-
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@המאסטרו-הנסתר
זה שיר שירחמיאל שר בקורונה (לבד בלי המקהלה). ועכשיו יצא לאור המצב והתקופה...זה השיר שירחמיאל עשה
https://www.youtube.com/watch?v=ejvWsXJc340@מייק איזה עבודת מחקר עשיתי??
הנה הסרטון שערכתי, אם אתה רוצה.
https://youtu.be/Xw7Je63I0Ew@הדרית יפה לא ידעתי שאת מתמצאת ככה...
שבת שלום לכולם!! (ושבת שקטה.......)
-
@מייק בבקשה: https://drive.google.com/file/d/12_n92A5iH5QIKU1zEZoCugykR-W07tUp/view?usp=sharing
-
@שמה יווואו מגניב
מי ערך את זה ???????
אגב איפה אפשר להשיג את ההופעות הישנוווווווות שלהם ???? -
פוסט זה נמחק!
-
-
@מנאששש אמר בפרחי מיאמי:
כדי שיהיה לי את כל האלבומים של מיאמי הייתי צריכה לעבוד קשה....
אן הכל נמצא בלי טיפת מאמץ יש למי שרוצה הכל

-
-
@אילה1 דבר ראשון אחלה סרטון
אני מחפש את ההופעות הישנות שלהם זה באמת יפה
סטייל מין השמיים וכדו' או איפה שנחום סטארק כיכב ואני לא מוצא בשום מקום אשמח אם תוכלי לעזור לי -
@מייק
אם היה אפשר הייתי מעלה לכאן בשבילך, אבל יש זכויות יוצרים על ההופעות האלה ולכן אסור להעלות לכאן...אם אתה רוצה אפשר לקנות בגל פז בבני ברק (שם אני קניתי).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
האמת שעד התקופה של מי לה' אלי יש לי ידע די נרחב... מאז ועד היום- 50%