אחים במוזיקה היהודית
-
נתנאל ויונתן מנת
-
-
אביתר ועוזיה צדוק
-
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.תסתכלי פה
-
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.הוא לא נפל הוא פרש וגם יש לו הרבה קאברים וגם הוא כותב שירים הוא כתב את כנס ללב של עוזיה וגם את שיר ימיך של עוזיה וגם הוא שר
-
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.הוא לא נפל הוא פרש וגם יש לו הרבה קאברים וגם הוא כותב שירים הוא כתב את כנס ללב של עוזיה וגם את שיר ימיך של עוזיה וגם הוא שר
-
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
-
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
-
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 לאביתר יש שירים??
הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
ונפל די בהתחלה.תסתכלי פה
-
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת... -
@eti אמר באחים במוזיקה היהודית:
@הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
ובאמת מעניין מה שאת אומרת...יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
@הודיה-1 אמר באחים במוזיקה היהודית:
יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו
?
נשמע לי אבסורדי לחלוטין.
דווקא זה שהוא שר יפה יותר מפריד זהו המכה בפטיש עבור ההכרעה----
אז שלא יעלו אותו?....
לא נשמע לי הגיוני.
הוא פשוט פרש....@איציק-כ-ץ אמר באחים במוזיקה היהודית:
הוא פרש כי זה היה בדיוק בדיוק בתקופת חילוף הקול שלו והוא כבר לא יכל לשיר
זה יותר מצטלצל לי... חח....
-
@בנימין-לוריא אני לא יודעת את הקירבה המשפחתית אבל פרידמן ואברהם פריד קשורים
איך מישהו יודע? -
@נוי כן אברהם פריד הוא בעצם פרידמן ובני פרידמן ושמחה פרידמן הם אחיינים שלו (אבל הם לא אחים)
@ברוריה גם האחים מרקוס שמולי ובנצי ואלי אחיינים של פריד
-
מי ששר בשיר הם אחים בשם איציק וקובי
אשמח לדעת:-
מה שם משפחתם
-
האם יש להם עוד שירים

(זה תמונה שצילמתי כי אני לא מצליחה לעלות את הסרטון כי הוא כבד מדי מקווה שהתמונה לא מדי מטושטשת )
@תמי אמר באחים במוזיקה היהודית:
מי ששר בשיר הם אחים בשם איציק וקובי
אשמח לדעת:-
מה שם משפחתם
-
האם יש להם עוד שירים

(זה תמונה שצילמתי כי אני לא מצליחה לעלות את הסרטון כי הוא כבד מדי מקווה שהתמונה לא מדי מטושטשת )
זה איציק וקובי ברוך והם שרו אצל ישי לפידות במסגרת הרכב כזה הם גם רקדנים ורקדו עם נתנאל ישראל כהרכב אוומן של ישי לפידות והוציאו שני קליפים יפים דווקא לחיים והכול יהיה בסדר
דווקא אהבתי אותם הזכירו את אוף שימחעס של פעם -
-
@תמי אמר באחים במוזיקה היהודית:
מי ששר בשיר הם אחים בשם איציק וקובי
אשמח לדעת:-
מה שם משפחתם
-
האם יש להם עוד שירים

(זה תמונה שצילמתי כי אני לא מצליחה לעלות את הסרטון כי הוא כבד מדי מקווה שהתמונה לא מדי מטושטשת )
זה איציק וקובי ברוך והם שרו אצל ישי לפידות במסגרת הרכב כזה הם גם רקדנים ורקדו עם נתנאל ישראל כהרכב אוומן של ישי לפידות והוציאו שני קליפים יפים דווקא לחיים והכול יהיה בסדר
דווקא אהבתי אותם הזכירו את אוף שימחעס של פעם -
-
@ברוריה אמר באחים במוזיקה היהודית:
והוציאו שני קליפים יפים
אפשר את השירים האלו? בשמע
וזה השיר שממנו לקחתי את התמונה(צריך להוריד כוכביות)
https://send.magicode.me/send-file/file/54472b0d1bcf73a769dedc****61b56cca3e65dd8962/view@תמי אמר באחים במוזיקה היהודית:
@ברוריה אמר באחים במוזיקה היהודית:
והוציאו שני קליפים יפים
אפשר את השירים האלו? בשמע
wkQV7_אומן - לחיים.mp3

-
מ מוזיקה התייחס לנושא זה ב
-
ת תהילוש התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות