע
      אפשר לשמוע את השיר הזה ועוד שירים
      https://miktzav.com/post/282004

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבועא מנותק
        אפרת גלבוע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2765

        יש לי הרבה מחשבות
        עברתי כמה ניסיונות

        זה היה עבר
        עכשו הכל ניגמר

        להתחיל לחפש משמעות
        לצעוד באמת בזהירות

        לגעת במקור
        לדעת ללחום בקור

        את השקר לשבור
        את הטוב לנצור

        כך נמשוך עלינו אור

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4א מנותק
          אייל גלבוע 4
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
          #2766

          לא מסתכלים
          לא מתייחסים

          מרגיש רואה ואינו נראה
          כן,זה ההווה

          בלי חברים
          חסר חיים
          ללא רחמים

          מתחנן שתתייחסו
          אותי אף פעם לא אהבו

          מאסטר מיוזיקמ אפרת גלבועא 2 תגובות תגובה אחרונה
          🤞
          9
          • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

            לא מסתכלים
            לא מתייחסים

            מרגיש רואה ואינו נראה
            כן,זה ההווה

            בלי חברים
            חסר חיים
            ללא רחמים

            מתחנן שתתייחסו
            אותי אף פעם לא אהבו

            מאסטר מיוזיקמ מנותק
            מאסטר מיוזיקמ מנותק
            מאסטר מיוזיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2767
            פוסט זה נמחק!
            אייל גלבוע 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מאסטר מיוזיקמ מאסטר מיוזיק

              פוסט זה נמחק!

              אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4א מנותק
              אייל גלבוע 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
              #2768
              פוסט זה נמחק!
              מאסטר מיוזיקמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                פוסט זה נמחק!

                מאסטר מיוזיקמ מנותק
                מאסטר מיוזיקמ מנותק
                מאסטר מיוזיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2769
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                  לא מסתכלים
                  לא מתייחסים

                  מרגיש רואה ואינו נראה
                  כן,זה ההווה

                  בלי חברים
                  חסר חיים
                  ללא רחמים

                  מתחנן שתתייחסו
                  אותי אף פעם לא אהבו

                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2770
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2771
                    פוסט זה נמחק!
                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • טותייייט טותיייי

                      פוסט זה נמחק!

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                      #2772

                      ההרגשה תפוקה
                      ההתלבטות קשה
                      אני יודעת מה התשובה
                      אבל בורחת מבחירה
                      מפחדת להגיע להחלטה.

                      אני רוצה ליהות טובה
                      כבר תקופה שאני בעליה
                      מפחדת לפול בחזרה
                      יודעת שצריכה עזרה
                      אבל מפחדת לדבר עם המורה.

                      כימעט נגשת
                      אבל בסוף מתחרטת
                      יודעת שאם לא הגש
                      מחר אוכל קש
                      אבל מפחדת
                      יותר נכון מתפדחת
                      לא רוצה שתדע
                      שאני כזו גרוע.

                      מתפללת שה' יכוון אותי
                      לדרך הנכונה
                      ושהצליח עם הבחירה
                      ולא יפול בחזרה
                      כי אני יודעת מה הטוב
                      ומה זה הרע.!

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2773

                        לא שלי

                        ולפעמים
                        בלי שום סיבה
                        אני רוצה לבכות

                        ככה
                        סתם.
                        כמה דקות
                        להתנקות

                        נטולת רקע
                        של מועקות
                        חונקות

                        רק
                        כמה דמעות
                        מתוקות
                        מחבקות

                        מאפשרות
                        משחררות
                        מאווררות
                        טהורות.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • אדמיליםא מנותק
                          אדמיליםא מנותק
                          אדמילים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2774

                          מה ש
                          ביום של סופה ושל זעם
                          כאשר אדישות תיספג בדממה
                          וכל הגשמים לא ידעו
                          את האדמה בימות החמה
                          בלילות הכאב והצער
                          כאשר רגישות תירמס בשלווה
                          וכל השתיקות לא ידעו
                          מילים שהושקו בתקווה
                          בימי קרני שמש וסנוור
                          כאשר אפילה ליופי תסטור
                          וכל האורות לא ידעו
                          עומק מדומה, תופעת קשת
                          בלילה של מכשפות אופל
                          כאשר כלום לא יוכל לקור
                          וכל האמיתות לא ידעו
                          על אמת אחת מתכחשת
                          בלילות בימים ובתווך
                          כאשר הפוך וישר מתאחדים
                          וכל הדברים שעוד לא היו
                          תופסים אומץ, קמים ואובדים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2775

                            בס"ד

                            הלב שלי רגיש,
                            מזמן שלא נגיש.
                            בכל תרחיש,
                            בומים הוא מרגיש.

                            אם זה מוות,
                            או מכות.
                            דם, וכמה אסונות.
                            הדמעות שלי בוערות.

                            לאן עוד נגיע?
                            אבא תושיע!
                            למה לנו הכל מגיע?
                            בקשה, תסייע!

                            רוצים לחיות בשלום.
                            לאהוב כל היום.
                            מתי יתגשם החלום?
                            שלעם הזה יהיה כוח לנשום...

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            15
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2776

                              בס''ד

                              אני לא חולם
                              הינה זה מתגשם
                              ומלאה הארץ דעה את השם

                              אין מי שלא יודע
                              שרק הוא קובע

                              יביט על הארץ ותירעד
                              יגע בהרים ויעשנו

                              הוא בתוכנו
                              קרוב לנשמתנו

                              זה אלוקנו
                              מלכנו ומנהיגנו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                #2777

                                הקושי לעבר הפיסגה

                                העצבות אופפת,
                                את אברי מכנסת
                                את ליבי עוטפת
                                עם עצמי שותקת,

                                העצב ניכר
                                הקושי במיצר
                                הניסיון שחור
                                והכח- היכן?

                                היום מחשיך
                                האור נעלם
                                אך התקווה-
                                מלטפת ומרגיעה
                                כי הכל לטובה

                                השמש כבר בזריחה
                                העולם מחייך בחזרה
                                הניסיון חלף לו-עבר
                                ועכשיו כבר אינני במיצר!

                                כי לפני האור
                                החושך גובר
                                שולט, מאיים
                                אך לבסוף נעלם,

                                ואז באה קרן אור
                                וניחוחות של שיר ומנגינה
                                יפה ונעימה
                                ואז-
                                העולם מחייך בחזרה!!
                                @הדרי✍

                                כך דרכו של העולם...
                                תמיד יש קשיים קטנים,- החכמה היא לדלג עליהם ולהגיע אל הפסגה!,
                                גם שחשוך- בסוף תמיד מגיע האור...

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2778

                                  ניצבת בין ההמון
                                  יורדת קצת מהשורות
                                  מרגישה מיותרת
                                  אחת ממאות

                                  מחליטה לצאת
                                  לטשטש קווים
                                  מה כבר יקרה?
                                  אין מצב שרואים

                                  הרחפנים מתקתקים
                                  תמונה ועוד אחת
                                  רקע מושלם מנציחים
                                  אבל- חסרה פה בת

                                  התמונה כבר לא תיהיה
                                  מושלמת לעולם!
                                  תמיד יבלוט
                                  האחד שנעלם

                                  כי הכוח שלנו
                                  הוא רק ביחד
                                  לתת כתף וגב
                                  להיות כאחד!

                                  גם אם נראה לנו
                                  שה' לא צריך אותנו
                                  יש לו כבר מספיק בלעדינו
                                  אם לא ניהיה ביחד
                                  זה לא יהיה מושלם-
                                  לעולם!

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                                    #2779

                                    הלב שלי חתיכות

                                    אבדו בי התקוות

                                    בימים אזעקות

                                    בומים בלילות

                                    כולם נלחמים מולנו

                                    אבל..

                                    רק ה שומר עלינו

                                    "ביחד ננצח"

                                    את זה כולם אומרים

                                    בתפילה לאלוקים

                                    שיעזור לחיילים

                                    ירפא את הפצועים

                                    יחזיר את השבויים

                                    בריאים ושלמים

                                    ויחיה את המתים

                                    מקווים לגאולה שלמה

                                    במהרה..

                                    כי אין לנו מלך גואל

                                    ומושיע-

                                    אלא אתה...!
                                    א.מ

                                    אשמח לתגובות!!🙏🙏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                      #2780

                                      שלום! אולי זה היית אתה?
                                      שהרצית היום בכיתה
                                      נעמת על הקתדרה בביטחון
                                      ירית חיצים במסווה של כבוד
                                      אמרת דברים קצת פחות מוכרים
                                      גרמת לדברים לצאת מעוותים
                                      יצאנו החוצה ובלב יש קרציה
                                      הדברים שלך גרמו לנו ראקציה
                                      במקום לאחד גרמת לנתק
                                      ובמקום לקרב גרמת לתעב

                                      היה לי היום יום קשה,
                                      ויצא לי שיר, לא ערוך מהרגע להרגע.
                                      אני מצרפת מקור שמחזק את הנושא

                                      כי במעשיו ודיבוריו ומחשבותיו הטובים, הוא מקיים ונותן כח בכמה כוחות עליונים הקדושים,
                                      ומסיף בהם קדושה ואור... וכמאמרם ז"ל " אל תקרא בניך אלא בוניך" כי המה המסדרים העולמות העליונים כבונה המסדר בנינו,
                                      ונותנים בנו רב כח. ובהפוך חס וחלילה ע"י מעשיו או דיבוריו ומחשבותיו אשר לא טובים,
                                      הוא מהרס ר"ל כמה כוחות ועולמות עליונים הקדושים לאין ערך ושיעור.
                                      ביכולתנו לבנות עולמות ולהרוס עולמות- כל זאת ע"י מילה של יהודי!
                                      ר' חיים מוולוזין זצ"ל כתב בתחילת ספרו "נפש החיים"

                                      אין דבר שלם מלב שבור,
                                      קרוב ד' לנשברי לב
                                      קרוב ד' לנשברי לב!

                                      שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • כוכב לכתכ כוכב לכת

                                        שלום! אולי זה היית אתה?
                                        שהרצית היום בכיתה
                                        נעמת על הקתדרה בביטחון
                                        ירית חיצים במסווה של כבוד
                                        אמרת דברים קצת פחות מוכרים
                                        גרמת לדברים לצאת מעוותים
                                        יצאנו החוצה ובלב יש קרציה
                                        הדברים שלך גרמו לנו ראקציה
                                        במקום לאחד גרמת לנתק
                                        ובמקום לקרב גרמת לתעב

                                        היה לי היום יום קשה,
                                        ויצא לי שיר, לא ערוך מהרגע להרגע.
                                        אני מצרפת מקור שמחזק את הנושא

                                        כי במעשיו ודיבוריו ומחשבותיו הטובים, הוא מקיים ונותן כח בכמה כוחות עליונים הקדושים,
                                        ומסיף בהם קדושה ואור... וכמאמרם ז"ל " אל תקרא בניך אלא בוניך" כי המה המסדרים העולמות העליונים כבונה המסדר בנינו,
                                        ונותנים בנו רב כח. ובהפוך חס וחלילה ע"י מעשיו או דיבוריו ומחשבותיו אשר לא טובים,
                                        הוא מהרס ר"ל כמה כוחות ועולמות עליונים הקדושים לאין ערך ושיעור.
                                        ביכולתנו לבנות עולמות ולהרוס עולמות- כל זאת ע"י מילה של יהודי!
                                        ר' חיים מוולוזין זצ"ל כתב בתחילת ספרו "נפש החיים"

                                        שוהםש מנותק
                                        שוהםש מנותק
                                        שוהם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2781
                                        פוסט זה נמחק!
                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שוהםש שוהם

                                          פוסט זה נמחק!

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2782

                                          @לבנת-צבי אין להגיב בשרשור השירים. מגיבים כאן:
                                          https://miktzav.com/post/228921

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול