-
@הדרית אמר בפרחי מיאמי:
@המאסטרו-הנסתר זה שיר של ירחמיאל עם המילים MAY HASHEM PROTECT US
גם בשיר שיצא לפני כמה שעות יש את המילים הללו...אוקיי, זה השם של השיר? כי לא זכור לי שיש להם שיר שנקרא ככה
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@מייק בבקשה: https://drive.google.com/file/d/12_n92A5iH5QIKU1zEZoCugykR-W07tUp/view?usp=sharing
-
@שמה יווואו מגניב
מי ערך את זה ???????
אגב איפה אפשר להשיג את ההופעות הישנוווווווות שלהם ???? -
פוסט זה נמחק!
-
-
@מנאששש אמר בפרחי מיאמי:
כדי שיהיה לי את כל האלבומים של מיאמי הייתי צריכה לעבוד קשה....
אן הכל נמצא בלי טיפת מאמץ יש למי שרוצה הכל

-
-
@אילה1 דבר ראשון אחלה סרטון
אני מחפש את ההופעות הישנות שלהם זה באמת יפה
סטייל מין השמיים וכדו' או איפה שנחום סטארק כיכב ואני לא מוצא בשום מקום אשמח אם תוכלי לעזור לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
האמת שעד התקופה של מי לה' אלי יש לי ידע די נרחב... מאז ועד היום- 50%