אחים במוזיקה היהודית
-
@סודי-ביותרררררררר אמר באחים במוזיקה היהודית:
הם לא אחים
הם נראלי בנדודים
משהו כזה...אולי מישהו יכול לראות מה כתבו על זה פה בתגובות...
@בנימין-לוריא אמר באחים במוזיקה היהודית:
@סודי-ביותרררררררר אמר באחים במוזיקה היהודית:
הם לא אחים
הם נראלי בנדודים
משהו כזה...אולי מישהו יכול לראות מה כתבו על זה פה בתגובות...
גם שם זה לא ברור אבל יש שם מישהו שטוען הוא לא אח שלו אלא בן דוד. אבא של יענקי(ישראל) אח של אבא של אברהם חיים(סענדי)שמעתי את זה בעצמי ממוישי קרויס. ומי שרוצה עוד הוכחה, ליענקי קוראים אברהם יעקב.(הוא שר במזרח טיש ושם קוראים לו ככה)
-
@בנימין-לוריא אמר באחים במוזיקה היהודית:
@סודי-ביותרררררררר אמר באחים במוזיקה היהודית:
הם לא אחים
הם נראלי בנדודים
משהו כזה...אולי מישהו יכול לראות מה כתבו על זה פה בתגובות...
גם שם זה לא ברור אבל יש שם מישהו שטוען הוא לא אח שלו אלא בן דוד. אבא של יענקי(ישראל) אח של אבא של אברהם חיים(סענדי)שמעתי את זה בעצמי ממוישי קרויס. ומי שרוצה עוד הוכחה, ליענקי קוראים אברהם יעקב.(הוא שר במזרח טיש ושם קוראים לו ככה)
היה סרטון של הבר מצווה של אברהם חיים והוא שר בבר מצווה עם אחיו
וזה לא הוא
אח שלו לא ילד פלא
דומים קופייי
אם זה היה אח שלו הוא היה שר איתו לא עם אח אחר שלא יודע לשיר... -
היה סרטון של הבר מצווה של אברהם חיים והוא שר בבר מצווה עם אחיו
וזה לא הוא
אח שלו לא ילד פלא
דומים קופייי
אם זה היה אח שלו הוא היה שר איתו לא עם אח אחר שלא יודע לשיר... -
@איציק-כ-ץ רק חיזקתי את מה שאמרת
-
@תהילוש אמרו בכללי פרידמנים
-
@תהילוש אמר באחים במוזיקה היהודית:
היום השמיני אמרו?
@בנימין-לוריא אמר באחים במוזיקה היהודית:
שמואל ובן ציון מרקוס ("היום השמיני"-"האחים יאלילי") ואחיהם אלי מרקוס
@תהילוש אמר באחים במוזיקה היהודית:
יצחק ודוד בן ארזה
יוני ומיכה גמרמן
לא מוכרים:
אייל ואלישע זכאי
האחים אליוף.כולם מסכימים עם זה? אין לי כח לבדוק? כולם מאשרים או שיש עוררין?
-
נתנאל ויונתן מנת
-
-
אביתר ועוזיה צדוק
-
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.תסתכלי פה
-
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.הוא לא נפל הוא פרש וגם יש לו הרבה קאברים וגם הוא כותב שירים הוא כתב את כנס ללב של עוזיה וגם את שיר ימיך של עוזיה וגם הוא שר
-
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.הוא לא נפל הוא פרש וגם יש לו הרבה קאברים וגם הוא כותב שירים הוא כתב את כנס ללב של עוזיה וגם את שיר ימיך של עוזיה וגם הוא שר
-
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
-
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
-
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.תסתכלי פה
-
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת... -
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
@הודיה-1 אמר באחים במוזיקה היהודית:
יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
?
נשמע לי אבסורדי לחלוטין.
דווקא זה שהוא שר יפה יותר מפריד זהו המכה בפטיש עבור ההכרעה----
אז שלא יעלו אותו?....
לא נשמע לי הגיוני.
הוא פשוט פרש....@איציק-כ-ץ אמר באחים במוזיקה היהודית:
הוא פרש כי זה היה בדיוק בדיוק בתקופת חילוף הקול שלו והוא כבר לא יכל לשיר
זה יותר מצטלצל לי... חח....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות